Ohuemmat hiukset?!?!??

jenna

Hieman epätavallinen kysymyshän tämä on, mutta minua alkaa ottaa päähän nämä liian paksut hiukset.
Minulla on vähän alle olkapäille asti ulottuvat hiukset, eli ei mitenkään pitkät, ja kuivuminen kestää viisikin tuntia.
Kuivaajalla en haluaisi hiuksiani kuivattaa, koska hiukset kärsivät siitä.
Kun minulla oli pitkät hiukset (vähän yli olkapäät) pesin hiukset kahdeksalta illalla ja ne olivat vielä aamulla hieman märät.

Tämä kuivuminen ei nyt ole ainut syy, mutta kuitenkin...

Eli jos suinkin joku vain sattuisi tietämään miten saisin ohuemmat hiukset, niin kertokaa!

6

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenLight

Mene parturiin,kyllä ne siellä osaa pätkästä niistä hiuksista ohuemmat.

• Jimjim

Itselläni tukka ei ota kuivuakseen, koska hiukset ovat värjäyksen jäljiltä todella huonossa kunnossa. Yleensä jos tukka ei kuiva, se johtuu siitä että kaikki hiussuomut (hiuksissa ON suomut kuin kävyissä!) ovat auki. Tai on rutosti kaksihaaraisia.

Kampaajalla ne saavat ainakin kaksihaaraiset kuriin, vähäksi aikaa.

• Gwen

Sama homma täälläkin, värjäsin mustista vaaleiksi ja hiukset ovat kuivat n. 2 tunnin jälkeen pesusta. Mutta kyllä se siitä, kampaajalle vaan, pyydä napsasemaan latvoista vähän pois.

• .............

Mene kampaajalle ja pyydä häntä leikkaamaan hiuksiasi ohennus/muotoilu saksilla, näin hiuksistasi tulee ilmavemmat ja kuivavat nopeemmin.

Noi muotoilusakset on semmoset loviset, jolloin se leikkaa vain osan hiuksista lyhkäsemmäs ja muut jäävät pitkiksi

• AnGeLiNa

vi*un hullu...en ikinä ohentais hiuksiini jos oisin sinä...tai haluais ohentaa..mulla on ohuet hiukset ja haluaisin paksummat ... :(

• jenna

Ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella ihmisellä on erilaiset hiukset. :)
        Kiitos neuvoista kaikille!
        Pitääkin varata aika kampaajalle heti huomisaamuna. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe