Hyvä vaatemerkki?

Milla

Olen täysin kyllästynyt ostamaan H&M:n ja muiden halpismerkkien vaatteita koska ne ovat parin pesun jälkeen täysin muodottomia ja kulahtaneen näköisiä. Olisin tosi kiitollinen jos osaisitte neuvoa vaatemerkkejä, jotka ovat
-kestäviä (hyvä hinta/laatusuhde)
-"nuorekkaan mallisia" ja hyvin istuvia
-mielellään mahdollisimman eettisesti valmistettuja (kotimaisuus roks)
-persoonallisia (toinen ongelma H&M-vaatteissa on se, että joka toisella vastaantulijalla on sama vaate päällä)

Siinäpä vaatimusta kerrakseen :) Jos osaat suositella jotain merkkiä, niin voisitko kertoa myös mistä sitä saa ostaa (pääkaupunkiseudulla) ja mistä hintaluokasta on kyse. KIITS :)

13

3104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanni

Minusta Onlyn ja Vero Modan tuotteet ovat todella kestäviä. Vieläkin on monia Vero Modan paitoja ym. jotka oon ostanu 13-vuotiaana ja nyt oon jo 22 ja paidat on edelleen kovassa käytössä.

• ......

Serkku flikka osti vero modasta mustat joustavat housut. Oli heti eka käyttökerran jälkeen takasauma revennut kokonaan takaa vyötäröstä vetoketjuun asti. Oli varmaankin nolo juttu, mutta kannattaa kaupoissa vaikka sovittaessa housuja pyllistellä ja muutenkin liikkua, kokeilla että housut varmasti kestävät, ettei kävis tällaista noloa tilannetta....=)

Mut tarkotus ei oollut parjata Vero Modaa...mullakin on hyvät samettihousut kyseistä merkkiä ja tyytyväinen olen niihin ollut....=)

• myy
        ...... kirjoitti:

Serkku flikka osti vero modasta mustat joustavat housut. Oli heti eka käyttökerran jälkeen takasauma revennut kokonaan takaa vyötäröstä vetoketjuun asti. Oli varmaankin nolo juttu, mutta kannattaa kaupoissa vaikka sovittaessa housuja pyllistellä ja muutenkin liikkua, kokeilla että housut varmasti kestävät, ettei kävis tällaista noloa tilannetta....=)

Mut tarkotus ei oollut parjata Vero Modaa...mullakin on hyvät samettihousut kyseistä merkkiä ja tyytyväinen olen niihin ollut....=)

Ystäväsi housuissa on saattanut olla tekovika.Ompeleessa on saattanut joku lanka mennä katki tai vastaavaa. Kannattaisi tai olisi kannattanut viedä takaisin kauppaan ja tehdä tuotevalitus eli reklamaatio. Liikkeet hyvittävät tavallisesti tällaiset viat.

• jenna

samoja vaatteita..? Ei kiitos! Mun kriteeri ei ole se että vaatteet kestää vuosikausia. En todella halua käyttää samoja paitoja kymmentä vuotta...Ostan viikottain uusia vaatteita ja kaappien liikaa täyttyessä vien vanhoja kirppikselle.Ja siinä vaiheessa ne on vielä niin hyväkuntoisia että hyvin menee kaupaksi :)

• Sanni
        jenna kirjoitti:

samoja vaatteita..? Ei kiitos! Mun kriteeri ei ole se että vaatteet kestää vuosikausia. En todella halua käyttää samoja paitoja kymmentä vuotta...Ostan viikottain uusia vaatteita ja kaappien liikaa täyttyessä vien vanhoja kirppikselle.Ja siinä vaiheessa ne on vielä niin hyväkuntoisia että hyvin menee kaupaksi :)

No uusin jatkuvasti vaatekaappiani, mutta muutama paita on ollut jo lähes kymmenen vuotta Vero Modalta ja en ole raaskinut heittää pois kun niin sopivia ja hyvänlaatuisia vieläkin. tarkoitukseni oli vaan sanoa että tuon putiikin vaatteet kestää monta vuotta paremmin kuin esim. H&M:n

• jenna

Olen ostanut tosi paljon vaatteita H&M:ltä, huomattavasti vähemmän esim Vero Modasta, suhteessa ostettujen vaatteiden määrään Vero Moda häviää kirkkaasti laadussa. JOs todella yksilöllisiä vaatteita haluat, niin täytyy varmaan mennä ulkomaille. Tää Suomi on niiin pieni maa, ettei täältä saa mitään erikoisempaa. "täti-liikkeitä" kyllä löytyy, mutta nuorille/nuorekkaille vähemmän. Itse etsin DKNY:n vaatteita, mutta huonolla menestyksellä. Hesan Stockalla muutama tylsä yksilö... Täytyy varmaan mennä takasin New Yorkiin :) Varmaan jo Tukholmassa on paljon parempi tarjonta kun Hesassa. Rahaa tietysti kuluu paljon enemmän...

• farkkutyttö

Itse olen vannoutunut Dieselin kannattaja. Ostan kaikki sellaiset vaatteet sieltä, joiden haluan kestävän. Esimerkiksi farkut ovat todella hyvän näköisiä ja varmasti kestäviä. Maksaa kyllä aika paljon, mutta tuleehan niiden halpisvaatteidenkin ostaminen kalliiksi kun saa jatkuvasti uusia varastojaan. Paitoja ja muita vaatteita ostan taas vähän joka puolelta.

• farkkumetsästäjä...

paljo maksaa? onk viel muodis?

• farkkutyttö
        farkkumetsästäjä... kirjoitti:

Farkut maksaa about 130€ ja siitä ylöspäin. Laatu maksaa aina, mutta ei se mua ole niin häirinnyt, koska ei niitä kuitenkaan niin usein osta ja mieluummin hankkii sillon heti hyvännäköiset!

• farkkutyttö
        farkkumetsästäjä... kirjoitti:

Niin ja ne on aina muodissa!

• Reetta
        farkkutyttö kirjoitti:

Farkut maksaa about 130€ ja siitä ylöspäin. Laatu maksaa aina, mutta ei se mua ole niin häirinnyt, koska ei niitä kuitenkaan niin usein osta ja mieluummin hankkii sillon heti hyvännäköiset!

Itse ostin Dieselit juuri äskettäin 99 eurolla. Samoja farkkuja tosin myytiin toisessa liikkeessä 119 eurolla...

• Reetta

Oma ehdoton lempparini on Peak Performance. Sopii urheilulliseen tyyliini kuin nyrkki silmään. Hinta on tietysti korkeampi kuin H&Mllä, mutta toisaalta ei jokaisella vastaantulijalla ole samanlaista vaatetta, eikä pesussa "nuhraannu".

Muita kivoja merkkejä on Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste... Farkkumerkeistä Diesel on ylitse muiden!

• Anu

Mun mielestä hyvä hinta/laatu suhde on esprit vaatteilla. Minulla on takkeja ja monta paitaa ja muita vaatteita espritin. Ja ei ole vielä näkynyt minkäänlaista kulumista tai nukkaa. Ja vaatteet ovat vielä minusta todella halpoja!!
      Tietysti myös hilfiger ja muut hyvät merkit ovat todella hyviä MUTTA siinäpä se onkin että ne ovatkin sitten tosi hinnakkaita.
      Mutta toivottavasti vastauksestani oli edes jotain apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe