Vittu mä panen kaikkea. Kerran ostin kaupasta vesimelonin. Panin sitä. Sitten kerran rappukäytävässä tuli vastaan mummo koiransa kanssa. Panin mummoa ja koiraa. Sitten olin kerran sienessä. Panin niitä kaikkia sieniä. Sitten kerran kävin uimahallin saunassa. Panin niitä sotaveteraaneja. Vittu ihan kaikkee. Panettaa.
Panen kaikkea
9
1087
Vastaukset
- jänöpupu
olet melkoinen panija!
- koskaan
Pannu kahviin sokeria.
- Sonni
mutta sitä ennen panin suodatinpussia. Vittu että taas alko panettaan.
- hyvä
Sonni kirjoitti:
Olet tosikova sonni pistetään diplomi tulemaan.
- Onni
Sonni kirjoitti:
Katteeks käyp! Sit sä panit kyllä vettäkin ja maitoo, hiton märkää. Entäs virta/töpseli? Voi hitsi, sil oli varmaan aikamoinen lataus. Mut, ookko pannu koskaan sähköpostia? Kokeile, se se vasta on. Joo, tiblomi tommoselle Sonnille menoksi. Kannatan, tai muuten joku panee viel mua turpaan.
- Sonni
Onni kirjoitti:
Katteeks käyp! Sit sä panit kyllä vettäkin ja maitoo, hiton märkää. Entäs virta/töpseli? Voi hitsi, sil oli varmaan aikamoinen lataus. Mut, ookko pannu koskaan sähköpostia? Kokeile, se se vasta on. Joo, tiblomi tommoselle Sonnille menoksi. Kannatan, tai muuten joku panee viel mua turpaan.
..niin mä panen sua. Sitten mä työnnän sen tiblomin sun perseeseen ja panen väliin. Nyt vähän panettais.
- Onni
Sonni kirjoitti:
..niin mä panen sua. Sitten mä työnnän sen tiblomin sun perseeseen ja panen väliin. Nyt vähän panettais.
Panen heti tuleen! Pane osoitettas, vai panitko jo maata? Mun on pakko panna nyt pistettä, ettet sä suutu, Sony-boy. :) Panes nyt vähän hymyä huuleen.
- Panin.sua.sonni
Mä panen SUA sonni poika, perseeseen, kovaa, mummon peräsuoli paskasena lattialla aijai nyt tais mennä pano himot pois :D
- nyhveröolen
Olisinpa minäkin tuollainen tosimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429