Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Kolariin loppuvuodesta,ja kysyisinkin nyt,että onko Kolarissa kirpputoreja ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Kolarissa?
4
3414
Vastaukset
- 65454654556
Täällä tämä sama henkilö kyselee taas kirpputoreja.
Varmaan kohta jokaisen Suomen paikkakunnan sivulla on sama kysely.
Taitaa olla kova tyttö reissaamaan loppu vuodesta tämä "Taru"
Huvittava tapaus.:) - Onhan niitä
Onhan Kolarissa mm. työttömien yhdistyksen kirpputori.
Sinne ei kukaan paikallinen kuitenkaan viitsi mennä, koska samassa talossa toimii AA-kerho. Jos autosi nähdään pihassa, on maineesi mennyttä. Näin kävi yhdellekin kaverille, joka luuli tulleensa tänne töihin pitemmäksikin aikaa. Hän kävi ostamassa tuolta kalusteita ensialkuun, mutta sai sitten yllättäbvän pikaisen lähdön paikkakunnalta. Hänen työsuhdettaan ei jatkettu, vaikka muuten olisi ollut pätevä.
Sitten on tietysti helluntailaisten kirppis keskellä kylää. Sieltä nyt löytyy lähinnä vaatteita. Mutta siihen jos parkkeeraat autosi, niin olet ikäsi helluntailainen. Ei auta vaikka mitä tekisit. Leimasi on pysyvä.
No vieläpä löytyy joitakin yksityisten pieniä kirppiksiä. Kirkon lähellä on mm. toiminut yksi niistä. Sieltä voisi löytyä vaikkapa huonekaluja.
Ruotsin puolelta Pajalasta löytyykin sitten 'loppiksia' varsinkin kesäaikaan kuin sieniä sateella. - Anonyymi
Jos käyn kirppiksella ja samassa talossa on A-kerho jos joku pitää kippis asiakkaita juoppoina niin vittu ihan sama. On näitä idiootteja ennenkin nähty. Suomi on vapaa maassaan käydä ihan just tasan missä haluun
- Anonyymi
Jos alkaa miettii mitä kukakin mistäkin ajattelee on ihan sama teen mitä itse Juan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10812
- 68801
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50695