Haluaako miehet pitää naista sylissä?

AADA_86

Siinänpä se kysymys tulikin.Toisille naisille tämä voi olla tärkeä asia!
ja se nukkuminen sylissä myös.

mielipiteitä kiitos!

16

868

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSDD

      ''Pitää sylissä''?

      Millä lailla? Niinkuin kätilö lasta?

    • ölxmcvlönm
    • kaunis mieli

      Ehdottomasti haluan. Läheisyys on kauneimmillaan silloin kun nainen on sylissäni, Minä takana ja hän edessäni. Suutelen niskaa ja hyväilen häntä. Kaunista.

      • Anonyymi

        Ja tökit anukseen


    • Se siitä

      Haluaisin kyllä, vaan nainen torjuu kaiken läheisyyden.

      • naiset on sikoja

        Naiset haluaa vain sitä yhtä juttua.


    • rumamies

      Mun unelmani olisi et saan pitää naista kerran sylisssä ennen kun kuolen. Ja se on vaan unelma!

    • dsfgjjio

      Se on kyllä usein niin hellyyttävä hetki, että rupeaa herkästi pöpöttämään. Jossain bileissäkin kun joku mukavan kaunis tyttö istuu syliin, niin on kiusallista ku joutuu miettimään jotain ettei poika värähdä pöksyissä. Mutta entinen ja tulevakin tyttöystävä on aina tervetullut istumaan syliini. Siinä vaan on sitä rakkauden tunnetta.

    • Anonyymi

      Jos yksi strippari kysyy niin sanon että kyllä.

    • Sylissä, siis lusikassa nukkuminen on vaikeata, koska siinä tulee liian kuuma ja on vaikea rauhoittua uneen. Unen rajoille voi mennä lusikassa, mutta parempi uni tulee hiukan erillään. Pieni kosketus on kiva nukkuessakin, mutta sylikkäin nukkuminen on ainakin mulle liki mahdoton juttu.

    • Anonyymi

      Kyllä. Oikeastaan minulla on naisten suhteen vain yksi unelma joka on aina sama ja on pysynyt jo kymmeniä vuosia mukana.

      Se on sellainen näkymä jossa nainen käpertyy viereeni nukkumaan, painaa päänsä rintakehääni vasten ja minä toisella kädelläni pidän hänestä kiinni ja toisella silitän hänen hiuksiaan.

      Siitä minä unelmoin edelleen, huomitta että olen tuon toteuttanut helposti jo tuhat kertaa ja enemmänkin. Ei ole kasvoja hänellä nyt, mutta ei se estä minua haluamasta tuota.

    • Anonyymi

      Sellainen mies olisi ihana, joka tykkää pitää sylissä ja halata.

      • Anonyymi

        Miksi haluat homon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat homon

        Sä vaikutat homolta kun et innostu moisesta


    • Anonyymi

      Toisen syliin voi olla kiva käpertyä, mutta huonompiunisena tarviin etäisyyttä nukkumiseen ja kuorsaajan kanssa nukkuminen ylipäätään olis hankalaa.

    • Anonyymi

      Sellaisen ikäiseni vanhemman miehen kanssa haluan parisuhteen joka haluaa pitää sylissä ja myös toisinpäin. Sylissä nukkuminen ei onnistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe