Haluaako miehet pitää naista sylissä?

AADA_86

Siinänpä se kysymys tulikin.Toisille naisille tämä voi olla tärkeä asia!
ja se nukkuminen sylissä myös.

mielipiteitä kiitos!

29

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSDD

''Pitää sylissä''?

Millä lailla? Niinkuin kätilö lasta?

• ölxmcvlönm
    • kaunis mieli

Ehdottomasti haluan. Läheisyys on kauneimmillaan silloin kun nainen on sylissäni, Minä takana ja hän edessäni. Suutelen niskaa ja hyväilen häntä. Kaunista.

• Anonyymi

Ja tökit anukseen

• Se siitä

Haluaisin kyllä, vaan nainen torjuu kaiken läheisyyden.

• naiset on sikoja

Naiset haluaa vain sitä yhtä juttua.

• rumamies

Mun unelmani olisi et saan pitää naista kerran sylisssä ennen kun kuolen. Ja se on vaan unelma!

• dsfgjjio

Se on kyllä usein niin hellyyttävä hetki, että rupeaa herkästi pöpöttämään. Jossain bileissäkin kun joku mukavan kaunis tyttö istuu syliin, niin on kiusallista ku joutuu miettimään jotain ettei poika värähdä pöksyissä. Mutta entinen ja tulevakin tyttöystävä on aina tervetullut istumaan syliini. Siinä vaan on sitä rakkauden tunnetta.

• Anonyymi

Jos yksi strippari kysyy niin sanon että kyllä.

• Sylissä, siis lusikassa nukkuminen on vaikeata, koska siinä tulee liian kuuma ja on vaikea rauhoittua uneen. Unen rajoille voi mennä lusikassa, mutta parempi uni tulee hiukan erillään. Pieni kosketus on kiva nukkuessakin, mutta sylikkäin nukkuminen on ainakin mulle liki mahdoton juttu.

• Anonyymi

Kyllä. Oikeastaan minulla on naisten suhteen vain yksi unelma joka on aina sama ja on pysynyt jo kymmeniä vuosia mukana.

Se on sellainen näkymä jossa nainen käpertyy viereeni nukkumaan, painaa päänsä rintakehääni vasten ja minä toisella kädelläni pidän hänestä kiinni ja toisella silitän hänen hiuksiaan.

Siitä minä unelmoin edelleen, huomitta että olen tuon toteuttanut helposti jo tuhat kertaa ja enemmänkin. Ei ole kasvoja hänellä nyt, mutta ei se estä minua haluamasta tuota.

• Anonyymi

Sellainen mies olisi ihana, joka tykkää pitää sylissä ja halata.

• Anonyymi

Miksi haluat homon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat homon

Sä vaikutat homolta kun et innostu moisesta

• Anonyymi

Toisen syliin voi olla kiva käpertyä, mutta huonompiunisena tarviin etäisyyttä nukkumiseen ja kuorsaajan kanssa nukkuminen ylipäätään olis hankalaa.

• Anonyymi

Sellaisen ikäiseni vanhemman miehen kanssa haluan parisuhteen joka haluaa pitää sylissä ja myös toisinpäin. Sylissä nukkuminen ei onnistu.

• Anonyymi

Sylissä nukkuminen siis jos 8-9 tuntia nukkuu sylissä niin saattaa kyllä aika pahasti puutua jalka.

• Anonyymi

Myydään jokamies tarvikkeita naissuhteita varten

- jeesus teippi
      - suukapula
      - naruja
      - säkkejä, pienempiä kasseja
      - saha, vasara, ruuvimeisseli
      - rättejä ja saippua
      - matkalaukku

• Anonyymi

Alppi puistossa kurssi jossa sidottiin kumppani ja usein nainen narulla
      pariskunta opasti isoa ryhmää kuinka sitoa se heikompi sukupuoli narulla kiinni
      hyödyllinen kurssi nuorelle kauniille parille suhteen huipuksi

• Anonyymi

En halua rumapainoista syliini, se olisi kovaa työtä ja siinä voi mennä luutkin rikki. Kaunispainoista kaunotarta himoitsen syliini ja lusikkaan.

• Anonyymi

Itse tykkäisin kovasti nukkua sylikkäin tai tisu suun edessä.

Vaimo ei tätä halua. Se on se seksikohtaus siinä se. Jotain saatu mutta suurin osa jäi saamatta. Sitten kun yhdistää tähän ne tähän kuukautiset suun muut kierrot....

• Anonyymi

Mieheni teki tuota ihan alussa, mutta jo kuukauden jälkeen aina kääntää kylkensä niin että on selkäpäin minua, ei silittelyä..kainaloon vetoa ellen pyydä! Minä silitän häntä kyllä useinkin..ei riitä minulle. Varsinkaan kun ei olla oltu joku vanha tylsä pari ja 20 v yhdessä. Kyllä läheisyys kuuluu suhteeseen ja itse en sitä kaihda.

• Anonyymi

Elähän nyt. Me on oltu kohta 20v yhdessä ja hellää (toki rajumpaakin) läheisyyttä kyllä riittää. Riitti kuukauden seurusteltua, riitti kymmenen vuotta yhdessä oltua ja riittää vielä tässä 19 vuoden kohdallakin.

• Anonyymi

Haluan pitää! Sylikkäin oleminen on parhautta.

• No tämä on vanha aloitus, mutta vastaus on EHDOTTOMASTI KYLLÄ.

Sylikkäin suutelu on eräs parhaita asioita parisuhteessa!

• Anonyymi

Mies miehelle?

• Anonyymi

Haaveilla saa arki on toinen.

• Anonyymi

Kyllä, kevyttä naista.

• Anonyymi

Nainen sylissä rinnat paljaana on parasta mitä tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe