Se oikea

rakastunut 73

Olipas lystikästä huomata,että tääläinenkin palsta on olemassa =)

Voisin kertoa omaa tarinaani.......

Minä monen monta kertaa elämässä petetty ja loukattu 2 lapsen äiti laitoin muinoin suomi24 treffit sivustolle ilmoituksen itsestäni. No vastauksia tuli,ja kävin treffeillä! Kaikki....siis ihan kaikki joiden kanssa treffailin olivat ihan....hmmmmm....ei minun makuuni. Ja huomasin myls sen,että monesti miehet ehdotti aika usein treffejä nopsaan.....
No olin jo haudannut ajatuksen,että ei treffipalsoilta ketään löydä....tai ainakaan sellasta kunnollista. Olin pitkän tovin käymättä koko sivustolla,ja eräs päivä päätin,että laitan profiilini pois....Eli kirjauduin ja tarkoitukseni oli poistaa viestini....No sielläpä olikin tullut muutama päivä aikasemmin viesti mieheltä....Ensin ajattelin,että samaa sarjaa kun kaikki muutkin....Mutta luin viestin ja vastasin!
Siitä alkoi meidän keskustelut! Kirjoteltiin päivittäin kaiken maailman asioista.....Kirjoiteltiin siis todellakin kaikki mitä siihen astisessa menneisyydessä on tapahtunut! Itse olin jo melko turhautunut,kun mies ei ehdottanut tapaamista,ja minä vanhanaikaisena naisena odotin,että mies sen ehdottaa!

No tulihan se hetki kun mies ehdotti tapaamista!
Tavattiin ja ihastuin jopa miehen ulkonäköön. No alettiin tapailemaan enemmän ja lopulta päätettiin,että mehän seurustellaan! Mutta seurustelu oli aika kivuliasta....oli ylä ja alamäkeä.....mutta lopulta rakkaus vaan voitti. Nykyisin asutaan samankaton alla ja ihan just hääkellot soi =) Itse en voi ymmärtääkkään miten samanhenkisen kaverin olen löytänyt! Me aloitettiin kirjoittamalla ja tutustuttiin kaikkiin hyviin ja huonoihn puoliin .....Rakastuttiin pikkuhiljaa. INyt ollaan menossa vihille ja rakastetaan toisiamme! Niin ja tästä ensi tapaamisesta on aikaa 3.5 vuotta....Nyt tulee siis 4.s Joulu kun se yhdessä vietetään....Rakastan vaan tuota ukkoa )D

3

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muru hukassa

      Tuot valoa omaan etsintääni, joka on kestänyt tuon saman ajan, joka sinulla on tapaamisestasi miehesi kanssa. Tunnelmat eivät ole hyvät. Minäkin mietin profiilin poistamista.

      Onnesi jatkukoon!

    • muru hukassa 2

      Voe että kun tuommoista tuuria oisi minunkin kohdallani ei muutaku onnea vaan !

    • rumamies

      Rakastuit miehen ulkonäköön. Jos se olisi ollut ruma niin et olisi sitä edes tavannut. Tollasia ne naiset on et ulkonäkö merkkaa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe