HAHA mitä helvettiä
5
573
Vastaukset
- Serpentum
"Koska aikuiset auktoriteetitkin ottivat levyjen saatananpalvonnan vakavissaan, siinä täytyi olla jotain perää."
Jes, suomalainen lehdistö/mikä lie yleisön osasto on taas oikeilla jäljillä :D Jos vaikka jotkut ihmisen ottaisivat puutarhatontut vakavasti niin niissäkin olisi kai sitten perää. - Tristessa
Hyvältähän tuo näyttää. Tuo fryyginen sävelasteikko kuulostaa loistavalta. Pitäisi varmaan itsekin tutustua tuohon musiikin teoriaan paremmin.. :D
Mainioita quoteja kyllä: "Black metal -musiikki käyttää myös tahallisen hitaita rytmejä..."
- muissa musiikin lajeissa, mm. valssissa, hitaita rytmejä käytetään kai sitten tahattomasti... - hande
heh heh :)
- Joku
Olen nähnyt ton ennenkin... Taas joku puhuu, vaikka ei tiedä asiasta mitään...
- tanja
hehhee. tuosta saikin päivän naurut. on se kumma että black metalli leimataan saatananpalvoja-musiikiksi! itse kuuntelen black metallia enkä todellakaan usko saatanaan saati sitten palvo sitä.
"Jos heavyn kuuntelu alkaa viedä tunteja päivässä, se voi olla merkki niin suurista ahdistuksista, ettei musiikki enää riitä purkamaan niitä."
hah. tällasen tekstin mukaan mun ilmeisesti pitäs olla huolissani, sillä kuuntelen musiikkia lähes aina ja jatkuvasti. enkä mä mitenkään ahdistu raskaasta musiikista, päinvastoin. se on just sitä oikeeta musiikkia isolla m:llä! raskasta musiikkia tekevät soittavat itse ja ovat yleensä siinä niin taitavia, että pitää olla jo melko tärähtänyt jos ei kykene kunnioittamaan sellaista!
ehkä metallin kuuntelijoissa saattaa olla saatananpalvojia ja satanisteja, mutta ei sen perusteella voi suinkaan yleistää kaikkia metallisteja sellaisiksi.
"- Silloin pitäisi auttaa nuorta löytämään elämäänsä sisältöä ja tasapainoa työstä, toiminnasta ja rakastavista ihmissuhteista. Kun olo helpottuu, heavy jää usein pois itsestään."
no öö. mielestäni elämässäni on "sisältöä" eli opiskelupaikka ja rakastavia ihmissuhteita eikä hevi ole jäänyt pois. ei todellakaan. ei olisi mitään vakavaa minun ihastukseni raskaaseen musiikkiin jos tuosta noin vaan voisin jättää sen pois. PAH! raskaassa musiikissa kuvastuu mielestäni oikea asenne elämään. hitto elämähän on paskaa, miksi sitä faktaa pitäisi kierrellä?
"Erityisen innokkaasti saatana-aiheisiin innostuttiin Norjassa. Syyksi on arveltu maan vankkoja kristillisiä perinteitä. Vanhempien järkyttäminen rienauksella onnistui helposti."
plaah. vaikka kuuntelen black metallia, ei minulla ole mitään tarvetta järkyttää sillä ketään esim. vanhempiani. kuten jo sanoin, kuuntelen metallia, koska arvostan metallibändien soittotaitoa ja biiseihin saatua loistokasta tunnelmaa. ei niitä sanotuksia tarvitse ottaa liian vakavasti.
"Mainetta lisäsivät Norjassa tapahtuneet puukirkkojen polttamiset, joiden tekijöiksi paljastui black metal -nuoria. Osa oli itse muusikoita. Black metalistit yhdistettiin myös pariin surmatyöhön."
ja taas syytetään metallisteja. voi voi, mitä yleistämistä! ei tarvitse olla metallisti tappaakseen jonkun tai polttaakseen kirkon! naurettavaa heikkoutta tollanen leimaaminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022