nettiseuraa.fi

Hansukas50

Onko kellään kokemusta? Pysyykö sähköposti varmasti salassa? Onko tullut vastauksia?

Onko olemassa muita täysin anonyymejä deittifoorumeja?

Kertokaa ihanat ihmiset, viestini odottaa lähetystä.. :D

Linkki: http://www.nettiseuraa.fi

28

3166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EloveenaTyttö

Hep. Sähköpostiosoite ei tule kenellekään näkyviin kun viestittelee. Ne viestit kulkee sen palvelimen läpi tjsp. Tais siel olla joku diagrammikin siitä prosessista ohje sivulla. Ja on tullu useampikin vastaus :D Usea kyllä vähän turhankin lyhyt :)

• Mika1337
      • Petttee

Tiedätkö mikä se toinen tuon nimen kaltainen deitti sivusto oli?

Muistaako joku muu?

• anita 111
        Petttee kirjoitti:

Tiedätkö mikä se toinen tuon nimen kaltainen deitti sivusto oli?

Muistaako joku muu?

ashley madison, tuollaiset maksulliset haiskahtavat niin pahasti huijaukselta, että itse en maksaisi yhtä vanhaa penniä siitä, ylläpitäjä voi helposti laittaa feikkiprofiileja vaikka kuinka paljon.

• Saara XS
        anita 111 kirjoitti:

ashley madison, tuollaiset maksulliset haiskahtavat niin pahasti huijaukselta, että itse en maksaisi yhtä vanhaa penniä siitä, ylläpitäjä voi helposti laittaa feikkiprofiileja vaikka kuinka paljon.

Jep, samaa mieltä. Löysin keväällä itselleni mukavan kumppanin tuon nettiseura palvelun kautta. Eli ei mitään järkeä maksaa mistään kun ilmaisiakin vaihtoehtoja on!

• täyttäelämään

uusi ilmainen ja ainoa oikea tapa:unohda nettideitit,elä elämää ja tapaile oikeassa elämässä!

• ZorroApinaX

Hehe, niimpä!

• en ole löytänyt

näin vaikka feikkejä on sielläkin

• HerraMono
        en ole löytänyt kirjoitti:

näin vaikka feikkejä on sielläkin

Onhan oikeessaki elämäs mut ne pystyy erottaa helpommin.

• KekeRosberg1
        HerraMono kirjoitti:

Onhan oikeessaki elämäs mut ne pystyy erottaa helpommin.

Tosin oikeassa elämässä deittailu tulee äkkiä maksamaan jotain.

• Leenax9d

Itse sen verran ujo ettei tuo ihan noin vain onnista.

• Ujox9r
        Leenax9d kirjoitti:

Itse sen verran ujo ettei tuo ihan noin vain onnista.

Sama homma! Ujouden takia haen verkosta.

• EloveenaNainen
        Ujox9r kirjoitti:

Sama homma! Ujouden takia haen verkosta.

Jep, ne ihmiset jotka sanovat että netti deittailu olisi jotenkin väärin tai typerä tyyli etsiä elämän kumppania, niin voi painua sinne missä pippuri kasvaa!

Itsekin sen verran ujo että tämä ilmais palveluiden käyttö o jette bra.

Palveluista maksavat ihmiset ovat kyllä sekaisin, sillä ei se maksu siinä palvelussa takaa sitä että sen avulla jonkun rakkaan löytäisi.

• Vauvakas44
        EloveenaNainen kirjoitti:

Jep, ne ihmiset jotka sanovat että netti deittailu olisi jotenkin väärin tai typerä tyyli etsiä elämän kumppania, niin voi painua sinne missä pippuri kasvaa!

Itsekin sen verran ujo että tämä ilmais palveluiden käyttö o jette bra.

Palveluista maksavat ihmiset ovat kyllä sekaisin, sillä ei se maksu siinä palvelussa takaa sitä että sen avulla jonkun rakkaan löytäisi.

On niitä joitain maksullisiakin jotka ovat ihan ok mielestäni.

• EloveenaNainen
        Vauvakas44 kirjoitti:

On niitä joitain maksullisiakin jotka ovat ihan ok mielestäni.

Ööh, nimeäs ne? :D

• Elinac3

On tullut vastauksia mutta omalle kohdalleni ei ole vielä osunut sitä oikeaa :)

• Scaramanga007

Hyvä sivusto se on, ei näitä ilmaisia paljoa ole. Taitanee olla 3 oikeasti ilmaista ja suomalaista deittipalvelua ja http://www.nettiseuraa.fi on yksi niistä :)

• seniorit

seuraaseniorille.fi on täysin ilmainen myös. Juuri avattu, mutta kohderyhmä on 50 vuotiaat. Se on paikka jossa ei tarvitse vanhemman ikäänsä hävetä.

• puskii hus
        seniorit kirjoitti:

seuraaseniorille.fi on täysin ilmainen myös. Juuri avattu, mutta kohderyhmä on 50 vuotiaat. Se on paikka jossa ei tarvitse vanhemman ikäänsä hävetä.

SINNE KAIKKI PAPPARAISET VOKOTTELEMAAN IKÄISIÄÄN NAISIA!!!

• miesvm67
        puskii hus kirjoitti:

Nooh! Yritä nyt vähän käyttäytyä. Papparainen tulee sinustakin, tai mammarainen. Sitten toivot että olis sullekin noita sivustoja.

• yrjoID
        miesvm67 kirjoitti:

Nooh! Yritä nyt vähän käyttäytyä. Papparainen tulee sinustakin, tai mammarainen. Sitten toivot että olis sullekin noita sivustoja.

hehe :)

• Lolleroxi
        puskii hus kirjoitti:

lol

• Anonyymi
        miesvm67 kirjoitti:

Tämä joka nimittelee vanhempiaan on jättänyt kiimoissaan lääkkeensä ottamatta.
        Istuu yökaudet kyttäämässä kuola valuen, oikea nyrkki kyllikin ihanne.

• seura1313

Edullisin ja paljon aitoa porukkaa on amori. Suosittelen testaamaan http://www.amortreffit.com sieltä löytyy seksi seuraa kuin myös juttuseuraakin :)

• tyhjän saa ilmaseksk

Kaikki maksulliset on rahastavia huijauspuljuja.

• No huh huh

Onko täällä lupa kenenkään sivuja mainostaa?
      Koko nettideitti homma on jostakin Nevadasta. Huijareita ja hyväksikäyttäjiä, pettäjiä ja petettäviä. Mitä te näistä saatte??
      Naiset saa helposti seuraa jos haluaa ja voi valita, miesten tilanne on jo heikompi. Ja jos mies saa sieltä jonkun naisen liepeestä kiinni ei niistä eroon tahdo päästä!

• Anonyymi

Nettideittailu nyt vaan on tätä päivää, turhaa siitä on käyttäjiä haukkua. Missä irl voisin muka jonkun tavata ja vielä ilmaiseksi/puoli ilmaiseksi? Pikku paikkakunnan kaupassa/harrastuksisssa tunnen suunnilleen joka jampan, eikä ole kiinnostusta puolin eikä toisin. Vai alanko käydä isommassa kaupungissa 40 km päässä kaupassa ja kyttäilen siellä sopivia miehiä. Kapakoihin en mene, en oman kylän enkä muidenkaan kylien.

Tämä nettideittailu on ainoa tapa edes teoriassa tutustua kauempana asuviin ihmisiin. En pidä pahana edes pientä hintaa, jos se karkottaa pahimmat pelimiehet.

• Anonyymi

Onks jollai snapchattii (nainen)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe