Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

isokokoisia pudottajia

jukavi_95

Hei!
OLEN LAIHDUTTANUT TOUKOKUUN ALUSTA SAAKKA JA NYT PAINOA ON LÄHTENYT -20KG!! :)
HALUAISIN MUKAAN KAVEREITA/TUKIJOUKKOJA JOILLA MYÖS ON PALJON PUDOTETTAVAA EDESSÄ..
OMA PAINONI OLI ALUSSA OLI 155.5KG :/(ÄLLÖTTÄVÄÄ AJATELLA TUOTA AIKAA) JA TÄNÄ AAMUNA 135.0KG :) PALJON EDESSÄ MUTTA TODELLA HYVÄ ALKU.. ALKAA JO HIUKAN NÄKYÄ PUDOTUS :p
TEHDÄÄN YHDESSÄ MEISTÄ HOIKEMPIA JA TERVEEMPIÄ!! :)

28

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuudelihirmu

      Moi :) Mä painoin kesäkuun puolessavälissä 143 kg. Eilen puntari näytti 126. Vielä on täälläki matkaa.

    • Juu ja minä painan nyt 114 -
      olen 1.80 cm pitkä nainen...että huhhuhh on minulla tekemistä, ei muuten, mutta nivelet ovat alkaaneet paukkua...
      tsempataan !

    • Noniin:) Mahtavat alut molemmilla! Itse en ole juurikaan tällä viikolla liikkunut(koulutyöt vievät aikaa) mutta huomenna aion liikkua parisen tuntia :)

      • nuudelihirmu

        Mulla on paino nyt 123.3 :) Tsempit sinneki!


    • johanna_7

      Olin myös tuossa suurin pudottaja-ketjussa nimimerkillä big fat loser. Pituutta 160cm ja paino 95,7 tänä aamuna. Pudotettavaa siis vähintään 30kg! Huomenna aloitan viiden viikon kiinteytyspaketin kuntosalilla, toivottavasti pääsen sen aikana jo 8:lla alkavaan painoon.

    • nuudelihirmu

      Mitenkäs teillä muilla isoilla on sujunut? Mulla paino nyt 121,6 :) Oon alkanu paistaa pannulla pakastevihanneksia.

    • Paino noussut...:( oli pikkujoulut,luonnollisesti tuli juotua ja syötyä hyvin ja herkkuputki jäi päälle... Paino nousi välillä jopa 139:ään ja nyt paino 136.4.. alaspäin lähdetään taas :) välillä tulee vaikeita aikoja,mutta eteenpäin mennään! Torstaina lähden kokeilemaan tunnin kahvakuulailua, saas nähä kuinka sujuu:)!

      • nuudelihirmu

        Nyt sitten vaan kova tsemppi päälle :) Mullakin välillä nousee parikin kiloa, mutta sitten taas laskee. Kyllä se siitä, ei luovuteta!


    • nyt on koettu kahvakuulailu... reidet niin kipeänä,ttä hyvä jos rappuset ylös pääsee, myös selässä tuntuu :) mutta jälkeenpäin hyvä fiilis että jaksoi ja tuntui jossain, suosittelen... ensi viikolla sitten uudelleen! tsemppejä!
      Ps. Tänään menen terkkarille katsomaan painoni :D

    • 99kg...

      täällä 99kg ja 169cm! laihduttaminen alotettu ruokavalion muutoksella ja liikunalla totta kolme päivää sitten. toivotaan että muutosta tapahtuu! tsemppiä teille kaikille

    • Ennen 90 keijukainen

      Pituus 151
      Paino ennen: ''90''
      paino nyt: ''74,2''

      Ja siis haluisin painaa 50kg elikkä matkaa on sinne 24.2kg
      Näen itseni laihana varmaan korkeintaan tuossa painoissa jonne haluan tippua..
      Nyt kun otan ennen kuvia talteen niin hyh suuri inho niitä kohtaan.. Joku päivä vielä laiha.
      ja siis lenkkeilen joka päivä ja kesää odottelen että pääsen pyöräileen!:D

    • pudottaja_67

      Itselläkin on painon pudotus käynnissä. Viimeksi tiistaina suoritin punnituksen ja lukema oli 129.0, joten on täälläkin melkoisesti puristettavaa, vaikka vaikealta homma välilä tuntuukin, varsinkin kun yksinäisyys vaivaa elämää, eikä sellaista ystävää ole omalta paikkakunnalta löytyny........

    • tällä hetkellä painoon 134.5... tästä jatketaan taas eteenpäin :) tsemppejä kaikille!

      • nuudelihirmu

        Mulla on ollu nyt kamala jumi päällä. Jossain vaiheessa paino kävi jo 118,8 mutta nyt taas melkein 120. Kyllä tää tästä. Salilla oon alkanu käydä.


    • auts... pahat nuo jumit... ittellä oli joulukuussa melkein kokonaan jumi päällä... ihan sama kaikella, millään ei ollu mitään väliä! Nyt on tavoittena väh. -.7kg 1.6.13 mennessä :) tsemppejä!

      • nuudelihirmu

        Mitäs sinne kuuluu?
        Mulla on jumi loppunut, ja salitreenikin taitaa tuottaa tulosta. Eilen paino 115,6 kg, eli yli 40 kiloa laihduttu korkeimmasta! :)


    • Huonosti... viime ke oli potkijaiset,perjantaina wanhojen tanssit, ja viime viikolla oli kaksi belgialaista meillä joten tuli herkuteltua ja juotua aivan liikaa... pakko päästä eteenpäin! :)

    • Tällä viikolla on motivaatio palannut ja kiloja jo karissut :) eteenpäin sanoi mummo lumessa-->

      • nuudelihirmu

        Täällä kans paino laskenut taas :) Tänään oli 113,4. Kohta on bmi alle 40!


    • nuudelihirmu

      Mites teillä menee jukavi_95 ja muut?

      Mulla tuntu et ois taas vähän aikaa jumittanu, mutta nyt ollaan jo uudella kymmenluvulla. Paino tänään 109,7 kg. Mitenköhän juhlistaisin kun pääsen 107 kiloon? Silloin nääs tippunut 50(!) kiloa.

      • nuudelihirmu

        Alkaa mennä vähän yksinpuheluksi, mutta päivittelen jos jotakuta kiinnostaa :) Tänään paino 107,7 kg. Salilla edelleen käyn, mutta sapuska on maistunut niin hyvin viimekuukaudet, että laihtumisnopeus on luokkaa 2kg/kk. Mikäs siinä kunhan tippuu. Nyt vois kyllä alkaa vähän tsempata kesän kunniaksi!


    • nuudelihirmu

      Mitäs tänne kuuluu? Huhuu :)
      Paino tänään 100,6. Vuosi sitten kesällä olin vielä semmosen 140 kiloa. Ihan jees pudotus vuodessa. Projekti jatkuu, kohta ollaan alle 100 kilon. Niin vähän en ole painanu varmaan 7-8 vuoteen! Oon kuulemma alkanu näyttää jo ihmiseltä. Salilla käyn edelleen, oli parin viikon tauko kyllä sairauden takia.

    • Ennen 90 keijukainen

      Huomasinkin että täällä oli mun viesti..oon unohtanu tään kokonaan ja sain tietää että pituuteni olikin

      152cm.
      ja paino nyt kulkee rajoilla 70kg
      On ollut tuossa ylä ja alamäkeä ei oo tahtonut innostaa..ajatukset menee päin puuta inspiraatio hukassa.
      Mietinpä vain tuossa että pitäisikö ajatella että pudotan vain painoa 20kg,enkä sitä 40kg..loppujen lopuksi... ?miten ajatella jaksamisen suhteen..


      Long time no see!:D

    • nuudelihirmu

      On ollu viimekuukaudet aika hidasta laihtuminen, mutta nyt paino siinä 98 kg. Edelleen käyn salilla. Onkos jukavi vielä linjoilla?

    • Ennen 90 keijukainen

      Miksi miksi on tuskasta pudottaa se loput 20kg?ei oo enää motiaavaatiota.. :(
      mut silti haluisin vatsan pois mieluusti..ja et sais pienempii vaatteita.. ''tuskailen''

    • Tulkaa baanalle!

      Hei jos uskaltaisin haasteen heittää kokoon katsomatta ensi kesälle: triatlhon. Jossa yhdistyys uinti, pyöräily ja juoksuosuus. Kovin isokokoisena kun ei heti voi lähteä poluille vaan pyörän päälle ja/tai uimahallille kyllä josta on helppo päästä painon kevetessä siirtymään juoksupoluille. Muutama onkin jo listattu ensi kesälle tuonne virallisille kotisivuille eli ehtii ne juna/bensarahatkin siirtämään hyvissä ajoin talteen :)

      Pääasia on hauskuus ja se että motivaatio säilyisi kun mielessä siintäisi 2014 triathlon :)
      http://www.triathlon.fi/index.php?option=com_eventlist&view=categoriesdetailed&Itemid=128

    • Ennen 90 keijukainen

      Heh aikamoinen haaste :)
      tai sekin olisi hieno asia että jokin miitti yms laihduttajien kans.

    • Pudottaja06

      Myös täällä yritys on kovaa saada painoa pois. Lähtöpainoni tammikuussa oli 129,4 ja nyt kun viimeksi kävin puntarissa, lukema oli 112,5. Tavoitteeni on päästä 80 kiloon, joten on paljon puristettavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe