Tämän takia se on kivaa

Isosika

Vietän iltaa perheen kanssa dvd:tä katsellen, ja sormessa tuoksuu iltapäivan seikkailun tuoksu. Komedia ei hymyilytä, vaan ihana kokemus, jo vakiorakastajaksi hänet voisi mainita. Pettää siinä missä minäkin ja kuulemma moni sen kaveri tekee samaa. Joitakin tämä ilmeisesti satuttaa, mutta ei meitä muutamia, hyvä me!

13

3271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhaa

Toivottavasti vaimollasi maistuu kaurapuurot suussa iltapäivä kahvittelujen ohessa..Mietippä sitä!

• Eppu

Jossain vaiheessa on todella rasittavaa pitää huolta laiminlyödyistä (?) rouvista. Eilen oli pitkähkö lounastapaaminen ja ylihuomiseksi kutsu seuraavaan. Kieltäytymisestä seuraa väistämättä ikävyyksiä tai ainakin mielipahaa.
      Kotona taas odottelee oma puoliso, jolla intoa riittää välillä sekä aamuin että illoin, puuhaa siis riittäisi ilman vieraitakin! Ei enää hymyilytä.

• Emakko

Miksi pilasit päiväni kirjoittamalla asiasta noin rumasti? Minäkin katsoin perheeni kanssa kotona dvd-elokuvaa, ja rakastajani hellyys tuntui itsessäni jokapuolella, hän on myös perheensä luona ja toivoisin hänen muistavan minua vähän kauniimmin.

• kaiken

Miksi menit naimisiin ja hankit lapsia? Olet tyypillinen "rusinat pullasta" itsekeskeinen nimimerkkisi mukainen olio. Mitä ihmeen "hyvä me".

Pienen vauvan isänä arvostan vaimoni pyyteetöntä uhrautumista vauvan, kodin ja aviomiehen vuoksi. Rikkoisinko hänen elämänsä pirstaleiksi vaan pienen huvin vuoksi? Etkö nuorempana saanut tarpeeksi egon pönkitystä sinkkuna ollessasi?

Säälin vaimoasi

• mies eikä hiiri enään

Kyllä harmittaa. Itse olin paska ensin seitsemän vuotta kestäneessä suhteessa, sitten viis vuotta kestäneessä suhteessa, nyt kolmas mahdollisuus, enkä tule koskaan enään pettämään itseäni. Kiitos luojalle, että on antanut mahdollisuuksia. Kadun yli kaiken ensimmäistä pettämistäni. Voin vain toivoa, että ette petä itseänne. Mailman kaksi tärkeintä asiaa on oma terveys, ja toiseksi ihmissuhteet. Jos olette rohkeita ja haluatte vierasta, kertokaa se ensin.

• mies40

vietät iltaa perheesi kanssa olemalla kuitenkin ihan muualla, sormenpääsi kanssa ja ihanan kokemuksesi. älä vaan sorru kuvittelemaan että perheesi tarvitsisi sinua jos vaan pääsisi tuntemaan sua paremmin. lapsillesi ole huono esimerkki, vaimollesi olet pettäjä, kaksi naamainen "minä" keskeinen aviomies. ihmiset kuin sinä, tekee elämästä pinnallista. oikeat arvot jää sen pinnan alle. empä usko että pystyt ymmärtämään tätä yksinkertaista asiaa. enkä mäkään ymmärrä sua. jatka vaan ilosanomasi julistamista, tekee siitä aina vaan säälittävämpää.

• Tylsää

huono provo. Keksi teini ensi kerralla vähän uskottavampi.

• Isosika

ikää n40, 15 vuotta saman naisen kanssa, kaksi poikaa...
        Miten niin provosoin? isot miehet itkee, kun muija on pettänyt, kysykää itseltänne miksi? syitä on monia, osa johtuu itsestä,osa toisesta ja osa kolmannesta.

• tytteli
        Isosika kirjoitti:

Miten niin provosoin? isot miehet itkee, kun muija on pettänyt, kysykää itseltänne miksi? syitä on monia, osa johtuu itsestä,osa toisesta ja osa kolmannesta.

Ja sinäkö se olet oikea naisten tyydyttäjä? Jo on poika sulla luulot itsestäsi! Ensinnäkin alat olla jo sen verran iäkäs, että kannattaakin sitä kaluasi käyttää, ennen kuin kokonaan kurtistuu. Onnea elämääsi!

• vastausta pyydetään
        Isosika kirjoitti:

Mihin perustuu ajatuksesi, että vaimosi enää tarvitsee sinua mihinkään. Mitäpä jos kertoisit hänelle pettäväsi,että et pese käsiäsi seksin jälkeen vaan nuuskit jonkun toisen pimppahajua vielä kotisohvalla.Luuletko että vaimosi on hajuaistiton? Minä luulen, että jos vaimosi saisi valita, sinä voit häipyä kaikkine dvd:nesi ihan mihin lystäät. Oletko niin omahyväinen raukka,että kuvittelet ettei vaimosi henno sinusta luopua. Ihan satavarma, sinusta halutaan päästä eroon.

• Jussi

"ihana kokemus, jo vakiorakastajaksi hänet voisi mainita."

Rakastaja on mies, rakastajatar on nainen. Pidät siis miehistäkin? Onnea valitsemallasi tiellä! Sian valitseminen nimimerkiksesi muuten loukkaa hienoa eläintä!

• Eppu

Huomenna taas eräs rouva palaa töistä kotiin "pulla voideltuna" ja elelee hetken huomioituna ja tyytyväisenä.
      Minä vain pesen sormeni ja pelini oikein saippualla enkä juurikaan saa nautintoa tapaamisestamme, vaan minkäs teet, naisille on oltava mieliksi.

• Lilija

Ja minä taas tein yhden aviomiehen hyvin onnelliseksi kun hänen estynyt vaimonsa ei ota suihin, ja minä taas teen sen ihanasti. Minkäs teet kun on oltava mieliksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe