Hiustenpidennykset naisella

qwertyuio1

Huono vai hyvä asia? Ei merkitystä? Itse kasvattelen puolipitkiä hiuksiani pitkiksi jälleen.. Eikö olekin kamalaa löytää naisen päästä hiuslisäkkeet?

39

2174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sting sting

Hyvinpä ovat lisäkkeet miehille kelvanneet. Yhden kanssa ehdin seurustella kolme kuukautta ennen kuin hänelle valkeni, että minulla on lisäkkeet.

Silloinkin minä itse kerroin sen hänelle.

Ottaa tarpeeksi hyvälaatuiset, niin miehet eivät edes huomaa mitään, elleivät sitten tykkää haravoida päänahkaa näpeillään.

• muovisia misukoita

Joo, kivahan se on että "naisella" on muovista rakennetut

hiukset
        ripset
        kynnet
        huulet
        rinnat

sellainen on maailma.

• ihan vain tiedoksi
        muovisia misukoita kirjoitti:

hiukset
        ripset
        kynnet
        huulet
        rinnat

sellainen on maailma.

Hiuspidennykset ovat aitoa hiusta, ei keinokuitua tai muovia.

• heh heh
        ihan vain tiedoksi kirjoitti:

Hiuspidennykset ovat aitoa hiusta, ei keinokuitua tai muovia.

Ei se tee sitä yhtään aidommaksi :'D "Muovinen" taisi tässä tapauksessa tarkoittaa muuta kuin keinokuitua.

• ööö987t
        muovisia misukoita kirjoitti:

hiukset
        ripset
        kynnet
        huulet
        rinnat

sellainen on maailma.

huulet ??:D

• Long hair rocks

Hyvä asia. Huono ainoastaan silloin, jos ovat törkeän halvat ja huonolaatuiset, mutta tällaisiin olen törmännyt tasan kerran. Normisti näyttävät hyvältä ja saavat naisen puhkeamaan kukkaan. Lisäbonuksena se, että on kiva tietää naisen panostavan ulkonäköönsä. Silloin voi olla varma että se kaunis ulkokuori ei ole sattumaa. Tällä on merkitystä pitkällä aikavälillä.

• anna mun nauraa

Joo, hyväää! Minulla ei ole eikä tule lisäkkeitä, en siis pidä itsestäni huolta millääntavoin. Selvähän se.

• dumb bitch sucks

Pidennykset harventavat/ohentavat omia hiuksia, eli tosiasiassa pidennyksiä käyttävä nainen ei ole ulkonäköönsä PANOSTAVA nainen, vaan lyhytnäköinen = tyhmä, joka ajattelee "kunhan NYT näytän hottikselta". Ei siis väliä miltä tulevaisuudessa näyttää = tyhmä. Onnea tulevaisuuteen kaljuuntuvan bimbon kanssa.

• 1+12

Lisäkkeet luovat vääränlaisen kuvan henkilön terveydestä, kuten myös meikit, muotoilevat vaatteet ja muut vippaskonstit. Kyllähän naisen hiukset pitää aidot olla. Ja mitä pidemmät ja tuuheammat, niin sen parempi.

• ideaaaaaaaaaa

Eikö olisi sama ostaa hyvälaatuinen peruukki.... Huijaamistahan ne lisäkkeetkin ovat. Ei pelkoa, että omat hiukset kärsisivät. Pitää sen aikaa mitä tahtoo ja sitten on taas ilman peruukkia. Toki ihan kaikkea ei voisi tehdä peruukki päässä, mutta jos pelkää päänahan kärsivän lisäkkeistä. Toki oma hommansa pitkien hiusten piilottamisessa peruukin alle, mutta mahdollista, koska niinhän näyttelijätkin teatterissa joutuvat käyttämään silloin tällöin peruukkeja...

• pitkätukkanainen

Mä olen näitä aina ihmetellyt. Varsinkin jos joku käyttää vuodesta toiseen, miksei silloin kasvata omaa tukkaa pitkäksi.

Mutta ehken tajua, kun itsellä on pitkä ja vahva, nopsasti kasvava pehko.

• Pitkä ja paksu

Itse myös tuuheapehkoisena mietin samaa ja kysyin sitä pidennykset omaavalta kaveriltani. Hän ihmetteli kysymystäni ja sanoi, että enkö tiedä, ettei suurimmalla osalla hiukset kasva pitkiksi. Eli kuulemma ohuthiuksisilla menevät niin huonoon kuntoon kasvaessaan, että ne on pakko leikata. Käsittely ja värjäys luonnollisesti pahentavat asiaa.

Usein samat tyypit, joilla on pidennyksiä, ovat myös kovia käsittelemään hiuksiaan (väri, suoristus/kiharrus, lakka jne.). Pidennykset tulevat TOSI kalliiksi, jos pitää hyviä pidennyksiä ja uusii niitä aina tarvittaessa. SInällään ei se minusta ole sen luonnottomampaa kuin värjääminenkään. Ripsipidennyksistä en itse oikein tykkää. Mutta hiuksissa voi näyttää hyvältä.

• liljja
        Pitkä ja paksu kirjoitti:

Itse myös tuuheapehkoisena mietin samaa ja kysyin sitä pidennykset omaavalta kaveriltani. Hän ihmetteli kysymystäni ja sanoi, että enkö tiedä, ettei suurimmalla osalla hiukset kasva pitkiksi. Eli kuulemma ohuthiuksisilla menevät niin huonoon kuntoon kasvaessaan, että ne on pakko leikata. Käsittely ja värjäys luonnollisesti pahentavat asiaa.

Usein samat tyypit, joilla on pidennyksiä, ovat myös kovia käsittelemään hiuksiaan (väri, suoristus/kiharrus, lakka jne.). Pidennykset tulevat TOSI kalliiksi, jos pitää hyviä pidennyksiä ja uusii niitä aina tarvittaessa. SInällään ei se minusta ole sen luonnottomampaa kuin värjääminenkään. Ripsipidennyksistä en itse oikein tykkää. Mutta hiuksissa voi näyttää hyvältä.

Itsehän hoidan tukkaani hyvin ja käsittelen hiuksia kohtuudella. Siitä huolimatta hiukset eivät kasva kovin pitkäksi. Hiusten kasvu on paljon myös geeneistä ja terveydestä kiinni. En tiedä, kuinka tyhmä pitää olla, jos ei ymmärrä sitä.

• ajattelin vain...
        Pitkä ja paksu kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että miksi ohuthiuksiset usein leikkuuttavat hiuksensa lyhyiksi.... Sitten ne ovat lyhyet JA ohuet. Parantaako se niiden kuntoa? Siinä samalla, kun ne leikataan lyhyiksi, se huonokuntoisuus ja ohuus mielestäni korostuu vielä entisestään, kun päänahka kuultaa paikoin läpi. Pituus olisi senkin peittänyt... Vai onko tuo jotain kampaajien metkuja saada enemmän rahaa ohjaamalla lyhythiuksisuuteen, kun sittenhän leikkausta pitää olla vähän väliä pitämässä yllä?

• huono terveys

Tuollaisia naisten typeryyksiä. Miksei sitä omaa tukkaa voi kasvattaa? Mummollani oli vielä kuolinvuoteellaan pitkät pakaroiden alle yltävät mustat tuuheat hiukset, joissa oli vain vähän harmaata. Tuntuu, että nykyään naisilla on todella heikkolaatuiset ja lyhyet hiukset.

Hiukset ovat veren loiste, ja pitkät tuuheat hiukset ovat terveyden merkki.

• klipsipidennykset!

Voi morjes mitä keskustelua. Hiukset on tuuheimmillaan ehkä 17-vuotiaana, sen jälkeen niiden kasvu hidastuu ja myös kasvuvaihe lyhenee. Tämä tarkoittaa suomeksi sitä, että hiukset ohenevat vähitellen ja ne eivät myöskään enää kasva niin pitkiksi.

Kellä 40 vuotiaalla on samanlaiset hiukset kuin 12-vuotiaalla? Voitte ihan siitä miettiä pitääkö paikkansa...

Toki värjäykset sun muut vaikuttaa mutta eivät niin voimakkaasti kuin biologiset asiat. Ikää tulee lisää niin sekä naisten että miesten hiukset ohenevat ja harvenevat.

Pidennykset on täysin jees. On olemassa myös klipsipidennyksiä, jotka voi itse kiinnittää ja irrottaa kun menee suihkuun. Itse käytän klipsipidennyksiä 24/7. Urheilnen ja nukun klipsipidennysten kanssa ja ei mitään ongelmaa :) Yöksi otan vain sivutupsut pois, mutta takaraivolle jätän kaksi nauhaa.

Monet kaverini ovat kehuneet kuinka luonnolliset omani ovat ja niistä ei näe yhtään että olisivat pidennykset koska olen käynyt kampaajalla leikkauttamassa ne muotoon. Kampaaja näitä mulle suosittelikin joskus :)

Kiitos siis hänelle elämänlaatuni parantamisesta! :)

Jos jollekin pidennykset on ongelma, niin kannattaa jättää omaan arvoonsa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa onko ihmisillä peruukki, pidennykset vai omat hiukset. Kunhan on onnellinen niin se on pääasia :)

• adsa198

Kampaajat kyllä sanovat, että pidennykset eivät vaurioita omia hiuksia. Miksi sitten omat hiukset tuntuvat ½ ohuemmilta pidennysten poiston jälkeen? Selitys on, että hiuksia irtoaa luonnollisestikin pidennysten pidon aikana, ja hiukset ovat ohentuneet senvuoksi.

Suosittelen myös itse kasvattamaan hiukset pitkiksi. Kaikille ne eivät kasva, mutta pidennykset eivät ole kovin kauaskantoinen ratkaisu..

• minun ääneni

Kun on tottunut hiplaamaan omaa tukkaa, jossa on pidennykset joukossa, niin tottakai se määrä tuntuu yllättävän vähältä pidennysten poiston jälkeen. Tämä on siis täysin psykologinen aistinvarainen havainto omien hiusten harvenemisesta. Mutta kyllä monilla ohenee ihan käytännössäkin, sillä jotkut pidennyspäät blondaavat (, joka on iso no no -kielto), ja monet harjaavat hiuksensa pidennysten kanssa väärin, eivätkä jaksa letittää hiuksia aina öisin. Eli omaa laiskuuttaan menettävät hiuksensa.
        Itselläni oli sairaus jonka seurauksena kaljuunnuin osittain, jouduin leikkaamaan pitkät hiukseni olkapääpituuteen, ja turhaannuin siihen mittaan (kun hiukset alkoivat kasvaa takaisin). Otin pidennykset mikrorengaskiinnityksillä, huollatin ne kolmen kuukauden jälkeen (en joutunut vaihtamaan pidennyksiä, pysyivät erittäin hyvässä kunnossa). Yhteensä siis kuusi kuukautta pidin pidennyksiä, ja poiston jälkeen omat hiukseni olivat kasvaneet lapoihin ja kunnoltaan olivat paremmat, ahkeran pidennysten hoidon ja paranemiseni ansiosta.
        Aika huono analogia, mutta itselleni hiukset ovat tärkeämmät kuin rinnat, ja niiden menetys koski minua (kokemuksetta puhuen) vähän kuten rintasyöpäpotilaiden rinnanpoistoleikkaus. Tunsin pidennysten tuovan naiseuteni takaisin, enkä koe asian olleen mikään "naisten suuri miesten houkutuskusetus", etenkin kun seurustelin, ja edelleen seurustelen, ja miesystäväni asiasta oli tietoinen... Eipä niitä kyllä feikeiksi huomannut kuin perhepiirini, ja hekin vain nopean "kasvun" takia. :)

• eräs huomio

Kampaajat kyllä sanovat, että pidennykset eivät vaurioita omia hiuksia. Miksi sitten omat hiukset tuntuvat ½ ohuemmilta pidennysten poiston jälkeen? Yksi syy voi olla myös raha, saavat aikas hyvät rahat pidennyksiä tehdessään. se on bisnestä!!

• eräs huomio
        eräs huomio kirjoitti:

Kampaajat kyllä sanovat, että pidennykset eivät vaurioita omia hiuksia. Miksi sitten omat hiukset tuntuvat ½ ohuemmilta pidennysten poiston jälkeen? Yksi syy voi olla myös raha, saavat aikas hyvät rahat pidennyksiä tehdessään. se on bisnestä!!

sori, unohtui lainausmerkit

• pidennykset!

Kyllä hiustenpidennykset huonontaa omaa tukkaa varsinkin jos niitä käyttää pitkään niitä käyttää. Saattaa aiheuttaa sitä että hius irtoaa juurineen päänahasta.

Klipsipidennyksissä tätä ongelmaa ei niinkään ole, koska esim. suihkussakäynnin ajaksi klipsit voi ottaa päästä pois ja laittaa sitten takaisin kun oman tukan on kuivannut.

Ja nopeesti sitä tottuu paksuun tukkaan pidennysten kanssa, joten siinä osa syy siihen miksi pidennysten jälkeen oma tukka tuntuu tosi ohuelta. Mulla kävi näin ihan jo ekan päivän jälkeen kun pidin klipsipidennyksiä. Ilalla kun otin klipsit pois päästä, niin oma tukka tuntui ihan hiirenhännältä, vaikkei varmasti päivässä ollut lähtenyt yhtään sen enempää hiuksia päästä klipsien kanssa kuin ilmankaan.

Kampaaja tsekkaa mun päänahan parin kuukauden välein kun käyn värjäyttämässä omaa tukkaa. Mitään merkkejä ohenemisesta tai muusta ei ole näkynyt. Oman tukan saa kasvatettua pidemmäksi huomaamatta pidennysten avulla. Tukka voi hyvin ja minä voin hyvin klipsipidennysten avulla :) En voi kuin suositella.

• Hiironen1

hei mistä tilaat hyviä klipsipidennyksiä, voitko suositella?

• hiusunelma
        Hiironen1 kirjoitti:

hei mistä tilaat hyviä klipsipidennyksiä, voitko suositella?

Dreamhair

• lifemocker

yleensä huono asia

• Valojapäälle

Onko ihmisten tosiaan niin vaikea käsittää, että kaikilla naisilla se tukka ei oikeasti kasva kovin pitkäksi?

Siihen vaikuttaa niin moni asia. Minulla on aina ollut ohut tukka, tällainen vähän alle olkapäiden ja vielä muutama vuosi sitten jouduin leikkaamaan sitä parin kuukauden välein, koska se näytti aina hiirenhännältä. Ei ollenkaan terveeltä siis.

Noh pari vuotta sitten selvisi myös se, että minulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa. Monilla kilpparin vajaatoiminnasta kärsivillä ihmisillä on ohut tukka ja sei siksi kasvakaan kovin pitkäksi, koska ohut tukka katkeilee helpommin. Yhdellä hyvällä ystävälläni on paha kilpirauhasen vajaatoiminta, joka näkyy välillä runsaana hiustenlähtönä. Päässä saattaa olla kaljuja kohtia.

Toisekseen elimistöni ei tuota normaalisti naishormonia, jonka uskon myös vaikuttavan siihen, että hiukseni ovat olleet niin heiveröiset, eivätkä ole kasvaneet siitä tietystä pituudesta enempää.

Ymmärtkää ihmiset, että voi olla monia terveyteen liittyviä asioita, joidenka vuoksi hiukset eivät kasva pitkiksi. Nykyään minulla on lääkitys molempiin sairauksiin ja tukka on kasvanut terveempänä. Toivon, että ehkä joskus minullakin on pitkät hiukset. Toistaiseksi käytän klipsipidennyksiä. Se vaan tuntuu joskus pahalta, kun käsketään kasvattaa pitkä tukka. Olisikin niin helppoa.

• ettäsnäin

Minusta hiuslisäkeinho on hieman tekopyhä asia. Yleensä sekä miehet ja naiset ihailevat ja kuolaavat monia mainosten ja punaisten mattojen tähtösiä, joilla on pitkät ja tuuheat hiukset.

Harva sitä tajuaa, että monen tähtösen hiukset ovat lisäkkeillä pidennetty. Britney Spearsista Victoria Beckhamiin ja Lauren Conradiin ovat ainakin jossain vaiheessa pidentäneet tai tuuhentaneet kutreja hiustenpidennyksillä.

Veikkaan, että monet vain vastustavat ideaa jostakin keinotekoisesta – todella harva kuitenkaan erottaa oikeasti hyvintehtyjä pidennyksiä.

Jos hiusten värjääminen on okei, niin miksei tämä olisi?

• morjesvaaitelles

Sairaudet on eri asia, ei kukaan odota silloin että hiusten pitäisi olla pitkät. Lyhyetkin hiukset voi olla kivat.

Mutta näille jotka väittää että 40-vuotiaalla ei voi olla paksut ja pitkät hiukset eikä samanlaiset kuin 13-vuotiaalla, niin minäpä sanon että mulla on toisin päin.

Lapsena ja alle 20-vuotiaana minulla oli lyhyt ja ohut tukka joka ei millään kasvanut olkapäiden yli. Syynä käsittely, tavalliset hoitotuotteet ja kampaajalla käynti. Jos haluaa kasvattaa tukkaa niin ei voi käydä kerran kuukaudessa tai vuodessakaan "tasaamassa latvoja". Itseltäni kampaaja aina leikkasi sen pois mitä olin vaivalla kasvattanut. Sen jälkeen kun lakkasin käymästä kampaajalla hiukseni alkoi kasvaa. Olin ensin 5 vuotta leikkaamatta täysin, kun ei muotoile eikä käytä silikonia niin ei tule kaksihaaraisia tai huonoja latvoja.

Nyt 40-vuotiaana minulla on niin paksu ja pitkä tukka että harva se päivä ihmiset kaupungilla pysähtyvät ihmettelemään ja kommentoimaan.

Minun ohjeeni(taas kerran): kasvisruokaa, mielellään vegaaniruokaa, ei silikonituotteita, ei muotoilutuotteita, ei muotoilu/kuumalaitteita, shampoota vain juureen, hoitoaine pituukiin, pyyhkeellä puristellaan kuivaksi ei hangata!

Jos on joka aamu pakko pestä hiukset, sen jälkeen föönata ja ehkä suoristaa, ja sitten päivän mittaan on ihan pakko suihkutella erilaisia haisevia jankkeja tukkaan kun tukka "on niin ohut että ei se pysy ilman suihkeita" niin ei kannata odottaa että tukka olisi paksu ja pitkä.

• 13+1
        morjesvaaitelles kirjoitti:

Sairaudet on eri asia, ei kukaan odota silloin että hiusten pitäisi olla pitkät. Lyhyetkin hiukset voi olla kivat.

Mutta näille jotka väittää että 40-vuotiaalla ei voi olla paksut ja pitkät hiukset eikä samanlaiset kuin 13-vuotiaalla, niin minäpä sanon että mulla on toisin päin.

Lapsena ja alle 20-vuotiaana minulla oli lyhyt ja ohut tukka joka ei millään kasvanut olkapäiden yli. Syynä käsittely, tavalliset hoitotuotteet ja kampaajalla käynti. Jos haluaa kasvattaa tukkaa niin ei voi käydä kerran kuukaudessa tai vuodessakaan "tasaamassa latvoja". Itseltäni kampaaja aina leikkasi sen pois mitä olin vaivalla kasvattanut. Sen jälkeen kun lakkasin käymästä kampaajalla hiukseni alkoi kasvaa. Olin ensin 5 vuotta leikkaamatta täysin, kun ei muotoile eikä käytä silikonia niin ei tule kaksihaaraisia tai huonoja latvoja.

Nyt 40-vuotiaana minulla on niin paksu ja pitkä tukka että harva se päivä ihmiset kaupungilla pysähtyvät ihmettelemään ja kommentoimaan.

Minun ohjeeni(taas kerran): kasvisruokaa, mielellään vegaaniruokaa, ei silikonituotteita, ei muotoilutuotteita, ei muotoilu/kuumalaitteita, shampoota vain juureen, hoitoaine pituukiin, pyyhkeellä puristellaan kuivaksi ei hangata!

Jos on joka aamu pakko pestä hiukset, sen jälkeen föönata ja ehkä suoristaa, ja sitten päivän mittaan on ihan pakko suihkutella erilaisia haisevia jankkeja tukkaan kun tukka "on niin ohut että ei se pysy ilman suihkeita" niin ei kannata odottaa että tukka olisi paksu ja pitkä.

95 % huonolaatuisista hiusista johtuu liiasta käsittelystä, 4 % sairauksista ja 1 % geeneistä. Jokainen voi miettiä kuuluuko itse siihen prosenttiin, vai olisiko sittenkin hiusvärillä ja suoristusraudalla jotain tekemistä asian kanssa.

• d4423
        13+1 kirjoitti:

95 % huonolaatuisista hiusista johtuu liiasta käsittelystä, 4 % sairauksista ja 1 % geeneistä. Jokainen voi miettiä kuuluuko itse siihen prosenttiin, vai olisiko sittenkin hiusvärillä ja suoristusraudalla jotain tekemistä asian kanssa.

Mutta sitäkin enemmän geeneissä periytyy ohuempi suomalainen hiuslaatu, joka on hankalempi kasvattaa pitkäksi. Ohut hiirenhäntä ei vaan näytä hyvältä pitkänä! Sehän nyt on selvää, ettei se huonolaatuisuus itsessään niinkään yleensä periydy.

Sitä paitsi tunnen paljon naisia, jotka käsittelevät hiuksiaan suhteellisen paljon, mutta heidän hiuksensa kyllä kasvaa hyvin ja on paksu. Tietenkin se hoitaminen vaikuttaa.

• eiummarra

Ei ainakaan hyvä. En toki säikähtäisi pidennyksiä. Sitä vaan ihmettelen mitä varten niitä pistetään? Ei kai sitä niin epävarmoja olla omasta hehkeydestään, että pitää hiuksiakin lisätä keinotekoisesti?
      Kyllä minä kuitenkin enemmän pidän "aidoista" hiuksista.

• teko se ja se

Niin...minä en ole koskaan ymmärtänyt tekohiusten, -ripsien tai -kynsien pointtia vaikka nainen olenkin. Jos sulla on ohuet hiukset ja laitat lisäkkeet, niin eihän ne sun omat hiukset silti paksune? Siis, voit toki "huijata" tuntemattomia ihmisiä että sulla olis paksut hiukset, mutta lähipiirille selviää joka tapauksessa että ne on feikit. Ja jos joku tuntematon kehuu sun paksuja hiuksia, niin sehän oikeasti vaan kehuu niitä pidennyksiä. Mä en ylipäänsäkään tajua miksi kaikilla pitäisi olla paksut hiukset? Sama juttu näissä tekoripsissä ja kynsissä. Jotenkin noloja juttuja kaikki.

Niin, ja silareissa ihan sama homma. Huvittaa, kun silikonit ottaneille julkisuudenhenkilöille annetaan monesti etuliite kurvi- se ja se. Eihän niillä mitään kurveja ole vaan muovipallot tissien kohdalla.

Ja ihan lopuksi voin mainita, että mulla on pitkät hiukset ja ripset, mutta on myös erittäin heikkolaatuiset kynnet (joissa ei pysy mitkään lakat) ja pienet rinnat (olen aika hoikka). Silti en ottaisi tekokynsiä tai tissejä, arvostan luonnollisuutta ja hyväksyn ne virheet jotka minulle on langenneet.

• peukun nosto

hienosti sanottu!

Eräs kaverini valehteli, kun hänen hiuksiaan kehuttiin, että ovat hänen omat hiuksensa, vaikka hällä onkin pidennykset. En viitsinyt naamakirjassa sanoa keskusteluun, että etkö ilkeä myöntää feikkaavasi.

• peukun nosto
        peukun nosto kirjoitti:

hienosti sanottu!

Eräs kaverini valehteli, kun hänen hiuksiaan kehuttiin, että ovat hänen omat hiuksensa, vaikka hällä onkin pidennykset. En viitsinyt naamakirjassa sanoa keskusteluun, että etkö ilkeä myöntää feikkaavasi.

kehujat eivät siis kuvista nähneet koko pituutta, vaan paksuuden.....

Mikäs siinä, ne pidennykset ovat tavallaan kuin kävelis peruukki päässä, ei mua haittaa joku niin "huijaa", mutta itse en ottaisi.

• Kateus vie kalatkin
        peukun nosto kirjoitti:

hienosti sanottu!

Varmaan kanssa muistutat kun jonkun ulkonäköä kehutaan, että "sillä on meikkiä ja pushupit. Oikeasti se on vi*un ruma lehmä!".

http://michaeljagdeo.files.wordpress.com/2012/02/envy-is-always-watching.jpg?w=640

• Jopastaasjotain
        Kateus vie kalatkin kirjoitti:

Varmaan kanssa muistutat kun jonkun ulkonäköä kehutaan, että "sillä on meikkiä ja pushupit. Oikeasti se on vi*un ruma lehmä!".

http://michaeljagdeo.files.wordpress.com/2012/02/envy-is-always-watching.jpg?w=640

Miksi hitossa joku olisi kateellinen push upeista, meikistä tai tekoripsistä? Kaikkihan saa niitä kaupasta. Niistä oikeista tisseistä, hiuksista tai kauniista kasvonpiirteistä sitä kateellisia ollaan. Mut ainahan voi tuudittautua siihen että kaikki on kateellisia... feikkauksesta ei saa sanoa mielipidettään se on kaikki kateutta vaan ;).. heh hee

• noukun pesto
        peukun nosto kirjoitti:

hienosti sanottu!

Hiustenpidennykset ovat ihan verrattavissa vaikkapa kaulakoruun. Miksi kummassa ajattelet, että ystäväsi (sinä et kylläkään kuulosta hänen ystävältään), "feikkaa"..? Anna ihmisen olla ja tehdä mitä hän haluaa, jos hän tulee iloiseksi pidennyksistään, ja saa niistä vieläpä kehuja toisilta (on siis kyseessä onnistuneet pidennykset), niin miksi ihmeessä asia harmittaa sinua?

Onko se kehu jotenkin pois sinulta vai mikä asiassa mättää? Voi myös hieman ajatella; jos sinulla olisi pidennykset, niin haluaisitko kuuluttaa kaikille kirkossa, että "hei kaikki, katsokaa, mulla on pidennykset!!!"

Itse menetin omat hiukseni melkein kokonaan, itsetuntoni ja päivieni piristys oli juurikin hiustenpidennykset, niillä minäkin näytin naiselta. Kommenttisi toi mieleeni elävästi erään ns "ystäväni"... Olimme lähdössä suuren ihmisjoukon kanssa iltaa viettämään, kun kyseinen "ystäväni" kailotti ivallisesti suureen ääneen; Onko sulla taas ne pidennykset päässä kun sun hiukset näyttää niin terveiltä???? Voit vain kuvitella, miltä minusta tuntui, kun kaikki kääntyivät katsomaan.

Hiustenpidennykset ovat jokaisen oma asia, eikä niitä tarvitse pilkata eikä se ole sinulta pois, jos joku tahtoo laittaa tukkansa kauniiksi. Joku laittaa raitoja, toinen kiharoita, ja joku hiustenpidennyksen. Elä ja anna muidenkin elää.

• miten sen lukee
        noukun pesto kirjoitti:

Hiustenpidennykset ovat ihan verrattavissa vaikkapa kaulakoruun. Miksi kummassa ajattelet, että ystäväsi (sinä et kylläkään kuulosta hänen ystävältään), "feikkaa"..? Anna ihmisen olla ja tehdä mitä hän haluaa, jos hän tulee iloiseksi pidennyksistään, ja saa niistä vieläpä kehuja toisilta (on siis kyseessä onnistuneet pidennykset), niin miksi ihmeessä asia harmittaa sinua?

Onko se kehu jotenkin pois sinulta vai mikä asiassa mättää? Voi myös hieman ajatella; jos sinulla olisi pidennykset, niin haluaisitko kuuluttaa kaikille kirkossa, että "hei kaikki, katsokaa, mulla on pidennykset!!!"

Itse menetin omat hiukseni melkein kokonaan, itsetuntoni ja päivieni piristys oli juurikin hiustenpidennykset, niillä minäkin näytin naiselta. Kommenttisi toi mieleeni elävästi erään ns "ystäväni"... Olimme lähdössä suuren ihmisjoukon kanssa iltaa viettämään, kun kyseinen "ystäväni" kailotti ivallisesti suureen ääneen; Onko sulla taas ne pidennykset päässä kun sun hiukset näyttää niin terveiltä???? Voit vain kuvitella, miltä minusta tuntui, kun kaikki kääntyivät katsomaan.

Hiustenpidennykset ovat jokaisen oma asia, eikä niitä tarvitse pilkata eikä se ole sinulta pois, jos joku tahtoo laittaa tukkansa kauniiksi. Joku laittaa raitoja, toinen kiharoita, ja joku hiustenpidennyksen. Elä ja anna muidenkin elää.

en ole tuo kenelle viestisi tarkoitit, mutta minä ymmärsin sen viestin niin, että henkilö oli valehdellut niiden olevan omat enkä huomannut mitään pilkkaamista. huomaa:"ei mua haittaa joku niin "huijaa"

Mielestäni voi sanoa ihan häpeilemättä jos seassa on tekotukkaa. Itse joudun käyttämään topattuja rintaliivejä ja jos joku mies sattuu vaikka kehumaan rintojani baarissa, osaan kyllä sanoa, että ei ne oikeasti ole niin isot, tietäähän mies naisten alusasut.

Onhan Kanakin (juontaja) kertonut ihan avoimesti, että käyttää hiuslisäkkeitä!! Minulle kerran kampaaja kertoi ihan kyselemättä, että hänellä on pidennykset.

• noukun pesto
        miten sen lukee kirjoitti:

en ole tuo kenelle viestisi tarkoitit, mutta minä ymmärsin sen viestin niin, että henkilö oli valehdellut niiden olevan omat enkä huomannut mitään pilkkaamista. huomaa:"ei mua haittaa joku niin "huijaa"

Mielestäni voi sanoa ihan häpeilemättä jos seassa on tekotukkaa. Itse joudun käyttämään topattuja rintaliivejä ja jos joku mies sattuu vaikka kehumaan rintojani baarissa, osaan kyllä sanoa, että ei ne oikeasti ole niin isot, tietäähän mies naisten alusasut.

Onhan Kanakin (juontaja) kertonut ihan avoimesti, että käyttää hiuslisäkkeitä!! Minulle kerran kampaaja kertoi ihan kyselemättä, että hänellä on pidennykset.

Niinhän siinä luki, mutta asia saattaa olla myös niin, että 1. tyyppi laittaa itsestään kuvan. 2. saa kehut kauniista kuvasta. 3. tämä kommentoija harmistuu kehusta ja ymmärtää asian "huijaamisena", kun kuvan laittaja ei kirjoita kuvan alle että hänellä on pidennykset vaan sen sijaan vain kiittää kohteliaasti kehun antajaa. Emme kumpikaan tiedä, miten asia on. Sen tiedän, että joillakin ihmisillä on suuri tarve saada nolattua ympärillään olevia ihmisiä kokeakseen itse olevansa jotenkin erityislaatuinen, ja sellaisesta en pidä, enkä kyllä siitäkään, jos esittää ystävää, mutta selän takana ajattelee/puhuu toisesta pahaa.. Jos minun ystävälläni olisi pidennykset, ja hän saisi kehuja hiuksistaan, niin eipä kyllä itselle tulisi heti mieleen mennä huutelemaan että "se feikkaa!!" "sillä on pidennykset".

Mutta itse asiaan: minusta hiukset ovat jokaiselle ihmiselle sellainen henkilökohtainen alue, jota ei sovi mennä haukkumaan ja puimaan julkisesti että kenellä on pidennykset ja kenellä ei, koska se on oikeasti jokaisen _oma_ _asia_. Toki saa kertoa että omaa pidennykset, en sitä tarkoita, vaan sitä, että joku saattaa myös haluta pitää asian omana tietonaan. ei kaikkien tarvitse olla mitään kanoja. Itselleni karvani ovat oma asiani, ei kenenkään muun.

• tulevakampaaja

"95 % huonolaatuisista hiusista johtuu liiasta käsittelystä, 4 % sairauksista ja 1 % geeneistä. Jokainen voi miettiä kuuluuko itse siihen prosenttiin, vai olisiko sittenkin hiusvärillä ja suoristusraudalla jotain tekemistä asian kanssa."

^^ No ei todellakaan pidä paikkaansa :D Meillä suvussa kaikilla naisilla olleet ohuet hiukset, mulla oli jo aivan lapsena todella liukkaat ja ohuenohuet hiukset. Ja kampaaja sanoi että ei niille ole oikeen mitään tehtävissä kun johtuu geeneistä.
      Ja en ole sairas/ollutkaan oikein koskaan. Hiuksia en lapsena käsitellyt mitenkään. Kampaajalla kun kävin niin hän saattoi föönata kuivaksi. Eli pari 2x vuodessa jos sitäkään. Aloin käsitellä hiuksia vasta yläasteella, olen myös käyttänyt föönia ja suoristusrautaa, en huomaa mitään eroa hiusteni kunnossa. Tosin en näitä paljon koskaan "naturel" näekään, kun föönaan pesun jälkeen irti tyvestä pyöröharjaföönilla, jotenka näyttävät ainakin aina paljon paremmalta ja hyväkuntoisemmalta kun silloin lapsena kun en käsitellyt ollenkaan :) Tuntuvat myös ponihännässä paksuuntuneen.

Niin, ja omistan pidennykset myös, näppärät jos haluaa upeaa ilmettä hiuksiin erityistilaisuuksia varten. On myös hauska harjoitella erilaisia kampauksia niillä. Minusta olisi epäreilua, etten saisi "leikkiä" pitkillä hiuksilla niinkuin ne joilla luomu sellaiset on. Katsos kun mulla tosiaan katkee hiukset latvoista ennenkuin kasvavat pitkiksi. Hiusteni elinkaari vain on sellainen, kampaajakin todennut tämän. Myös tummaihoisilla yleensä on tämä piirre hiuksissaan. Kampaaja kertoi minulle että yleensä tummaihoiset pitkähiuksiset omistavat juurikin pidennykset :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4451
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2345
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2337
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2108
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1667
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1451
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1084
    Aihe