Kertokaapa kokemuksia oliiviöljysaippuasta kasvojen pesussa. Mulla on tosi herkkä iho joka tuntuu reagoivan vähän kaikkeen "turhaan" ainekseen, jota pesuaineissa käytetään. Oliiviöljysaippuan inci-lista on houkuttelevan lyhyt... Kyssäreitä käyttäjille / käyttäneille:
- millainen ihotyyppi sinulla on
- käytätkö tätä saippuaa nimenomaan jonkin iho-ongelman takia
- jos olet käyttänyt, mutta et ollut tyytyväinen, miksi
Oliiviöljysaippua, kokemuksia?
5
1883
Vastaukset
- esrgterdgt
Olen kokeillut marseillesaippuaa, mutta on kasvoille liian kuivattavaa. Ihoni on sekaiho, finnejä jne. Voithan ostaa saippuan kokeeksi ja käyttää sitten vartalonpesuun, jos ei sovi kasvoille?
- ★★★★★
LV-saippua on mielestäni saippuoista paras ja hellävaraisin.
- anskur1
Itselläni on kuiva iho ja olen kokeillut erilaisia kovia saippuoita ja pesunesteitä. Monet ovat kuivattaneet ihoa tarpeettomasti ja joissakin liian voimakas tuoksu.
Oma suosikkini on tällä hetkellä Idea Toscanan oliivisaippua ja suihkugeeli, jotka ovat sopivan kosteuttavia oliiviöljyn vuoksi. Huomasin, että sarjaan on tullut myös meikinpoistoaine, mutta en ole vielä kokeillut..
www.ideatoscana.fi/vartalonhoitotuotteet.htm - zaippua
Mikset käyt afrikkalaista mustaa saippuaa? Siinä on vain kookosöljyä ja poltettua kaakaopuun kuorituhkaa. Ei kuivata ja kun vielä käyttää pesusientä, vähenee mustapäätkin. Voi myös pestä hiukset. Ei väriaineita, ei mitään lisäaineita. Inkuton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285