Laulaja tarjolla yllä mainitun kaltaisiin yhtyeisiin.
Olen kapakkaikäinen sälli Helsingistä ja soittokokemusta yhtyeissä on vyön alla viitisen vuotta. Olen äänialaltani baritoni.
Olisi mukavaa, jos treenit olisivat useammin, kuin kerran viikossa, mutta parempi se on toisaalta kertaviikkoon kuin ei lainkaan.
Olemassa oleva treenikämppä olisi plussaa, mutta jos sellaista ei löydy, pystyn ehkä järjestämään jotain. Jos treenis on maksullinen, olen valmis maksamaan oman osani vuokrasta.
Olisi ihanteellista, jos bändi löytyisi pääkaupunkiseudulta, mutta aikatauluni ja lompakkoni sallivat minun matkustaa riihimäelle, lahteen, tai ympäröiville alueille asti.
Oma "mukavuusalueeni" kattaa seuraavat genret:
Hard rock, alternative (rock ja metalli), grunge, doom, sludge, ja heavy metal.
Omiin vaikuttajiini laulun osalta lukeutuu muun muassa:
Eddie Vedder
Jim Morrison
Layne Staley
Kurt Cobain
Robert Plant
Andrew Wood
Chris Cornell
ja Serj Tankian.
Lista hyvistä yhtyeistä:
Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana, Corrosion of Conformity, The Doors, Mother Love Bone, Soundgarden, SOAD, Sex Pistols, Down, Amorphis, Kyuss, Acid Bath, Mastodon, Opeth, Reverend Bizarre, Black Sabbath, ja monta, MONTA muuta.
Oma "mukavuusalueeni" kattaa seuraavat genret:
Hard rock, alternative (rock ja metalli), grunge, doom, sludge, ja heavy metal.
Jos kiinnostus sattumalta nousi, minuun saa yhteyden vanhalla tutulla pikaviestillä, sähköpostitse, ja puhelimitse.
Olen enemmän kuin valmis vastaamaan lisäkysymyksiin :)
Ohessa yhteystiedot:
[email protected]
Puh: 046-5670079
Ps. Vastaanotan demoja :)
Rauhaa, mulkvistit! :))
-Gabriel.
Laulaja vapaalla jalalla grunge/heavy metal-yhtyeeseen
GIYGAS
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224024
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu313457Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543274Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu93265Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222889Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod232641Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122215MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747