Puolesta vai vastaan? Mihin käyttäisit tuon säästörahan , joka tulisi edustajamäärän vähentämisestä?
Ehdotus: kansanedustajien määrä puolitettava.
35
88
Vastaukset
- Palkkaisin
vakituisen Kyöstixin pataanvetäjän.
- vooposka
Ai sä maksaist palkkaakin mun harrastuksesta? lähetä postissa
Jaana Vooponen
posterestante
Heppamattila
Aatelin kyllä nitistää Köpin, muttei lypsävää lehmää kannata tappaa=O)
Saan vaipparahat miskalkulaattorille - Palstan väki
vooposka kirjoitti:
Jaana Vooponen
posterestante
Heppamattila
Saan vaipparahat miskalkulaattorilleVai lypsävää lehmää, jopa vitsin murjasit. Kaikkihan sen tietää että se on naapureiden elätti.
- Hullu-anselmia
vooposka kirjoitti:
Jaana Vooponen
posterestante
Heppamattila
Saan vaipparahat miskalkulaattorillevetäisin pataan ilmaiseksi.
- S Etämies
Hullu-anselmia kirjoitti:
vetäisin pataan ilmaiseksi.
HAHAHHAA puskasta huuteli samaa yx toinen ja jäljitin reumaa sairastavan 63v äämän
Ei ole kukaan tullut tatamille uhoilemaan:D
- -Palstan Miehet-
Yksi edustaja maksaa 180 000,00€ / vuosi.
Kymmenen per lääni riittäisi.- S Etämies
Kokoomulaiset Alctraziin ja pääsee Panamaa, kun luovutta kaikki omaisuutensa valtion kassaan--Aleksi Randell laulaa karaokena Wahlroosille etenkin :Tää on Taist6 viimeinen
ärkopelaiset Märketin majakalle Ruotsin ruokittavaksi omaisuus valtiolle
pers.suomalaiset Somalian miinakentille fugee-leirit olavi Mäenpää tervataan ja kieritellään mustissa höyhenissa--pääsevät tukkisavotalle töihin, kun Ratikka myy metsänsä Metsolle, setelipaperin valmistamiseksi markkaseteleihin
Kristilliset Päivin arkkiin--Jeesus muonittaa kahdella kalakukollaja suorittaa pelstusvenemiehen pätevyyskirjan
Jutta strippaa kyselytunnilla, kunnes pääomavero on 60% S Etämies kirjoitti:
Kokoomulaiset Alctraziin ja pääsee Panamaa, kun luovutta kaikki omaisuutensa valtion kassaan--Aleksi Randell laulaa karaokena Wahlroosille etenkin :Tää on Taist6 viimeinen
ärkopelaiset Märketin majakalle Ruotsin ruokittavaksi omaisuus valtiolle
pers.suomalaiset Somalian miinakentille fugee-leirit olavi Mäenpää tervataan ja kieritellään mustissa höyhenissa--pääsevät tukkisavotalle töihin, kun Ratikka myy metsänsä Metsolle, setelipaperin valmistamiseksi markkaseteleihin
Kristilliset Päivin arkkiin--Jeesus muonittaa kahdella kalakukollaja suorittaa pelstusvenemiehen pätevyyskirjan
Jutta strippaa kyselytunnilla, kunnes pääomavero on 60%Hullu-Anselmi on jälleen näköjään vetänyt jotain miestä väkevämpää...
- S Etämies
Ratikkakuski kirjoitti:
Hullu-Anselmi on jälleen näköjään vetänyt jotain miestä väkevämpää...
No tapaan ottaa täällä yhden hemaisevan 25kesäisen yläosatti'omissa olevan brittinaisen kanssa uima-altaan vierellä klo viiden
teen avec Hong Thong jerssybrändyn 165 bahtia pullo flikka ostaa.
Ratikka popsii durramössöa Alcatrazissa ja puukkohippasilla arpoo Wahlroosin kanssa kauhallisesta
- Minun mielestä
koko kansanedustuslaitoksen voisi lakkauttaa siihen asti kunnes kansanedustajat ymmärtävät mitä KANSAN EDUSTAMINEN tarkoittaa ja alkavat todellakin edustamaan kansaa. Siihen asti siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mitenkäs sen jälkeen maata hallitaan ja lakeja säädetään? Tai no, minähän voisin nimittää itseni Suomen diktaattoriksi. Kyllä sitten alkaisi tapahtua...
- Niin kuin tähänkin
Ratikkakuski kirjoitti:
Mitenkäs sen jälkeen maata hallitaan ja lakeja säädetään? Tai no, minähän voisin nimittää itseni Suomen diktaattoriksi. Kyllä sitten alkaisi tapahtua...
asti. Eiköhän meidän virkakonseisto sen hoitaisi.
Niin kuin tähänkin kirjoitti:
asti. Eiköhän meidän virkakonseisto sen hoitaisi.
Vähän niin kuin kunnissa, joissa enemmistö valtuutetuista on kunnan palveluksessa töissä. Ei sitten vissiin ole ihmekään, että kunnan byrokratia on helvetillinen ja oikeasti tekeviä käsiä on liian vähän.
Ihan oikeastiko uskot, että virkamiehet keskenään ajaisivat tavallisen kansan asioita paremmin kuin politikot?- Ei paremmin,
Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän niin kuin kunnissa, joissa enemmistö valtuutetuista on kunnan palveluksessa töissä. Ei sitten vissiin ole ihmekään, että kunnan byrokratia on helvetillinen ja oikeasti tekeviä käsiä on liian vähän.
Ihan oikeastiko uskot, että virkamiehet keskenään ajaisivat tavallisen kansan asioita paremmin kuin politikot?vaan meno jatkuisi samanlaisena. Ei se siitä miksikään muuttuisi, paitsi päästäisi paristasadasta turhakkeesta ja heidän avustajista. Sen jälkeen ehkä virkakoneistossakin alkaisivat miettimään, ettei ne ehkä olekaan niin korvaamattomia kuin luulevat.
Jännä kun jopa IMF:stä alkaa kuulua jonkinlaista järjen ääntä toisin kuin kansanedustuslaitoksessamme...
http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2012/10/14/nyt-se-on-virallista-talouden-loylykisa-onkin-vikatikki/201239748/170
Minusta Suomessa ei ole erityisen paljon kansanedustajia. Siksi toisekseen heidän palkkakustannuksistaan ei kummoisia säästöjä valtiontalouden näkökulmasta saada. Enemmän tuo on sellaista pölhöpopulismia.
- Palkkakustannukset
ovat pieni menoerä, mutta heidän typerät päätökset sitäkin suurimpi...
Palkkakustannukset kirjoitti:
Miksi ihmeessä näin viisas kansa sitten on valinnut näin tyhmät päättäjät? Ja miten näin viisas kansa on osannut keskuudestaan valita näin viisaita virkamiehiä? Minusta tässä ei nyt joku täsmää.
Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.- Heh,
Palkkakustannukset kirjoitti:
ei tainnut jyrki-boy ja jutta-tyttö aavistaakaan minkälaisia pelureita heillä vastassa on...
- Koska kansa
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi ihmeessä näin viisas kansa sitten on valinnut näin tyhmät päättäjät? Ja miten näin viisas kansa on osannut keskuudestaan valita näin viisaita virkamiehiä? Minusta tässä ei nyt joku täsmää.
Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.ei uskalla olla valitsematta. Ja vaihtoehtojen puuttuessa se valitseminen muutenkin vähän niin ja näin. Kansa valitsee lähes aina enemmän tunteella kuin järjellä ja tässä tapauksessa valinta pitäisi tehdä nimenomaan järjellä.
Itse olen nyt kahden vaiheilla, että äänestäisinkö nyt kuntavaaleissa tai en. Se olisi nyt ensimmäinen kerta kun ääneni jollekin jossain äänestyksessä antaisin. Olisi yksi kenelle ääneni voisin antaa, mutta siinä on vaan yksi vika. Se on demari. Mutta mikä taas puoltaa häntä on se, että olen tuntenut hänet jo useamman vuoden ajan ja hänen kautta olisi edes pienikin mahdollisuus saada ääneni ja ajatukseni kuulumaan kunnallispolitiikassa.
