Minkälainen ihminen

niin?

14

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [haukotus]

      Tyhjäpäinen huippuluokan tollo, joka kuvittelee rahan tuovan onnea tasapuolisesti kaikille - edes perheen sisällä, saatikka valtiossa.

      • S Etämies

        Kuvalit Ratikkakuskin erittäin hyvin muuten, unohdit vain katteetoman vipuvekarahan
        ja viinan. Liäksi pitää halveksia työtätekeviä, joita Ratikka luulee alipalkatluiksi
        sillä alipalkkaus kuuluu kokoomuksen strategiaan, jotta voisi itse elellä kuin Kreikka ennen lamaa.
        Finanssitaloudessa ei rahaa anneta tarvitseville, vaan tuetaan pankkeja, jotka vipuvelkaa antavat.


    • jäit junasta.

      Vaalit on jo ohi.

      • S Etämies

        Hyvin opettavaiset vaalit nukkuville. Protestiäänestättämyys vain pahensi tilannetta
        Vaikka on vain huonoja vaihtoehtoja, kannataisi seuraavissa valita vähiten huono
        koka ei hyvää vaihtoehtoa ei ole kukaan keksinyt vieläkään


    • Suomen kansa

      Keskinkertaisuus äänestää Kokoomusta.

      • S Etämies

        Arvasit väärin 8% ääinoikeuksista ei ole keskiverto, vaan ahneiden juppien määrä


      • Pahinta ei ole jupit
        S Etämies kirjoitti:

        Arvasit väärin 8% ääinoikeuksista ei ole keskiverto, vaan ahneiden juppien määrä

        .

        Vaan tämän porukan suhtautuminen muihin kuin oman puolueen väkeen, sivukorvalla kuunnellut kommentteja "ei niistä perussuomalaisista tarvitse välittää mitään"

        .


      • yak .
        Pahinta ei ole jupit kirjoitti:

        .

        Vaan tämän porukan suhtautuminen muihin kuin oman puolueen väkeen, sivukorvalla kuunnellut kommentteja "ei niistä perussuomalaisista tarvitse välittää mitään"

        .

        Ja mistä lähtien toisen voitto on ollut kakkis kasa?

        Kataisen ylimielisys on niin oksettavaa. Vaalitulos ei todellakaan ollut koko kansan positiivinen viesti, että porukat olis siihen tyytyväisiä. En minä ainakaan.
        Katainen selittelee kohta Kreikan laskua.

        Kuntauudistus on sen mielestä pakollista, koska meillä ei ole enää työvoimaa pyörittämään sitä. Todellisuudessa meiltä loppuu veronmaksajat, kun tässä operaatiossa tehdään lisää työttömiä. Ne on menetettyjä työpaikkoja.


    • Myymälän Johtaja

      Pienimunainen asuntosäästäjä on minun arvioini.

      • S Etämies

        kokoomus suosii vipuvelkaa tyrkyttäviä pankkeja--itse pankin osakkaita
        Wahlruussit että pankki maximoi voittonsa
        Katainen maksaa muka apua Kreikalle.....rahat eivät käykän Kreikassa
        vaan menivät voittoina Whlruusien plakkariin

        Siki on turhaa tukea pankin osakkaiden voitonsaantia

        Vaa eipä kokkeli myönnä sitä vilppiä--Katainen on markkinavoiman marionetti ja siks valehtelee kierrelessään totuuta

        Ruotsissa annetaan jopa 120vuoden asuntolainaa--70luvulla alkanut lähiöiden laatikot murenevat jo
        Ellei asuntoja hoideta ja korjailla, katoaa koko lähiörykelmä Espoo maan tasalle
        20 vuodessa............kivaa shit maksaa pankkin asuntovelkaa, kun Espoo olis enää pelkkä kaatopaikka


      • S Etämies
        S Etämies kirjoitti:

        kokoomus suosii vipuvelkaa tyrkyttäviä pankkeja--itse pankin osakkaita
        Wahlruussit että pankki maximoi voittonsa
        Katainen maksaa muka apua Kreikalle.....rahat eivät käykän Kreikassa
        vaan menivät voittoina Whlruusien plakkariin

        Siki on turhaa tukea pankin osakkaiden voitonsaantia

        Vaa eipä kokkeli myönnä sitä vilppiä--Katainen on markkinavoiman marionetti ja siks valehtelee kierrelessään totuuta

        Ruotsissa annetaan jopa 120vuoden asuntolainaa--70luvulla alkanut lähiöiden laatikot murenevat jo
        Ellei asuntoja hoideta ja korjailla, katoaa koko lähiörykelmä Espoo maan tasalle
        20 vuodessa............kivaa shit maksaa pankkin asuntovelkaa, kun Espoo olis enää pelkkä kaatopaikka

        siis liki 2miljoonaa suomalaista vastustaa kokoomusta . kun eivä äänestäneet ollenkaan--kyllästyneenä Kataisen sähläämiseen

        Kokoomus ei ole voittaja ,vaan päivastoin
        eniten vastustettu--jos saisi antaa miinusääniä kokkelit katoaisivat loma paratiiseihn makoilemaan


    • ...

      pääomien puolella oleva eli rikas

      toiisaalta kokoomuksen äänestäjiin kuuluvat myös höynäytetyt jotka kuvittelevat työnteolla vielä joskus rikastuvansa

      tämä kakkosjoukko on surkuhupaisaa väkeä

    • Minkälainen ihminen jättää äänestämättä?

      Köyhien puolue tais saada koko maassa joku 15 ääntä.

      Umpitampiot jättää äänestämättä ja sitte ne vielä luulee vaikuttavansa jollain kapisella nettipalstalla.

    • ... ..

      Kyl täälläpäin oli jo iloinen kehitys meneillään, eli persujen ehdokaslistalla oli oikein porukkaa. Yrittäjiä, lääkäreitä, erittäin opiskellutta väkeä, ihan hyvissä duuneissa. Siitä oli hyvä valita. Se puolue muuttuu nyt.

      Yrittäjiä löytyy täällä kaikista puolueista. Kokkareisiin on jääny...."näin meillä on aina tehty"- porukkaa. Ja köyhät joille on uskoteltu, että kokomus työväen puolue.

      Kokoomus menetti täällä ääniä ja paikkoja erittäin MUKAVASTI.
      Joka kunnassa ei ole ehdokkaita omasta puolueesta, silloin pitää valita joku omasta mielestä tolkullinen ehdokas, suht sopivasta puolueesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe