Olen pitänyt ruokapäiväkirjaa kiloklubissa ja keventäjissä. Molemissa suositellaan minulle n 1900 kcal päiväksi ja sen syön ja myös oikeita laatuja ja oikeassa suhteessa.
Keventäjissa ainoastaan suolan määrä meni yli suosituksen niinä päivinä, kun joudin syämään eineksen töissä.
Liikun töissäni lähes koko päivä, askeleita tulee n 10000 ja lisäksi käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla. Viikonloppuna teen pari pitkää kävelylenkkiä.
Syönkö siis liikaa vai mikä tässä mättää?
1900 kcal dietti?
hermot mene
2
393
Vastaukset 2
- Aikoinaan-32
Syöt liikaa ihan selkeesti.. Ja vääränlaista ruokaa..
- 12+6
Kiloklubissa pitää liikkuu 1500 kcal eestä viikossa. 1900 kcal on siten oikeesti ravintoa 1685 kcal. Jos liikut sitten tuo 1900.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425