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa eniten se, että mitä puolueet ja valtuutetut meinaavat tehdä pk-seudun asuntotilanteelle. Joo, kaikkihan ne ennen vaaleja lupaavat kaikenlaista ja kaikenlaisia kauniita ajatuksia tarjotaan, mutta mitä ne meinaavat käytännössä tehdä sille ongelmalle? Ja miksi se on ylipäätään päästetty siihen tilaan missä se nyt on? Asumiskustannukset on mielestäni pk-seudulla ollut aina kohtuuttomia yleiseen tulotasoon nähden ja nykyisin ne ovat jo ylittäneet kaiken järjellisen. Eikä sekään vielä riitä. Se huutava pula kohtuuhintaisista vuokra-asunnoistakin, eikä se näyttäisi mihinkään loppuvan...
Jos valtuutetuilla ja kansanedustajilla on se valta, niin miksi ne eivät käytä sitä edes joskus kansan hyväksi? Miksi ne eivät käytä sitä helpottaakseen ihmisten elämää, vaan tekevät kaikkensa että ihmisten elämä olisi vuosi vuodelta vaikeampaa? Niin tietenkin. Se kähmintä ensiksi ja katsotaan sitten mitä jää jäljelle... - Sitten minua
Koska kansa kirjoitti:
ei uskalla olla valitsematta. Ja vaihtoehtojen puuttuessa se valitseminen muutenkin vähän niin ja näin. Kansa valitsee lähes aina enemmän tunteella kuin järjellä ja tässä tapauksessa valinta pitäisi tehdä nimenomaan järjellä.
Itse olen nyt kahden vaiheilla, että äänestäisinkö nyt kuntavaaleissa tai en. Se olisi nyt ensimmäinen kerta kun ääneni jollekin jossain äänestyksessä antaisin. Olisi yksi kenelle ääneni voisin antaa, mutta siinä on vaan yksi vika. Se on demari. Mutta mikä taas puoltaa häntä on se, että olen tuntenut hänet jo useamman vuoden ajan ja hänen kautta olisi edes pienikin mahdollisuus saada ääneni ja ajatukseni kuulumaan kunnallispolitiikassa.
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa eniten se, että mitä puolueet ja valtuutetut meinaavat tehdä pk-seudun asuntotilanteelle. Joo, kaikkihan ne ennen vaaleja lupaavat kaikenlaista ja kaikenlaisia kauniita ajatuksia tarjotaan, mutta mitä ne meinaavat käytännössä tehdä sille ongelmalle? Ja miksi se on ylipäätään päästetty siihen tilaan missä se nyt on? Asumiskustannukset on mielestäni pk-seudulla ollut aina kohtuuttomia yleiseen tulotasoon nähden ja nykyisin ne ovat jo ylittäneet kaiken järjellisen. Eikä sekään vielä riitä. Se huutava pula kohtuuhintaisista vuokra-asunnoistakin, eikä se näyttäisi mihinkään loppuvan...
Jos valtuutetuilla ja kansanedustajilla on se valta, niin miksi ne eivät käytä sitä edes joskus kansan hyväksi? Miksi ne eivät käytä sitä helpottaakseen ihmisten elämää, vaan tekevät kaikkensa että ihmisten elämä olisi vuosi vuodelta vaikeampaa? Niin tietenkin. Se kähmintä ensiksi ja katsotaan sitten mitä jää jäljelle...kiinnostaa sekin asia, että milloin kaupungista nimeltä Helsinki on tullut Oy Helsinki Ab? Milloin Helsingin kaupunki listautuu pörssiin?
- -Palstan Miehet-
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.Ser mikä on omituista, palkansaajat sairaanhoitajista pikkupomoihin luulevat, ja mikä pahinta: tarpeessaan samaistua nk. kykypuolueen "voittajiin" kuvittelevat, että tämä mainittu katras ajaa heidän asiaansa.
Beeb - väärin.
Saa nähdä pystyvätkö tunnustamaan olleensa väärässä vai jatkavatko tukeaan maksoi se heille mitä maksoi.
