Transvalin työntekijöitä tällä palstalla?

Jouko

Hei onko palstalla muita Transvalin työntekijöitä?

Hirveän huonoon valoon on firma joutunut ihan syyttä suotta, siksi haluankin nyt että ihmiset kertoisivat positiivisia kokemuksiaan, ja niitähän on!

Itse olen ollut Transvalilla useamman vuoden, ja mitään valittamista ei ole. :)

14

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjep

      Jaa ei mitään valittamista? Taitaa esimies olla kirjoittelemassa tänne?

    • Jouko

      Ei kyllä minä ihan olen varastotason työntekijä!

      Ja mitään valittamista ei ole! Laiskat ja osaamattomat vaan täällä vikisevät että on liian kovat vaatimustasot ja huono palkka.

      • muuten hyvä

        Niin tarkoitat siis että palkka on hyvä MUTTA PIENI.
        Palkassa ei siis ole mitään vikaa.
        Thirsk!! Heh heh!!


    • Onko peräti 11,22??

      Vai niin että hyvä palkka.
      Kiva kuulla.
      Onkos jo perustunti aamuvuorossa yli maagisen 11 EUROA??
      Sehän on hyvin 7.5 tunnin suoritteella vai??
      Ja rento työilmapiiri varmaankin noin kehnolla liksalla on selvyys??
      Taitaa olla unelmien työpaikka siis..

    • asennetta_arvoihin

      joka paikasta löytyy niitä jotka valittaa vähintään siitä että palkkansa eteen joutuu myös tekemään jotain. kokeilkaa jumalauta muutaman vuoden työttömyyttä ja peruspäivärahalla elämistä, saamatta mitään sossun tukia. oppii olemaan kiitollinen kohtuullisesta palkasta ja siitä että SAA tehdä työtä.
      oikeesti, on hyvä työpaikka.

    • 99prosenttia

      Mene töihin transulle niin opit arvostamaan sitä työttömyyttä sen jälkeen.
      kaikki asiat siellä on päin vattua, en jaksa ruveta erikseen kirjoittelaam tällä palstalle mutta suosittelen katsomaan Somen Transval keskustelun.

      En voi muuta sanoa kuin että harvassa keskustelussa ihmiset on 99 prosenttisesti samaa mieltä.

    • TransvalOnPaska

      Jep, itse ainakin arvostin pienen hetken kestänyttä työttömyyttäni Transvalin hommien jälkeen. Palkoissa aina jotain häikkää, ja loppupalkka maksettiin reippaasti myöhässä. Nyt liiton kautta karhuan odotusajanpalkkaa tuosta pelleilystä..

    • NähnytLiikaa

      Ihan sieltä koko paikka jonne aurinko ei ainakaan porota.
      Ottakoon maahanmuuttajia tuonne vaikka banaanipalkalla hommiin.
      Siis ihan p.ska paikka!!

    • Anonyymi

      Vähän riippuu kaupungista ja toimipaikasta missä on töissä. Päijät-hämeessa paljon kyttääjiä jotka eivät tee mitään töissä mutta koittavat kytätä muita kaikki päivät. Etsiä väkisin jotain moitittavaa. Ja niitä jotka ei suostu tekemään tiettyjen henkilöiden kanssa töitä. Ammattimaisessa firmassa nämä laitettaisiin pihalle tai raskaampiin tehtäviin, mutta Transulla johto vaan antaa hiljaisen hyväksynnän toiminnalle. Tai ainakin osa johdosta.

      Hieman enemmän ammattimaisuutta ja munaa johtoon, lähtisi Transval uuteen kukoistukseen. Ei voi mennä niin että laiskimmat päättää kuka siellä on töissä.

      • Anonyymi

        Tällä tavalla jotkut kaupungin työntekijät tekevät: kirjoittelevat työaikana palstoille ja kyttäävät& tiedustelevat onko joku työnhakija/työtön palstoilla. Jos on niin kuulema se tarkoittaa, että on työtön ja liikaa luppoaikaa. Itse kuitenkin viettävät työajalla aikaa palstoilla. Ovatko hekin siis työttömiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla jotkut kaupungin työntekijät tekevät: kirjoittelevat työaikana palstoille ja kyttäävät& tiedustelevat onko joku työnhakija/työtön palstoilla. Jos on niin kuulema se tarkoittaa, että on työtön ja liikaa luppoaikaa. Itse kuitenkin viettävät työajalla aikaa palstoilla. Ovatko hekin siis työttömiä?

        24/7 isoveli valvoo


    • Anonyymi

      Postin omistamalla logistiikkayhtiöllä Transvalilla on kiireinen loppuvuosi, ja se avaa hakuun yli 500 työpaikkaa. Samaan aikaan Posti kutistaa kuluja.

    • Anonyymi

      Hyvä että LT:ltä potkiut cp vammaisetkin saavat mahdollisuuden saada kokoaikaista työtä.

    • Anonyymi

      #Asenne ratkaisee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe