Mitä viimeksi? Eikö musiikki häiritse työskentelyäsi?
Kuunteletko musiikkia samalla kun teet töitäsi?
9
61
Vastaukset
Autossa aina, toimistossakin useimmiten. Jos pitää oikein keskittyä, laitan radion kiinni.
- S Etämies
Sen uskon Ratikasta hyvinkin --ei osaa keskittyä edes kävelemään ja hallita pierujansa samaan aikaan.
Merivoimissa on matruusejakin radioliikennetarkkailussa, jossa pitä seurata mahdollisiman monta kanavaa samaan aikaan ja skannata taajuksia, joissa on sutinaa-----4kanavaa eri kielillä sujuu hyvinkin ja osaa siepata tärkeät viestit
ja kirjoitta muistiin koordinaatteja, huomata bluffiviestit ja purkaa koodeja
12 tuntia putkeen----paikalla on vessakin, ettei viestit mene ohi
Hyvin usein, jos mahdollista. Ei häiritse, jos en ole opiskelemassa jotain uutta. Silloin vaadin hiljaisuutta. Tääkin koskee vain juttuja joita opiskelen lukien. Tekemiseen ei haittaa.
Radio Nova soi taustalla. :P Ei häiritse.
Usein kuuntelen, musiikki soi taustalla. Jos työtilanne vaatii ehdotonta keskittymistä ja tarkkaavaisuutta, suljen häiritsevän mölytoosan.
- Kyöstix
Näytä moppi ;)
- Kyöstix
Kyllä yleensä töissä radio taustalla auki ja eipä haittaa yhtään :)
Juutuubasta tai Spotifystä yksittäisiä biisejä aina välillä. Radiossa on se vika, että sieltä tulee rasittavaa pölötystä vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910