Uusi yritys, jos vaikka tärppäisi...
Olen tällainen aika tavallinen 40-vuotias äijänköriläs jolla on enemmän intoa kuin älyä (ainakin laulamisesta puheenollen). Aikoinani hoilottelin mieskuorossakin vajaat kymmenen vuotta, mutta se homma jäi kun muutin tänne pääkaupunkiseudulle.
Kuitenkin laulaminen kiinnostaisi edelleenkin kovasti, ja unelmana on jo kauan ollut pienessä porukassa laulaminen, niinpä sinkoan ilmoille idun:
6 - 10 laulajan (miehen?) porukka, jolla ei tarvitse välttämättä olla kauhean korkeita taiteellisia tavoitteita, kuitenkin niin, että peruskuulija saa siitä mielummin nautinnon kuin inhon väristyksiä. Enemmän helpohkoa ja yksinkertaista 1-4 äänistä laulua, kenties pienellä visuaalisella esittämisellä maustettuna. Tärkeintä olisi laulamisen ja esiintymisen hauskuus. Musiikkityyli vaikkapa serenadeista rock/pop-balladeihin.
Kuvittelen mielessäni miten hauskaa olisi lähteä esim. Taiteiden yöhön esiintymään spontaanisti kadulle, tai tutuille illanvietoissa tai juhlatilaisuuksissa...
Jos tällainen kolahtaa, niin postita minulle, katsotaan löytyykö riittävästi taito ja tahtoa!
[email protected]
Kuoroilua tai sen tapaista
Ana
2
227
Vastaukset
- Idea
Kuulostipa hauskalta -hyvä, lisää tällaista!
Harmi vaan, olen itse nainen, enkä pääkaupunkiseudulta :(
Voisit tarjota ideaasi myös jonkun "valmiin" kuoron pariin -sieltä saattaisi hyvinkin löytyä muutama, joka harrastaisi mielellään myös lauluryhmässä koilottamista.
Onnea, ja odotan innolla kuulevani vielä tätä ryhmää!- Silmä
Raportoipa, saitko vastauksia.
Minäkin olen naisihminen keski-suomesta, ei auta. Mutta idea on tosi hyvä. Kerro, millaisia vastauksia sait (jos vaikka itsekin innostuisin laittamaan viestiä) ja saitko lauluseuraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789