Etsiskelisin uutta harrastusta itselleni. Olen reilu parikymppinen nainen ja liikun melko paljon. Käyn kuntosalilla, erilaisissa jumpissa ja lenkkeilen satunnaisesti. Olen tennistä pelannut, mutta se jäi kun ei vakituista tenniskaveria ole. Myös kamppailulajeja olen harrastanut, mutta olen sen verran ujo ettei lähikontakti tuntemattomien miesten kanssa ole oikein juttuni.. muita naisia kun siellä ei ollut.
Jos on mielessä ehdotuksia uusiksi harrastuksiksi niin ehdotelkaa. Sukelluksesta olisin kiinnostunut, mutta se on kovin kallista. Kiipeily on myös yksi vaihtoehto.
Harrastusehdotuksia?
6
127
Vastaukset
- ssooppii
Runous
Elokuvat
Näytelmäkirjallisuus
Antiikin taide
Kreikkalaiset filosofit
Uuden ajan amerikkalainen romaanikirjallisuus
Nykytaide - foo bar
Koska erilaiset jutut kiinnostaa, niin kannattaa lähteä etsimään tältä kantilta:
1) Oman alueesi urheiluseurat. Urheiluseurojen ohjelmassa on kaikenlaisia eri juttuja laidasta laitaan, joillain toki pääpaino tietyssä lajissa. Hae Googlella esim. "omakaupunkisi" urheiluseura -hakusanoilla.
2) Myös kunnalliset palvelut (ainakin PK-seudulla) mahdollistaa erilaiset harrastuskokeilut halvalla. Näitä löytyy sekä kaupungin/kunna omilta sivuilta että harrastuspaikkojen ilmoitustauluilta. Jälkimmäisestä stadilaisille esimerkkinä kisahallin, uimahallien ilmoitustaulut.
Sinällään yksittäisen lajin ehdottaminen on vaikeaa joten en sitä tässä lähde tekemään. Tiedät varmasti itse paremmin josko joku noista ym. keinoilla löydetyistä olisi se oma juttu. Onneksesi monissa lajeissa järjestetään peruskursseja joten sitoutua ei tarvitse vuosiksi vaan ehkäpä vain kuukaudeksi.- kukkanen
Kiitos neuvoista. Monet seurat järjestävät onneksi näitä kokeiluiltoja, että pääsee ilmaiseksi katsomaan ja kokeilemaan lajia. Täytyykin alkaa tätä kautta etsimään. Kiitos paljon!
- twd1
Taekwondo.
- sturl e-p:n piiri
Etsi netistä monipuolista lajia tikkaurheilu, meillä on paljon naispuolisia kilpailijoita myös perheitä, ota rohkeasti yhteyttä.
- Danglathas
Jääpallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912