Kiinnostunut sokeroinnista

Kiinnostaa kovasti

Eli te naiset jotka käytte sokeroinnissa niin voisitteko selittää toimenpiteen alusta loppuun ja lopuksi vielä hinnan? Olen niin täynnä tätä häpykarvojen sheivaamista että vahvasti harkitsen sokerointia, mutta ensin haluaisin kuulla muilta naisilta yleis tietoa ja kokemuksia. Ja kuinka usein pitää käydä?

4

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xypr

      Eli kun meet, jos haluut kaikki pois, eka sua pyydetään käymään pesulla. Sit tuut takas ja makaat tuolilla, koukistat vuorotellen jalat sivulle kun aluetta sokeroidaan. Eli sillä ammattilaisella ( mikähän on virallinen nimitys heille) on sellanen klöntti ilmeisesti jtn sokerimassaa jota se levittää vahan tyylisesti pienille alueille ja sit repäisee. Auts. Sattuu tosi paljon varsinkin ihan ne sisemmät alueet kun otetaan mut ei se kauheen kauaa kestä. Sit sua pyydetään kääntymään ja pepun karvat sokeroidaan myös. Sit voit taas käydä pesulla ja levittää rauhoittavaa geeliä.
      Sit jos haluut sokeroida vaan bikinirajat tai esim vähän enemmän mut et kokonaan, sun ei tartte käydä pesulla ja laitat jalkaan sellaiset paperiset pikkarit. Hinta kaikki pois on eka kerta 80e ja jatkokäynnit 60e. Jos haluaa vähän runsaammin kun pelkkä bikinilinja on 37e ja bikinilinja muistaakseni joku 20-30e.. Noi hinnat siis siellä missä ite oon käyny. Joku 4-6 viikon välein kantsii käydä. Riippuu miten nopeesti karvat kasvaa takas. Mut ai että on sileet paikat toimenpiteen jälkeen. :)

      • kiinnostunut (aloittaja)

        kiitos paljon vastauksestasi! :-) siitä oli minulle paljon apua! Lisää omia kokemuksia voi laittaa tietenkkn! ja muiden sokeroinnissa kävijöiden hintoja olisi kiva tietää.


      • marita6
        kiinnostunut (aloittaja) kirjoitti:

        kiitos paljon vastauksestasi! :-) siitä oli minulle paljon apua! Lisää omia kokemuksia voi laittaa tietenkkn! ja muiden sokeroinnissa kävijöiden hintoja olisi kiva tietää.

        ....käyppä eka kerta Tallinnassa, homma hoituu ripeästi, eikä mitään paperipöksyjä tarvita, ei tartte hävetä mitään. Joka paikassa miltei tekevät ja virosssa ei yleensäkään kenelläkään kuulemma enää ole karvoja alapäässä. Todella rentoa hommaa...mutta täällä suomen puolella, on joutunut oikein ettimään kauneushoitolaa, joka on ottanut tämän palvelun listoilleen. Ja suosittelen, kyllä on kivan siloinen iho, käy kerran ja olet koukussa :)


    • auttakaa1

      MIssä Tallinnassa tehdään sokerointia???? LÖysin vain kuuma vahaustekniikalla enkä yhtään sokerointia ja ensi viikolla olen menossa sinne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe