teille tulee?
kun lukee paasto juttuja palstalla niin aika vähäpätösiä oireita teillä on jos on vähän nälän tunnetta ja vähän päätä särkee.
moni sanoo että kolmas päivä on vaiken paasto päivä, niin minkä laisia oireita teillä tänä päivänä on ollut?
minulla tuli semmoset oireet että tuntu että taju lähtee ja rupee oksettamaan
pää oli ihan oudon tuntunen ja tuntu että ei yhtään enää pysty tekemään mitään kun oli niin heikko olo istuminen ja seisominenkin oli jo tuskaa heikon olon takia.
oli pakko syödä vähän hedelmää että olo tokenee.
muutenkin kun lukee näitä paasto juttuja niin kyllä joillekkin paastoaminen näyttää olevan helppoa?, ei mitään vakavia oireita.
eihän se mikään ongelma ole paastota pitkiä aikoja jos ei ole ton kummenpia oireita mutta sitten kun oireet muuttuu kovemminkisi niin rupeaa miettimään että onko kaikista paastojiksi? ja sopiiko paasto kaikille?
onko teillä ollut ikinä paaston aikana mitään vakavempia oireita?
nälän tunnetta, väsymystä, pientä päänsärkyä ja vähän heikkoa oloa kummempia oireita?
kannattaako kun tulee näin voimakkaat oireet niin paastoa jatkaa vai lopettaa siihen?
entä onko teillä ollut paaston loppu päässä mitään vakavempia oireita?
onko kukaan joutunut keskeyttämään paastonsa vakavien oireiden ilmetessä vai oletteko vaan jatkaneet sisulla eteen päin?
pelkkä vesipaasto
minkälaisia oireita
0
145
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151273Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95989
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106909
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20674- 67604
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597