Kemijärvellä UFOJA!!!

11 11 11 11 11

Selittämättömiä valoilmiöitä ja harmaita avaruusukkeleita. Espanjalaisen tutkijan mukaan avaruusolento olisi syntynyt sinne 11v sitten. Näin viidakkorumpu kertoo.

35

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupula

      mahtaako täällä rupulassa ,pään sisällä joillakin olevan kaikki reelassa .vai onko se ,että vaalikuume sekottaa koko päänupin

      • ufo on valttija

        Tällä palstalla on esitetty ufo-keskusta Kemijärvellä. Se olisi matkailunähtävyys ja -valtti.


      • nöhö
        ufo on valttija kirjoitti:

        Tällä palstalla on esitetty ufo-keskusta Kemijärvellä. Se olisi matkailunähtävyys ja -valtti.

        matkailunähtävyydeksi riittää ,kun alamme mainostaa ,että tule viihtymään Suomen rupuisimpaan kaupunkiin.


    • aave1

      Autiotalot ruokkivat herkkien ihmisten mielikuvitusta kaipa näin on käymässä koko kemijärven kaupungillekin.

    • Vieraillut

      Kemijärvellä ihmiset ovat hyvin outoja elleivät ihan ufoja.

      • ufon asia

        Mitä sitten jos on kunnallisvaaliehdokkaista on nähnyt ufoja? Haittaako se päätöksentekoa? Jos ulkoavaruudet oliot on antaneet vaikka hyviä vinkkejä miten Kemppa saadaan nousemaan tästä nykytilasta?


      • mitä häh
        ufon asia kirjoitti:

        Mitä sitten jos on kunnallisvaaliehdokkaista on nähnyt ufoja? Haittaako se päätöksentekoa? Jos ulkoavaruudet oliot on antaneet vaikka hyviä vinkkejä miten Kemppa saadaan nousemaan tästä nykytilasta?

        Tarkoitatko, että persut ja sekoomuslaiset näkevät pieniä vihreitä miehiä?


      • poikennut

        kyllähän se varmaan vaikuttaa joihinkin henkisesti ,kun taivaantulien loisto pimeni rupulaksi.


      • "UFO - vieraillut
        ufon asia kirjoitti:

        Mitä sitten jos on kunnallisvaaliehdokkaista on nähnyt ufoja? Haittaako se päätöksentekoa? Jos ulkoavaruudet oliot on antaneet vaikka hyviä vinkkejä miten Kemppa saadaan nousemaan tästä nykytilasta?

        Tiedättekö-, tunnetteko tapauksen?
        Täällä Kemijärvellä on tuolla ex massatehtaan suunnassa vieraaillut asuintalon pihapiirissä ns. "ufo" - tunnistamaton lentävä alus.
        Lumeen oli jäännyt pyöreä aluksen jälki... ja kesällä samaisessa paikassa on selvästi nähtävä, normaalista poikkeava läiskä...

        Kertoja ei tiennyt syyaihetta, mitä se lentävä esine, alus oikeasti haki, etsi tai tutki?
        Ei muuta nähnyt kuin aamusella ko. jäljen lumessa, ja havaintokohteen outon jäljen kesällä...


      • isokylä
        "UFO - vieraillut kirjoitti:

        Tiedättekö-, tunnetteko tapauksen?
        Täällä Kemijärvellä on tuolla ex massatehtaan suunnassa vieraaillut asuintalon pihapiirissä ns. "ufo" - tunnistamaton lentävä alus.
        Lumeen oli jäännyt pyöreä aluksen jälki... ja kesällä samaisessa paikassa on selvästi nähtävä, normaalista poikkeava läiskä...

        Kertoja ei tiennyt syyaihetta, mitä se lentävä esine, alus oikeasti haki, etsi tai tutki?
        Ei muuta nähnyt kuin aamusella ko. jäljen lumessa, ja havaintokohteen outon jäljen kesällä...

        kyllä siinä varmaan on käynyt näin .talon isäntä tai emäntä on tullut umpikännissä taksilla kotiin ja kaatunut jäädessä pois autosta ja möyrinyt selällään lumikossa. joskus oli karpon ohjelmassa ,että eräs käsmänperäläinen näytti avantoa kyröjärvessä hänen mielestään metoriitti olisi syöksyny taivaalta läpi jään. oli kevät aika jään vahvuus oli ehkä 15cm selväti oli jään lohkareita jään päällä ,että se olisi hakattu tuuralla avannon koko sopi katiskalle niin kuin karpokin vähän epäili avantoa ihmisen tekemäksi


      • ufo ei ole vitsiasia
        ufon asia kirjoitti:

        Mitä sitten jos on kunnallisvaaliehdokkaista on nähnyt ufoja? Haittaako se päätöksentekoa? Jos ulkoavaruudet oliot on antaneet vaikka hyviä vinkkejä miten Kemppa saadaan nousemaan tästä nykytilasta?

        onko tämä semmonen asia jossa pitää vitsailla ?

        ei ole ollut rohkeutta edes kana koplalla eikä massa liikkeen johtajalla sanoa; mitä on mielipidettä UFO KESKUKSESTA? suomun kehityksestä puhuu myös muutos 2011 ehdokas ja ufonnäöstä ktp puolueen ehdokas, mutta mikä on sen suhteen kanta, onko paranormaali/ ufo -tiedekeskus hanke kannatettava?

        Kemijärvi nousee, jos päästään eroon tyhjänpäiväsistä riita asioista ja aletaan rakentaa yhdessä, siis ufo KESKUSTA, UFO = tunnistamaton lentävä esine, pitää vierellään liittyen mm. paranormaali, levitaatio, parapsykologia jne. tapaukset, ne kiinnostavat ihmisiä

        en ole nähnyt koskaan ns. ufoa enkä tavannut humanoideja kuten mm paikallinen kunnallismies , enkä oikeasti pidä todennäkösenä että niitä on käynytkään , mutta tämä on MATKAILUVALTTI; lääninlääkäri luukainen-kilde on saanut ihmisiä, yleisöä, valtavasti - kansainväliset ufo, avaruusmatka jne. konferenssit, Kemijärven luonnonrauhaan koko maailman vaihtoehtoväki - se tuo rahaa, toimeentuloa, elämää - taivaan tulien kaupunki ja ufot lentää! vaikket itse uskoisi ufoon, se voi tuoda meille paljon rahaa!


      • Oili Harjula
        ufo ei ole vitsiasia kirjoitti:

        onko tämä semmonen asia jossa pitää vitsailla ?

        ei ole ollut rohkeutta edes kana koplalla eikä massa liikkeen johtajalla sanoa; mitä on mielipidettä UFO KESKUKSESTA? suomun kehityksestä puhuu myös muutos 2011 ehdokas ja ufonnäöstä ktp puolueen ehdokas, mutta mikä on sen suhteen kanta, onko paranormaali/ ufo -tiedekeskus hanke kannatettava?

        Kemijärvi nousee, jos päästään eroon tyhjänpäiväsistä riita asioista ja aletaan rakentaa yhdessä, siis ufo KESKUSTA, UFO = tunnistamaton lentävä esine, pitää vierellään liittyen mm. paranormaali, levitaatio, parapsykologia jne. tapaukset, ne kiinnostavat ihmisiä

        en ole nähnyt koskaan ns. ufoa enkä tavannut humanoideja kuten mm paikallinen kunnallismies , enkä oikeasti pidä todennäkösenä että niitä on käynytkään , mutta tämä on MATKAILUVALTTI; lääninlääkäri luukainen-kilde on saanut ihmisiä, yleisöä, valtavasti - kansainväliset ufo, avaruusmatka jne. konferenssit, Kemijärven luonnonrauhaan koko maailman vaihtoehtoväki - se tuo rahaa, toimeentuloa, elämää - taivaan tulien kaupunki ja ufot lentää! vaikket itse uskoisi ufoon, se voi tuoda meille paljon rahaa!

        Muutos 2011 ehdokkaalla ei ole ennakkoluuloja. Pistä aloite menemään! Siitä se lähtee.


      • k.n.
        Oili Harjula kirjoitti:

        Muutos 2011 ehdokkaalla ei ole ennakkoluuloja. Pistä aloite menemään! Siitä se lähtee.

        Huomenna on vaalipäivä, silti vakuutan, en ole nähnyt tapaamalla itse humanoideja, jos olen ns. "ufoja" nähnyt jo yli 20 vuotta.

        "Bisnehörhöilyä" en milloinkaan tule kannattamaan, enkä silti
        kiistä ns. muukalaissivilisaatioita enkä HEIDÄN LENTÄVIÄ KULKUVÄLINEITÄ, ROBOTTEJA YMS.
        TUTKIMSUVÄLINEISTÖÄ.

        Minulla on lupa vain raportoida, ei tukea raha-ahneita "bisneshörhöjä"...
        TE muutatten kaiken irvailuksi - tai sitten rahaksi, en kannata.-

        Maanantaina alkaa kirjamuokkaus... jA VASTAAN VILPITTÖMIIN "UFO" HAVAINTOKYSYMYKSIIN...

        NAURAJIEN KAANSSA NAURAN SAMASSA KUOROSSA, EN OLE LEIKKIÄ KIELTÄVÄ.





        OLEN KAARLO N... "NURMI - KAARLO"...


      • n.k.
        "UFO - vieraillut kirjoitti:

        Tiedättekö-, tunnetteko tapauksen?
        Täällä Kemijärvellä on tuolla ex massatehtaan suunnassa vieraaillut asuintalon pihapiirissä ns. "ufo" - tunnistamaton lentävä alus.
        Lumeen oli jäännyt pyöreä aluksen jälki... ja kesällä samaisessa paikassa on selvästi nähtävä, normaalista poikkeava läiskä...

        Kertoja ei tiennyt syyaihetta, mitä se lentävä esine, alus oikeasti haki, etsi tai tutki?
        Ei muuta nähnyt kuin aamusella ko. jäljen lumessa, ja havaintokohteen outon jäljen kesällä...

        (ALLAOLEVA EI VAALIMAINOS")...

        En ole nähnyt ko. havaintojälkeä, mutta PIDÄN SITÄ LUOTETTAVANA. Ilman HAVAINNON TEHNEEN VIIINAHÖYRYÄ.

        MINULLAKIN ON USEITA ERILLAISIA HAVAINTOJA, JOISSA KONKREETTISESTI NÄIN LÄHELLÄ TEKOALUKSEN...
        ILMAN VIINAHÖYRYJÄ - OLEN OLLUT TÄYSIN RAITTIINAKIN JO N. 15.5 VUOTTA JA NÄEN, NÄEN JA NÄEN JOKA VUOROKAUSI JOTAIN TAJUNTANI ULKOPUOLISTA - OLENHAN HEIDÄN YHTEYSLINKKKI - 888, JOUKOSTA 345 543... ON MEITÄ MAAPALLOLLA.

        YLLÄ OLEVA EI OLE KUNNALLISPOLIITTINEN JULKILAUSUMA, - VAAN ILMAISEN JATKAVANI TIIVIIMPÄÄ "UFOILUA".

        VALTUUSTOEHDOKKUUS ON PÄÄTTYNYT!
        ÄÄNESTÄJÄT TEKEVÄT OMAN VALINTANSA HUOMENNA,
        NIIN MINÄKIN... -PERÄSTÄ KUULUU!?

        KAARLO N.


      • Onko-muutosta
        Oili Harjula kirjoitti:

        Muutos 2011 ehdokkaalla ei ole ennakkoluuloja. Pistä aloite menemään! Siitä se lähtee.

        Jos ei äänestetä muutosta, niin tarkoittaako se, ettei ole tarve muutokseen?


    • k.n.

      Vapautuneena 2012 k-vaali "hörystä" jälleen luonnolliseen harrastukseni pariin. ufojen bongailuun, olen valmis myös kertomaan vilpittömille kyselijöille yli 2o. vuoden omakohtaisen kokemuksen mukaan ufo- ym. asiaan liittyvistä havainnoistani.

      K-vaali tuli, oli ja meni, - meni 34 ä. v. 2008 verratuna, TULI YKSI 12 = 13.
      KIITOS ÄÄNESTÄJILLE, TEITÄ OLI SENTÄÄN VIELÄKIN NOIN MONTA, JOTKA LUOTITTE MINUUN... olosuhteet
      olivat kaikinpuolin: "tasapuolisesti vastaan"!?

      NO JÄÄPÄ ENEMPI AIKAA OMAAN LUONNOLLISEEN HARRASTUKSEEN, JOSSA MIELENKIINTOA NÄIN AVARUUSISÄNÄ, (paljastusfakta) - TULEE ILOA RIITTÄMÄÄN.

      EI, - EN OLE TÄRÄHTÄNYT, - VAIKKA EI PAUKAHTANUTKAAN SITÄ SUURTA VAALIPOTTIA!?
      Tervehtien -ufologi, NURMIKUMPU K...

      P.S.Vaali "pyrkyryys" on loppunut!!! (888).

    • Onhan noita...

      ...omastakin takaa kun sopivana päivänä katselee Kemijärven kadun kulkijoita. Keväällä niitä on enempi kun esim. Sallaliset herää talviunesta.
      Tiedätte varmaan milloin tietää että Kemijärvelle on tullut kevät? Heti kun ensimmäinen Sallalainen tallustelee kadulla tai Javaruslainenkin käy.

    • k.n.

      Se oli kevättä, kun synnyin Soppelan kansakoulussa, touko-
      kuun 5 päivä 1940. sallalaisevakko- (Sovakylä) -perheen kuopukseksi...

      Sitä on mielestään täysin kemijärviläinen, kun on täällä syntynyt ja taas täällä nyjkyään asunnut jo keväästä 1984...

      Muistaakohaan kukaan enää Nimisen Liisaa, hän on ollut ns. kätilönä" syntyessäni, äidin tiedon mukaan n. kello 5 aamulla.

    • k.n.

      Ns. -paarmuska taisi OLLA, EIKÄ KÄTILÖ. -MITEN ASIA ON, KUKA MUISTAA SANONNAN?

    • PallitArkanaMuttaHymyssä

      Avaruus amazoni naiset hakevat aluksellensa joka yö ja naivat joka yön tunnit ja minuutit,joka kerta kassit tyhjäksi. Lapsiakin on jo 345 543. En ole tarvinut ehkäisyä 15.5 vuoteen.

    • Sävärit

      Olen nähnyt oikean ufon. Piti ihan silmiä hieraista. Eteni täysin äänettömästi n. 70m päässä. Seudulla on kuulemma ennenkin nähty. Sitä uskoo vasta kun näkee.

      • ufohavainton

        Minä en ole nähnyt koskaan avaruusolentoja, mutta olen nähnyt kerran ns. ufon. No ei se varmaan ollut avaruusalus silti, vaan luonnollinen ilmiö tietysti. Taivaalla lensi outo esine, muutkin näkivät sen vieressäni toverit, kun olimme pihalla juttelemassa. Tapahtui Kemijärvellä. Sitten se katosi. Olen varma, se oli joku kauko-ohjattava lennokki tai leija ehkä?


    • kempankatukuva

      Ufoksi riittää jos on siistit kamppeet päällä.

    • Suomunouse

      Suomulle myös ufo havainto bongaus piste, keskuksen alueelle. Toimikaa kiitos!

    • Anonyymi

      Kepussa on kuulemma paljon kieltään lipovia shapesifter reptilianeja.

      • Anonyymi

        Se selittääkin paljon.


    • Anonyymi

      Huh huh, kuinka hurjia juttuja. Pienempiä voi alkaa pelottamaan

      • Anonyymi

        Kemijärvellä kaikki on pientä, hihihii.

        Etelän Tytöt 💋💋💋


    • Anonyymi

      Palstalla on varmasti useita humanoidi-asiantuntijoita, jotka osaisivat vastata kysymykseen, että kuinka käyttäytyä humanoidin kohdatessa? Kohtaamiset tapahtuvat yleensä Suomulla, ei koskaan keskustassa, joten laumaan ei voi turvautua.

      Tilanne on epäilemättä varmasti hyvin jännittävä, jopa pelottava. Kakkelit siinä on housuissa kun mustasilmäiset harmaat ja luurankomaiset humanoidit lähestyvät, vaikka sanoisivat "älä pelkää en tee pahaa,". Karkuun voi aina yrittää jos lamaannuksesta pääsee yli.

      • Anonyymi

        Ei ne mitään luurankomaisia ole, tavallisen näköisiä ja naiset tosi kauniita ja ohjeita, hakevat geenejä kuulemma valioyksilö miehiltä Maa planeetalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään luurankomaisia ole, tavallisen näköisiä ja naiset tosi kauniita ja ohjeita, hakevat geenejä kuulemma valioyksilö miehiltä Maa planeetalta.

        Avaruusolentojen kanssa puuhastellessa voi kokea mielen räjäyttävän orgasmin. Se on touhuamista henkisellä ja fyysisellä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruusolentojen kanssa puuhastellessa voi kokea mielen räjäyttävän orgasmin. Se on touhuamista henkisellä ja fyysisellä tasolla.

        Ainakaan ei voi olla hirveämpää kuin paikallisten kanssa. Ei vain voi olla.


      • Anonyymi

        Voi voi, voivittu.


      • Anonyymi

        Jos humanoideilla on keltaiset silmät niin juoskaa karkuun. Jos taas pitkät sormet niin housut alas ja pyllistys.


    • Anonyymi

      Mä olen mystinen hopeinen ufomies.
      Mä olen kieltään lipova liskomies.
      Mä olen Uuden-Kemijärven nahkamies.
      Aina ilosta syntyvä uudestaan.

      ANTI-NEGA-I7

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe