Eli haluisin jutella directionereiden kanssa(:
Mun kavereista melkein kaikki vihaa 1D:tä ni ei oo ketää kenenkaa jakaa mielipiteitä sillee ):
Ja sit haluisin niiiiiin et One Direction tulis Suomee !!!♥
Jja mun lempparit on Niall ja Zayn, vaikka kaikkihan ne parhaita on c:
Anteeks jos kuulostan oudolta♥ :D
Directionerit (:
3
152
Vastaukset
- Dírectioner98
Ei mittää! Munkin kavereista ehkä vaan kaksi pitää niistä, mutta minä rakastan! ♥ Musta kaikki on parhaita ,mutta jos pitäisi valita, niin sanoisin joko Liam, Niall tai Louis. Tai Harry & Zayn. .... liian vaikeeta D: mutmut ootkos sinä tumblr.comissa? ku suurin osa Directionereista on siellä, nii aatelin :)
- I LOVE LIAM<33
Sama juttu mun kaks besuu tykkää niist mut muut ei must paras on Liam ku se on niin söpö. Mut mua harmittaa ja surettaa ku se eros sen tyttöystäväst Daniellist ja oon järkyttyny ku luin netist niin kaikki li vaan sitä mieltä et hyvä Liam ku erosit siit huorast ja silleen. Ja et kaiki 1D fanit oli kirjotellu Daniellil tappo ja ukaus kirjeit ihan hirveet on ne fanit kyl aika lapsellisii:( Mut kuiteski tykkään Liamist ku se on söpö, ihana ja kultainen
- directioner2
LET'S FIND OUT HOW BIG OUR FAMILY IS!
https://www.facebook.com/pages/ღOne-Direction-Fans-ღ/383712938411503
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795386Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243357- 1561982
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221901Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671656Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811439Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57981Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21950- 61909
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109897