Hieman epätavallinen kysymyshän tämä on, mutta minua alkaa ottaa päähän nämä liian paksut hiukset.
Minulla on vähän alle olkapäille asti ulottuvat hiukset, eli ei mitenkään pitkät, ja kuivuminen kestää viisikin tuntia.
Kuivaajalla en haluaisi hiuksiani kuivattaa, koska hiukset kärsivät siitä.
Kun minulla oli pitkät hiukset (vähän yli olkapäät) pesin hiukset kahdeksalta illalla ja ne olivat vielä aamulla hieman märät.
Tämä kuivuminen ei nyt ole ainut syy, mutta kuitenkin...
Eli jos suinkin joku vain sattuisi tietämään miten saisin ohuemmat hiukset, niin kertokaa!
Ohuemmat hiukset?!?!??
6
653
Vastaukset
- FrozenLight
Mene parturiin,kyllä ne siellä osaa pätkästä niistä hiuksista ohuemmat.
- Jimjim
Itselläni tukka ei ota kuivuakseen, koska hiukset ovat värjäyksen jäljiltä todella huonossa kunnossa. Yleensä jos tukka ei kuiva, se johtuu siitä että kaikki hiussuomut (hiuksissa ON suomut kuin kävyissä!) ovat auki. Tai on rutosti kaksihaaraisia.
Kampaajalla ne saavat ainakin kaksihaaraiset kuriin, vähäksi aikaa.- Gwen
Sama homma täälläkin, värjäsin mustista vaaleiksi ja hiukset ovat kuivat n. 2 tunnin jälkeen pesusta. Mutta kyllä se siitä, kampaajalle vaan, pyydä napsasemaan latvoista vähän pois.
- .............
Mene kampaajalle ja pyydä häntä leikkaamaan hiuksiasi ohennus/muotoilu saksilla, näin hiuksistasi tulee ilmavemmat ja kuivavat nopeemmin.
Noi muotoilusakset on semmoset loviset, jolloin se leikkaa vain osan hiuksista lyhkäsemmäs ja muut jäävät pitkiksi - AnGeLiNa
vi*un hullu...en ikinä ohentais hiuksiini jos oisin sinä...tai haluais ohentaa..mulla on ohuet hiukset ja haluaisin paksummat ... :(
- jenna
Ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella ihmisellä on erilaiset hiukset. :)
Kiitos neuvoista kaikille!
Pitääkin varata aika kampaajalle heti huomisaamuna. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691