Mitenkä tuon ketjun saa poikki kun käytin nyrkkipajalla vaihtamassa uudet ketjut niin kädettömät laittoivat tommosen kaksosasen liitoksen. Ei koskaan ennen ole tommosia laitettu minun ketjuihin enkä itekkään tollasia ole käyttänyt niin miten saan nyt ketjut poikki? Pistänkö ketjut poikki niin kun ennenkin vai katkeeko tuo tosta liitoksesta jotenkin?
Ketjun katkaisu
ei hyvää päivää
4
429
Vastaukset
- WilsonKurwa
Riippuu vähän liittimestä.
Jos kyseessä on vaikka KMC:n MissingLink tai Wipperman Connex niin helpoimmillaan noin:
http://www.youtube.com/watch?v=Lkqsv056mGk
Muissa malleissa saattaa joutua käyttämään apuna kapeakärkisiä pihtejä.- johon rupes sujumaan
Ei ole kun SRAM ja ei lähtenyt ihan noin mutta tossa oli videon jälkeen vaihtoehtona kattoo miten SRAM lähtee niin sillä päästiin alkuun. Joten kiitti linkistä!
- ........
Miksi se pikalukko pitäisi irroittaa? Noita on ollut omissa maastopyörissä jo pari kolme vuotta ja kestävät muuten paljon paremmin kuin ketju itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154