Kyllä ja tekee sen varmasti. Ukko parka kuskaa ja viettää tallilla aikaa odottaen saavansa hellyyttä.Väitän näiden hevos tyttöjen/naisten elävän vain itsellensä.
Minulla meni vuosia tätä paskaa jauhaessa ja se harmittaa.
Eli nuorukaiset varokaa tätä miinaa.
Seurasin yhden nuorukaisen suhdetta heippa tyttöön ja tarina oli mulle tuttua,kun asiasta juteltiin..Kaveri jätti neidon ja otti uuden paljon paremman .
Voiko ratsastus pilata suhteen?
3
95
Vastaukset
- Minä sentään tiedän
Jos joku jätkä on niin itsekäs, ettei rakastamansa nainen saa harrastaa muutamaa kertaa viikossa ratsastusta, niin silloin on kyllä miehessä vika. Itse en ainakaan pitäisi yhtään sellaista miestä joka ei hyväksyisi rakkauttani hevosiin. Yhtä hyvin voisi naiset valittaa siitä kun mies käy esim. 4 päivänä viikossa pelaamassa jääkiekkoa. Ratsastus on meille jotain mistä me saadaan se nautinto, ja olisi varmaan sinustaki hienoa hallita 800 kiloista eläintä? Ratsastus on meille asia, josta me nautimme eniten, niinkuin myös hevosen hoidosta. Miehen siinä pitää asennettaan muuttaa jos ei sitä kestä että tyttöystävä käy tallilla! Miehet jotka ovat niin itsekkäitä etteivät voi naisensa antaa hellyyttä hevosille, ovat mielestäni täysin turhia, ei ole sen arvoinen pitää.
- Leivän
Lue uudestaan tarinani ja yritä rauhoittua,vaikka se vaikeaa sulle onkin.
Etkö ymmärtänyt vai etkö halunnut ymmärtää. Mikäs sun tarinas pointti sitten on jos edellinen ei sitä mielestäsi tajunnut? Väännä rautalangasta niin että tyhmäkin ymmärtää, koska meitä tyhmiä on täällä enemmänkin. Valitit, että naiset suovat hevosille liikaa aikaa ja rakkauttaan. Minkä siinä voi käsitää väärin?
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ellei mies kestä naisen harrastusta, hän ei ole naisen rakkauden arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566