Toisaalta ei tuo meidän vasemmistokaan paljoa vakuuta, ei ollut munaa jäädä hallituksessa, vaikka ovat siellä roolittomana ja munattomana heittopussina. Ainoa jolla olisi jotain mahdollisuuksia vaikutta taitaa olla niin täynnä itseään, että se varsinainen tehtävä taitaa unohtua. Kannattiko, vai maksettiinko niin hyvin? Siitä mannekiininä tämä meidän kulttuuriministerimme.
Voi meitä. - S Etämies
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.Itse Ratikka on ollut valtsemassa äänestyskopissa ja sai raivarin, kun kuminukella ei olekaan äänioikeutta.
Vipuvelkaa Ratikka osaa tehdä, muttei tiedä Vipu-hankkeesta mitään vieläkään
viherpunapuolueesta
de grönä ei enää toimi kokomuksen ruiskukkatarhana, vaan menee kimppaan vasemmistoliiton kaa ja kapitalismi kaatuu näimä päivinä ja kokkelivirkamiehet
Gaymansaaren konttoriin
Kävin katsomassa, eikä pankkikonttria löytynytkään---kyseli postista ja siellähän se olikin --postilokero, josta posti lähetetään Suome Nordeaan
veroparatiisi onkin Suomessa bulvaanien kautta----samassa talossa, kuin Kallion kassijono Koska kansa kirjoitti:
ei uskalla olla valitsematta. Ja vaihtoehtojen puuttuessa se valitseminen muutenkin vähän niin ja näin. Kansa valitsee lähes aina enemmän tunteella kuin järjellä ja tässä tapauksessa valinta pitäisi tehdä nimenomaan järjellä.
Jos valtuutetuilla ja kansanedustajilla on se valta, niin miksi ne eivät käytä sitä edes joskus kansan hyväksi? Miksi ne eivät käytä sitä helpottaakseen ihmisten elämää, vaan tekevät kaikkensa että ihmisten elämä olisi vuosi vuodelta vaikeampaa? Niin tietenkin. Se kähmintä ensiksi ja katsotaan sitten mitä jää jäljelle...Jos valtiontasolla olisi aluepolitiikka hoidettu kunnolla niin Helsingissäkään ei olisi asunto-ongelmaa. En usko Helsingin kaupunginvaltuuston oikiasti kykenevän tekevän yksistään oikein mitään asuntoasioille.
Mutta niin kauan kun kansanedustajina istuu kaikenmailman stupit niin niin kauan Helsingistä yritetään tehdä metropolia hinnalla millä hyvänsä, siinä koskaan onnistumatta. Toki sillä aiheutetaan asunto-ongelma sekä maakuntiin, että pääkaupunkiseudulle. Järjetöntä tuhlausta.
http://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydg- -Palstan Miehet-
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.>>Miksi ihmeessä näin viisas kansa sitten on valinnut näin tyhmät päättäjät?>Ja miten näin viisas kansa on osannut keskuudestaan valita näin viisaita virkamiehiä?>Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.
- Samaa mieltä.
relaxed_eyes kirjoitti:
Jos valtiontasolla olisi aluepolitiikka hoidettu kunnolla niin Helsingissäkään ei olisi asunto-ongelmaa. En usko Helsingin kaupunginvaltuuston oikiasti kykenevän tekevän yksistään oikein mitään asuntoasioille.
Mutta niin kauan kun kansanedustajina istuu kaikenmailman stupit niin niin kauan Helsingistä yritetään tehdä metropolia hinnalla millä hyvänsä, siinä koskaan onnistumatta. Toki sillä aiheutetaan asunto-ongelma sekä maakuntiin, että pääkaupunkiseudulle. Järjetöntä tuhlausta.
http://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydgEi ole hyvä pakata liikaa ihmisiä liian pienelle alueelle. Ei tämä pk-seutu mikään onnela ole. Ihmisille pitäisi suoda mahdollisuus jäädä kotipaikkakunnalle. Riittävästi duunia, koulutusmahdollisuuksia jne. Aika usein kuulee Helsinkiin muuttaneilta kuin huono ja kylmä paikka Helsinki on asua. Tai sitten joiltakin maahanmuuttajilta kuin huono maa Suomi on asua. En tiedä, mutta jos minun mielestäni Suomi olisi paska maa asua tai Helsinki paska kaupunki asua, niin itse ainakin alkaisin harkitsemaan muualle muuttoa...
Stubbido on muuten sellainen tyyppi, että joka kerta kun se avaa jossain suunsa, alkaa vaan vituttaa ja mietin että eikö se voisi oikeasti olla vaikka hiljaa jos ei mitään järkevää sanottavaa ole. Siinä on oikein pölhöpopulistien pölhöpopulisti. Fucking collegeboy yhdessä Jykän kanssa. Oikeasti huolestuttavaa, että maan asiat on sellaisten kyvykkäiden kykypuoleen eliitin käsissä. Huolestuttavaa on sekin, että kokkarit näyttäisi gallupien mukaan olevan edelleen maan suurin puolue. Ihmisten sokeus on joskus aivan käsittämätöntä. Huolestuttavaa on sekin, että huolestuttavan moni uskoo Soiniin ja sen paskasakkiin. Huolestuttavaa on vasemmiston puuttuminen. Huolestuttavaa on paljon, mutta valo tunnelinpäässä olematon. Kukakohan olisi niin rohkea, että kulkisi sen pimeän tunnelin läpi sytyttämään sen tuikun sinne...? Itse en ole sellaista nähnyt vielä missään. -Palstan Miehet- kirjoitti:
>>Miksi ihmeessä näin viisas kansa sitten on valinnut näin tyhmät päättäjät?>Ja miten näin viisas kansa on osannut keskuudestaan valita näin viisaita virkamiehiä?>Noin muuten minusta edustuksellinen demokratia puutteistaan huolimatta on vähiten huono järjestelmä.
Kyllä tulisi poliitikkoja ikävä jos virkamiehet päättäisivät kaikesta. Kunnan/valtion rahat on tiukalla = puolitetaan kaikki sosiaalietuudet niin ongelma ratkeaa.. Niin toimisi vain kapeaa sektoriaan ajatteleva virkamies, nimitettynä eläkeikään asti. Suomalainen hallintojärjestelmä on pilkottu moniin hallinnonaloihin eikä ole yhtään virkamiestä, joka tölläisi kokonaisuutta. Sen tekevät poliitikot.
Samaa mieltä. kirjoitti:
Ei ole hyvä pakata liikaa ihmisiä liian pienelle alueelle. Ei tämä pk-seutu mikään onnela ole. Ihmisille pitäisi suoda mahdollisuus jäädä kotipaikkakunnalle. Riittävästi duunia, koulutusmahdollisuuksia jne. Aika usein kuulee Helsinkiin muuttaneilta kuin huono ja kylmä paikka Helsinki on asua. Tai sitten joiltakin maahanmuuttajilta kuin huono maa Suomi on asua. En tiedä, mutta jos minun mielestäni Suomi olisi paska maa asua tai Helsinki paska kaupunki asua, niin itse ainakin alkaisin harkitsemaan muualle muuttoa...
Stubbido on muuten sellainen tyyppi, että joka kerta kun se avaa jossain suunsa, alkaa vaan vituttaa ja mietin että eikö se voisi oikeasti olla vaikka hiljaa jos ei mitään järkevää sanottavaa ole. Siinä on oikein pölhöpopulistien pölhöpopulisti. Fucking collegeboy yhdessä Jykän kanssa. Oikeasti huolestuttavaa, että maan asiat on sellaisten kyvykkäiden kykypuoleen eliitin käsissä. Huolestuttavaa on sekin, että kokkarit näyttäisi gallupien mukaan olevan edelleen maan suurin puolue. Ihmisten sokeus on joskus aivan käsittämätöntä. Huolestuttavaa on sekin, että huolestuttavan moni uskoo Soiniin ja sen paskasakkiin. Huolestuttavaa on vasemmiston puuttuminen. Huolestuttavaa on paljon, mutta valo tunnelinpäässä olematon. Kukakohan olisi niin rohkea, että kulkisi sen pimeän tunnelin läpi sytyttämään sen tuikun sinne...? Itse en ole sellaista nähnyt vielä missään.Vahva vasemmisto puuttuu koska puuttuu vahvat työnantajat ja suuryritykset ovat Suomesta kokonaan poistumassa, ehkä. Joten on hieman vaikea kuvitella vasemmiston kovin äkkiä(jos edes koskaan) Suomessa nousevan.
Periaatteessa mun pitäis yrittäjäkapitalistina olla tyytyväinen siitä, että kokoomus on suurin puolue, mutta ei se mun mielestä oo asioita hoitanut niinkuin pitää, enkä todellakaan ole tyytyväinen kokoomuksen politiikkaan. Ja ellen väärin muista niin Holkeri on edellinen kokoomuslainen pääministeri ja silloinen(kin) politiikka syöksi Suomen ennennäkemättömään kurjuuteen. Joten se siitä puolueesta. Ne ei kyllä oo koskaan ollu mitään maailman fiksuinta porukkaa, noin kollektiivisesti.
Toki kuntavaaleissa minä äänestän kokoomuksen ehdokasta, mutta en siksi, että se on kokoomuksen listoilla vaan siksi, että se on naapurin emäntä ja me tarvitaan valtuustoon joku hoitamaan tämän meidän pikkusivukylän asioita.
Pölhöpopulismia tosiaan. Määrän puolittaminen sataan tarkottaisi kaikenkarvaisten julkkisehdokkaiden osuuden kasvamista kun läpipääseminen olisi niin vaikeaa ja lainsäätäminen olisi sitä sun tätä. Jos lait on huonoja, kannattaa äänestää parempia kansanedustajia. Lukumäärän pudottaminen ei auta. Meillähän on vain yksi kamarikin, toisin kuin monessa muussa maassa, jossa lordit tai senaattorit vielä suhmuroi lakien kimpussa alahuoneen jälkeen. Suomalaisen kansanedustajan palkkakaan ei ole mitenkään iso verrattuna moneen muuhun maahan.
Suomi on perinneäänestämisen luvattu maa. Persu-jytkyä lukuun ottamatta muutokset ovat tosi pieniä vaaleista toiseen. Ei sillä pelillä "muutosta" synny.- miljoona ruusua
Rahat voisi ohjata ainakin neuvolatoimintaan ennaltaehkäisymielessä, lastensuojeluun parempien tukien, tukimuotojen ja sijaishuollon järjestämiseksi, ja koulutoimeen henkilökohtaisten luokka-avustajien hankkimiseksi. Jokusen psykiatrisen hoitajan palkkaaminen entisten lisäksi sosioemotionaalisista ongelmista kärsivien oppilaiden luokkiin. Näihin resursseihin kaipasin lisää rahaa.
- niin on helppoa
Edustajamäärän vähentämisestä koituneet kulut ohjaisin mielenterveystyöhön. Ehdottomasti.
- Lisää avustajia:.!1%
.
entistäkin enemmän avustajia osaamattomille kansanedustajille
Har!
.- Muodollinen pätevyyy
bravo.bravi kirjoitti:
Juu, sellasia neroja kuin James Potkukelkalla.
.
"Muodollinen pätevyys vaaditaan"
Har!
.
Minun mielestä määrä on juuri sopiva. Puolitettu joukko vain keskittäisi valtaa liikaa yksiin käsiin.
- S Etämies
Ratikka diktaattoriksi ensin ja kun EU suosolla jopa maksaa ruhtinaallisesti Suoen valtiolle vahingokrvauksia---merivoimien sotilas juntta ottaisi vallan Anselmi olisi
valtionhoitajana, kunnes saadaan vherpunahallitus---kokoomusjohtoinen oppositio
saisi mielidevankina pyttytuomion palstan sadistit kiduttamalla selvittäisi missä
kaikki raha on jemmattuna---merivoimat hakisi rahat veroparatiiseista
Thaimaasta tuotaisi ahkeria kaunottaria paikkaamaan työvoimapulaa kunnon palkalla ja Suomen mustikatkin tulisivat kysytyksi vientituotteeksi
puliukot karkotetaa viroon ja läskiäämät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921