Aivan nykynuoret kuuntelee biisejä jotka kuulostaa kaikki samalta ja surkealta? 80-90 luvun pop viel menee mutta Miksi vanhoja hyviä rock/hevi bändejä ei enää kuunnella vaan siksi koska se on "liian vanhaa" ja noloa Mutta nythän on muodissa se et kuunnellaan "vanhoja" bändejä ja artisteja...Ite oon pian 14ja kuuntelen pääosin vanhaa rokkia ja heviä van halen,acdc,gnr,Metallica,iron maiden...en haluu dissata ketään tää o vaa mun mielipide.:)
miks nuoret ei kuuntele enää kunnon musaa!
8
295
Vastaukset
- <<<
ITTE 28. JA DIGGAILEE HIRVEESTI 60-70 L ROCKKIA JA FUUSIOJAZZIA. BLUESSIA ALA BUDDY GUY
- kuibhs
http://www.adressit.com/green_day_suomeen_20122013 ALLEKIRJOITTAKAA TÄMÄ, KIITOS
- Slash \,,/
80-luvun Rock ja Heavy on parast musaa IKINÄ!!!!!! \,,/
- Sfddfgdgdf
Vittu mikä kehitysvammainen AP.
Aika nuoria ovat vielä nuo listaamasi bändit (Metallica, GNR yms.) kun rockin juuret ovat 1940-luvulla asti. Metallin juuret 1960-luvulla. - isäs
Kyllä nuo "vanhat kunnon rock-bändit" kuulostaa samanlaisilta yhtä lailla. Nykyäänkin tehdään hyvää musaa, mutta et sitä osaa etsiä. Ja totta, lähes kaikki nykynuoret kuuntelee sitä paskaa mitä radiosta tuputetaan, mutta niinhän se on aina ollut.
- Retkuilija
Joo, todella samanlaisilta kuullostavat Jethro Tull, Cream, ELO, King Crimson, Deep Purple, Procol Harum, CCR, Doors, Jimi Hendrix. Helposti sekoittuvat toisiinsa...
Ite oon aina kuunnellut enemmän vanhempaa musiikkia. Teininä luukutin klassista ja myöhemmin on kuvioihin tullut muunkinlaista musiikkia.Nykyään kuuntelen eniten rockia ja heavya (välillä myös jotain muutakin).Klassista kuuntelen nykyään aika vähän. Populaarimusiikista menee ihan kaikenlaiset genret ja erityisesti aikaväliltä 1920-luku-1990-luvun alku. Rockista ja heavysta 1960-80 -lukujen bändit ja artistit iskevät eniten.
- Anonyymi
Itselle maistuu oikeastaan vain klassinen mutta nyt olen kuunnellut paljon italian euroviisukappaletta joka sijoittui 5. euroviisuissa v. 1984 ja saa tipan linssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029