Vastaa rehellisesti.com

Kysymys on palstan leideille:

Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen?

Kuinka monta ravintolassa käyntikertaa on tänä aikana kertynyt?

Oletko nyppäissyt itseltäsi koskaan harmaata hiusta?

Onko koskaan käynyt mielessäsi ajatus--->vittu tänää mä lähen ilman meikkiä?!

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei modelli

      Its e kysyisin, että oletko etsinyt seuraa mistään järkevästä paikasta ravintoloiden sijaan?

      • Ravintolat ovat suosittuja mutta eivät tietenkään sovi kaikille.
        Mitä ne "järkevät" paikat sitten onkin?! Itse olen juossut naisia karkuun kunnon bupiin, sellaiseen bupiin missä sana vaimo, perhe, tai anoppi aiheutta varman selkäsaunan ja porttikiellon.


    • 321321321

      Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen?
      26 :D

      Kuinka monta ravintolassa käyntikertaa on tänä aikana kertynyt?
      Noin 50 veikkaisin

      Oletko nyppäissyt itseltäsi koskaan harmaata hiusta?
      En, mutta on niitä muutama jo. Peittyvät värjäyksellä (olen värjännyt hiuksia säännöllisesti 16-vuotiaasta lähtien)

      Onko koskaan käynyt mielessäsi ajatus--->***** tänää mä lähen ilman meikkiä?!

      Ei, mutta olen ollut baarissa ilman meikkiä pari kertaa (ei ollut suunnitelmissa alun perin lähteä)

    • u65

      No, mä en oikeestaan ole ihan varma olenko liian vähän romanttinen vai realisti, mutta unelmien miehen... Joo, no riittäskö sopiva? Mä olin teininä silmittömän rakastunut siihen ainoaan mieheen, jota pidin oikeasti unelmien miehenäni, ja olin varma että päädymme yhteen. Emme päätyneet. Rakastin aivan siis sillee Unelmien Miestä Romanttisesti, 4 vuotta. No, mutta, sittemmin vanhettuani, en ehkä mihinkään unelmien mieheen usko. Mutta rakkauteen kyllä.

      Joten ehkä nää kaikki 34 vuotta, koska ilman rakkautta en ketään huoli ja jotain sopivaa etsiessä. En ole löytänyt mitään sinnepäinkään, ennemmin olen sitten yksin. Kyllä sekin on käynyt mielessä että ehkä sitten koko elämäni, olen sen verran kamalia esimerkkejä nähnyt siitä "tyytymisestä" ja miten käy kun haluaa kuvitella sammakosta prinssiä vaikka väkisin: onneksi ystäväni ovat tehneet ne mokat niin itte ei tartte ;) No, olin mä kerran menossa kyllä itsekin sammakon kanssa naimisiin, kun se ensin esitti prinssiä ja muuttui kihlasormuksen saatuaan sammakoksi :D

      Kuinkahan monta kertaa mä olen tän lähes 20 vuoden aikana käynyt baarissa. Tooooosi monta, siis mä olen käynyt baareissa 16-vuotiaasta saakka. Jossain välissä tosi paljon, joka viikonloppu ja usein molempina päivinä, joskus join ja joskus vaan jorasin. Nykyään tietty harvemmin, joskus, sillon tällön lähinnä jotain bändiä kuunteleen tms. Voin mennä ihan yksinkin, en tartte aina kaveria. Mutta en kyllä mee varsinaisesti ettiin mitään, kunhan vaan pitään kivaa: en harrasta känniseksiä joten ainakaan jos juon, en ketään yöksi ota, enkä tuntemattomien kanssa seksiä muutenkaan. En oo koskaan harrastanut yhden illan juttuja juurikaan, mutta puhelinnumeroita on vaihdeltu ja treffejä sitten sovittu kyllä muuten.
      Ettei mitään perisuomalaisia yhdenillan juttuja jää matkaan eikä semmoista tyytymistä "toi nyt ois tossa" voi käydä. Jos ei selvinpäin voi tutustua ja seksiä harrastaa, ei tartte mun puolesta ollenkaan. Sanomatta on selvää että harvemmin deittailen, kun ne jotka baarista raahaa hoitoja kotiin jne. jne. tosiasia on että tosi moni sen kotiin raahatun kännipanon sitten myös nai. Mutta onneksi kuitenkin edes joskus deittailen.

      Ei ole harmaita :) En oo nyppinyt kyllä näitä muitakaan hiuksia päästäni.

      Olen lähtenytkin joskus ilman meikkiä, vaikka joskus mennyt istumaan iltaa suoraan treeneistä, käynyt vaan suihkussa ja lähtenyt! Aaargh! Ei ihme ettei flaksi käy :D
      No, onneksi se käy silti :) Joskus kyllä voi lähtee ilman meikkiäkin, mutta mun mielestä on kiva laittautua nätiksi.

      Mutta en kyllä "käytä vuosiani" vaan miehen löytämiseen, mä olen kouluttautunut, käynyt töissä, matkustanut, elänyt tosi monipuolisen elämän. Osittain pakosta. Mä olen tavannut hirveän kivoja ihmisiä, ihan vaan siis tutustunut ja läheisiä mulla on todella vähän, mutta tuttuja paljon, hyvä just niin. Mä menen vaan yksinkin, koska osaan kyllä jutella ihmisille eikä mun tartte olla siihen ees kännissä. Enkä mee koskaan "iskeen" ketään, kunhan vaan juuteleen, en muuta.
      Mä olen sitä mieltä, että kannattaakin mennä yksin, koska sillon sitä eniten on tullut tutustuttua ja jotenkin sitä yksinään on vähän avoimempikin. Kavereitten kanssakin on kivaa, mutta silloin usein pysyy vaan omassa porukassa.

    • Kiitti romaanista! Sun takia myöhästyn treffeiltä. Olet kyllä niin romantinen, että vaikka 100 top ten prinssiä kävisi sinua pussailee, niin neito se vaan nukkuisi. Muista mun sanoneen! Jonakin päivänä sinäkin kilahdat, se on ihan varma:D

    • 2+2=5

      "Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen?"

      0

      "Kuinka monta ravintolassa käyntikertaa on tänä aikana kertynyt?"

      En käy baareissa, mutta tuleehan sitä ravintolassa syömässä käytyä.

      "Oletko nyppäissyt itseltäsi koskaan harmaata hiusta?"

      En.

      "Onko koskaan käynyt mielessäsi ajatus--->***** tänää mä lähen ilman meikkiä?!"

      Ei. Meikittä oleminen ei vaadi itselläni tuon kaltaisia päätöksiä.

    • pah.

      1. Minulla ei ole unelmien miestä, en ole sellaisesta ikinä haaveillutkaan.

      2. Ks. edellinen. Muuten yli tuhat.

      3. Tykkään harmaista hiuksista, innolla odotan ensimmäisiä.

      4. Ei. Olen kyllä usein lähtenyt ulos ilman meikkiä, onpas ihmeellistä!

      Ps. en ole sinkku.

      • pah.

        Ei nt liioitella kuitenkaan, mutta satoja.


    • inanna-

      Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen?

      -Riippuu siitä mistä unelmasta tässä on nyt kyse.. Niitä unelmamiehiä on kyllä riittänyt, enkä montaa ole vielä tavoittanut. Joskus esim. Tom Cruise oli päiväuni :-D

      -Niin, mutta oikeasti minut löydettiin, en itse etsinyt ketään silloin.

      Kuinka monta ravintolassa käyntikertaa on tänä aikana kertynyt?

      -Siis minä aikana? Ravintoloista en ole etsinyt enkä löytänyt mitään.

      Oletko nyppäissyt itseltäsi koskaan harmaata hiusta?
      -en

      Onko koskaan käynyt mielessäsi ajatus--->***** tänää mä lähen ilman meikkiä?!

      -Useasti. Meikkaan muutenkin aika kevyesti.

      • Kaikki tuntemani naiset jotka ovat ottaneet päikkärit Kruisen Tompan kanssa, ovat olleet hyvän näköisiä....luonnon kauniita suorastaan. Me tultais varmaan hyvin juttuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe