Huomaako työkaverit

in love

Kuinka helposti huomaatte työkavereiden sutinat?Itse olen aika tarkkanäköinen ja seuraan ihmisiä huvikseni. Kiva huomata silmäpelit ja katseet vaikka asianosaiset kuvittelevat ettei kukaan näe tai tajua :)
Ja ihan itsekseni havainnoin, en juorua näistä eteenpäin. Kyseisessä firmassa satoja työntekijöitä ja kyse ei välttämättä ole lähimmistä työkavareista.

Ihastus on ihanaa. Ja myönnettäköön vielä että tässä kyssärin suhteen on vähän niinkuin oma lehmä ojassa. :)

30

7330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daisyday

      Huomaahan sen ;)

    • tuoltasetulee

      No hitto, eihän tässä nyt muiden sutinoita ehdi seurata, kun on omatkin armottomasti käynnissä.

      • Anonyymi

        No se 😅😅


    • Jari (nimi muutettu)

      Kyllä se huomataan, mutta ihastunutta paria se ei välttämättä oikeasti edes haittaa. Itse olin ihastunut Saaraan meidän työpaikalla ja ei me mitään mielestämme tehty... flirttailtiin, lounastettiin yhdessä ja hengailtiin kahvitunnilla.

      Saimme molemmat kuulla ihan hyvähenkistä kuittailua vähän väliä. Ei se oikeastaan edes haitannut. Olimme molemmat naimisissa tahoillamme ja työpaikkaromanssi oli vain arkipäivän ihastumista. Ei sen vakavampaa. No okei, kerran pikkujouluissa suudeltiin, mutta molemmat sai siitä hirveän morkkiksen.

      Lopulta Saara sai uuden ja paremman työpaikan muualta. Multa tultiin jopa kysymään, että miten sä nyt pärjäät ilman Saaraa? Naureskelin että ihan hyvin varmaan.

      Nyt tästä on yli 7v aikaa ja en ole ollut Saaran kanssa missään tekemisissä tuon "eromme" jälkeen. Mitä nyt kerran näin ostoskeskuksessa ja vaihdettiin pari sanaa ohimennen. Ei muuta.

      • v56sv6v456sv45s

        Kyllä sen yleensä huomaa että tietyt tyypit viihtyy yhdessä tai flirttailee, mikä saattaa olla ihan harmitonta hauskan pitoa työpaikalla. Mutta mistä merkeistävoi tietää koska heillä on suhde?


      • kerran kokenut
        v56sv6v456sv45s kirjoitti:

        Kyllä sen yleensä huomaa että tietyt tyypit viihtyy yhdessä tai flirttailee, mikä saattaa olla ihan harmitonta hauskan pitoa työpaikalla. Mutta mistä merkeistävoi tietää koska heillä on suhde?

        Ei sitä tiedä kuin he kaksi ja miksi tulisikaan tietää? Jos he eivät itse siitä muille kerro niin ei se muille kuulukaan.

        Tiedän että omalla työpaikallani epäiltiin että minulla olisi ollut suhde entiseen esimieheeni, vaikka mitään varsinaista suhdetta ei ollutkaan. Oli vain tunne ja se että tulimme hyvin juttuun. Siitä juoruaminen on tavallaan loukkaavaakin, sillä ei kukaan voi oikeasti tietää kahden ihmisen välisen suhteen laatua kuin he kaksi itse. Se voi joskus olla kaunista ja haikeaa, eikä mitään sellaista kuin arvellaan.


      • erica8
        kerran kokenut kirjoitti:

        Ei sitä tiedä kuin he kaksi ja miksi tulisikaan tietää? Jos he eivät itse siitä muille kerro niin ei se muille kuulukaan.

        Tiedän että omalla työpaikallani epäiltiin että minulla olisi ollut suhde entiseen esimieheeni, vaikka mitään varsinaista suhdetta ei ollutkaan. Oli vain tunne ja se että tulimme hyvin juttuun. Siitä juoruaminen on tavallaan loukkaavaakin, sillä ei kukaan voi oikeasti tietää kahden ihmisen välisen suhteen laatua kuin he kaksi itse. Se voi joskus olla kaunista ja haikeaa, eikä mitään sellaista kuin arvellaan.

        "Ei sitä tiedä kuin he kaksi ja miksi tulisikaan tietää" ?

        Miksi suhde sitten pitäisi salata? Muusta syystä kun, että käydään jossain pikaisesti paneskelemassa ja luullaan, ettei kukaan saa tietää. Itse en ainakaan suostuisi olemaan joku tarvittaessa käytettävissä oleva suttura jota piilotellaan parempaa seuraa odotellessa kun ei kehdata esille tuoda. Vaikka suhteet ei varsinaisesti työpaikalle kuuluu, niin kyllä ne työyhteisön elämää aina jotenkin koskettaa. Varsinkin esimies-alainen suhteet.


      • Työstäpalkkaa

        En kyllä ymmärrä ihmisiä, joilla on työpaikoilla romansseja tai jonkinlaisia "sutinoita". Mua ei vois vähempää kiinnostaa jotkut työpaikkojen eukot. Ei ole koskaan kiinnostanut, vaikka olisi mitä 20w pissiksiä töissä. Muutenkin olen töissä vain ja ainoastaan palkan takia, en saadakseni jotain "työkavereita" tai varsinkaan naisia töistä, hyh hyh. Etoo henkilöt, jotka tällaisia harrastavat, katson heitä alaspäin.

        Olen ollut by the way, n. 10-15 firmassa töissä.


      • pelletxxx

        On muuten harvinaisen etovia kaikki nämä urvelot, jotka pikkujouluissa ja joillain risteilyillä harrastavat "sutinoita" työkaverien kesken. Todellisia ali-ihmisiä koko porukka. Miehet homoja ja naiset huoria.


      • Anonyymi
        Työstäpalkkaa kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä ihmisiä, joilla on työpaikoilla romansseja tai jonkinlaisia "sutinoita". Mua ei vois vähempää kiinnostaa jotkut työpaikkojen eukot. Ei ole koskaan kiinnostanut, vaikka olisi mitä 20w pissiksiä töissä. Muutenkin olen töissä vain ja ainoastaan palkan takia, en saadakseni jotain "työkavereita" tai varsinkaan naisia töistä, hyh hyh. Etoo henkilöt, jotka tällaisia harrastavat, katson heitä alaspäin.

        Olen ollut by the way, n. 10-15 firmassa töissä.

        Et ainakaan työhösi kovin sitoutunut tunnu olevan. 😅 eiköhän jokainen elä elämänsä ihan miten tykkää.


      • Anonyymi
        pelletxxx kirjoitti:

        On muuten harvinaisen etovia kaikki nämä urvelot, jotka pikkujouluissa ja joillain risteilyillä harrastavat "sutinoita" työkaverien kesken. Todellisia ali-ihmisiä koko porukka. Miehet homoja ja naiset huoria.

        Sä oot houra


      • Anonyymi
        v56sv6v456sv45s kirjoitti:

        Kyllä sen yleensä huomaa että tietyt tyypit viihtyy yhdessä tai flirttailee, mikä saattaa olla ihan harmitonta hauskan pitoa työpaikalla. Mutta mistä merkeistävoi tietää koska heillä on suhde?

        Totta. Sijteeseen on todella pitkä matka vielä pelkästä sutinasta.


    • rtg-katse

      Mä olen huoannut aina ja silloin jo kun muut ei huomaa.Sama myös naisten raskauksien kanssa

      • ih mettelijä

        Mistä sä rtg-katse sen huomaat silloin kun muut ei huomaa?


    • in love

      Itsekin olen siis ihastunut ja tuntuu että meidän väliset pitkät katseet on pakko huomata jos sattuu sillä hetkellä meitä jompaa kumpaa katsomaan. Ei tätä tunnetta voi enää salata enkä oikeastaan edes välitä. Jotain pientä hyväntahtoista kuittailua on tullut yhteisistä lounaista ja kahvitunneista, mutta sen olen kuitannut vain hymyllä, en kiellä enkä tunnusta.

      Saa nähdä mitä tästä tulee :)

    • niin tai näin

      Huomaa,jos ei itse huomaa.Voi olla myös niin ettei ne huomaa,jos osaa ottaa asian huomioon.Sitten voi kiusanpäiten antaa niille aihetta,vaikkei mitään oliskaan,ja se vasta kivaa onkin,kun muut alkaa sössiä ja luulevat mitä sattuu.

    • Helppo havaita

      Huomaa hyvin. Meillä töissä yksi "pariskunta" ja ovat toistensa seurassa kuin seipään nielleet, jos muita on paikalla. Eivät katso, eivätkä puhu toisillensa. Kun luulevat, että kukaan ei huomaa, niin tuijottelevat toisiansa haikean näköisinä. Todella silmiinpistävää touhua!

      • Anonyymi

        Joo meillä kans työpaikalla tämmöset. Puhuvat ja viestittelevät, mutta jos muita on niin kyllä muuttuu hermostuneeksi touhu välillä.
        Ja yrittävät muka vältellä toisiaan 🥱


    • Joillakinvaansynk

      Kyllä huomaan, että muutkin ovat huomanneet. Ihmettelen vain miten se on mahdollista. Kenellekään en ole sanonut mitään. Näyttänyt tunteeni vain hänelle......

    • Omalehmämullakinojassa

      Ihastumisen näkee helposti tavasta jolla ihastuneet katsovat toisiaan. Pidempään yhdessä olleita pareja en tajua, jollei joku kerro, jos siis pari itse ei halua asiaa tuoda esille. Naamat kun eivät enää loista sillä tavalla kuin suhteen alussa.

    • luulenmyös

      Oon miettinyt ihan samaa..ainakin itse oon huomannut selvästi muiden sutinat ja ihmettelisin, jos ei muut huomaa elekielestä ja katseesta mun rakastumistani työkaveriin. Harmi, kun en vaan saa selkoa miehestä, hän kyllä juttelee mulle enemmän kuin muille ja välillä jopa vähän avautuu yksityiselämästään, mutta ehkäpä olen hänelle kuitenkin vain työkaveri, "hyvä tyyppi" tms..

      • vastaavassatilanteessa

        jos se mies on ujo ja sinä olet sen mielestä jotenkin kiltin ja mukavan oloinen,kenties myös ujolta vaikuttava,niin uskaltautuu sulle puhumaan vaikka muiden seurassa jännittää.

        lisäksi voi tietysti myös olla ihastunutkin sinuun.

        sun pitää jututtaa sitä enemmän!


      • luulenmyös
        vastaavassatilanteessa kirjoitti:

        jos se mies on ujo ja sinä olet sen mielestä jotenkin kiltin ja mukavan oloinen,kenties myös ujolta vaikuttava,niin uskaltautuu sulle puhumaan vaikka muiden seurassa jännittää.

        lisäksi voi tietysti myös olla ihastunutkin sinuun.

        sun pitää jututtaa sitä enemmän!

        Mies on kyllä ujo ja sen takia tuntuukin mukavalta, kun ei arastele mua. Jonkinlainen luottamus ehkä saavutettu? Itse en ole lainkaan ujo, pikemminkin temperamenttinen ja räiskyvä, minkä voisi kuvitella säikäyttävän ujommat pois, mutta ei..oon toki itsekin kertonut hänelle omia asioitani, joista en muille puhu. Välillä mietityttää, että kokeeko miehet ylipäätään tämmöiset avautumiset kiusallisiksi? JOspa mies vain haluaa keskittyä töihin ja kokee mut rasittavaksi :(


    • palaverikahvit

      Jos nyt pussailee ja istuu sylikkäin palavereissa niin muut huomaavat. Muuten eivät huomaa.

    • 67uu7u

      Pikkujouluissa näkyy mutta maanantaiksi unohtuu

    • äläteevirhettä

      Jos alkaa vaihdella työvuorojaan entisestä poiketen,( yövuoroja jos kuuluvat työnkuvaan) epäily HERÄÄ välittömästi

      • Merkillepantu

        Työvuorojen vaihdot saattavat välillä kertoakin jotain. Meilläkin.


    • Kiikissäollaan

      Rakkaus on sokea,mutta muut kyllä huomaa.

    • Anonyymi

      Sen näkee kyllä useat jo ennen kuin he itse tajuavat. Vanha sanonta joka pätee.

      Ei silti pidä lähteä juoruilemaan. Voivat kuitenkin olla ystäviä/kavereita ja siksi läheisiä tai sen oloisia. Ihastuminen voi olla vain molemminpuolinen tai toispuolinen lisä eikä tarkoitustakaan tulla suurempaa.

      Toki eihän sitä koskaan tiedä, mutta kuitenkin.

      Toisista näkee selvästi kyllä, jos jotain on. Kyllä ne katseet ja kehonkieli kertoo mikroeleineen

      • Anonyymi

        Mutta että suhde. Se on paljon pidemmän matkan päässä. Yleensä jos päästään suhdetasolle, rajanveto on helpompaa ja sitä voi olla jopa helpompikin peitellä. Julkituontikaan ei ole pahitteeksi jos tilanne on asianmukainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe