Voiko ratsastus pilata suhteen?

Leivän päälle hummaa

Kyllä ja tekee sen varmasti. Ukko parka kuskaa ja viettää tallilla aikaa odottaen saavansa hellyyttä.Väitän näiden hevos tyttöjen/naisten elävän vain itsellensä.
Minulla meni vuosia tätä paskaa jauhaessa ja se harmittaa.
Eli nuorukaiset varokaa tätä miinaa.
Seurasin yhden nuorukaisen suhdetta heippa tyttöön ja tarina oli mulle tuttua,kun asiasta juteltiin..Kaveri jätti neidon ja otti uuden paljon paremman .

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä sentään tiedän

Jos joku jätkä on niin itsekäs, ettei rakastamansa nainen saa harrastaa muutamaa kertaa viikossa ratsastusta, niin silloin on kyllä miehessä vika. Itse en ainakaan pitäisi yhtään sellaista miestä joka ei hyväksyisi rakkauttani hevosiin. Yhtä hyvin voisi naiset valittaa siitä kun mies käy esim. 4 päivänä viikossa pelaamassa jääkiekkoa. Ratsastus on meille jotain mistä me saadaan se nautinto, ja olisi varmaan sinustaki hienoa hallita 800 kiloista eläintä? Ratsastus on meille asia, josta me nautimme eniten, niinkuin myös hevosen hoidosta. Miehen siinä pitää asennettaan muuttaa jos ei sitä kestä että tyttöystävä käy tallilla! Miehet jotka ovat niin itsekkäitä etteivät voi naisensa antaa hellyyttä hevosille, ovat mielestäni täysin turhia, ei ole sen arvoinen pitää.

• Leivän

Lue uudestaan tarinani ja yritä rauhoittua,vaikka se vaikeaa sulle onkin.
      Etkö ymmärtänyt vai etkö halunnut ymmärtää.

• Mikäs sun tarinas pointti sitten on jos edellinen ei sitä mielestäsi tajunnut? Väännä rautalangasta niin että tyhmäkin ymmärtää, koska meitä tyhmiä on täällä enemmänkin. Valitit, että naiset suovat hevosille liikaa aikaa ja rakkauttaan. Minkä siinä voi käsitää väärin?

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ellei mies kestä naisen harrastusta, hän ei ole naisen rakkauden arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5371
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      52
      3753
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3695
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      101
      3478
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59