voiko olla totta ettei lääketiede ole viellä keksinyt tapaa päästä karvoista eroon pysyvästi.Itse olen käynyt laaserhoidoissa epilaserilla 9 kertaa ja nyt kun viimeisestä kerrasta 1,5 vuotta karvoitusta täysin yhtäpaljon kuin hoidon aloituksessa, joten laaserista ei ainakaan ole pysyvää apua niin ja lisään viellä että karvoitukseni on todella tummaa ettei pitäisi olla siitäkään kiinni
voiko olla totta
rahat meni
1
208
Vastaukset
- Outo ilmiö!
Tuntuu todella oudolta sillä jos karvat ovat tummat ja olet käynyt noin monta kertaa, karvat pitäisi olla lähes kokonaan pysyvästi poissa. Ainakin minulla on pysynyt. Viimeisestä laserkäynnistä on nyt kuutisen vuotta ja ensimmäisiä erittäin hentoja yksittäisiä karvoja on ilmestynyt (onkohan uudiskasvua). Karvoja on vielä niin vähän että niiden poistoon riittää pinsetit muutaman viikon välein (puolisen tusinaa karvaa kerrallaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301876
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2661008- 1341005
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816