Myyn siis itselleni nykyisin tarpeettoman kitarasetin osissa tai koko pakettina. Hyvin vähän käytetty!
Ohessa kuvat tuotteista ja siellä myös kaikki oleellinen tieto. Perässä hinta, jos ei osta koko settiä vaan vaan jonkun tietyn, esim vahvarin...
PAKETTIIN SISÄLTYY:
- Sähkökitara ESP- LTD EC50 = 170e
http://www.musamaailma.fi/epages/musa.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/musa/Products/10010529
- instrumenttikaapeli = 12e
http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=163548
- sähkökitarapussi 16e
http://www.musamaailma.fi/epages/musa.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/musa/Products/1820516
- kitarateline 16e
http://www.f-musiikki.fi/kitarat_ja_vahvistimet/tarvikkeet/skdg012_kitarateline_akustiselle_/_soundking
- Vahvistin (ei virtajohtoa!) 75e
http://www.best2music.fi/shop/roland-micro-cube-2414p.html
- Helppokäyttöinen viritysmittari (soveltuu myös bassolle) =12e
http://www.kuopionmusiikki.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuotteen_info&tuotteen_id=4400 (harmaana)
- Kitarahihna (Perri's Leather LTD) En löytänyt juuri tuota hihnaa netistä.. :/ = 17e
Netistä löytyneiden hintojen yhteenlaskettu summa olis rapiat 430 euroa koko setistä.
Laita viestiä tai meiliä jos kaipailet lisätietoa!! =)
MYYDÄÄN LÄHES KÄYTTÄMÄTÖN KITARASETTI!
14
712
Vastaukset
- rrriinammmagain
EI JOSTAIN SYYSTÄ SUOSTUNUT KUVIA JA YHTEYSTIETOJA LAITTAMAAN:
eli kuvia saat kun pyydät :
@: [email protected]
tai laita tekstaria 040 9642360- rrriinammm
niin ja vielä se koko setin hinta.. heh.
295 siis koko setti! - 8353j5345j345nmj
rrriinammm kirjoitti:
295 siis koko setti!Hinnoittelu ei mene ihan tolleen niin kuin olet sen ajatellut eli et voi verrata tuotteiden hintoja erikseen ja saada 430 ja sitten ns. myyt pakettia 295 euroon.
Kaupasta kun saapi suoraan tuota vastaavia paketteja juurikin tuohon hintaan ja tuote on ns. käyttämätöntä (se, että sanot tuotteen olevan lähes käyttämätön ei tee tuotteesta uutta vastaavaan ja käytännössä nyrkkisääntönä käytetylle on miinus - 30% uuden käypän hinnasta laskettuna (mikä ei edelleenkään lasketa silleen kuin olet eritellyt tuotteet ja siitä saanut verokki hinnan 430).
Käytännössä sulle tullaan tarjoamaan siis 295 eurosta laskettuna miinus - 30% eli pyynti lähempän totuutta tulisi olla siis n. 210 euron paikkeilla tuosta käytetystä paketista.
Toki se kuka pyytää liikaa ei ole hullu vaan se kuka maksaa liikaa. - ReilunKaupanSäännöt
8353j5345j345nmj kirjoitti:
Hinnoittelu ei mene ihan tolleen niin kuin olet sen ajatellut eli et voi verrata tuotteiden hintoja erikseen ja saada 430 ja sitten ns. myyt pakettia 295 euroon.
Kaupasta kun saapi suoraan tuota vastaavia paketteja juurikin tuohon hintaan ja tuote on ns. käyttämätöntä (se, että sanot tuotteen olevan lähes käyttämätön ei tee tuotteesta uutta vastaavaan ja käytännössä nyrkkisääntönä käytetylle on miinus - 30% uuden käypän hinnasta laskettuna (mikä ei edelleenkään lasketa silleen kuin olet eritellyt tuotteet ja siitä saanut verokki hinnan 430).
Käytännössä sulle tullaan tarjoamaan siis 295 eurosta laskettuna miinus - 30% eli pyynti lähempän totuutta tulisi olla siis n. 210 euron paikkeilla tuosta käytetystä paketista.
Toki se kuka pyytää liikaa ei ole hullu vaan se kuka maksaa liikaa.Kyllä hinnoittelun voi noinkin tehdä. On hyvä ilmoittaa setin uusi hinta ja sen perään käytetyn setin hinta, ja näin ostaja saa hieman paremmin tietoa / vertailupohjaa kaupan edullisuudesta.
Erikseen ostettuna hinta on yleensä hieman korkeampi ja se on aivan normaali käytäntö, myipä sitten mitä vaan. Kimppadiilinä hinnasta tulee halvempi eli "houkuttelevampi". Edullisiahan hinnat näytävät olevan eli kyllä myyjä oikeilla jäljillä on :)
Kaupasta saa "vastaavia paketteja" (eri merkk. soitin, vahvari, ym.), mutta ne eivät silloin ole sama paketti (samat kamat) kuin nyt myynnissä oleva, joten vertailu menee hieman pusikkoon. Sekä uuden että käytetyn paketin on oltava täysin sama, jotta vertailu olisi looginen ja reilu.
Selittipä mahdollinen ostaja sinulle sitten mitä tahansa "käytetyn tavaran myyntisääntöjä", niin älä mene vipuun ja myy liian halvalla. Ohjaa ammattitinkijät kirpputorille, siellä on halpaa. - 8579758935jjkkjkjkjk
ReilunKaupanSäännöt kirjoitti:
Kyllä hinnoittelun voi noinkin tehdä. On hyvä ilmoittaa setin uusi hinta ja sen perään käytetyn setin hinta, ja näin ostaja saa hieman paremmin tietoa / vertailupohjaa kaupan edullisuudesta.
Erikseen ostettuna hinta on yleensä hieman korkeampi ja se on aivan normaali käytäntö, myipä sitten mitä vaan. Kimppadiilinä hinnasta tulee halvempi eli "houkuttelevampi". Edullisiahan hinnat näytävät olevan eli kyllä myyjä oikeilla jäljillä on :)
Kaupasta saa "vastaavia paketteja" (eri merkk. soitin, vahvari, ym.), mutta ne eivät silloin ole sama paketti (samat kamat) kuin nyt myynnissä oleva, joten vertailu menee hieman pusikkoon. Sekä uuden että käytetyn paketin on oltava täysin sama, jotta vertailu olisi looginen ja reilu.
Selittipä mahdollinen ostaja sinulle sitten mitä tahansa "käytetyn tavaran myyntisääntöjä", niin älä mene vipuun ja myy liian halvalla. Ohjaa ammattitinkijät kirpputorille, siellä on halpaa.Se kun vaan ei nyt mene ihan noin.. jos on ostettu paketti niin siinä on pakettihinta eikä silloin sen paketin myyntihintaa verrata erillisiin paketin osiin koska se hinnoittelu on tehty juurikin paketin mukaan eikä erillisten komponenttien mukaan ja vertaus tehdään vastaavaan pakettiin niin paljon kuin mahdollista.
ReilunKaupanSäännöt ei nyt vain osaa tätä homma ja jos sekä ReilunKaupanSäännöt sekä aloittelija ei tätä homma hyväksy ja osaa niin voittehan aina toki kysyä vaikka muusikoiden.netistä ja voin taata että siellä 95% sitten vastukset on että paketti pakettihintana eikä vertailua tehdä erillisillä osilla.
Kuitenkaan aloittaja ei ole oikeasti tehnyt tuon pakettinsa ostoa erillisillä hinnoilla vaan juurikin pakettihinnoittelulla, jolloin ostajalle kerrottu n 430 euron hinta on suoranaista "huijausta" koska kyseistä myyjän hankkimaa pakettia ei ole tuolla hinnalla ostettu ja lisäksi tuon halvan paskapaketin kitaran ja vahvarin ym. arvo ei todella ole arvostettuna ylöspäin mikä tapahtuu jos ostaja menee tuohon myyjän erillishinnoittelun mukaiseen vipuun.
Aloittajan hinnoittelu on siis suoranaista silmään kusemista, joten sanon "ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN OSTAJAN VIPUUN" ja koska ihan samoja erillisiä kampja ei ole tällä hetkellä paketissa niin vertailu tehdään vastaavan lähimpään pakettiin jonka saa uutena juurikin 295 eruon hintaa.
ÄLKÄÄ OSTAKO, tämä on nyt pakko huutaa koska pari täällä yrittää kuseksia linssiin ja pahasti. - ujghytr756yt756gy894
rrriinammm kirjoitti:
295 siis koko setti!http://www.musamaailma.fi/ESP-LTD-M-50-paketti/fi tuossa on uutena vastaava setti, kitaran malli on eri mutta lähtö ovh. hinta molemmissa kitaroissa sama joten sun erillishinnoittelu on sanalla sanoen harhaanjohtavaa. Kyseisen paketin hinta 359 tällä hetkellä eikä todellakaan 430 euroa.
On ostajaa kohtaan harhaanjohtavaa kertoa paketin hinnaksi n. 100 euroa enempi kuin se todellisuudessa on, lisäksi kun vielä vertaa sitä, mitä pakettien hinnoille tai soittimien hinnoille on tässä tapahtunut niin juurikin se 300 euroa on hyvin lähellä totuutta mitä olet paketistasi maksanut uutena, jos olet eri mieltä niin pistä vaikka kuva sun ostokuitistasi, koska ilman ostokuittia on täysin turha sitten väittää hinnaksi jotain aivan muuta ja lisäksi sillä kuitilla voi todistaa, että on edes laillisesti ostant sen pakettinsa (en nyt väitä, ettet olisi ostanut mutta kuitti todistaa vähintäänkin sen sun ostohinnan).
Ostohintakaan ei ole koko totuutta vaan vallitseva hintataso mikä se on nyt myyntihetkellä eli se on maksimissaan n. 350 pyöristettynä ja lisäksi ostajan pitää.
Ostajille tiedoksi:
Paketin hinta maksimissaan 350 euroa, verratkaa sitä tällä hetkellä oleviin muihinkin paketteihin joissa on mm. muutamissa paempi kitara kuten Ibanezin aloituspaketit ja pari muuta. Muistakaa myös, että hintatasosta - miinustetaan vähintään se 30% poisa eli maksimi ostohinta 225 euroa tuosta paketista, mikä vielä edellyttää, että kitara ym. kamat on ehjiä.. jos niissä on moitittavaa niin sitä mukaan hinta laskee.
Mulla itsellä ei ole tarvetta moiseen mutta jos ostaisin, olettaen että kaikki on ehjiä ja kunnossaan niin maksaisin maksimissaan. 180 - 195 euroa.
Jos joku syyttää minua myyjän ilmoituksen torpeedoimisesta niin siitä vaan, en meinaan hyväksy ollenkaan sitä, että ostajaa meinataan kusettaa lähtöhinnan suhteen, koska tuossa paketissa ei todellakaan puhuta ns. paremman luokan soittimesta jonka arvo ois jotain aivan muuta.
Netissä yritetään jatkuvasti vedätyttää joten olkaa tarkkana.
Jos tästä joku vetää herneet nenään palkoineen niin siitä vaan. - Halpa Iba on huono
ujghytr756yt756gy894 kirjoitti:
http://www.musamaailma.fi/ESP-LTD-M-50-paketti/fi tuossa on uutena vastaava setti, kitaran malli on eri mutta lähtö ovh. hinta molemmissa kitaroissa sama joten sun erillishinnoittelu on sanalla sanoen harhaanjohtavaa. Kyseisen paketin hinta 359 tällä hetkellä eikä todellakaan 430 euroa.
On ostajaa kohtaan harhaanjohtavaa kertoa paketin hinnaksi n. 100 euroa enempi kuin se todellisuudessa on, lisäksi kun vielä vertaa sitä, mitä pakettien hinnoille tai soittimien hinnoille on tässä tapahtunut niin juurikin se 300 euroa on hyvin lähellä totuutta mitä olet paketistasi maksanut uutena, jos olet eri mieltä niin pistä vaikka kuva sun ostokuitistasi, koska ilman ostokuittia on täysin turha sitten väittää hinnaksi jotain aivan muuta ja lisäksi sillä kuitilla voi todistaa, että on edes laillisesti ostant sen pakettinsa (en nyt väitä, ettet olisi ostanut mutta kuitti todistaa vähintäänkin sen sun ostohinnan).
Ostohintakaan ei ole koko totuutta vaan vallitseva hintataso mikä se on nyt myyntihetkellä eli se on maksimissaan n. 350 pyöristettynä ja lisäksi ostajan pitää.
Ostajille tiedoksi:
Paketin hinta maksimissaan 350 euroa, verratkaa sitä tällä hetkellä oleviin muihinkin paketteihin joissa on mm. muutamissa paempi kitara kuten Ibanezin aloituspaketit ja pari muuta. Muistakaa myös, että hintatasosta - miinustetaan vähintään se 30% poisa eli maksimi ostohinta 225 euroa tuosta paketista, mikä vielä edellyttää, että kitara ym. kamat on ehjiä.. jos niissä on moitittavaa niin sitä mukaan hinta laskee.
Mulla itsellä ei ole tarvetta moiseen mutta jos ostaisin, olettaen että kaikki on ehjiä ja kunnossaan niin maksaisin maksimissaan. 180 - 195 euroa.
Jos joku syyttää minua myyjän ilmoituksen torpeedoimisesta niin siitä vaan, en meinaan hyväksy ollenkaan sitä, että ostajaa meinataan kusettaa lähtöhinnan suhteen, koska tuossa paketissa ei todellakaan puhuta ns. paremman luokan soittimesta jonka arvo ois jotain aivan muuta.
Jos tästä joku vetää herneet nenään palkoineen niin siitä vaan."muutamissa parempi kitara kuten Ibanezin aloituspaketit"
Halvat Ibanezit ovat halpoja Ibanezeja ja niitä ei kannata ostaa. Laatu on parhaimmillaankin vain välttävä ja sitähän ei pitäisi myydä kuin nuotiopuuksi. ESP:llä paremmat halpikset ja niin on Squierillakin.
Kirjoituksessasi on aika paljon hurmahenkistä paatosta ja potaskaa :D - playstationsukupolvi
8579758935jjkkjkjkjk kirjoitti:
Se kun vaan ei nyt mene ihan noin.. jos on ostettu paketti niin siinä on pakettihinta eikä silloin sen paketin myyntihintaa verrata erillisiin paketin osiin koska se hinnoittelu on tehty juurikin paketin mukaan eikä erillisten komponenttien mukaan ja vertaus tehdään vastaavaan pakettiin niin paljon kuin mahdollista.
ReilunKaupanSäännöt ei nyt vain osaa tätä homma ja jos sekä ReilunKaupanSäännöt sekä aloittelija ei tätä homma hyväksy ja osaa niin voittehan aina toki kysyä vaikka muusikoiden.netistä ja voin taata että siellä 95% sitten vastukset on että paketti pakettihintana eikä vertailua tehdä erillisillä osilla.
Kuitenkaan aloittaja ei ole oikeasti tehnyt tuon pakettinsa ostoa erillisillä hinnoilla vaan juurikin pakettihinnoittelulla, jolloin ostajalle kerrottu n 430 euron hinta on suoranaista "huijausta" koska kyseistä myyjän hankkimaa pakettia ei ole tuolla hinnalla ostettu ja lisäksi tuon halvan paskapaketin kitaran ja vahvarin ym. arvo ei todella ole arvostettuna ylöspäin mikä tapahtuu jos ostaja menee tuohon myyjän erillishinnoittelun mukaiseen vipuun.
Aloittajan hinnoittelu on siis suoranaista silmään kusemista, joten sanon "ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN OSTAJAN VIPUUN" ja koska ihan samoja erillisiä kampja ei ole tällä hetkellä paketissa niin vertailu tehdään vastaavan lähimpään pakettiin jonka saa uutena juurikin 295 eruon hintaa.
ÄLKÄÄ OSTAKO, tämä on nyt pakko huutaa koska pari täällä yrittää kuseksia linssiin ja pahasti.Sinäkin olet niitä, joiden pitäisi saada kaikki puoli-ilmaiseksi tai peräti ilmaiseksi. Pahimmassa tapauksessa myyjä joutuu maksamaan sinulle :D
- n8jf7ehhe777erhh9e0
Halpa Iba on huono kirjoitti:
"muutamissa parempi kitara kuten Ibanezin aloituspaketit"
Halvat Ibanezit ovat halpoja Ibanezeja ja niitä ei kannata ostaa. Laatu on parhaimmillaankin vain välttävä ja sitähän ei pitäisi myydä kuin nuotiopuuksi. ESP:llä paremmat halpikset ja niin on Squierillakin.
Kirjoituksessasi on aika paljon hurmahenkistä paatosta ja potaskaa :DHalpa ESP ja Squikka on huonoja, nuotiopuuta käyttäen sun omaa termiäsi.
Niin ja taitaa sulla ola oma lehmä ojassa ja kuulut näihin vedättäjiin eli turha ehkä sun puhua mistään hurmhengestä ja paatoksesta tai potaskasta kun oma tekstisi on sitä ihteään.
Mutta näin se menee, se älähtää kehen kolahtaa.
Jatkakaa vaan paskan puhumista - 8579758935jjkkjkjkjk
playstationsukupolvi kirjoitti:
Sinäkin olet niitä, joiden pitäisi saada kaikki puoli-ilmaiseksi tai peräti ilmaiseksi. Pahimmassa tapauksessa myyjä joutuu maksamaan sinulle :D
HEHEH
Voi voi pikkusta, ehkäpä trollaat tai sitten et
Mulla ei ole tarvetta tuollaiselle paskapaketille ja mulla kitarat on jotain aivan muuta tasoa niin laadullisesti kuin hinnalliseti.
Mä olen sekä myynyt, että ostanut käytettyä sekä uutta soitin kamaa, joten tiedän miten homma menee.
Rahasta mulla ei ole tiukkaa toisin kuin ehkä joillain muilla ja mulla ei ole tuollaisella polttopuupaketille mitään tarvetta ja vaikka olis tiukkaa rahallisesti niin ostaisin kaupasta samaan hintaan laadukkaampaa tavaraa enkä maksaisi vedättäjälle. Toki mulle saisi maksaa tuosta paketista jos sen itselleni ottaisin, sen verran paskaa kamaa tuo on poislukien Rolandin vahvistin, joka on ainoa laadullisesti ok kama tuossa. - tissiposkiUneksii :D
8579758935jjkkjkjkjk kirjoitti:
HEHEH
Voi voi pikkusta, ehkäpä trollaat tai sitten et
Mulla ei ole tarvetta tuollaiselle paskapaketille ja mulla kitarat on jotain aivan muuta tasoa niin laadullisesti kuin hinnalliseti.
Mä olen sekä myynyt, että ostanut käytettyä sekä uutta soitin kamaa, joten tiedän miten homma menee.
Rahasta mulla ei ole tiukkaa toisin kuin ehkä joillain muilla ja mulla ei ole tuollaisella polttopuupaketille mitään tarvetta ja vaikka olis tiukkaa rahallisesti niin ostaisin kaupasta samaan hintaan laadukkaampaa tavaraa enkä maksaisi vedättäjälle. Toki mulle saisi maksaa tuosta paketista jos sen itselleni ottaisin, sen verran paskaa kamaa tuo on poislukien Rolandin vahvistin, joka on ainoa laadullisesti ok kama tuossa.pelle joka kehuu olemattomilla kitaroillaan ja rahoillaan :D sulla mitään hyviä kitaroita ja paljon rahaa oo :D mamma betalar :D
- rrriinammm
ujghytr756yt756gy894 kirjoitti:
http://www.musamaailma.fi/ESP-LTD-M-50-paketti/fi tuossa on uutena vastaava setti, kitaran malli on eri mutta lähtö ovh. hinta molemmissa kitaroissa sama joten sun erillishinnoittelu on sanalla sanoen harhaanjohtavaa. Kyseisen paketin hinta 359 tällä hetkellä eikä todellakaan 430 euroa.
Ostajille tiedoksi:
Jos tästä joku vetää herneet nenään palkoineen niin siitä vaan.kauheesti meinaa tuo sun käyttämä termis "kusettaa" pistää silmään, kun ei tässä ole nyt kyse mistään kusettamisesta.
Voin sanoo etten ole mikään kitaraekspertti kuten itse näköjään vähintäänkin alan guru tunnut olevan, mutta faktaa on vain, että ei ole ikinä kiellettyä pyytää vaikka tonnia moisesta paketista ja ite en ole sun lailla niin mustavalkosesti ajatteleva etteikö hinnasta voisi neuvotella. :)
ja tuon paketin alkuperäinen hinta minkä linkkailit, niin hipo sitä 430 jos et sattunut sitä noteeraamaan, että aikas oikeilla jäljillä liikun. Ja voi olla että hinta on vastikään laskettu. :) Jospa vielä sitten lukisit pakettien sisällöt uudestaan niin saattaisit ehkä huomata pieniä eroavaisuuksia? ;)
erillishinnoittelu ei millään tavoin oo harhaanjohtava, hinnat on katsottu ihan asianmukasilta sivuilta, joten ne on kylläkin ihan kohdallaan.
En sun tavoin satu olemaan mikään taloustietomestari, mitä varmasti vähintäänkin olet kaiken prosentuaalisen infosi perusteella, joten en voi hirveesti moisista tietää että pahoittelut siitä jos häiritsee ettei prosentilleen hinnoittelu sua tyydytä.
Kerroin ihan asialliset tiedot, että mitä paketti tulisi maksamaan jos ostais kaiken erikseen. Ikinä mitään myyny netissä, joten "vierailla vesillä" sitä soutellaan, mutta ajattelinpa vain näin aluksi laittaa tuon hinnan ja kokeilla että tuleeko mitään respondeja.
Ihan turhaa mielipitees kertoilua että paskapaketille ei ole tarvetta - on tullut hyvin selväks että herra ei ainakaan ole tätä pakettia ostamassa ja se passaa kyllä mulle. mukavempi asioida semmosten ihmisten kanssa, joilla ei o mitään henkisiä tarpeita ilmasta omia aggressioitaan internetissä :)
Valitettavasti kuitit ei ole tallella, kun isipappa sen sattui maksamaan silloin kun se minulle pentuna ostettiin. Mukava nähdä, kuinka kiinnostunut olet niinkin tylsästä asiasta kun kuitit :) vautsi, olispa mullakin moinen intressi kaikkeen tylsään! ;) Ymmärsinkö nyt väärin, mutta että se 300e on juuri se hinta mitä olen maksanut, koska SINÄ sen määrittelit? "muuten on aivan turha väittää hinnaksi jotakin muuta?" tuo lause lähinnä sen mielikuvan antoi..
Pakettihinnasta en mitään missään vaiheessa puhunutkaan, 430 e oli siis vain kaikkien tuotteiden hinta yhteenlaskettuna. Kurjaa, että sun mieli vääristää asiat mitä luet :/
Ja jos itse olet sitä kitaraaa rämpyttänyt niin anna toisille mahdollisuus alkaa "vähän huonommista" merkeistä, vai pitäisikö aloittelijan ottaa käteen joku monen tuhannen euron peli ja raiskata se sitten taidottomuudellaan?
Laitatko vielä linkkiä semmosiin luotettaviin sivustoihin mistä voin lukea lisä tätä prosentuaalista faktatietoa myyntihintojen 30% laista? ;) Niin opinpahan minäkin sitten myymään.
Mutta kusettamisesta älä saatana ala syyttämään, mitään minä en ilmoituksessani kuitenkaan valehtele, joten voisin tässä minä pikemminkin sua syyllistää... Mutta toivon sinun nyt ymmärtävän, että kaikki tiedot on vednepitäviä, niinkuin valitettavaa se sinun laittamien väitteiden jälkeen onkin :/
Ja juu, ehjiä ovat kaikki, paikalla pysyessään hyllyssä o minkäänmoista osumaa saanut yms :)
- rrriinammm
mistä kaupasta saa tuohon hintaan moista settiä? O-o
- rrriinammm
ja toki hinnasta voi aina neuvotella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949