Mitä pitäisi tehdä?

kyselijä-

Kaipaisin hieman neuvoja teiltä kokeneemmilta nettideittailijoilta. :) Laitoin hiljattain deittiprofiilin nettiin (olen nainen). Sain pian viestit kolmelta mieheltä. Kaikki heistä vaikuttavat profiiliensa ja viestiensä perusteella mukavilta ja kiinnostavilta ihmisiltä. Pari viestiä ja kuvat on vaihdettu kaikkien kanssa, mutta mitään treffiehdotuksia ei ole vielä tehty puoleen tai toiseen. Nyt muutama päivä näiden yhteydenottojen jälkeen kolme uutta miestä otti minuun yhteyttä. He kaikki vaikuttavat jälleen profiiliensa ja avausviestiensä perusteella mukavilta ja "sopivilta" ihmisiltä. Pitäisikö minun nyt vastata näille uusillekin yhteyttä ottaneille miehille? Toisaalta tuntuu oudolta aloittaa viestittelyjä kovin monen uuden ihmisen kanssa, kun en ole vielä ehtinyt tutustua niihin ensimmäisiinkään. Mutta toisaalta taas tuntuisi hassulta jättää vastaamatta mukavantuntuisille miehille, kun niiden ensimmäisten kanssa ei ole kuitenkaan ollut vielä edes puhetta tapaamisesta. Miten tässä nyt olisi korrektia ja järkevää toimia? Ja mitä tehdään sitten, jos viestittelyvaiheessa yksi mies alkaa tuntua parhaalta vaihtoehdolta, mutta joku muu pyytääkin ensin treffeille? Miten olette toimineet tai miten haluaisitte että teidän kanssanne viestittelevät ihmiset toimisivat? Mulle tämä kaikki on jotenkin niin uutta... :)

16

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffailijatar

Itse toimin niin, että tutustun kerrallaan maks 1-2 mieheen. Heh, menee jo sekaisin jutuissa useamman kanssa yhtä aikaa :) Jos ehdokkaita on enemmän yhtä aikaa, laitan yleensä kohteliaan viestin, että ei ole henkilökohtaista, mutta nyt on tällainen tilanne, että olen jo tutustumassa toiseen. Joskus tulee torjunta, mutta minkäs teet.

Niin ja älä luota noin sokeasti miehiin! Itse olen huomannut kokemuksen karttuessa, että olenpa ollut sinisilmäinen. Se kaikista luotettavimmalta ja sopivimmilta vaikuttanutkaan ei sitten ollut kumpaakaan, ainakaan minun kohdallani. Hyvä ensivaikutelma on helppo antaa, mutta jyvät erottuvat akanoista jo treffeillä. Nämä on vaikeita asioita, jos ajatellaan, että yrittäisi tehdä kaiken oikein, sillä se mikä on toisen ehdokkaan kohdalla oikein, voi olla väärin toisen kohdalla. Jos on hyvä tuuri, löydät sen neulan heinäsuovasta :)

• aloittaja-

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Taidan tehdä juuri noin kuin sinäkin, kuulostaa järkevältä. Toivotaan, että löydetään ne neulat heinäsuovasta! :)I

• cccc
        aloittaja- kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Taidan tehdä juuri noin kuin sinäkin, kuulostaa järkevältä. Toivotaan, että löydetään ne neulat heinäsuovasta! :)I

Onkos tullut mieleen ettet välttämättä itse kelpaa kenellekään noista miehistä...

• toki näin
        cccc kirjoitti:

Onkos tullut mieleen ettet välttämättä itse kelpaa kenellekään noista miehistä...

Totta kai, sehän on päivänselvää, ettei heistä välttämättä yksikään kiinnostu minusta lopulta sen enempää. Eiköhän se selviä sitten viestittelyn edetessä tai viimeistään treffeillä.

• jhkjhkhjkhj

Arvaappa miltä tuntuu miehenä alkaa tuohon rumbaan. Ei kiitos. Fiksuimmat miehet tajuaa lähteä tällaisilta karjamarkkinoilta vittuun. Kukaan itseään kunnioittava mies ei ala kilpailemaan joidenkin urpojen kanssa, jonkun läskin nettideittinaisen huomiosta.

• jhkjhkhjk

Ja vielä se että joku nainen pitää tuota ihan normaalina tilanteena ja nyt kyselee täällä silmät pyöreäni mitä nyt pitää tehdä, kun ukkoja tunkee ovista ja ikkunoista. Ei jumalauta.

• aloittaja taas

Niin, en tiedä mitä mielestäsi teen väärin, jos vastaan minuun yhteyttä ottaneille kiinnostavan tuntuisille miehille ja haluan tutustua heihin? Eikös nettitreffeillä sitä varten olla, että halutaan tutustua? En ole myöskään lihava, mistä se kommenttisi sitten ikinä tulikin...

• jhkjhkhjk kirjoitti:

Ja vielä se että joku nainen pitää tuota ihan normaalina tilanteena ja nyt kyselee täällä silmät pyöreäni mitä nyt pitää tehdä, kun ukkoja tunkee ovista ja ikkunoista. Ei jumalauta.

Ei sillä ole paljoakaan väliä - vaikka miehiä olisi paljon valittavana, niin ei naisille juuri kelpaa kukaan lopulta. Siitäkin päätellen että samat profiilit pyörivät palstoilla vuodesta toiseen.

Ilmeisesti todella suuri osa naissinkuista, jotka ovat vanhempia (30 ) ovat hankalia luonteita, eivätkä kelpuuta ketään, ja siksi ovatkin tietenkin sinkkuja.

Voin sanoa, että ne jotka päätyvät parisuhteeseen nettideittien ulkopuolella eivät ole useinkaan mitään ihannetapauksia, ja eivät kelpaisi täällä mihinkään. Sen voin sanoa helposti vaikka naapureistani esimerkiksi. Täällä heillä ei olisi mitään mahdollisuuksia. Sinkut taas elävät omaa elämäänsä, on vaikkapa urheiluharrastuksia (kuten yksi naapureistani), mutta ovat lähes varmasti hankalia luonteita parisuhteen kannalta, ja siksi ovatkin tietenkin sinkkuja. Yksinkertaista kun sen tajuaa.

• 346e5yery43t

Mulla oli profiili suomi24 treffeissä 3,5 kuukautta. Sain yhteensä 2 viestiä ulkomaalaisilta feikkiprofiileilta. Miehenä se on yhtä tyhjän kanssa tuo nettideittailu.

• ~c~

Vastaa ihmeessä uusillekin miehille. Joku aina tippuu kelkasta jossain vaiheessa, niin onpahan juttukavereita niin että jonkun kanssa tulee vielä ne treffitkin.

Monesti käy niin, ettet enää kuulekaan mitään jostain mukavasta miehestä, tai että joku niistä mukavista alkaa painostaa kun et kirjoita hänelle tarpeeksi usein ja pitkästi, vaikka selvästi olet linjoilla, eli mustasukkaisuutta ilmenee jo ennen tapaamista...

Kuusi miestä ei ole vielä paljon haarukassa. Miehillä itsellään ei ole mitään itse asetettua ylärajaa naisten määrän suhteen. Tietysti on helppo olla moraalinen jos ei itse saa sitä ensimmäistäkään viestittelynaista.

• jiaf

Kuten aloittaja voit töykeistä vastauksistakin päätellä, niin Treffeillä liikkuu paljon myös ääliömiehiä. Mies "paperilla" saattaa ollakin aivan erilainen livenä. Upeat luonteenominaisuudet ovatkin päinvastaisia jne. Tarkkana saa olla, joten seulonta on suotavaa. Ei kannata katsoa vaan ulkonäköä, vaan keskittyä miehen luonteeseenkin. Tällaisilla pastoilla liikkuu paljon miehiä, jotka ovat hypänneet sängystä toiseen ja siittäneet lapsia ympäriinsä eri naisten kanssa. Joukkoon mahtuu myös alkoholisteja, ihailua kaipaavia narsisteja ja pelimiehiä. Ehkäpä luonteeltaan parhaimmat miehet ovat juuri niitä, jotka eivät ensimmäisenä houkuta ulkonäkönsä suhteen. Luonnetta heissä saattaa kuitenkin olla paremmannäköisiä enemmän. Tähän johtopäätökseen alan itse tulla.

• rumamies

Ei naiset mitään luonnetta halua nähdä. Naiset on aina valinnut ulkonäön perustelella miehen.

• Aloittaja.

Kiitos vastauksista kaikille. Itsekin pidän luonnetta ilman muuta pääasiana, ulkonäkö on toissijaista. Näiden miesten kuvat olen tosin nähnyt, koska heillä on profiilissaan kuva tai he ovat halunneet oma-aloitteisesti lähettää minulle kuvansa heti kättelyssä. Ja onhan ulkonäöllä sen verran merkitystä, että sen täytyy molemminpuolisesti miellyttää toista jonkin verran, mutta onneksi makuja on monia. Pelkän ulkonäön kanssa ei kuitenkaan pitkälle pötkitä, vaan sisältö on se joka ratkaisee.

• 14+1

Olen mies ja ymmärrän hyvin sen, että sitä useamman ottaessa yhteyttä saattaa helposti miettiä pitäisikö siinä vaiheessa skipata osa. Mikäli nyt kuitenkin puhutaan vain kuudesta yhteydenottajasta, niin suosittelen, että pyrit vastaamaan heille kaikille tarkoituksenasi tutustua heihin lisää mikäli aikasi ei ole aivan kortilla.

Olen ollut itse vastaavassa ja ehkä miehelle nettideitissä jopa varsin harvinaisessa tilanteessa, että olen saanut useammalta naiselta aloitusviestin lyhyen ajan sisään, kerran jopa kuusi viestiä vuorokauden sisään. Kyseessä tosin oli Cityn Deitti.net eikä tämä S24. Kukaan ei aloitusviestinsä perusteella vaikuttanut epäkiinnostavalta, joten en voinut siinä mielessä skipata heistä ketään. Päätin siis vastata heille kaikille, koska pidempiaikainen kokemus nettitreffeistä on osoittanut, että kenestäkään ei ole syytä kiinnostua liikaa liian pian, ei ainakaan vielä kirjoitusvaiheessa. Ihmiset tulevat ja menevät, osan kanssa kiinnostus lakkaa puolin tai toisin tai homma ei monista muista syistä ehkä etene. Mutta alkuun sitä ei voi suoraan aina tietää kenen kanssa mitäkin tulee tapahtumaan. Itse en siis halua turhaan liian hätiköiden hylätä mukavalta vaikuttavia ihmisiä, jos he kerran ovat yhteyttä ottaneet. Työlästähän se toki on viestiä useamman kanssa etenkin, jos kirjoitetaan yhtään pidempiä viestejä. Aika pian tuossa seitsemänkin kohdalla tapahtui muistaakseni niin, että yksi ei vastannut enää takaisin ensimmäiseen vastausviestiini ja toinen ilmoitti parin viestin jälkeen, ettei haluakaan jatkaa. Kolmannen kohdalla totesin itse, ettei minua kiinnostanut jatkaa enempää. Yhtäkkiä olikin siis jo noin puolet pois. Kaksi kiinnosti tapaamismielessä ja tapasimmekin, mutta homma ei edennyt pidemmälle. Kuudennesta taas ei kuulunut yhdessä vaiheessa kuukauteen mitään, kunnes vastaili muistaakseni jotain epämääräistä enkä enää jaksanut kiinnostua hänestä uudelleen kun hän oli jo noin pitkäksi aikaa kadonnut. Tulipahan siis kaikki kuitenkin katsottua tavalla tai toisella kuin että olisin suoraan esim. skipannut jomman kumman noista, jotka treffasin. Olivat kuitenkin varsin mukavia naisia tavata, vaikka enempää ei syntynytkään. Mutta mielummin sitä toki toivoisi, että voisi keskittyä vain yhteen kerrallaan :)

• tavaran tarkistus

Mene nussimaan parin miehen kaa kerralla ja jos et sa orgasmia niiden kanssa niin heivaat pois ja otat seuraavan

• Treffi2

Kyllä treffit voit sopia esim. kahden tyypin kanssa samalle viikolle. Yksillä treffeillä käyminen ei ole sitoutuminen kummaltakaan puolelta.

Muista vaan sopia treffit julkiselle paikalle, kahvilat on ihan hyviä paikkoja.

Itse tykkään jutella ensin puhelimessa, koska jos heti tuntuu siltä että homma ei toimi yhtään, tai kaveri on kännissä tms. niin turha sitä on treffatakaan.

Muista sekin, että todella moni miesten profiili on täynnä valheita, ikä ja siviilisääty väärin, samoin koulutus ja asuinpaikkakunta jne. Eräs "tohtori" ei muistanut väitöskirjansa aihetta :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5853
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1997
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1449
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1238
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1097
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      68
      1084
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1052
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe