mies kiukuttelee kun kieltäydyn aamu seksistä..pitäsikö suostua

huhhahheijaa...

siis, aamu ja mies ja minä vielä sänyssä. mies herännyt aiemmin ja kun huomaa että heräilen, lykkää kätensä peiton alle ja alkaa hiplaamaan, tissejä ja pimpsaa.
itse hädin tuskin vielä heränneenä, en jaksaisi. inho hiipii mieleen, en jaksaisi. antaisi mun nukkua vielä, kellokin vasta 7 aamulla.

no ei armoa....annan sen hipalta ja sitten vain eteenpäin. itse ene tee mitään, mies hiplaa ja hoitaa hommat, kai luullen että olen mukana tässä.

tänään sanoin että en nyt jaksa, ehkä myöhemmin päivällä. että anna mun vielä hetki nukkua. mies käänsi kylkeä ja alkoi mykäkoulun.
keitti kahvia vain itselleen,, haki lehden ja luki, avasi telkkarin ja istui ja katsoi jotain ohjelmaa ääneti ja hiljaa.

tää on aina näin jos en suostu. viikonloppuna joka aamu pitää suostua, muuten on edessä tämä mykkäkoulu. ja joo on yritetty keskustella, ei se halua puhua.

24

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen antaja

Ai kun on vaikeeta. Mun mies halusi ensin 4.00 ja sitten vähä ennen seiskaa uudelleen. Olisihan vähän väsyttänyt, mutta saapahan olla sitten rauhassa koko päivän.

• Näin on!

Iloinen antaja, jos sinulla ei ole varsinaista ongelmaa tuossa antamisessa, niin en ymmärrä, miksi purat tänne omia tuntojasi! Ap:llä ilmeisesti on ongelmia asian suhteen.

Ap, sinulla on mies, joka on lievästi ilmaistuna jäänyt teini-ikään. Jokainen aikuinen nainen ja mies päättävät itse siitä, milloin heidän vartaloansa saa käyttää, ja joka siitä suuttuu, ei osaa ilmaista tuntemuksiaan rakentavasti. Ja vielä typerämpää on suuttumisen jälkeen aloittaa mykkäkoulu.

Jos mies on tuollainen, niin en ymmärrä, miksi alat katsomaan tuollaista. Mieshän aiheuttaa myös sinulle ilmeisesti pahan mielen? Jos mies ei ole valmis keskustelemaan asioista, niin miksi pitäisi. Paras, kun et puhu asiasta lainkaan. Toimi edelleen, niin kuin haluat, ja jos mies päättää jonain päivänä kasvaa aikuiseksi, voi itse ottaa asian puheeksi.

On eri asia harrastaa seksiä puolisonsa kanssa silloin, kun ei oikein tiedä, että haluaisiko vai ei, kuin alkaa seksiin inholla tai ajatuksella "Olisihan vähän väsyttänyt, mutta saapahan olla sitten rauhassa koko päivän". Oikea "rakkausavioliitto" tuntuu tuolla Iloisella antajalla olevan.

Meidän perheessä harrastetaan seksiä silloin, kun molemmista siltä tuntuu. Joskus monta kertaa päivässä, joskus kerran päivässä tai joskus pari kertaa viikossa.Eikä todellakaan tulisi mieleen harrastaa seksiä ajatuksella siitä, että onpahan homma sitten suoritettu tälle päivälle!

• Pihtarit kyykkyyn
        Näin on! kirjoitti:

Iloinen antaja, jos sinulla ei ole varsinaista ongelmaa tuossa antamisessa, niin en ymmärrä, miksi purat tänne omia tuntojasi! Ap:llä ilmeisesti on ongelmia asian suhteen.

Ap, sinulla on mies, joka on lievästi ilmaistuna jäänyt teini-ikään. Jokainen aikuinen nainen ja mies päättävät itse siitä, milloin heidän vartaloansa saa käyttää, ja joka siitä suuttuu, ei osaa ilmaista tuntemuksiaan rakentavasti. Ja vielä typerämpää on suuttumisen jälkeen aloittaa mykkäkoulu.

Jos mies on tuollainen, niin en ymmärrä, miksi alat katsomaan tuollaista. Mieshän aiheuttaa myös sinulle ilmeisesti pahan mielen? Jos mies ei ole valmis keskustelemaan asioista, niin miksi pitäisi. Paras, kun et puhu asiasta lainkaan. Toimi edelleen, niin kuin haluat, ja jos mies päättää jonain päivänä kasvaa aikuiseksi, voi itse ottaa asian puheeksi.

On eri asia harrastaa seksiä puolisonsa kanssa silloin, kun ei oikein tiedä, että haluaisiko vai ei, kuin alkaa seksiin inholla tai ajatuksella "Olisihan vähän väsyttänyt, mutta saapahan olla sitten rauhassa koko päivän". Oikea "rakkausavioliitto" tuntuu tuolla Iloisella antajalla olevan.

Meidän perheessä harrastetaan seksiä silloin, kun molemmista siltä tuntuu. Joskus monta kertaa päivässä, joskus kerran päivässä tai joskus pari kertaa viikossa.Eikä todellakaan tulisi mieleen harrastaa seksiä ajatuksella siitä, että onpahan homma sitten suoritettu tälle päivälle!

Vaimon kuuluu antaa miehelle piparia kun mies sitä haluaa, samoin miehen munaa kun nainen haluaa, onhan koko päivän rento olo kun sen on aloittanut rakastelulla.

• Näin on!
        Pihtarit kyykkyyn kirjoitti:

Vaimon kuuluu antaa miehelle piparia kun mies sitä haluaa, samoin miehen munaa kun nainen haluaa, onhan koko päivän rento olo kun sen on aloittanut rakastelulla.

Et ilmeisesti ymmärtänyt sanomaani? Opit kyllä, kun sinulle tulee elämänkokemusta ja toisen ihmisen kunnioitusta lisää. Rakkaus toiseen ihmiseen auttaa myös asiaa ;)

• Duuni pano
        Näin on! kirjoitti:

Pihtari vaimojen kanssa naimisisa olevat ottavat sitten töissä vierasta.

• Näin on!
        Duuni pano kirjoitti:

Pihtari vaimojen kanssa naimisisa olevat ottavat sitten töissä vierasta.

Se on ikävä kyllä totta. Olen kuullut monta tapausta. Suurimmassa osassa tapauksissa mies on ollut se pettäjä-osapuoli. Surullista.

Mutta olen siltikin sitä mieltä, että seksiä tulisi harrastaa silloin kun se tuntuu mukavalta ajatukselta. En ymmärrä, miksi niin mukavasta asiasta tulisi tehdä pakkopullaa toiselle...

• 68 / 64

Kiire töihin? Ymmärrän tavallaan.

Vaimollani on myös aikasytytys. Niin pahasti ei pallejani pakota ettenkö voi suoda hänelle aikaa heräämiseen ja aamiaisen nauttimiseen.
      Tämä kävi ilmi jo suhteemme alussa.

Nyt eläkeläisinä ei aika ole mikään rajoittava tekijä.
      Kun vaimo könttyää aamupöytään 7.30 - 8.00 välillä niin ennen 10:tä en häiritse.

Loma-asunnollamme se käy luontevasti.
      Lähden aamulenkille 8.30 aimon vielä nukkuessa.
      9:n tienoissa saan hänen känttynsä, voisarven, kurpitsahillorinkelin tai alicantepullan.

Hiipiessäni asunnolle noin 9.15 on hän pyyhkinyt rähmät silmistään ja on parvekkeella jäähdyttelemässä teetään.
      10:n jälkeen lähdemme lenkille tai teemme joskus jotain muuta.

Varhaisempien vuosien huomaavaisuus on mielestäni palkinnut itsensä nyt ikäreinä. Puolin ja toisin.

• 20 + 17

Olen mies. Ymmärrän, että olet varmaan vastustamaton herkkupala. Valitettavasti miehesi käyttäytyy kakaramaisesti ajatellen vain omaa nautintoaan. Lisäksi häntä ei tunnu häiritsevän sinun henkinen poissaolosi.

Älä taivu hänen manipulointiinsa. Se on karhunpalvelus, joka kostautuu ennen pitkää. Jos miehesi ei siedä itsenäisyydenpuuskiasi, ehkä osaat vetää asialliset johtopäätökset.

• OnnellinenAviomies80

Kiva että teillä on noin päin.

Meillä vaimo alkaa haluta seksiä vasta 10 jälkeen illalla, kun olen jo ihan rätti poikki väsynyt.

Ainoa vaan että en voi kieltäytyä, koska jos kieltäydyn niin sitä seksiä ei ole melkein ikinä...

• 7 + 14

Minä olen yöihmisiä, vaimo aamuihmisiä. Niinpä seksi ajoittui aina päiväsaikaan.

Luonnollisestikin seksi loppui lasten myötä.

• 68 / 64
        7 + 14 kirjoitti:

Minä olen yöihmisiä, vaimo aamuihmisiä. Niinpä seksi ajoittui aina päiväsaikaan.

Luonnollisestikin seksi loppui lasten myötä.

Samoin yö ja aamu.

Ennen penskoja sessiot tapahtuivat viikolla alkuillasta, viikonloppuisin aamupäivällä.

Lasten tultua perheeseen vaimo jäi kotiin 7:ksi vuodeksi ja opetimme penskoille hyvin varhain makuuhuoneemme WC-lukon punaisen värin merkityksen.

Noiden vuosien jälkeen vaimo meni iltatöihin klo 17 - klo 20 joka häiritsi pahasti viikkosessioita.

Parasta aikaa ovat olleet työttömyyden harjoitteluvuoteni ja niiden jälkeinen työttömyys- ja työeläkeaika.
        Vuorokauden ajalla ei ole merkitystä joten mieltymyksistämme johtuen ovat aamupäivät parhaita.

Kun vaimo heräilee klo 7.30 - klo 8:n tietämissä niin "rauhoitusaika" kestää ainakin klo 10:een.

• mökötetään

Ja sitten kun mies (44v) tarpeeksi monta vuotta väkisin vonkaa eikä tajua perääntyä kunnes on saanut molemmat raivon partaalle ja aloittaa neljän päivän mykkäkoulun, tulee jokaisesta kosketuksesta sama inhon tunne. Kosketuksen yhdistää aina pakottamiseen.Näin on nyt käynyt.

Ja ongelma ei ole siinä, etten minä halua seksiä ollenkaan vaan siinä että sitä vongataan väkisin monta kertaa viikossa ja siihen aikansa suostuu siksi että pääsee vähemmällä eli riidatta.
      Itseäni huvittaa sen pari kertaa viikossa ja jos se ei riitä niin sitten ei. Enää en suostu pakkoseksiin, mieluummin eroan.

Kaikki vain eivät sovi yhteen.

• kultapossukainen

Miul on hyvä vinkki! Jos jompikumpi vonkaa väärään aikaan ja aivan liikaa, ja jos ei saa ja sitten pitää mykkäkoulua, niin tehkääpä näin!
      Kun tunnette sen puolikkaanne rytmin, niin alkakaa te itse vongata juuri silloin, kun puolisonne on ehkä aikomassa nukahtaa tai muuten on hankala aika hänelle, ja jos ei silloin suostu, niin kertokaa, että teistä tuntuu juuri noin pahalle, kuin hänestä nyt, silloin, kun hän vonkaa puoliväkisin. Ja jos puolisonne tuleekin heti mukaan, niin mikäs sen parempi! On ainakin se aamuinen noidankehä rikottu ja päästy uusille urille!

• 68 / 64

Minulta ei ole koskaan vongattu liikaa eikä, eläkkeelle jäämisen jälkeen, ole väärää aikaa ollutkaan.
        Olemme eläneet nekin vuodet kun puoliväkisin ottaminen oli se juttu vaimollekin.

Nykyään joskus, äärimmäisen harvoin, on vaimoni tulkinnut totisen ilmeeni oikein ja tiennyt lääkkeen.

43-vuotisen liittomme aikana minut on torjuttu yhden kerran mutta sekin jäi lyhytaikaiseksi, pari tuntia kestäneeksi, ilmiöksi.

Auvoisen onnen jatkumisen kannalta o naktiivisemman osapuolen kohtuuden tajuaminen eduksi.

• mökötetään

Voisi toimiakin muuten, mutta sellaista tilannetta ei ole olemassa että mieheni ei jaksa tai halua.
        Olen joskus häneltä yrittänyt kysyä että eikö ikinä tunnu siltä ettei jaksa tai huvita niin vastaus oli että ei.

• Unotumaton Elmeri

Tunnistan itseni tuosta kuvauksestani vaikka en usko että vaimoni tuota kirjoittaa. Herään lauantaiaamuna n. 7 aikaan, menen vaimoni peiton alle jne, koska tiedän, että se on ainoa hetki jolloin voimme olla kahden. Vaimoni ei ole tehnyt aloitetta seksin suhteen enää poikamme syntymän jälkeen (7 v.). Ja mä kaipaan aivan hirvittävästi rakasteluamme, koska se on ainoa hetki jolloin olen saanut kokea vaimoni kosketuksen, koska muulloin hän ei kosketa, ei pussaa tai halaa minua. Mä en halua rakastella joka päivä mutta edes pari kertaa kuukaudessa olisi hyvä mutta nyt en edes muista enää milloin viimeksi. Ja kun hän kieltäytyy, masennun koko ajan vaan enemmän. Nyt olen siirtynyt jo alakertaan nukkumaan. Osallistun kotona kotitöihin, teen ruokaa, tulen kotiin aina ajoissa, kun hänen pitää mennä hevostaan hoitamaan. Nyt vielä kaiken lisäksi teen hänen hevostarhaansa kuivaksi. En ole mikään tavaroiden himokerääjä mutta kerran viikossa osallistun tavaroiden ja lattioiden siivoamiseen, pesen lattiat ja imuroin. Mä en ole mikään pyhimys enkä tarvi punaista mattoa mutta joskus tuntuisi hyvältä, että vaimokin ottaisi minusta kiinni. Silloin ei tarvita edes sanoja

• 8 + 6

"joskus tuntuisi hyvältä, että vaimokin ottaisi minusta kiinni"

Joo. Tää on yleistä. Ei voi sanoa kuin että se juna meni jo.

Nyt katse vaan sinne 12 vuoden päähän, kun poikanne muuttaa kotoa. Kyllä sen kestää. Mulla on enää 6 vuotta jäljellä.

Ei pidä liikaa masentua. Elämää tää vaan on.

• Unohtumaton Elmeri
        8 + 6 kirjoitti:

"joskus tuntuisi hyvältä, että vaimokin ottaisi minusta kiinni"

Joo. Tää on yleistä. Ei voi sanoa kuin että se juna meni jo.

Nyt katse vaan sinne 12 vuoden päähän, kun poikanne muuttaa kotoa. Kyllä sen kestää. Mulla on enää 6 vuotta jäljellä.

Ei pidä liikaa masentua. Elämää tää vaan on.

Mä olen 47 ja en halua odottaa yhtään vuotta. Tuhlaanko nyt loppuelämäni odottamiseen? Olen ajatellut hankkia rakastajattaren mutta en taida pystyä siihen. En suoraan sanoen haluaisi riidellä mistään saatikaan tästä aiheesta edes sekuntiakaan.

• Mies Kadulta

Olet Elmeri asian ytimessä, mutta et varmaankaan halua kuulla vastausta, koska olet tainnut hieman kadottaa itsesi... Juna ei todellakaan ole mennyt mihinkään, tarvitset vain junalipun.

Lopeta ruikuttaminen, aikuinen mies. Sinulla on elämä, johon kuuluu myös hellyys ja seksielämä. Vaimollasi on täysi oikeus valita onko hän osa sinun seksielämääsi vai ei. Jos itseriittoinen vaimo laiminlyö perheen hellyyttä ja seksielämää, niin sinä hankit itsellesi rakastajan. Sanot asian vaimollesi ilmoitusluontoinsena asiana, joka ei ole millään tavalla neuvottelun alainen. Näin homma on toiminut vuosituhansien ajan ja toimii edelleen. Voi hyvin olla että tässä vaiheessa puolisolle alkaa maistumaan keskusteleminen ja asenne seksiinkin pikku hiljaa joustaa. Tai sitten ei, mutta siinä tapauksessa asia ei olisi muutenkaan ikinä korjaantunut ja pyydät vaimoasi keräämään tavaransa & poistumaan. Kyse on siitä, että alamme käyttäytymään kuin miehet, jolloin nainenkin alkaa käyttäytymään kuin nainen. Seksissä kyse on kaapin paikasta, josta määrää mies.

Kuullostaa ensikuulemalta kovin julmalta, mutta odottakaan muutama vuosikymmen avioliitossanne, niin huomaatte asian olevan loppukädessä juuri näin. Vaimollenne muodostuu helposti sellainen harhakuva, että hän hallitsee perhettänne ja seksistä tulee yksi hänen epäsuora hallintavälineensä. Pysykää miehinä, tai vaimonne alkaa käyttämään teitä kuin hellyyttä kerjäävää cockerspanielia, joita voi ohjata (seksi-)herkkupaloilla mielensä mukaan. Osoittakaa olevanne vahva, mutta hellä mies, joka osaa olla tarvitaessa myös julma ja raaka. Se on sitä elämää hyvät miehet.

• 3 + 4

"Jos itseriittoinen vaimo laiminlyö perheen hellyyttä ja seksielämää, niin sinä hankit itsellesi rakastajan."

Jos tarkoitat, että vaimo harrastaa seksiä pitääkseen liiton kasassa, niin miehenä sanon, että hyi hitto -- ei voisi vähemmän kiinnostaa.

• huhhahheijaa
        3 + 4 kirjoitti:

"Jos itseriittoinen vaimo laiminlyö perheen hellyyttä ja seksielämää, niin sinä hankit itsellesi rakastajan."

Jos tarkoitat, että vaimo harrastaa seksiä pitääkseen liiton kasassa, niin miehenä sanon, että hyi hitto -- ei voisi vähemmän kiinnostaa.

tässä ap. mikään välikommenteista ei ole minun kirjoittamani. mutta nyt kirjoitan.
        meillä on seksi äja siitä en halua luopua ja mielestäni liittomme on onnellinen.
        en usko mieheni käyvän vieraissa.
        seksielämämme on monipuolinen ja antoisa.
        ongelma olikin nämä aamut.
        ja tänä aamuna kun alkuperäisen jutun kirjoitin otti vain aivoon.
        yleensä en kauheasti kieltäydy.
        ja teen myös aloitteita.
        meillä rakastellaan useamman kerran viikossa joskus jopa joka päivä.
        enkä ole tuon yhden kirjoittajan vaimo, meidän lapsemme ovat jo melkein pesästä lentäneet. toinen jo 18v.

• dfghjk4

Joo, totta joka sana.
        Omassa avioliitossa alkoi pihtailun merkkejä lasten syntymän jälkeen ja meillä ratkesi asia siihen että riitelin itselleni minimäärän viikossa 3 kertaa.
        Lapset kasvoi ja vaimokin taas innostui niin että antaa käytännössä aina kun on haluja ja tykkää itsekkin.
        Vaimoni ei juuri koskaan innostu aamulla mutta kun lapset vielä asuu kotona on lähes ainoa aika viikolla. Lomalla ja viikonloppuisin lemmiskellään kun vaimo on kunnolla herännyt.
        Tuo pettämisellä uhkailu ei mielestäni kuulu avioliittoon, kuten ei seksillä palveluksia kiristäminenkään.
        Kaikki vallan käyttö on lopulta molemmille paha. Jos nainen suhteessa alistuu niin tosi huono juttu. Jos mies alistuu niin siihen kaatuu koko suhde.
        Eikä se haittaa vaikka ei ihan aina saakkaan , pysyypä mielenkiinto.

• tai sitten..

Nimimerkille Mies Kadulta

Eikös tuo sinun keinosi ole ihan vastaavasti kiristystä seksillä? Vaihtoehdoiksi naiselle jää erota tai antaa koska miehellä on kenties rahaa ja jollei muulla niin sillähän sitä on seksiä saatu kautta aikojen.

Siinä sitten pikkurouva aikansa makailee patjana miettien ihan muita juttuja ja mies luulee hallitsevansa tilanteen. Totuus saattaa kuitenkin olla se, että naisella on se mies jolle on pakko antaa ja sitten se mies jonka kanssa harrastetaan sitä tyydyttävää hyvää seksiä.

No, pääasia että kaikki saa ja kaikilla on hyvä mieli : )

• Taas on todistettu

Kun luoja loi ihmiselle lisääntymisjärjestemää, niin piru pääsi vaivihkaa värkkäämään miehelle seksivietin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe