Onko tämä normaalia????????

nhhahahjssjsjshsyaj

Oon 16v tyttö ja päätyny harrastaan melko usean (n. 10) partnerin kanssa suojaamatonta seksiä. Kumppanini ovat olleet itseäni reilusti vanhempia, n. 20-30 vuotiaita ja aikalailla pillunhimosia veikkoja. Paksuksi en ole vielä pamahtanut, mutta ties mitä tauteja näitten öiden vuoksi minussa muhii. Maksua en siis peri, olen vain aika helppo.. Mut minkäs sille voi kun tälle tielle lähteny nii koko ajan tekee mieli. Mitä mieltä ootte, miten pääsen tästä tavasta eroon?? Hauskaa ja vauhdikasta on ollu ja kokenu olen monenmoista mutta eipä tää kai järkevääkään oo... Tarvitsen kipeästi apua, koska yritykseni lopettaa nää yhen yön säädöt on epäonnistunu niin useesti..

8

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut-76

      Olet kamala nuori huora. Lopeta touhut heti, ammattiauttaja olisi tarpeeen. Tuolla menolla ei ole vaikea arvata tulevaa ammattiasi..... Mieti mitä vanhempasikin ajattelisivat......

      • mullasaaratsastaa

        Uuh, tuollaisia nuoria neitoja kaivattais kipeesti täällä Turengin suunnalla ;)


      • rosa88
        mullasaaratsastaa kirjoitti:

        Uuh, tuollaisia nuoria neitoja kaivattais kipeesti täällä Turengin suunnalla ;)

        Tämä on tätä nykyaikaa ! Pannaan ketä huvittaa jos huvittaa. Ei oo kivaa.


    • stop stop

      Ei tuollinen ole normaalia. En osaa sanoa mitä oikein haet ja mistä tuollinen korvaustoiminto johtuu? Onko sinua hyväksi käytetty lapsena, onko seksuaalinen nautinto pakoa ja lohtua johonkin tunnevajaukseen? Etsikö lohtua ja läheisyyttä seksin kautta. Ihminen on myös hengellinen olento ja voi joutua himonsa orjaksi? Etsi apua ja ennen kuin persoonallisuutesi tuhoutuu? Olet itsetuhoinen ja et ota vastuuta omasta etkä mahdollisen tulevan lapsen elämästä. Jonkin aikaa elämäntapa voi mentellä ja voit kokea, että on hauskaa ja jännää, mutta pian olet ihmisraunio ja tuon pakkomielteesi ja himon orja.

    • onneton olli

      Olet aika säälittävä tapaus.Mene varaamaan aika terkkarilel ja sukupuolitautitesteihin heti! Varatkaa ika psykologille heti! Muuten sun tulevaisuutesi ajautuu huumeisiin ja prostituutuioon-ei hyvä!

    • asdw3rads

      kuulostat ihan normaalilta suomalaiselta teiniltä

    • v-mäisyyttähän se

      No siis ap.han varmaan on joku psykiatrian puolen 'ammattilainen' joka provoaa ja haluaa tytön 'hoitoon'.

    • haloo hei

      Joku viisaampi olis pyytänyt rahaa niiltä hulluilta panomiehiltä. Mut sinä jaat pimppiä ilmaiseksi. Ei sullakaan hyvin mene.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1788
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      844
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe