Suomalaisen eksoottisuus ulkomailla

kunhan saisin töitä

Tarkemmin kun ajattelen, niin suomalainenhan on ulkomailla ihan tuntematonta kamaa. Sama, kun sanoisit, että joo mä tulen tuolta yhdestä Kongojoen heimosta, josta kukaan ei ole koskaan kuullut. Kaikenlaiset saksalaiset, ranskalaiset, espanjalaiset, brittiläiset ym. on ihan peruskamaa maailmalla. Suomalaisia on vain viisi miljoonaa.

Taidan muuttaa johonkin pois täältä. Naisia varmaankin alkaa tippua syliin kuin sieniä sateella ja niistä voi sitten valita parhaan. Suomi on kuulemma ulkomaalaisille kaunis kielikin, joten jotain tuubaa voi suomeksi puhua ja se kuulostaa niin ihanalta.

65

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alles klar

Kielikylpyyn ulkomaille, niin ei tartte istua koulunpenkillä opettelemassa kielioppia. Hae töitä myös ulkomailta, nykyäänhän on olemassa kaikenmaailman tukijoukot sitäkin siirtoa varten. Ei kannata istua ja odottaa duunia koska se saattaa, alasta riippuen, löytyä ulkomalista huomattavasti nopeemmin kuin täältä 5 miljoonan pikkuvaltiosta.
      Kaikki tietokin on nykyään netissä, joten ei tartte kuin surffata niin saa faktaa pöytään.

• 13+9

Jossain Japanissa voisi olla ehkä ihan kohtuu hyvä vienti suomalaisella miehellä, vai olenko ihan väärässä?

• Suomella on Japanissa hyvä maine, joskin tietämys on kovin vähäistä. Toisekseen aniharva japanitar haluaa muuttaa ulkomaille. Kolmanneksi vaikka ovat koulussa englantia lukeneet ja kielioppi on hyvin hanskassa, niin puhumisen kanssa on vähän niin ja näin.

Mutta ei se mahdotonta ole, jos se itseltänikin onnistui. Ei tosin Japanissa vaan Lontoossa. Valmiiksi ulkomaille muuttaneet japanittaret naivatkin mieluusti ulkomaalaisen, koska sopeutuvat huonosti takaisin japanilaiseen, konservatiiviseen kulttuuriin.

• lifemocker

juu kannattaa muuttaa kyllä. mutta ei suomalaiset ole missään kovaa kamaa. paitsi naiset tietenkin. naiset ovat jokapaikassa kovaa kamaa.

• mies32

Vaalea suomipoika on naisten unelma noin 90% maailmasta. Mitä vähemmän maassa blondeja, sen parempi vienti. Ja länkkärien vähyyskin auttaa sekä tietysti maan köyhyys.

• ............
        mies32 kirjoitti:

Vaalea suomipoika on naisten unelma noin 90% maailmasta. Mitä vähemmän maassa blondeja, sen parempi vienti. Ja länkkärien vähyyskin auttaa sekä tietysti maan köyhyys.

Ei pidä paikkaansa. Muualla maailmassa naiset eivät palvo ulkomaalaisia miehiä niin kuin suomihuorat tekevät. Sitä paitsi suurin osa suomalaisista miehistä ei ole blondeja vaan ruskea hiuksisia, kuten nyt vaikka tämä Lifemocker.

• lifemocker
        ............ kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Muualla maailmassa naiset eivät palvo ulkomaalaisia miehiä niin kuin suomihuorat tekevät. Sitä paitsi suurin osa suomalaisista miehistä ei ole blondeja vaan ruskea hiuksisia, kuten nyt vaikka tämä Lifemocker.

exactly

muualla maailmassa ollaan vain YSTÄVÄLLISEMPIÄ kuin suomessa ja naistenkin on KOHTELIASTA keskustella miesten kanssa, vaikka nämä nyt eivät niin kiinnostaisikaan. ei vielä tarkoita että olisivat kiinnostuneita

• ............
        lifemocker kirjoitti:

exactly

muualla maailmassa ollaan vain YSTÄVÄLLISEMPIÄ kuin suomessa ja naistenkin on KOHTELIASTA keskustella miesten kanssa, vaikka nämä nyt eivät niin kiinnostaisikaan. ei vielä tarkoita että olisivat kiinnostuneita

Suomalainen nainen on teini-iästä lähtien seksimatkaileva lutka ja ilmainen huora ulkomaalaisille miehille.

• lifemocker kirjoitti:

exactly

Tosin monessa maassa paikalliset naiset eivät puhu kenenkään ventovieraan miehen kanssa.

• mies32
        ............ kirjoitti:

Käyhän ulkomailla niin opit. Naiset siellä palvovat suomipoikaa enemmän kuin olen ikinä nähnyt suomityttöjen Suomessa palvovan ulkolaista miestä. Ja Mocker käy blondista valtaosassa maailmaa. Suomalaisten käsitys "ruskeatukkaisesta" on aikalailla eri kuin suurimmassa osassa maailmaa.

• mies32
        lifemocker kirjoitti:

exactly

Joo just, ihan ystävällisyydestä varmaan nussivat, alkavat seurustelemaan ja menevät naimisiinkin.. Ihan vaan vieraanvaraisuutta osoittaakseen.

• ..............
        mies32 kirjoitti:

Käyhän ulkomailla niin opit. Naiset siellä palvovat suomipoikaa enemmän kuin olen ikinä nähnyt suomityttöjen Suomessa palvovan ulkolaista miestä. Ja Mocker käy blondista valtaosassa maailmaa. Suomalaisten käsitys "ruskeatukkaisesta" on aikalailla eri kuin suurimmassa osassa maailmaa.

Noin ne juntit itselleen uskottelevat. Se on puolustusmekanismi sille että suomalainen nainen on teini-iästä lähtien seksimatkaileva lutka ja ilmainen huora ulkomaalaisille miehille.

Puhut siis paskaa kuten tavallista.

• mies32
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tosin monessa maassa paikalliset naiset eivät puhu kenenkään ventovieraan miehen kanssa.

Nimenomaan. Tämä huomioiden on ulkomaalaiselta naiselta usein todella iso askel lähestyä suomimiestä. Ja silti he sen tekevät, uhmaten kulttuuriaan, perhettään ja jopa uskontoaan. Tämä kertoo vain siitä, että suomimies on kuin maan päälle laskeutunut Brad Pitt.

• mies32
        .............. kirjoitti:

Noin ne juntit itselleen uskottelevat. Se on puolustusmekanismi sille että suomalainen nainen on teini-iästä lähtien seksimatkaileva lutka ja ilmainen huora ulkomaalaisille miehille.

Puhut siis paskaa kuten tavallista.

Eihän suominaisten käytös ja suosio maailmalla mitenkään liity aiheeseen.
        Minä nautin ulkomailla naisista, eikä sitä nautintoa vähennä tai lisää se mitä naapurin Lissu tekee ulkomailla. Nauttikoon vaan hänkin minun puolestani. Me voimme sitten nauttia Lissun kanssa toisistamme ollessamme molemmat kotimaassa.

• .............
        mies32 kirjoitti:

Eihän suominaisten käytös ja suosio maailmalla mitenkään liity aiheeseen.
        Minä nautin ulkomailla naisista, eikä sitä nautintoa vähennä tai lisää se mitä naapurin Lissu tekee ulkomailla. Nauttikoon vaan hänkin minun puolestani. Me voimme sitten nauttia Lissun kanssa toisistamme ollessamme molemmat kotimaassa.

LOL mitä paskaa jälleen kerran kirjoitat. Kyllä suomalainen mies on suuri häviäjä nuoren pillun jakautumisessa eri kansallisuuksien kesken. Suuri osa suomalaisista naisista käy jo alaikäisenä ulkomailla panettamassa itseään kun taas saman ikäiset suomijonnet saavat tyytyä maksullisiin naisiin omilla reissuillaan. Hehkeän teinipillun ja satojen miesten nussiman huoran välillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

• mies32 kirjoitti:

Nimenomaan. Tämä huomioiden on ulkomaalaiselta naiselta usein todella iso askel lähestyä suomimiestä. Ja silti he sen tekevät, uhmaten kulttuuriaan, perhettään ja jopa uskontoaan. Tämä kertoo vain siitä, että suomimies on kuin maan päälle laskeutunut Brad Pitt.

Minäkin olen ihmetellyt, että miten noita hunnutettuja pimatsuja joutuu oikein hätistelemään kauemmaksi, vaikka sukulaismiehensä jahtaa niitä ja minua samaan aikaan Kalashnikovit tanassa.

• mies32
        ............. kirjoitti:

LOL mitä paskaa jälleen kerran kirjoitat. Kyllä suomalainen mies on suuri häviäjä nuoren pillun jakautumisessa eri kansallisuuksien kesken. Suuri osa suomalaisista naisista käy jo alaikäisenä ulkomailla panettamassa itseään kun taas saman ikäiset suomijonnet saavat tyytyä maksullisiin naisiin omilla reissuillaan. Hehkeän teinipillun ja satojen miesten nussiman huoran välillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.

No hyvä on, yleistin kai liikaa itseni ja YTM-panosonnikaverieni kokemuksiin pohjaten.
        Tosin näistäkin panosonneista parilla on ollut suuria vaikeuksia saada naista Suomesta, mutta maailmalta tarttuu heti kivan näköistä akateemista böönaa käsipuoleen. Ilman mitään tulonsiirtojärjestelyjä tai edes nopeaa avioliittoa oleskeluluvan saamiseksi Suomeen.

Ei tuo tietysti teiltä ätmeiltä onnistuisi, koska ATM = ATM = ATM, eikä tämä yhtälö tietysti riipu siitä missä päin maailmaa ollaan. Olette toivottomassa tilanteessa, ainoa mahdollisuutenne on valittaa täällä surkeaa kohtaloanne ja toivoa, että ihan pian saatte säälistä. Jos vaan naisille kehittyisi se empatiakyky... Ennen sitä ei heru SäPiäkään.

Itse olen yhden ulkomaalaisen neitsyenkin muuten korkannut, nyt kun kerran puheeksi otit.

• mies32
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt, että miten noita hunnutettuja pimatsuja joutuu oikein hätistelemään kauemmaksi, vaikka sukulaismiehensä jahtaa niitä ja minua samaan aikaan Kalashnikovit tanassa.

Niin, en ymmärrä minäkään miten ihmeessä muslimimaidenkin tytöt lähtevät suomimiesten kanssa yhden yön juttuihin ja ekoilla treffeillä sänkyyn. Jopa selvinpäin keskellä päivääkin. Eikä ole kyse maksullisista. Todella avartavia kokemuksia verrattuna siihen mielikuvaan, mikä muslimimaista Suomessa on.

• ...........
        mies32 kirjoitti:

Niin, en ymmärrä minäkään miten ihmeessä muslimimaidenkin tytöt lähtevät suomimiesten kanssa yhden yön juttuihin ja ekoilla treffeillä sänkyyn. Jopa selvinpäin keskellä päivääkin. Eikä ole kyse maksullisista. Todella avartavia kokemuksia verrattuna siihen mielikuvaan, mikä muslimimaista Suomessa on.

Olet pelkkä huono trolli.

• mies32
        ........... kirjoitti:

Tuo on aina helppo pakokeino, kun muuten joutuisit harkitsemaan lähtöä ulkomaille. Tai jos olet jo liian vanha käpy, niin joutuisit katumaan, ettet lähtenyt 20v sitten.
        Parempi siis pitäytyä uskossa ATM = ATM = ATM ja joka muuta väittää on trolli.

• ........... kirjoitti:

Ai? Minusta tuo oli tosi hilpeä läppä! ;-)

• Palstatrolli=mies32
        mies32 kirjoitti:

No hyvä on, yleistin kai liikaa itseni ja YTM-panosonnikaverieni kokemuksiin pohjaten.
        Tosin näistäkin panosonneista parilla on ollut suuria vaikeuksia saada naista Suomesta, mutta maailmalta tarttuu heti kivan näköistä akateemista böönaa käsipuoleen. Ilman mitään tulonsiirtojärjestelyjä tai edes nopeaa avioliittoa oleskeluluvan saamiseksi Suomeen.

Ei tuo tietysti teiltä ätmeiltä onnistuisi, koska ATM = ATM = ATM, eikä tämä yhtälö tietysti riipu siitä missä päin maailmaa ollaan. Olette toivottomassa tilanteessa, ainoa mahdollisuutenne on valittaa täällä surkeaa kohtaloanne ja toivoa, että ihan pian saatte säälistä. Jos vaan naisille kehittyisi se empatiakyky... Ennen sitä ei heru SäPiäkään.

Itse olen yhden ulkomaalaisen neitsyenkin muuten korkannut, nyt kun kerran puheeksi otit.

Alias kunnian mies ja 15pillun unissaan nähnythän se siellä taas pilkahtaa.

• lifemocker

enpä ole kohdannut kuin, että ulkomaalaiset naiset ovat kohteliaampia kuin suomalaiset. jutustelu on helpompaa, mutta ei se vielä tarkoita sen kummempaa, suomalaiset nyt ovat vain epäsosiaalisia/hieman töykeitä toisille suomalaisille

• mies32

Ai, olen siis ymmärtänyt ulkomaalaisten ystävällisyyden väärin ja mennyt sen takia törkkäämään mulkkuni sisäänsä. Toivottavasti tämä ei ollut etikettivirhe..

• Paljon matkustellut

Jos suomalaiset naiset karsastavat jotain miestä siihen psiteeseen asti, että miehestä tulee atm, niin se on varmaa ettei se täällä yleisesti kelpaamaton mies muutu hottikseksi ulkomaille mennessä. Eivät naiset muualla vaadi mieheltä suinkaan vähemmän, pikemminkin päinvastoin. Niissä maissa missä perhearvot ovat korkealla mies toimii edelleen perheensä elättäjänä ja huolenpitäjänä, joten varallisuutta on löydyttävä. Maissa joissa naiset ovat myös urakeskeisiä taas mieheltä on varallisuuden lisäksi löydyttävä merkkitävä statuskin. Suomessa heikosti naismenestystä omaava mies voi siis saada itselleen hyvän näköisen naisen rahalla ja statuksella, mutta atm:t eivät omaa niitä. Typerää edes kuvitella suomalaisuuden olevan joku itseisarvo ulkomailla. Kun yhtälöön lisätään vielä se, että atm:t ovat sosiaalisesti kömpelöitä jopa suomalaisen mittapuun mukaan, niin turha toivoakaan, että se jurous, jäykkyys ja introverttiys olisi joku valttikortti ulkomailla, jossa ollaan hyvin usein huomattavasti suomalaisia vilkkaampia puhumaan ja avoimempia jopa julkistenkin tunteiden osoitusten kanssa.

• mies32

Eivät naiset vaadi vähempää, mutta suomiblondimiehen arvo on korkeampi ulkomailla, koska hän on eksoottinen ulkonäöltään ja tavoiltaan ja usein vauras.

Se on kyllä nähty moneen kertaan, että Suomessa hyvin heikosti naista saava löytää naisen ulkomailta hyvinkin nopeasti. Eikä mitään "itsensä tasoista", joka ei saisi ketään muuta miestä, vaan kauniin, mukavan, älykkään, koulutetun..

Kyllä monella ATM:llä on tavallisen palkansaajan verran rahaa, mikä taas 90% maailmassa tarkoittaa vaurasta.

Ei ole kyse kuvitelmista, vaan omakohtaisista kokemuksista.

• ............

"Typerää edes kuvitella suomalaisuuden olevan joku itseisarvo ulkomailla."

No niinpä. Muualla maailmassa naiset eivät palvo ulkomaalaisia miehiä kuten suomalaishuorat tekevät. Sellaiset fantasiat ovat vain Mies32 kaltaisten nolojen junttieinarien toiveunia ja puolustusmekanismeja sitä tosiasiaa vastaan että suomalainen nainen on teini-iästä lähtien seksimatkaileva lutka ja ilmainen huora ulkomaalaisille miehille.

• mies32
        ............ kirjoitti:

"Typerää edes kuvitella suomalaisuuden olevan joku itseisarvo ulkomailla."

No niinpä. Muualla maailmassa naiset eivät palvo ulkomaalaisia miehiä kuten suomalaishuorat tekevät. Sellaiset fantasiat ovat vain Mies32 kaltaisten nolojen junttieinarien toiveunia ja puolustusmekanismeja sitä tosiasiaa vastaan että suomalainen nainen on teini-iästä lähtien seksimatkaileva lutka ja ilmainen huora ulkomaalaisille miehille.

Ei minulla ole mitään syytä puolustautua muiden osapuolien paneskeluilta. Pankoon sielunsa kyllyydestä, mitäs se minua haittaa? Oppivatpa tytöt panemaan etten joudu kaikkia itse opettamaan.

• Paljon matkustellut
        mies32 kirjoitti:

Eivät naiset vaadi vähempää, mutta suomiblondimiehen arvo on korkeampi ulkomailla, koska hän on eksoottinen ulkonäöltään ja tavoiltaan ja usein vauras.

Se on kyllä nähty moneen kertaan, että Suomessa hyvin heikosti naista saava löytää naisen ulkomailta hyvinkin nopeasti. Eikä mitään "itsensä tasoista", joka ei saisi ketään muuta miestä, vaan kauniin, mukavan, älykkään, koulutetun..

Kyllä monella ATM:llä on tavallisen palkansaajan verran rahaa, mikä taas 90% maailmassa tarkoittaa vaurasta.

Ei pidä paikkaansa. Kyllähän turisteja usein kohdellaan tavallista ystävällisemmin, mutta ilman hyväpalkkaista ammattia ja varallisuutta on turhaa minkäänlaista naista kuvitella ulkomailta saavansa, jos naiset eivät ole täälläkään erityisemmin kiinnostuneet.
        Pitää paikkansa, että jostain kehitysmaahan verrattavassa maassa keskipalkkainen suomalainen voi vaikuttaa varakkaammalta kuin onkaan, mutta fakta on se, että ilman ettei mies ole valmis sitten koko palkkaansa sen naisen ja hänen perheensä elättämiseen valmis uhraamaan, niin edes sieltä on turha naista toivoa saavansa.

• Tämä on nähty
        mies32 kirjoitti:

Ei ole tosiaan joku normiduunari vuokra- tai omistusyksiössään mikään kultakaivos naisten silmissä ulkomaillakaan, edes niissä kehitysmaissa.

• ..........
        mies32 kirjoitti:

Ei minulla ole mitään syytä puolustautua muiden osapuolien paneskeluilta. Pankoon sielunsa kyllyydestä, mitäs se minua haittaa? Oppivatpa tytöt panemaan etten joudu kaikkia itse opettamaan.

Kyllä suomalaisnaisten etnokiima monia ns tavallisiakin miehiä vituttaa. Vai miksi aiheesta keskusteltaessa täytyy aina mainita jotain omia todella harvinaisia kaatoja ulkomailla? Miksi ei riitä että vain toteaa että "minusta on ihan OK että suomalaisnaiset käyvät teini-ikäisenä panettamassa itseään ulkomailla"?

• mies32
        Paljon matkustellut kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllähän turisteja usein kohdellaan tavallista ystävällisemmin, mutta ilman hyväpalkkaista ammattia ja varallisuutta on turhaa minkäänlaista naista kuvitella ulkomailta saavansa, jos naiset eivät ole täälläkään erityisemmin kiinnostuneet.
        Pitää paikkansa, että jostain kehitysmaahan verrattavassa maassa keskipalkkainen suomalainen voi vaikuttaa varakkaammalta kuin onkaan, mutta fakta on se, että ilman ettei mies ole valmis sitten koko palkkaansa sen naisen ja hänen perheensä elättämiseen valmis uhraamaan, niin edes sieltä on turha naista toivoa saavansa.

Jokaisella suomalaisella on hyväpalkkainen työ. Työttömilläkin.

Eivät ne kehitysmaanaisetkaan pelkkää rahaa ajattele. Ja monelle jo 1/10 suomalaisen liksasta on iso raha, ei tarvitse kaikkia miehen rahoja kupata. Naiselle myös taloudellisesti on iso juttu jo pääsy Suomeen. Esimerkiksi opiskelemaan tänne ilmaiseksi ja jopa opintotukea saaden.

Itse en ole vielä kuullut, että kaverini olisivat joutuneet elättämään ulkomaalaisten naistensa sukuja.

• mies32
        .......... kirjoitti:

Kyllä suomalaisnaisten etnokiima monia ns tavallisiakin miehiä vituttaa. Vai miksi aiheesta keskusteltaessa täytyy aina mainita jotain omia todella harvinaisia kaatoja ulkomailla? Miksi ei riitä että vain toteaa että "minusta on ihan OK että suomalaisnaiset käyvät teini-ikäisenä panettamassa itseään ulkomailla"?

Jokainen panohan naisella voi miestä haitata pikkupenissyndrooman takia, mutta kyllä se minulle on ihan sama onko naistani jyystänyt Arska Jakomäestä vai Mehmet Istanbulista.

Tämän keskustelun osalta oli alunperinkin kyse suomipojasta maailmalla. Noihin muihin aiemmin näkemiisi keskusteluihin en ota kantaa, muuten kuin että monenlaista taapertajaa Suomeen ja varsinkin nettiin mahtuu.

• Paljon matkustellut
        mies32 kirjoitti:

Jokaisella suomalaisella on hyväpalkkainen työ. Työttömilläkin.

Eivät ne kehitysmaanaisetkaan pelkkää rahaa ajattele. Ja monelle jo 1/10 suomalaisen liksasta on iso raha, ei tarvitse kaikkia miehen rahoja kupata. Naiselle myös taloudellisesti on iso juttu jo pääsy Suomeen. Esimerkiksi opiskelemaan tänne ilmaiseksi ja jopa opintotukea saaden.

Itse en ole vielä kuullut, että kaverini olisivat joutuneet elättämään ulkomaalaisten naistensa sukuja.

Uskottele tuota itsellesi, jos se lohduttaa, mutta tasokas nainen vaatii mieheltä paljon ulkomaillakin ja yksikään täällä heikosti naismenestystä omaava mies ei ole houkuttelevampi ulkomaillakaan ellei omaisuutta ja statusta löydy. Mitä koulutetumpi, kauniimpi ja tasokkaampi nainen kyseessä, niin sen vähemmän suomalainen tavis kiinnostaa, Turisteista ollaan kiinnostuneita, mutta ei suomalainen mies sellaista eksotiikkaa omaa, että sillä naisia kaataisi sen enempää kuin täälläkään.

• mies32

Uskottele tuota itsellesi, jos se lohduttaa, mutta tasokas nainen vaatii mieheltä paljon ulkomaillakin ja yksikään täällä heikosti naismenestystä omaava mies ei ole houkuttelevampi ulkomaillakaan ellei omaisuutta ja statusta löydy. Mitä koulutetumpi, kauniimpi ja tasokkaampi nainen kyseessä, niin sen vähemmän suomalainen tavis kiinnostaa, Turisteista ollaan kiinnostuneita, mutta ei suomalainen mies sellaista eksotiikkaa omaa, että sillä naisia kaataisi sen enempää kuin täälläkään.

Aha, kaikki ulkomailla näkemäni ja kokemani onkin siis ollut vain humalaisen unia.

• mies32
        Tämä on nähty kirjoitti:

Ei ole tosiaan joku normiduunari vuokra- tai omistusyksiössään mikään kultakaivos naisten silmissä ulkomaillakaan, edes niissä kehitysmaissa.

Onko mennyt ohi, että suuri osa maailman ihmisistä tekee töitä alle 100€/kk liksalla? Ka. palkka suomalaisella 3000€ ja päälle valtion puolesta terveydenhoito, turvallisuus, kirjastot, koulut jne..

• Paljon matkustellut
        mies32 kirjoitti:

Aha, kaikki ulkomailla näkemäni ja kokemani onkin siis ollut vain humalaisen unia.

Ilmeisesti näin, sillä vaikka olen ulkomailla oleskellut paljon en ole nähnyt tai edes kuullut vastaavia tarinoita. Vaikuttaa kertomasi enemmänkin toiveajattelulta kuin oikeilta kokemuksilta. Eittämättä ne sitä ovatkin tai sitten kyseessä ovat olleet miehet joilla on kova naismenestys täällä kotomaassakin.

• Kyllästynyt.
        mies32 kirjoitti:

Onko mennyt ohi, että suuri osa maailman ihmisistä tekee töitä alle 100€/kk liksalla? Ka. palkka suomalaisella 3000€ ja päälle valtion puolesta terveydenhoito, turvallisuus, kirjastot, koulut jne..

Mene ja osta se köyhyydessä elävä slummimorsian sitten äläkä täällä suolla näitä paskapuheitasi. Koulutettu ja tasokas kaunis nainen ei ole noin vähillä meriiteillä kiinnostunut suomimiehistä.

• Mies1985

Minä ainakin olen sosiaalinen mutta ei se täällä paljon auta. Suomessa tietynlainen, viaton sosiaalisuus johtaa ATM-kastiin samalla tavalla kuin jurotuskin.

• mies32
        Kyllästynyt. kirjoitti:

Mene ja osta se köyhyydessä elävä slummimorsian sitten äläkä täällä suolla näitä paskapuheitasi. Koulutettu ja tasokas kaunis nainen ei ole noin vähillä meriiteillä kiinnostunut suomimiehistä.

Paljon vähemmillä meriiteillä saa suomalaistakin koulutettua laatunaista. Ulkomaisista nyt puhumattakaan.

Eikä minun tarvitse ostaa slummimorsianta, on riittänyt vielä ihan keskiluokkaisia kumppaneita länsimaisen elintasomittarin mukaankin. Niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia.

• Kyllästynyt.
        mies32 kirjoitti:

Paljon vähemmillä meriiteillä saa suomalaistakin koulutettua laatunaista. Ulkomaisista nyt puhumattakaan.

Eikä minun tarvitse ostaa slummimorsianta, on riittänyt vielä ihan keskiluokkaisia kumppaneita länsimaisen elintasomittarin mukaankin. Niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia.

On on, siksi sinä täällä sinkkupaltallakin olet kaikki illat ja yöt, kun sitä naismenestystä on niin suunnattomasti. =D

• mies32
        Kyllästynyt. kirjoitti:

On on, siksi sinä täällä sinkkupaltallakin olet kaikki illat ja yöt, kun sitä naismenestystä on niin suunnattomasti. =D

Missä sitä sitten pitäisi sinun mielestäsi olla jos olisi naismenestystä? Joka ilta uutta naista panemassa? Vai sitä samaa tuntikausia päivittäin?

• Kuka uskoo tuota
        mies32 kirjoitti:

Missä sitä sitten pitäisi sinun mielestäsi olla jos olisi naismenestystä? Joka ilta uutta naista panemassa? Vai sitä samaa tuntikausia päivittäin?

Kenenkään, jolla on naismenestystä ei tarvitse näillä palstoilla aikaansa viettää saati, että heitä kiinnostaisi tämä saamattomien kitinä täällä vuodesta toiseen. Yksinäisyyttään ja vailla eläämää tänne porukka päätyy. Kaikki ne joilla naismenestystä ovat muualla tai ainakaan eivät tästä huvitu pikaista käyntiä enempää. Niillä menestyvillä, kun on muuta elämää ja paljon parempaakin tekemistä enimmän aikaa ja he joko päätyvät nopeasti sinkkuunnuttuaan parisuhteeseen tai sitten viettävät aikaansa mieluummin vaihtuvien naisten ja kavereidensa kanssa oleskellen. Tänne ei päädy vakkareiksi kuin ne joilla sosiaalinen elämä kusee ja pahasti.

• mies32
        Kuka uskoo tuota kirjoitti:

Kenenkään, jolla on naismenestystä ei tarvitse näillä palstoilla aikaansa viettää saati, että heitä kiinnostaisi tämä saamattomien kitinä täällä vuodesta toiseen. Yksinäisyyttään ja vailla eläämää tänne porukka päätyy. Kaikki ne joilla naismenestystä ovat muualla tai ainakaan eivät tästä huvitu pikaista käyntiä enempää. Niillä menestyvillä, kun on muuta elämää ja paljon parempaakin tekemistä enimmän aikaa ja he joko päätyvät nopeasti sinkkuunnuttuaan parisuhteeseen tai sitten viettävät aikaansa mieluummin vaihtuvien naisten ja kavereidensa kanssa oleskellen. Tänne ei päädy vakkareiksi kuin ne joilla sosiaalinen elämä kusee ja pahasti.

Kuules kun ei kukaan jaksa kyhjöttää naisen / naisten kanssa kylki-kyljessä 24/7. Ja vaikka kyhjöttäisikin, niin siinäkin pääsee nettiin toisella kädellä..

• mies32

Ilmeisesti näin, sillä vaikka olen ulkomailla oleskellut paljon en ole nähnyt tai edes kuullut vastaavia tarinoita. Vaikuttaa kertomasi enemmänkin toiveajattelulta kuin oikeilta kokemuksilta. Eittämättä ne sitä ovatkin tai sitten kyseessä ovat olleet miehet joilla on kova naismenestys täällä kotomaassakin.

Kahdesta eniten ulkomailla ilakoineesta kaveristani toinen ei ole Suomessa ikinä vakavissaan seurustellut, eikä yhdenyönjuttujakaan kovin usein saanut. Toinen taas seurustellut kerran ja lisäksi korkeintaan muutama yhdenyönjuttu. Ulkomailla toinen pyörittää panorinkiä, toinen haki heti puolison itselleen.

• kannattaa kokeilla

Sen yhden ainoan kerran kun olen Saksassa käynyt ja siellä yökerhossa, kaunis vaalea blondi tuli tanssimaan minua vasten ja totesi että: You are very sexy boy". Ainoita kehuja naiselta koko elämäni aikana. Suomessa ei tällaisia lähestymisiä ole naisilta minulle koskaan tullutkaan.

Myös kiinalaiset vaihto-opiskelija tytöt ovat söpöjä, kun katsovat meikäläistä vastaantullessa hymyillen suoraan silmin. Itsekin tunnen silloin itseni rohkeammaksi, kun äen naisen katseesta, että hän pitää minua miehenä. Suomalaiselle naisellahan olen lähinnä kartettava androgyyni, joten eipä niitä viitsi silmiin edes katsoa paitsi asiakaspalvelutilanteessa.

Tässä maassa on valtavasti liian tavallisia miehiä, joille ainoa keino löytää vaimo on ilmeisti muuttaa ulkomaille tai vain tyytyä yksinäisyyteen. Ehkä se on sitten yhteiskunnan feminiinistyminen, etteivät naiset enää lainkaan arvosta sellaisia miehiä, jotka eivät selkeästi erotu muista omaksi edukseen.

• mies32

Etkö ole lukenut ketjun viestejä? Ei tuo voi pitää paikkaansa. Ei kukaan halua suomimiestä, ei varsinkaan ulkomailla. Lopeta siis valehtelu.

• Kyllästynyt.
        mies32 kirjoitti:

Etkö ole lukenut ketjun viestejä? Ei tuo voi pitää paikkaansa. Ei kukaan halua suomimiestä, ei varsinkaan ulkomailla. Lopeta siis valehtelu.

Yksi känninen nainen juhlatunnelmissa Saksassa ja turistille hymyilevät kiinalaisethan todistavat naisten olevan suomalaismiesten perään ulkomailla aivan villinä. Olet sinä yksinkertainen heppu ei voi muuta sanoa. =D

• mies32
        Kyllästynyt. kirjoitti:

Yksi känninen nainen juhlatunnelmissa Saksassa ja turistille hymyilevät kiinalaisethan todistavat naisten olevan suomalaismiesten perään ulkomailla aivan villinä. Olet sinä yksinkertainen heppu ei voi muuta sanoa. =D

Uskohan pois, on niitä vähän useampiakin kuin yksi saksalainen nainen ollut suomipoikien perään ulkomailla..

• sekin muija

oli varmaan maksullinen?

• Kyllähän meistä suomalaisista äijistä on eksoottisuus kaukana :) Sentään on joitain maita, joissa nautimme eikä ansaitsemaamme paremasta maineesta jopa naisten keskuudessa. Ensimmäsenä tulee mieleen Tsekki. Siellä suhtautuminen suomalaisiin on peruspositiivista eikä naisseuran saaminen baarista ole kovin paljoa vaikeampaa kuin kotimaassa. Myös tsekkimiehet suhtautuvat peruspositiivisesti meihin juntteihin. Kieliongelma on tietysti olemessa, sillä kaikki eivät puhu hyvin englantia tai edes saksaa.

Toinen mieleeni tuleva maa on Unkari. Siellä meitä kohtaan tunnetaan jonkinlaista heimoveljeyttä, mutta kielimuuri on jopa Tsekkiä pahempi. Omalta kohdaltani myös Italia on sellainen maa, josta on positiivisia fiiliksiä, mutta italialaisiin naisiin on vieläkin haastavampi tutustua kuin edellämainittuihin, mutta jos onnistuu rikkomaan muurin niin

• .............

"Mutta hiton paljon vaikeempaa se on ulkomailla, ei todellakaan tipu syliin naiset. "

Toisin kuin ulkkismiehille suomalaislutkat.

• mies32

Erikoinen ilmiö, että suomimiehille näyttää olevan erittäin tärkeää kokea suomimiehet täysin kelvottomiksi maailmalla.
      Olisin olettanut, että suominaiset tulevat huutamaan pää punaisena, kun kertoo, että maailmalla naiset käyvät kuumina suomipoikaan. Mutta ei, ne ovatkin suomimiehet huutamassa.
      Kaitpa tämä on taas näitä defenssejä: ei tarvitse mitään tehdä, ei edes lähteä maailmalle, kun varppinakaan siellä ei mikään olisi sen paremmin.

• lifemocker

kyllä tuli kesällä käytyä sloveniassa kuin espanjassakin. en kokenut mitään erikoista tämän asian tiimoilta.

• mies32
        lifemocker kirjoitti:

kyllä tuli kesällä käytyä sloveniassa kuin espanjassakin. en kokenut mitään erikoista tämän asian tiimoilta.

Noissa maissa et vielä ole kovin eksoottinen. Montaako naista muuten yritit iskeä? Millaista oli vastakaiku?

• Mitään tekemättä mitään ei tapahhdu missään maailman kolkassa. Omasta aktiivisuudesta se on kiinni.

• lifemocker
        mies32 kirjoitti:

Noissa maissa et vielä ole kovin eksoottinen. Montaako naista muuten yritit iskeä? Millaista oli vastakaiku?

ei ole tapana iskeä naisia

• 10+6

Kyllähän suomimiehelle varmasti riittää kysyntää Thaikuissa, Filippiineillä, Intiassa ja muissa kolmannen maailman maissa, joissa on köyhyyttä. Ja sille on aivan luonnollinen selitys: suomalaisen miehen tulot ja elintaso ovat pelkkinä sosiaalietuuksinakin parempia kuin noissa maailmankolkissa kuuna päivänä.

Mielestäni on säälittävää katseltavaa nämä atm-nössömiehet, joilla on joku thaikkuvaimo.

• mies32

Onko sitten kotonaan yksin hautaa odotellessa runkkaava ätminkäinen vähemmän säälittävä?

• lifemocker
        mies32 kirjoitti:

Onko sitten kotonaan yksin hautaa odotellessa runkkaava ätminkäinen vähemmän säälittävä?

runkkauskin on parempaa kun tunteeton, huono seksi

• olet paha ihminen

Säälisi on oikeastaan vallankäyttöä, jolla pyrit turvaamaan vain oman seksuaalisen valtasi. Mitä enemmän yksinäisiä miehiä, sitä kovempi on sinun arvosi markkinoilla.

Entäpä jos pyrkisit ajattelmaan asiaa myös tuon yksinäisen miehen tai jopa sen ulkomaalaisen naisen kannalta? Onko ainoaa oikeaa seksuaalisuutta iskeä kännipäissä nainen seksiin ravintolasta, jonka kanssa sitten se perhe perustetaan. Ja jos mies ei siihen kykene jääköön yksin vai?

Miksei hylkiömies voisi ottaa vaimokseen köyhempääkin ulkomaalaista naista, jos molemmat kerta olisivat toisilleen hyviä, huolehtivia ja rakastavia kumppaneita. Suomalaiset naiset ovat jo jokatapauksessa saavuttaneet tasa-arvon ja muutenkin jopa miestä paremman asemman, etteivät he näitä yksinäisiä miehiä enää muutenkaan mihinkään tarvitse, kun eivät heitä kerta edes muutenkaan huolisi. Ja onhan naisillekin Suomi täynnä "teini-ikäisiä" kolmekymppisiä lukutaidottomia partasuita, joiden kanssa naiset harrastavat kulttuurinvaihtoa.

• Mutta elintasojuttu ei tainnut olla aloittajan mielessä, vaan eksoottisuus, jota meistä saa hakemalla hakea jäyhyyden alta :D Jäyhiksiä löytyy joka maasta, se ei ole valttikortti missään.

• Masturboika.

Rahalla saa naisen niin kotimaasta kuin muualtakin. Kolmansista maista vähän edullisemmin ehkä kuin täältä. Mitään suurempaa vetovoimaa eivät ulkolaiset etenkään hiukankaan tasokkaammat naiset kuitenkaan tunne tyypillistä suomivässykkää kohtaan kuten aloituksessa väitettiin. Omaisuutta ja statusta on löydyttävä tai naiseton on naiseton kaikkialla. Suositut sulavat naistenmiehet saavat naisia niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, mutta keskivertomiehen on aivan turhaa ilman varakkuutta ja johtavaa asemaa työelämässä havitella ulkomailtakaan parempaa naista kuin nämä kotimaiset siiderivalaat. Jos on kesämökit, menestyvä yritys ja omakotitalo niin silloin saa ostettua jonkun thaikkuvaimon itselleen. Ilman niitä ei suomimies ole sen kovemmassa huudossa ulkolaisten kanssakaan. Se on nähty ja koettu.

• mies32

.Suomimiehet ovat ilmeisesti jonkunlainen alarotu, joka ei kelpaa sen paremmin kotona kuin maailmalla. Surullista.

• vvcxvxcvcxvcx

Esimerkiksi insinööreille paljon töitä ulkomailla, vaikka Suomessa hyvin vähän. Suomen töistäkin suuri osa sisältää työskentelyä ulkomailla siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomeen tulee aika vähän mm. uusia tehtaita tai uusia hankintoja.

Minulla on sellainen käsitys, että suomalaisen ei todellakaan tarvitse olla yksin kun ulkoimaille lähtee töihin. Rohkeutta se toki vaatiin, mutta lähes varmasti palkitseva kokemus.

Voihan siellä toki tekemisenpuute iskeä jos työ on keikkaluonteista ja aina on uusi työporukka. Tuolloin ei välttämättä ehdi tutustua ihmisiin ja todennäköisesti aika kuluu pitkälti töiden parissa.

Riippuu siis paljon alasta, jolla työskentelet, että miten töitä löytyy. Kannattaa myös valita sellainen kohde, jossa oikeasti puhutaan englantia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7758
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1422
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1210
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe