Naamiaiset palstalla.

Kyöstix

Mihin asuun pukeutuisit ja miksi just siihen?

21

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doodiemanin
    • Ratikkakuski.

      Ratikkakuskin pukuun ja siksi että en ole sellaista ikinä pitänyt.

      Ps: miten palstalla vietetään naamiaisia?

      He-hee! :-)

      • Rekatut naamioituvat puskiksi ja puskat eri puskiksi kuin normaalisti. Tämähän on oikea naamiaisparatiisi, jossa ei edes riisuta naamioita lopuksi.


    • Kyöstix

      Ite laittaisin vekkihameen ja stay upit ;)

      • Millainen puku sopii itselleen vastaajille? Potkupuku? Froteeta? Vahvistetulla persauksella?

        Ps. Mikä on nykyinen muotiväri?


    • Pukeutuisin joksikin palstan mieheksi. Vaikka Iivar-runoiljaksi tai Serpicoksi. Tekoparta tai tekokalju aurinkolasit. Se ois siinä :)

      • S Etämies

        HAHAA mullon valmiina tarvikkeet ja taito ett voisin ihan ilmatteex tehdä sunst
        serpico ja kuvatkin mallina facbookista----väsäät itte mustan takin ja valkoiset liperit
        iso ristikaulaketju nahkaiset niittirannekeet ja muuta s/m koristeita
        kumikalu mullon jo ja vanhennusmeikillä tai latexilla saat rypy ja kurtut otsaan
        naamiasissa tavataa pitää arvostelukilpailu-----yhdessäkin oli timantti sormus
        saat varman voito, eikä kukaan tunnista sunt yybeeksi


      • db

        onks iivar kalju?? ou nou


      • tarkoitti että?
        db kirjoitti:

        onks iivar kalju?? ou nou

        Serpico on klani.


    • Nasdaq

      Höh.

      Siis muutkin intoutuivat tästä aiheesta. Jännää.

      Musta näiden alle- tai yli kirjoittaneiden kannattaisi pukeutua toisiinsa, kuten joku tuolla jo homman hokasi.

      Kanoottiin mahtuu kaksi mutta kajakkiin vain yksi. Tämä on hyvä huomioida elämän hektisessä vilskeessä.

      (naurua ulkosaaristosta)

    • Kuolemaksi

    • jakkupukuun,
      ku se olis mulle niinku naamiaisasu

      mur

    • ujo tyttelix

      Heippa!

      Dragulax pukeutuisin, ehdottomasti. Ikuinen jano imeä verta on luontaisena ominaisuutena:)

    • Tulevat vaalit on kutkuttava inspiraation lähde, parhaat naamiaiset ikinä. Voisin pukeutua Jokeriksi tai Mustaksi hevoseksi.

      Ehkä sittenkin naamioituisin Herttakuningattareksi (The Queen of Hearts = Sydämien kuningatar). ;)

      • töks!.. siis Sydänten kuningatar! eikä mikään Sydämien sellainen, mitens mä nyt noin huonosti ajattelin. Pitäsiköhan vihdoinkin aloittaa omien viestien oikolukeminen, ennen kuin paiskaan Lähetä nappulaa.

        Nääh, ei jaksa, menköön näin.


    • sxth

      Pukeutuisin Johanna Kurkelaksi tai Päivi Räsäseksi. Ja siis nähdäkseni nasun :)

      • S Etämies

        Shit mää hommaan mustan lapaantaljan ja haitarisaappaanvarren kaulaksi
        ja ole emähemakkoo Airiston Lentsu----hakun kaik äijät ja pokaan Sofin makkariini

        Onx wanha lepso zomppari jo kuallu ku ei oo Sofia kehumassa?


    • sininen_sitruuna

      Taitasin lähteä ihan verkkareissa ja huppareissa... Siinä on naamiaista iha tarpeeksi. :)

    • Tohtori Sykeröksi tietenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe