Vau, uusi osasto! Siistii!
Ei vaan, mutta kertokaapa mistä saisi hyviä mailoja sekä palloja. Tosi hyviä. Ei mitään joustavia paska mailoja. Kun ei tahdo löytyä mistään sportiastakaan kunnon mailaa!"
Vau!
6
1354
Vastaukset
- Mikko
Käypä urheilu-liikkeessä kuten Top-Sport ja/tai InterSport. Myös netistä voit katsoa.
Terveisin sulkapalloforumin pääpuheenmies, Mikko - Justus
Sikäli kun olet enemmän pelannut, niin parasta mailakalustoa saat tod. näköisesti Yonexin mallistosta. Ed. mainittuja mailoja olen nähnyt esim. Forumin Stadiumissa.
Jos olet pelannut vähemmän, niin mainitsemasi joustava maila on siinä mielessä parempi, että sillä saat enemmän voimaa lyöntiin...- Skyline
Joustavammalla mailalla saa enemmän voimaa ja pieniä virheitäkin anteeksi, mutta vähemmän joustavammalla saa paremman tuntuman, jota yritän nyt myös hakea. Ja periaatteessa olen pelannut nyt 5 vuotta, mutta nyt ollut vähäsen taukoa.
- kaapo
Skyline kirjoitti:
Joustavammalla mailalla saa enemmän voimaa ja pieniä virheitäkin anteeksi, mutta vähemmän joustavammalla saa paremman tuntuman, jota yritän nyt myös hakea. Ja periaatteessa olen pelannut nyt 5 vuotta, mutta nyt ollut vähäsen taukoa.
http://user.sgic.fi/~victor/ tuolta oon ite tilaillu mailoja on hyviä mut ei kestä kyllä hirveesti kolhuja.(vrt:forza, yonex)
- Victor
kaapo kirjoitti:
http://user.sgic.fi/~victor/ tuolta oon ite tilaillu mailoja on hyviä mut ei kestä kyllä hirveesti kolhuja.(vrt:forza, yonex)
Victorin mailat ovat hyviä, niitä on ihan Suomen huipuillakin. Itse olen pelannut Victorilla vuodesta 2000 keskimäärin 3 kertaa viikko kisaviikonlopun kerran kuussa enkä ole vielä saanut mailaa hajoamaan (olen tosin naispelaaja...). Ostin samantien 2 niin ei haittaa jos toinen menisikin rikki. Tätä minun mallia ei enää saa mistään, joten en suosittele mitään erityistä mallia.
Mistä tahansa hyvästä mailasta muuten saa huonon huonoilla jänteillä tai jännityksellä.
- ka_rasilainen
Itse ostin kolme 150-200 euron carltonia uusina noin 50 euron kappalehintaan..... www.ebay.com sieltä löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381394- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845