siis mulla on ollu parin vuoden ajan ihan kokoajan aftoja.oen kokeillut hammastahnan vaihtoa,suihkeita,geelejä,vitamineja siis ihan kaikkea.......mikään ei tunnu auttavan>.
iha saakelin kippeet aftat on kyl vittumaisia....
9
158
Vastaukset
- toimii.
osta luomuhammastahnaa ilman fluoria tai mitään esim. frantsilan luomutilan
jätä synteettiset vitamiinit
ei kemikaaleja suuhun
syö kookosöljyä 1-2 rkl päivässä
Syö D-vitamiinia 100µg/vrk - B-vitamiinia
Mulla oli joskus sama homma ja B-vitamiinilla sain kuriin. Ja kannattaa käydä lääkärissä, koska aiheuttaja saattaa olla herpes tai reumasairaus. Itselläni todettiin aika pian reuma, kun aftoja alkoi tupsahdella :P Näiden kahden yhteyden tajusin neljän vuoden jälkeen vasta eilen, kun katsoin telkkarista "Nolot vartalot" -ohjelmaa.
- Oma kokemus
Syötkö paljon tomaattia, sitrushedelmiä. Usein ne laukaisevat aftojen syntyä.
Jos yksilöllinen hivenaineiden ja-vitamiinien saanto on kunnossa, aftoja ei pääse kehittymään.
Aikaisemmin, etenkin syksystä kevääseen jaksolla aftoja saattoi olla suun limakalvoilla useampiakin yhtä aikaa.
Apteekeista voi hankkia aftojen päälle siveltäviä aineita, vai onko aftalaastareitakin?, mutta kun aloin syödä vähän yläkanttiin vitamiineja, aftat häippäsivät.
Mm. näissä Herbalife-tuotteissa on useimmalle ihmisille riittävästi hivenaineita ja -vitamiineja; vaikka nuo tuotteet ovat suht kalliita- prewojg
Rikkihappoa aftoille, eli Oralmedic apteekis...
Kipu pois heti, muut tuotteet huojausta. - ei synteettistä
Vitamiinit pitää syödä luonnollisena.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm - Aftistavaa
Osta ihan tavallista sinkkiä ravintolisänä. Ainakin minulla tepsii aftoihin.
- kelasin.
Kelasin sinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822