Moikka,
Mulla on ollu nyt tässä vuoden ajan viulu, jota en oo kuitenkaan ehtiny opiskelujen takia soittamaan. Hintaa viulun ostaessa oli jotain 200euroa, mutta ajattelisin että jos jotain kiinnostais ostaa multa se jollain 150eurolla? :) Voisin lähettää kuvia viulusta ja muuta vastaavaa jos jotain kiinnostaa, viulu on hyvässä kunnossa, ja mukaan tulee tarvittavat varusteet, viulukotelo, hartsi ja ekstrana viulunsoittokirja :) Kirjottakaapa alle jos on kiinnostusta! :)
Minulta saa viulun pientä korvausta vastaan!
Tyttönen123
2
117
Vastaukset
- Molemmissa myynyt
Hei
Laita viulusi myyntiin Tori.fi ja Muusikoiden.net -palstoille. Siellä on paremmat mahikset saada se myytyä. Molempiin mestoihin voi laittaa muutamia valokuvia ja se auttaa myynnissä.
Olen itse myynyt siellä jonkun verran soittimia ja oheislaitteita, ja kuvat kertovat enemmän kuin muutama sana. Hyvillä kuvilla ja hyvällä myyntiselosteella kauppa käy.
Onnea myyntiin! :) - pkfaoå.crz
Onko viulusi miä merkkiä ja mallia?
voisin olla kiinnostunut..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236