antaa palaa...
Typerimmät miesten etunimet
49
2431
Vastaukset
- lapsellista
Tähän ei voi muuta vastata kuin: Typerimmät aloitukset. Antaa palaa...
Mitä järkeä alkaa ivailemaan toisten nimiä. Kukaan ei ole saanut nimeään valita itse.- vähiin käy =)
Haisee femakon ulosteelta...
- gdgdgdgdgdgd
Typerimmät top4: Visa, Kauri, Emmi, Inari. Ja sitten näitä itä slaavilaisia kommariho-moja: Tero, Petri, ja kaikista oksettavin: Jani.
Miten vanhemmat voivat lapsiaan näin vihata?? Kuvottavaa. - Nimetönkö?
Aika hemmetin moni on saanut valita nimensä itse. Tiedätkö yhtään, kuinka moni vaihtaa etunimeään tai ottaa uuden etunimen vanhojen lisäksi?
- ...-
Jorma
- mulkqvisti
Dick ja John on maailmalla hyvin suosittuja
- avaruusapina?
Anselmi
- Jarno ja Jarna:.!1%#
.
Jarno ja Jarna
har!
. - Kyöstix
Erkki ...enempi koomisia tuntemani ko.nimiset ja lauloihan Juicekin: "Erkki twistaa"...
- Wäinö::.!11#%?+
.
Lauloihan sleepytkin "wäinö on maksaton mies hei! hei! hei!"
http://youtu.be/Jpt4UhgV1PE
. - S Gustafs sonni
Wäinö::.!11#%?+ kirjoitti:
.
Lauloihan sleepytkin "wäinö on maksaton mies hei! hei! hei!"
http://youtu.be/Jpt4UhgV1PE
.Suomen ensimmäisen kuninkaa nimeksi kaavailtiin Wäinö 1.
Mallina Ruotsin Kustaan l. Gustaf - komppaan
tarkoitatko tuomiojaa?
- .2.
Taneli on klassikko
Yrjö, Uolevi, Dick. Saavat varmaan paljon kuulla aiheesta, ihan siksi.
- taunooo:..!1%#?+
.
Tauno
Har!
. - ..........
Niilo
- näitä en koskaan
Urpo, Mauri, Juhana, Teppo, Kauko, Kasperi, Päiviö, Into, Ilvo, Elijas, Petteri, Masi, Kimi, Roger, Pirkka, Tenho, Einari, Kaapo, Yrjö, Matti, Lyly, Tahvo, Taavetti, Aatos, Nuutti, Taavi, Heimo...
Pitäis nyt vanhempienkin vähän miettiä millä kaikella lastaan rankaisevat.- Ei nimi miestä pahenna
Sulla ei ole lykästänyt noiden kanssa?
- kamalaa1
UOLEVI...
- Kustaa Paskoo
Ei nimi miestä pahenna kirjoitti:
Sulla ei ole lykästänyt noiden kanssa?
Kustaa, eihän nyt enää olla 1800-luvulla.
- lottamari<3
Minusta Marko on tyhmin tuntemani miehen nimi.
- markokorjaakaiken
Niinmutta Marko Repairs eli korjaa :P
- niiloyrjönpoika
Marco on vielä tyhmempi
Nojaa, suomalaiset miesten nimet on kauhean vanhanaikaisia. Mitä on lapselle nimeä tullut mietittyä, niin hirmu vaikeaa on pojalle valita nimeä jostain syystä. Muutama ihan hyvä nimi sitten tuli bongattua.
Tytön nimen valkkaa paljon helpommin jotenkin. Tai tuntuu, että hyviä vaihtoehtoja olis enemmän, kuin pojilla.- hohhoijaa
Jani-Petteri, Aku-Ville, Veli-Antero, jotkut lapselliset yhdistelmänimet on syvältä, noi on pikkupoikien nimiä ei aikuisten miesten
- Kyöstix
Jos laitetaan etunimeksi joku ulkolaisperäinen ja sukunimi on "peruskotimainen"
esim. Ridge Järvinen- Kyöstix
modelli kirjoitti:
Ahmed Koistinen
Saattaa olla jollakin nimenä :)
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Saattaa olla jollakin nimenä :)
Itse olen Tauno V. Maminen :)
- ======
Ukko, Mies, Otto, Pauno, Jeremias
- ämmä 555
Jarmo
Jarno
Jarkko
"Jarski"
"Jarska"
Nettitreffeillä silloin tällöin joku tän niminen "Jarski" lähettää viestiä. En vastaa koskaan, sillä nimi on jotenkin niin kaamea ja keskinkertainen, että...Mitä vanhemmat on ajatelleet? Suloinen JARNO-vauva??. Jotenkin outo äänneyhdistelmä.Selkäpiitä karmii nuo äänteet. - Poika nimeltä, ,
, , Päivi
- tiän tän
Ville tai Antti tai niiden kombinaatio.
- erikoistyperä
Laban.
- pelkkää shittii
Pave, Tane yms.
- Kaikista typerin:.
.
On eLASKA!!!! eiku Eugen!!!!1!1!1!!!!!!!
Har!
. - Hullu ukko
Urpo jas Uuno johtuen niiden toisesta merkityksestä. En ymmärrä miksi joku antaa lapselleen nuo nimeksi.
Kaikki poikien nimet on ällöi, niiss on poikabakteereja! :(
(Mä kuulen siis tällasia juttuja päivittäin: "hyyi, siis ne oli siis niin ällöi, ne pojat, melkein oksensin. Sitten sil meinas housut putoo, kun se on niin laiha ja näky poikien ällöt kalsarit, hyyyii, yrjö tulee, ooämgee")
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
(Mä kuulen siis tällasia juttuja päivittäin: "hyyi, siis ne oli siis niin ällöi, ne pojat, melkein oksensin. Sitten sil meinas housut putoo, kun se on niin laiha ja näky poikien ällöt kalsarit, hyyyii, yrjö tulee, ooämgee")
Ja näin puhuu alakoulutytöt jonkunlaisista ihastuksistaan :)
Ja näin puhuu alakoulutytöt jonkunlaisista ihastuksistaan :)
Oota 10 vuotta niin ne kuolaa joittenkin hunksien perään. Ooämgee (puhuukoneoikeestinoin?) sentään.
Miinustelija: olenko mää sulle joku piikki lihassa? Sanonko aina just ne ikävät ja inhottavat sanat, kun odotat jotain älykästä ja fiksua? (ai et odota multa sellaista vai, no ei sitten:P) Jotenkin kalvan sun mieltä? Inhottava ihminen olen kaikenkaikkiaan? Pettymyksien pettymys. Sori, en mää tahallani.. Taino..
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Oota 10 vuotta niin ne kuolaa joittenkin hunksien perään. Ooämgee (puhuukoneoikeestinoin?) sentään.
No ei, ainoastaan läpällä toi "ooämgee".
- y.b off..
monte, buddy, dazu, genio, modelli ja Kyöstix on typerimmät.
- Noin aluksi
Simo, Kalervo, Unto, Uolevi jne.
- äyks
Terno
- 8i8i8i8ii88i88i
Jukka . Arvo . Rauli . Olavi . Teemu . hyi hitto ,teemu lapsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267