Kuvaton rekisteröitynyt kirjoittaja

niin?

Miksi rekkaantunut kirjoittaja ei laita kuvaansa esille?

Aika useilla on kuva, mutta kovimmilla pulisioilla ei koskaan.

Mistä se johtuu?

15

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tUNNETKO PUSKAKIRJOITTAJANA OLEVASI OIKEA HENKILÖ AVAAMAAN TUOLLAISEN ASIAN? Kas, capslock jäi päälle

    • Rekkaudu niin kuvat näkyvät jos olet "in".

    • ja tätä kysyy kuvaton JA nimetön tyyppi..

      mur

    • Ei ole kuvapakkoa.

      • Ei ole

        nyt ihanaa ja mielenkiintoista kiisseliä näkynyt? Olen se, joka harmitteli eilen, etten kerennyt yhtä aikaa palstalle ;) Joku muuten poisti sen viestini..


      • Ei ole kirjoitti:

        nyt ihanaa ja mielenkiintoista kiisseliä näkynyt? Olen se, joka harmitteli eilen, etten kerennyt yhtä aikaa palstalle ;) Joku muuten poisti sen viestini..

        Ehkä joku muukin piti sitä naukumista vähän lapsellisena? :)

        Kiisseli taitaa olla baanalla.


      • No kukas muu
        voopotin kirjoitti:

        Ehkä joku muukin piti sitä naukumista vähän lapsellisena? :)

        Kiisseli taitaa olla baanalla.

        huomiostani, jonka siisselille annoin, olisi niin kateellinen ollut? Eiköhän viestin poistajan nimi ala nyt v-kirjaimella ;)


      • No kukas muu kirjoitti:

        huomiostani, jonka siisselille annoin, olisi niin kateellinen ollut? Eiköhän viestin poistajan nimi ala nyt v-kirjaimella ;)

        Ai sä tosiaan tulkitsit sen kateudeksi? No oletpa itserakas tyyppi. Mieti nyt vaan itekin mikä on lapsellista ja mikä ei.

        Äitii nyyh, mä en ehtiny näkee salkkareita. Äitii nyyh en ehtiny näkee sitä ja tota palstalla. Byhyy. :) Ja siitä vielä aloitus niin jo ollaan pahasti irti todellisuudesta. Ei pahalla. :)


      • Uskon, että
        voopotin kirjoitti:

        Ai sä tosiaan tulkitsit sen kateudeksi? No oletpa itserakas tyyppi. Mieti nyt vaan itekin mikä on lapsellista ja mikä ei.

        Äitii nyyh, mä en ehtiny näkee salkkareita. Äitii nyyh en ehtiny näkee sitä ja tota palstalla. Byhyy. :) Ja siitä vielä aloitus niin jo ollaan pahasti irti todellisuudesta. Ei pahalla. :)

        se ahdistaa, kun joku toinen saa kehuja... ehkä peiliin katsomiseen olisi nyt heppamattilan jaanalla syytä.


      • Uskon, että kirjoitti:

        se ahdistaa, kun joku toinen saa kehuja... ehkä peiliin katsomiseen olisi nyt heppamattilan jaanalla syytä.

        Mun puolesta saa kehua yllin kyllin kaikkia. Se ei satuta mitenkään. Vaikka niin haluatkin uskoa (todellakin haluat) eli projisoit omaa ihailunkipeyttäsi muhun.

        Mutta kannattaako palstaa täyttää itkuvirsillä?


      • sivusta huomio
        voopotin kirjoitti:

        Ai sä tosiaan tulkitsit sen kateudeksi? No oletpa itserakas tyyppi. Mieti nyt vaan itekin mikä on lapsellista ja mikä ei.

        Äitii nyyh, mä en ehtiny näkee salkkareita. Äitii nyyh en ehtiny näkee sitä ja tota palstalla. Byhyy. :) Ja siitä vielä aloitus niin jo ollaan pahasti irti todellisuudesta. Ei pahalla. :)

        lapsellisille ei saa huomautta lapsellisuudesta!!!


      • Miksi olisin
        voopotin kirjoitti:

        Mun puolesta saa kehua yllin kyllin kaikkia. Se ei satuta mitenkään. Vaikka niin haluatkin uskoa (todellakin haluat) eli projisoit omaa ihailunkipeyttäsi muhun.

        Mutta kannattaako palstaa täyttää itkuvirsillä?

        ihailunkipeä, kun en ole edes rekkaantunut? Ei, kyllä sinä olet ihailunkipeä, ja poistat kaikki viestit heti jos joku toinen palstaaja mainitaan positiivisessa valossa. Et kestä sitä!


      • sivusta huomio kirjoitti:

        lapsellisille ei saa huomautta lapsellisuudesta!!!

        Eipä niin, kaikesta muusta saa kyllä huomautella. :)


      • Miksi olisin kirjoitti:

        ihailunkipeä, kun en ole edes rekkaantunut? Ei, kyllä sinä olet ihailunkipeä, ja poistat kaikki viestit heti jos joku toinen palstaaja mainitaan positiivisessa valossa. Et kestä sitä!

        Vai poistan? Kaiveleppas todisteet väittämillesi, ainiin ethän sä pysty mutta sulla on vaan kaikesta aina fakta tietoa. Olethan sä niin erityisen nero ja fiksu tyyppi, sä tiedät kaiken. Kukaan muu ei voi olla oikeassa. :)

        Et kestä jos joku muu ei olekkaan sitä mitä sinä hänen väität olevan.

        Mitenkään se rakkaantuminen ei ihailun määrään tai kipeyteen liity.


    • Voi elämä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe