Proppuja vaikka nielurisat poistettu

nenässä haisee

Tarvitsen pikaista apua.
Jokin viikko sitten huomasin, että juomani vesi hais pahalta. Sen jälkeen tilanne on pahentunut koko ajan ja nenässä haisee viemäri jokaisella hengen vedolla.
Olen nyt paikantanut ongelaman propuiksi, yhdenpienen jopa löysin syvältä nielusta.
Ongelma vain jatkuu eikä kurkusta löydy mitään taskulanpulla ja erinäisillä tikuolla tökkimällä. Ikävintä on, ettei minulla edes ole nielurisoja, yleensän ongelmia on nielurisallisilla ihmisillä.

Onko kenelläkään ollut samanlaista vaikaa ja kuinka siitä on päästy eroon? Voiko lemun nenässä aihettaa jokin muu?

3

4258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve.

Ei ole, mutta veikkaan että itselläsi kuluu myös paljon mielialalääkkeitä.

• Proppuli

Ihan oikea ongelma noi proput, varsinkin sosiaalisesti saattaa ruveta rajoittamaan kun huomaa että ihmiset perääntyy kun aloittaa puhumisen. Lääkärissä minäkin kävin, yksityisellä tietty, ja ainut keino on poistaa nilurisat, joten siitä ei sinulle apua sitten. Jäljelle jää keinot vähentää materiaalia josta niitä proppuja syntyy. Hammasvälit ja kieli kannattaa puhdistaa perusteellisemmin kuin muut ihmiset, nenään voi koittaa kannua, niitä saa apteekista. Maitotuotteet voi jättää aika vähiin, tai ainakin juoda aina vettä päälle. Jos yletyt noukkimaan proput pois, hyvä, mutta yleensä niihin ei oikein ylety, tai ne tarttuvat syvemmälle. Näillä ei ongelma poistu, mutta lievittyy kyllä. Tsemppiä!

• nenässä haisee

Kävin oikealla nenä korva kurkku lääkärillillä. Hän kuvautti poskiontelot, ei mitään. Totesi lopuksi, että vaikka nielurisat on nuorena leikattu, niin niitä on sen verran paljon vielä jäljellä, että suosittelee niiden loppujenkin poistattamista vielä kun minulla on ollut nielemisvaikeuksia. Leikkaus siis odottaa parin kuukauden sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe