Harrastusehdotuksia?

kukkanen

Etsiskelisin uutta harrastusta itselleni. Olen reilu parikymppinen nainen ja liikun melko paljon. Käyn kuntosalilla, erilaisissa jumpissa ja lenkkeilen satunnaisesti. Olen tennistä pelannut, mutta se jäi kun ei vakituista tenniskaveria ole. Myös kamppailulajeja olen harrastanut, mutta olen sen verran ujo ettei lähikontakti tuntemattomien miesten kanssa ole oikein juttuni.. muita naisia kun siellä ei ollut.

Jos on mielessä ehdotuksia uusiksi harrastuksiksi niin ehdotelkaa. Sukelluksesta olisin kiinnostunut, mutta se on kovin kallista. Kiipeily on myös yksi vaihtoehto.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssooppii

      Runous
      Elokuvat
      Näytelmäkirjallisuus
      Antiikin taide
      Kreikkalaiset filosofit
      Uuden ajan amerikkalainen romaanikirjallisuus
      Nykytaide

    • foo bar

      Koska erilaiset jutut kiinnostaa, niin kannattaa lähteä etsimään tältä kantilta:

      1) Oman alueesi urheiluseurat. Urheiluseurojen ohjelmassa on kaikenlaisia eri juttuja laidasta laitaan, joillain toki pääpaino tietyssä lajissa. Hae Googlella esim. "omakaupunkisi" urheiluseura -hakusanoilla.

      2) Myös kunnalliset palvelut (ainakin PK-seudulla) mahdollistaa erilaiset harrastuskokeilut halvalla. Näitä löytyy sekä kaupungin/kunna omilta sivuilta että harrastuspaikkojen ilmoitustauluilta. Jälkimmäisestä stadilaisille esimerkkinä kisahallin, uimahallien ilmoitustaulut.

      Sinällään yksittäisen lajin ehdottaminen on vaikeaa joten en sitä tässä lähde tekemään. Tiedät varmasti itse paremmin josko joku noista ym. keinoilla löydetyistä olisi se oma juttu. Onneksesi monissa lajeissa järjestetään peruskursseja joten sitoutua ei tarvitse vuosiksi vaan ehkäpä vain kuukaudeksi.

      • kukkanen

        Kiitos neuvoista. Monet seurat järjestävät onneksi näitä kokeiluiltoja, että pääsee ilmaiseksi katsomaan ja kokeilemaan lajia. Täytyykin alkaa tätä kautta etsimään. Kiitos paljon!


    • twd1

      Taekwondo.

    • sturl e-p:n piiri

      Etsi netistä monipuolista lajia tikkaurheilu, meillä on paljon naispuolisia kilpailijoita myös perheitä, ota rohkeasti yhteyttä.

    • Danglathas

      Jääpallo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe