Yli puolivuosisataa saman miehen kanssa, joka on pettänyt useaan kertaan, nyt ei kertomansa mukaan vuosiin... Kuka uskoo ja kuka ei. Seura on tehnyt kaltaisekseen - ilman omantunnon tuskia tapailen muita miehiä kun tilaisuus tulee. Tosiasia on, että kotona seksiä on korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa kun mies ei "jaksa" - pitäisikö siis alle viisikymppisenä jo haudata halut ja haaveet?
Alle 50v ja kelvoton?
8
1404
Vastaukset
- ja alle 50!?
Ootko ollu jo sikiönä sen kanssa?
- Naaras47
Mieshän sen noin laski - kun alusta on aloitettu 25v aikana 25 kertaa
- lumppu
Naaras47 kirjoitti:
Mieshän sen noin laski - kun alusta on aloitettu 25v aikana 25 kertaa
lumppu
- Vaimominäkin
lumppu kirjoitti:
lumppu
Mikäs se mies on joka pettää?
- haudassa olet yksin
jo sun äijällä ei oikein stondaa etsi kyvykkäämpi, pistä koppura vanhainkotiin
- ElämäOnLaiffia
jos haet seksin vierailta, kun kerran miehesi on aloittanut itse vieraissakäymisen. Ja varsinkaan, jos ukko itse ei kykene seksiin, ei se ole häneltä pois.
- miksi vielä
Jätä se ukko ja ota joka ilta uusi mies.Vai eikö se sitten oliskaan niin kivaa? Huoraa niin paljon kuin lystää jos elämäsi onni tulee siitä.
- 11 vuotta saman miehen kanssa
Eikös tämä ole sitä suhteessa tarvittavaa ymmärrystä..?
Miehesi petti ehkä sen takia, että kotona on pihtari.. Tai ainakin toinen nainen sen niin kuuli.
Ja nyt sinä käytät samaa oikeutta. Onko se sen enempää väärin tai anteeksiantamatonta?!
Jos joskus on lähtenyt pettämään ja ikään kuin tottunut siihen, tuskin se koskaan loppuu. Ihminen ääneen vakuuttaa oppineensa virheistä, mutta voiko olla näin, jos "virhe" on ollut sitä, mitä on vain halunnut tehdä..?
Elä ja ole onnellinen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716