Tarvitsen pikaista apua.
Jokin viikko sitten huomasin, että juomani vesi hais pahalta. Sen jälkeen tilanne on pahentunut koko ajan ja nenässä haisee viemäri jokaisella hengen vedolla.
Olen nyt paikantanut ongelaman propuiksi, yhdenpienen jopa löysin syvältä nielusta.
Ongelma vain jatkuu eikä kurkusta löydy mitään taskulanpulla ja erinäisillä tikuolla tökkimällä. Ikävintä on, ettei minulla edes ole nielurisoja, yleensän ongelmia on nielurisallisilla ihmisillä.
Onko kenelläkään ollut samanlaista vaikaa ja kuinka siitä on päästy eroon? Voiko lemun nenässä aihettaa jokin muu?
Proppuja vaikka nielurisat poistettu
3
4258
Vastaukset
- terve.
Ei ole, mutta veikkaan että itselläsi kuluu myös paljon mielialalääkkeitä.
- Proppuli
Ihan oikea ongelma noi proput, varsinkin sosiaalisesti saattaa ruveta rajoittamaan kun huomaa että ihmiset perääntyy kun aloittaa puhumisen. Lääkärissä minäkin kävin, yksityisellä tietty, ja ainut keino on poistaa nilurisat, joten siitä ei sinulle apua sitten. Jäljelle jää keinot vähentää materiaalia josta niitä proppuja syntyy. Hammasvälit ja kieli kannattaa puhdistaa perusteellisemmin kuin muut ihmiset, nenään voi koittaa kannua, niitä saa apteekista. Maitotuotteet voi jättää aika vähiin, tai ainakin juoda aina vettä päälle. Jos yletyt noukkimaan proput pois, hyvä, mutta yleensä niihin ei oikein ylety, tai ne tarttuvat syvemmälle. Näillä ei ongelma poistu, mutta lievittyy kyllä. Tsemppiä!
- nenässä haisee
Kävin oikealla nenä korva kurkku lääkärillillä. Hän kuvautti poskiontelot, ei mitään. Totesi lopuksi, että vaikka nielurisat on nuorena leikattu, niin niitä on sen verran paljon vielä jäljellä, että suosittelee niiden loppujenkin poistattamista vielä kun minulla on ollut nielemisvaikeuksia. Leikkaus siis odottaa parin kuukauden sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638