Harrastusehdotuksia?

kukkanen

Etsiskelisin uutta harrastusta itselleni. Olen reilu parikymppinen nainen ja liikun melko paljon. Käyn kuntosalilla, erilaisissa jumpissa ja lenkkeilen satunnaisesti. Olen tennistä pelannut, mutta se jäi kun ei vakituista tenniskaveria ole. Myös kamppailulajeja olen harrastanut, mutta olen sen verran ujo ettei lähikontakti tuntemattomien miesten kanssa ole oikein juttuni.. muita naisia kun siellä ei ollut.

Jos on mielessä ehdotuksia uusiksi harrastuksiksi niin ehdotelkaa. Sukelluksesta olisin kiinnostunut, mutta se on kovin kallista. Kiipeily on myös yksi vaihtoehto.

6

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssooppii

Runous
      Elokuvat
      Näytelmäkirjallisuus
      Antiikin taide
      Kreikkalaiset filosofit
      Uuden ajan amerikkalainen romaanikirjallisuus
      Nykytaide

• foo bar

Koska erilaiset jutut kiinnostaa, niin kannattaa lähteä etsimään tältä kantilta:

1) Oman alueesi urheiluseurat. Urheiluseurojen ohjelmassa on kaikenlaisia eri juttuja laidasta laitaan, joillain toki pääpaino tietyssä lajissa. Hae Googlella esim. "omakaupunkisi" urheiluseura -hakusanoilla.

2) Myös kunnalliset palvelut (ainakin PK-seudulla) mahdollistaa erilaiset harrastuskokeilut halvalla. Näitä löytyy sekä kaupungin/kunna omilta sivuilta että harrastuspaikkojen ilmoitustauluilta. Jälkimmäisestä stadilaisille esimerkkinä kisahallin, uimahallien ilmoitustaulut.

Sinällään yksittäisen lajin ehdottaminen on vaikeaa joten en sitä tässä lähde tekemään. Tiedät varmasti itse paremmin josko joku noista ym. keinoilla löydetyistä olisi se oma juttu. Onneksesi monissa lajeissa järjestetään peruskursseja joten sitoutua ei tarvitse vuosiksi vaan ehkäpä vain kuukaudeksi.

• kukkanen

Kiitos neuvoista. Monet seurat järjestävät onneksi näitä kokeiluiltoja, että pääsee ilmaiseksi katsomaan ja kokeilemaan lajia. Täytyykin alkaa tätä kautta etsimään. Kiitos paljon!

• twd1

Taekwondo.

• sturl e-p:n piiri

Etsi netistä monipuolista lajia tikkaurheilu, meillä on paljon naispuolisia kilpailijoita myös perheitä, ota rohkeasti yhteyttä.

• Danglathas

Jääpallo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      268
      4665
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3030
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2800
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95