äänestää kokoomusta?
http://static.iltalehti.fi/kuntavaalit/katainenetu261012mp_kr.jpg
Minkälainen ihminen
14
138
Vastaukset
- [haukotus]
Tyhjäpäinen huippuluokan tollo, joka kuvittelee rahan tuovan onnea tasapuolisesti kaikille - edes perheen sisällä, saatikka valtiossa.
- S Etämies
Kuvalit Ratikkakuskin erittäin hyvin muuten, unohdit vain katteetoman vipuvekarahan
ja viinan. Liäksi pitää halveksia työtätekeviä, joita Ratikka luulee alipalkatluiksi
sillä alipalkkaus kuuluu kokoomuksen strategiaan, jotta voisi itse elellä kuin Kreikka ennen lamaa.
Finanssitaloudessa ei rahaa anneta tarvitseville, vaan tuetaan pankkeja, jotka vipuvelkaa antavat.
- jäit junasta.
Vaalit on jo ohi.
- S Etämies
Hyvin opettavaiset vaalit nukkuville. Protestiäänestättämyys vain pahensi tilannetta
Vaikka on vain huonoja vaihtoehtoja, kannataisi seuraavissa valita vähiten huono
koka ei hyvää vaihtoehtoa ei ole kukaan keksinyt vieläkään
- Suomen kansa
Keskinkertaisuus äänestää Kokoomusta.
- S Etämies
Arvasit väärin 8% ääinoikeuksista ei ole keskiverto, vaan ahneiden juppien määrä
- Pahinta ei ole jupit
S Etämies kirjoitti:
Arvasit väärin 8% ääinoikeuksista ei ole keskiverto, vaan ahneiden juppien määrä
.
Vaan tämän porukan suhtautuminen muihin kuin oman puolueen väkeen, sivukorvalla kuunnellut kommentteja "ei niistä perussuomalaisista tarvitse välittää mitään"
. - yak .
Pahinta ei ole jupit kirjoitti:
.
Vaan tämän porukan suhtautuminen muihin kuin oman puolueen väkeen, sivukorvalla kuunnellut kommentteja "ei niistä perussuomalaisista tarvitse välittää mitään"
.Ja mistä lähtien toisen voitto on ollut kakkis kasa?
Kataisen ylimielisys on niin oksettavaa. Vaalitulos ei todellakaan ollut koko kansan positiivinen viesti, että porukat olis siihen tyytyväisiä. En minä ainakaan.
Katainen selittelee kohta Kreikan laskua.
Kuntauudistus on sen mielestä pakollista, koska meillä ei ole enää työvoimaa pyörittämään sitä. Todellisuudessa meiltä loppuu veronmaksajat, kun tässä operaatiossa tehdään lisää työttömiä. Ne on menetettyjä työpaikkoja.
- Myymälän Johtaja
Pienimunainen asuntosäästäjä on minun arvioini.
- S Etämies
kokoomus suosii vipuvelkaa tyrkyttäviä pankkeja--itse pankin osakkaita
Wahlruussit että pankki maximoi voittonsa
Katainen maksaa muka apua Kreikalle.....rahat eivät käykän Kreikassa
vaan menivät voittoina Whlruusien plakkariin
Siki on turhaa tukea pankin osakkaiden voitonsaantia
Vaa eipä kokkeli myönnä sitä vilppiä--Katainen on markkinavoiman marionetti ja siks valehtelee kierrelessään totuuta
Ruotsissa annetaan jopa 120vuoden asuntolainaa--70luvulla alkanut lähiöiden laatikot murenevat jo
Ellei asuntoja hoideta ja korjailla, katoaa koko lähiörykelmä Espoo maan tasalle
20 vuodessa............kivaa shit maksaa pankkin asuntovelkaa, kun Espoo olis enää pelkkä kaatopaikka - S Etämies
S Etämies kirjoitti:
kokoomus suosii vipuvelkaa tyrkyttäviä pankkeja--itse pankin osakkaita
Wahlruussit että pankki maximoi voittonsa
Katainen maksaa muka apua Kreikalle.....rahat eivät käykän Kreikassa
vaan menivät voittoina Whlruusien plakkariin
Siki on turhaa tukea pankin osakkaiden voitonsaantia
Vaa eipä kokkeli myönnä sitä vilppiä--Katainen on markkinavoiman marionetti ja siks valehtelee kierrelessään totuuta
Ruotsissa annetaan jopa 120vuoden asuntolainaa--70luvulla alkanut lähiöiden laatikot murenevat jo
Ellei asuntoja hoideta ja korjailla, katoaa koko lähiörykelmä Espoo maan tasalle
20 vuodessa............kivaa shit maksaa pankkin asuntovelkaa, kun Espoo olis enää pelkkä kaatopaikkasiis liki 2miljoonaa suomalaista vastustaa kokoomusta . kun eivä äänestäneet ollenkaan--kyllästyneenä Kataisen sähläämiseen
Kokoomus ei ole voittaja ,vaan päivastoin
eniten vastustettu--jos saisi antaa miinusääniä kokkelit katoaisivat loma paratiiseihn makoilemaan
- ...
pääomien puolella oleva eli rikas
toiisaalta kokoomuksen äänestäjiin kuuluvat myös höynäytetyt jotka kuvittelevat työnteolla vielä joskus rikastuvansa
tämä kakkosjoukko on surkuhupaisaa väkeä Minkälainen ihminen jättää äänestämättä?
Köyhien puolue tais saada koko maassa joku 15 ääntä.
Umpitampiot jättää äänestämättä ja sitte ne vielä luulee vaikuttavansa jollain kapisella nettipalstalla.- ... ..
Kyl täälläpäin oli jo iloinen kehitys meneillään, eli persujen ehdokaslistalla oli oikein porukkaa. Yrittäjiä, lääkäreitä, erittäin opiskellutta väkeä, ihan hyvissä duuneissa. Siitä oli hyvä valita. Se puolue muuttuu nyt.
Yrittäjiä löytyy täällä kaikista puolueista. Kokkareisiin on jääny...."näin meillä on aina tehty"- porukkaa. Ja köyhät joille on uskoteltu, että kokomus työväen puolue.
Kokoomus menetti täällä ääniä ja paikkoja erittäin MUKAVASTI.
Joka kunnassa ei ole ehdokkaita omasta puolueesta, silloin pitää valita joku omasta mielestä tolkullinen ehdokas, suht sopivasta puolueesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381