Typerimmät miesten etunimet

allakkaaa

antaa palaa...

49

2091

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsellista

      Tähän ei voi muuta vastata kuin: Typerimmät aloitukset. Antaa palaa...

      Mitä järkeä alkaa ivailemaan toisten nimiä. Kukaan ei ole saanut nimeään valita itse.

      • vähiin käy =)

        Haisee femakon ulosteelta...


      • gdgdgdgdgdgd

        Typerimmät top4: Visa, Kauri, Emmi, Inari. Ja sitten näitä itä slaavilaisia kommariho-moja: Tero, Petri, ja kaikista oksettavin: Jani.
        Miten vanhemmat voivat lapsiaan näin vihata?? Kuvottavaa.


      • Nimetönkö?

        Aika hemmetin moni on saanut valita nimensä itse. Tiedätkö yhtään, kuinka moni vaihtaa etunimeään tai ottaa uuden etunimen vanhojen lisäksi?


    • ...-

      Jorma

      • mulkqvisti

        Dick ja John on maailmalla hyvin suosittuja


    • avaruusapina?

      Anselmi

    • Jarno ja Jarna:.!1%#

      .

      Jarno ja Jarna

      har!

      .

    • Kyöstix

      Erkki ...enempi koomisia tuntemani ko.nimiset ja lauloihan Juicekin: "Erkki twistaa"...

      • Wäinö::.!11#%?+

      • S Gustafs sonni
        Wäinö::.!11#%?+ kirjoitti:

        .

        Lauloihan sleepytkin "wäinö on maksaton mies hei! hei! hei!"

        http://youtu.be/Jpt4UhgV1PE

        .

        Suomen ensimmäisen kuninkaa nimeksi kaavailtiin Wäinö 1.
        Mallina Ruotsin Kustaan l. Gustaf


      • komppaan

        tarkoitatko tuomiojaa?


    • .2.

      Taneli on klassikko

    • Yrjö, Uolevi, Dick. Saavat varmaan paljon kuulla aiheesta, ihan siksi.

    • taunooo:..!1%#?+

      .

      Tauno

      Har!

      .

    • ..........

      Niilo

    • näitä en koskaan

      Urpo, Mauri, Juhana, Teppo, Kauko, Kasperi, Päiviö, Into, Ilvo, Elijas, Petteri, Masi, Kimi, Roger, Pirkka, Tenho, Einari, Kaapo, Yrjö, Matti, Lyly, Tahvo, Taavetti, Aatos, Nuutti, Taavi, Heimo...

      Pitäis nyt vanhempienkin vähän miettiä millä kaikella lastaan rankaisevat.

      • Ei nimi miestä pahenna

        Sulla ei ole lykästänyt noiden kanssa?


      • kamalaa1

        UOLEVI...


      • Kustaa Paskoo
        Ei nimi miestä pahenna kirjoitti:

        Sulla ei ole lykästänyt noiden kanssa?

        Kustaa, eihän nyt enää olla 1800-luvulla.


    • lottamari<3

      Minusta Marko on tyhmin tuntemani miehen nimi.

      • markokorjaakaiken

        Niinmutta Marko Repairs eli korjaa :P


      • niiloyrjönpoika

        Marco on vielä tyhmempi


    • Nojaa, suomalaiset miesten nimet on kauhean vanhanaikaisia. Mitä on lapselle nimeä tullut mietittyä, niin hirmu vaikeaa on pojalle valita nimeä jostain syystä. Muutama ihan hyvä nimi sitten tuli bongattua.

      Tytön nimen valkkaa paljon helpommin jotenkin. Tai tuntuu, että hyviä vaihtoehtoja olis enemmän, kuin pojilla.

    • hohhoijaa

      Jani-Petteri, Aku-Ville, Veli-Antero, jotkut lapselliset yhdistelmänimet on syvältä, noi on pikkupoikien nimiä ei aikuisten miesten

    • Kyöstix

      Jos laitetaan etunimeksi joku ulkolaisperäinen ja sukunimi on "peruskotimainen"
      esim. Ridge Järvinen

      • Ahmed Koistinen


      • Kyöstix
        modelli kirjoitti:

        Ahmed Koistinen

        Saattaa olla jollakin nimenä :)


      • Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

        Saattaa olla jollakin nimenä :)

        Itse olen Tauno V. Maminen :)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Itse olen Tauno V. Maminen :)

        Jerry Palo----Tauno Levis----Pirita Kamppinen


    • ======

      Ukko, Mies, Otto, Pauno, Jeremias

    • ämmä 555

      Jarmo
      Jarno
      Jarkko
      "Jarski"
      "Jarska"
      Nettitreffeillä silloin tällöin joku tän niminen "Jarski" lähettää viestiä. En vastaa koskaan, sillä nimi on jotenkin niin kaamea ja keskinkertainen, että...Mitä vanhemmat on ajatelleet? Suloinen JARNO-vauva??. Jotenkin outo äänneyhdistelmä.Selkäpiitä karmii nuo äänteet.

    • Poika nimeltä, ,

      , , Päivi

    • tiän tän

      Ville tai Antti tai niiden kombinaatio.

    • erikoistyperä

      Laban.

    • pelkkää shittii

      Pave, Tane yms.

    • Kaikista typerin:.

      .

      On eLASKA!!!! eiku Eugen!!!!1!1!1!!!!!!!

      Har!

      .

    • Hullu ukko

      Urpo jas Uuno johtuen niiden toisesta merkityksestä. En ymmärrä miksi joku antaa lapselleen nuo nimeksi.

    • Kaikki poikien nimet on ällöi, niiss on poikabakteereja! :(

      • (Mä kuulen siis tällasia juttuja päivittäin: "hyyi, siis ne oli siis niin ällöi, ne pojat, melkein oksensin. Sitten sil meinas housut putoo, kun se on niin laiha ja näky poikien ällöt kalsarit, hyyyii, yrjö tulee, ooämgee")


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        (Mä kuulen siis tällasia juttuja päivittäin: "hyyi, siis ne oli siis niin ällöi, ne pojat, melkein oksensin. Sitten sil meinas housut putoo, kun se on niin laiha ja näky poikien ällöt kalsarit, hyyyii, yrjö tulee, ooämgee")

        Ja näin puhuu alakoulutytöt jonkunlaisista ihastuksistaan :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ja näin puhuu alakoulutytöt jonkunlaisista ihastuksistaan :)

        Oota 10 vuotta niin ne kuolaa joittenkin hunksien perään. Ooämgee (puhuukoneoikeestinoin?) sentään.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        (Mä kuulen siis tällasia juttuja päivittäin: "hyyi, siis ne oli siis niin ällöi, ne pojat, melkein oksensin. Sitten sil meinas housut putoo, kun se on niin laiha ja näky poikien ällöt kalsarit, hyyyii, yrjö tulee, ooämgee")

        Miinustelija: olenko mää sulle joku piikki lihassa? Sanonko aina just ne ikävät ja inhottavat sanat, kun odotat jotain älykästä ja fiksua? (ai et odota multa sellaista vai, no ei sitten:P) Jotenkin kalvan sun mieltä? Inhottava ihminen olen kaikenkaikkiaan? Pettymyksien pettymys. Sori, en mää tahallani.. Taino..


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Oota 10 vuotta niin ne kuolaa joittenkin hunksien perään. Ooämgee (puhuukoneoikeestinoin?) sentään.

        No ei, ainoastaan läpällä toi "ooämgee".


    • y.b off..

      monte, buddy, dazu, genio, modelli ja Kyöstix on typerimmät.

    • Noin aluksi

      Simo, Kalervo, Unto, Uolevi jne.

    • äyks

      Terno

    • 8i8i8i8ii88i88i

      Jukka . Arvo . Rauli . Olavi . Teemu . hyi hitto ,teemu lapsi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe