Talviharjoittelu

Golfari2234

Missä harjoittelette talvella?

13

1415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoBogeys

      Golfroomilla.

      • Järki hinnoitteluun

        Roomi on valitettavasti hinnoitellut itsensä ulos, onko muita vaihtoehtoja?


    • ghjfgtjhgh

      Kyllähän niitä paikkoja on, pitäis vaan tietää missä päin suomea vaikutat, vai
      auttaakom paljon, jos sanon, että pullerin halli, Malinin talotehdas tai esim lepaan viinitilan sisäharjoittellupaikka

    • gol3

      Satakunnassa on avattu uusi hieno talviharjoitteluhalli jossa kävin kerran itse treenaamassa!

    • Golfleski

      Golffari matkustaa etelän lämpöön talveksi jos haluaa treenata kunnolla. :D

    • Australiassa.

      Ne oikeat golfarit talvet viettää.

    • Janneli2

      Kaverini harjoittelee tällä hetkellä Espanjassa.

    • Anonyymi

      En missään, siis jos kysymus on golfista. En pelaa sitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä Thaimaa on talvella paras , varmasti lämmintä joskus liian kuumaa . Pohjoisessa Chiang Mai ilmastoltaan paras, vähän hintava ei ole mitään alennus juttua kuten Pattaya Sporting Club . Hua Hin on vähän ylimainostettu / hinnoiteltu jotain paketti juttuja on tarjolla, jopa paikalliset puhuu että kuuma paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Thaimaa on talvella paras , varmasti lämmintä joskus liian kuumaa . Pohjoisessa Chiang Mai ilmastoltaan paras, vähän hintava ei ole mitään alennus juttua kuten Pattaya Sporting Club . Hua Hin on vähän ylimainostettu / hinnoiteltu jotain paketti juttuja on tarjolla, jopa paikalliset puhuu että kuuma paikka.

        On on! Minä ja Håkan onusein vierailtu siellä. Paikalliset mailapojaton tosi auliita auttamaan pallojen ja mailan kanssa. Uutteria nuorukaisia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On on! Minä ja Håkan onusein vierailtu siellä. Paikalliset mailapojaton tosi auliita auttamaan pallojen ja mailan kanssa. Uutteria nuorukaisia.

        Taidat homo vaan puhua toiveistasi. Olen pelannut Thaimaassa useilla kentillä ja ainoastaan yhdellä kentällä on miescaddietä ja se oli laivaston kenttä ja caddiet oli ensimmäisen vuoden kadetteja. Muualla ollut aina naisia caddien hommissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1985
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1463
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      105
      836
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe