Se on kuolinisku ketjulle kun minä kirjoitan, johtuukohan se siitä kun en ole kirjautunut olen vain tällainen tavis nikitön
Olen kyllä varonut menemästä rekattujen ketjuihin, mutta en ole varma vaikka olisin erehtynyt. En tiedä mikä kirjoitus vimma minulla nyt on ollut, mutta huonoin seurauksin. Parannan tapani.
itse kritiikkiä
6
62
Vastaukset
- muuan kulkia,,,
Älä lupaa mitään, ole vai oma itsesi, sano vapaasti mielipiteesi, anna ferpaalisen lahjakuutesi näkyä teksteissäsi,
älä ota itseesi arvosteluja, sillä arvostelu on arvosteliajan aivan oma ongelma ja mielipide,
täällä on muitaki pusasta kirjoittajia,
olekaamme oma itsemme huonoine ja hyvine puolinemme, sillä kukaan täällä ei ole täydellinen.
kirjoittaminen avartaa, viihdyttää, ja helpottaa jokaisen kirjoittajan elämää. - ilolla eteenpäin
Mitä merkitystä on, onko rekattu, puska vaiko vain välillä puskassa oleva?
Ihmisiä olemme kaikki, minulle on se ja sama, kuka on kirjoittaja.
Vain sanoma on tärkein.
Mutta, mikä kellekin. Jokainen olemme tasa-arvoisia ylläpidolle.
Samaa on jaamattu vedenpaisumuksesta lähtien, eikä asia ole muuksi muuttunut.
Mukavia ovat inhimilliset ja ystävälliset kirjoitukset, joihin jopa tekee mieli vastata.
Kirjaimia ja rivejä riittää, eivät lopu kesken. - *Kukkahame*
Valo viipyy tänään, taitaa olla hiukan myöhässä jos ilmestyy ollenkaan, kuvitellaan kaunis aurinkoinen syyspäivä, kirjoitetaan silmät sirrillään kun hiukan heijastaa!
Kaikki ok, oravakin on vaihtanut talvitukin, niin kaunis olisiko koivuntuhkanharmaa tuo väri, vaalea ja puhdas.
Fasaani kävi rääkäsemässä ja poistui arvokkaasti kuusen alle, siellä on sen kurkistelupaikka ja uskoisin makuupaikka.
Voi kun nämä noin 50 vrk on eletty alkaa illat olemaan kuulaita, päivät pitenee ja pakkaset paukkuu.
En taida enempää nyt kertoa totuuksia...jäätelö odottaa, on nyt sulanut ja lämminnyt kaikki maut löytyy.
Enpä katsonut mihin ketjuun kirjoitin, anteeks! Onpa tuuli yltynyt nyt illaksi täällä eteläsuomessa. Puut heiluu ja ikkunaan kolahti jokin oksa aika lujasti.
Taitaa tulla lumimyräkkä ja paljon lunta:D Mikäs sen mukavampaa saadaan valoisampaa, vaikk'en kovin paljon välitäkään. Toisaalta nyt on lumilinko ja nuori isänöitsijä taloyhtymässä.
Kyllä *nikitön 5* on jo nimimerkki ja ihan hyväksyttävä, vapaaehtoistahan rekisteröityminen on! Paljon täällä on muitakin hyviä kirjoittajia vakinimimerkillä, ilman rekkausta.
Ihan kivasti olet minusta saanut vastakaikua aloituksillesi, ole ihan huoleti mistään kuoliniskuista puhettakaan.
Kodikasta iltaa myrskyssä!Sateita ja tuulia on luvassa näille kulmille vasta yöksi, vettä, räntää ja lähipäivinä luntakin. Entisaikaan ihmiset panivat merkille, ettei lokakuussa satava lumi pysy kauaa.
Nyt on sitten marraskuu, mutta lumipeitettä hiihtoväelle saadaan ehkä odottaa.- Nikitön 5
Luin kinkereistä.
Ajattelin tänne kirjoittaa muistojani. Näitä vanhan ajan kinkereillä olin vuosina-45-46-47 Isoissa maalaistaloissa. Siellä oli kaksi pappia, lukkari ja kirkkoväärtti joitain asioita jäi mieleen ensin oli nimen huuto, siitä ei tainnut enää tulla rangaistusta vaikka oli pois ilman pätevää syytä. Läksyjä oli Raamatusta, katemuksesta ja kolme virttä Papit kuulustelivat läksyjä ja selittivät Jumalan sanaa, lukkarilla oli virsien kuulustelu ja uusien virsien opetus kirkkoväärti oli meidän lasten kanssa ja kyseli pyhäkoulu läksyjä. Väliaika oli ja silloin syötiin talon laittamaa perunakeittoa.
Minäkin olen pitänyt kahdet kinkerit, mutta ne olivat nykyaikaset ne kestivät 2 2/5 t ja oli vaan kahvitarjoilu ja oli 1 pappi ja kanttori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725