jaksanko hoitaa??

elisa

luottotiedot menneet vuosiksi.työn teosta ei näennäisesti hyötyä menisi palkat velkoihin.lapsen kanssa on vaan pakko koettaa jaksaa päivät pitkät.mies töissä.väsyn helpommin lapsen hoitoon kun velat painaa päälle.olen joka roinen päivä pahalla tuulella.tekee vaaan mieli väitellä miehen kanssa,vaikka sillä ei ole velkaani osaa eikä arpaa.on ollut jo vuosien paineita.älkääkä neuvoko millekään kallonkutistajille.mitä hyötyä niistäkää on.mua ei huvita enää sukuloidakaan missään mieheni puolelta.olen miettinyt välillä muuttaa erilleenkin,että en jaksa välillä asuakaan kenenkään kanssa.masentaa.

5

2950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuunkanto

      Tiedätkö, että lapsellesikin olisi parempi olla hoidossa, kuin masentuneen äidin kanssa?

      Ja mitä velkoihin tulee, nehän on aina maksettava! Joten hop töihin nyt, niin saat itsekunnioituksesi takaisin (kun alat maksaa niitä velkoja vähitellen pois). Kannattaa myös käydä esim. velkaneuvojan luona tekemässä realistinen maksuohjelma!!!

      Kyllä sinä sieltä vielä nouset!!! Joten toimi, äläkä vain odota, että velat kasvaa!!

      • alisa

        Tiedätkö: jos minä ääärettömän velkainen pääsen töihin, minä en tule saamaan niin suurta palkkaa, että sillä voisi tehdä minkäänlaista maksusuunnitelmaa. Jos tuloni tästä yhtään nousee, ensimmäisenä kiittää KELA ja vähentää asumistukea vastaavasti. Seuraavaksi kiittää ulosotto,joka ynnää suoraan omaan pussiinsa sen mikä on enemmän kuin sen mitä saan nyt. Tilanne on tasan plusmiinusnolla. En usko että sinunkaan optimismilla siitä kovin korkealle itsetunto nousisi. Vähennetään vielä matkakustannukset ja jonkinlaisten työvaatteitten hankkiminen,lastenpäivähoito niin pakkasen puolella ollaan välittömästi. Kysyy kuule aika paljon intoa raahta lapset hoitoon päästäkseen itse ottamaan selkeää persnettoa. Jaksaisitko sinä itse hymyillä jos tietäisit itse ettet saa työnteostasi edes sen verran että puntit olisivat tasan.


      • annika
        alisa kirjoitti:

        Tiedätkö: jos minä ääärettömän velkainen pääsen töihin, minä en tule saamaan niin suurta palkkaa, että sillä voisi tehdä minkäänlaista maksusuunnitelmaa. Jos tuloni tästä yhtään nousee, ensimmäisenä kiittää KELA ja vähentää asumistukea vastaavasti. Seuraavaksi kiittää ulosotto,joka ynnää suoraan omaan pussiinsa sen mikä on enemmän kuin sen mitä saan nyt. Tilanne on tasan plusmiinusnolla. En usko että sinunkaan optimismilla siitä kovin korkealle itsetunto nousisi. Vähennetään vielä matkakustannukset ja jonkinlaisten työvaatteitten hankkiminen,lastenpäivähoito niin pakkasen puolella ollaan välittömästi. Kysyy kuule aika paljon intoa raahta lapset hoitoon päästäkseen itse ottamaan selkeää persnettoa. Jaksaisitko sinä itse hymyillä jos tietäisit itse ettet saa työnteostasi edes sen verran että puntit olisivat tasan.

        totuus meidän yhteiskunnassamme. työn tekeminen ei aina kannata taloudellisesti.


    • Anna

      Hei!
      Missäpäin asutte? Olen harkinnut tukiperhetoimintaa? Jos sinua/teitä kiinnostaa, voisimmeko ehkä tavata?

    • tukiperhe

      tärkeintä on että yrität jaksaa ja jos tuntuu että tarvitset ihan omaa aikaa selvitäksesi niin harkitse ihmeessä tukiperheen hankkimista lapsellesi. aika jonka lapsesi tukiperheessä viettää on lomaa teille molemmille.olemme toimineet tukiperheenä toista vuotta ja otamme vastaan uusia "loma/viikonloppuystäviä". saamamme palaute on ollut ihanaa kun näkee että ajastamme on ollut perheille oikeasti apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe