Olen nyt hetken aikaa pyörinyt nettideittailuympyröissä, viestitellyt, chattaillut, treffaillut jne. Minulla on selkeä kasvokuva profiilissani. Enkä ole ruma, vaan ihan ok- näköinen. Ehkä itsetuntoni voisi olla parempikin ulkonäön suhteen.
No, sitten on nämä miehet netissä, joiden profiilissa lukee: komeaksi kehuttu, katseenkestävä, komea, jne. Ja vastaavasti kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle ovat todella kovat.
Sitten mies lähettää kuvan, ja sieltä paljastuukin ihan tavallinen mies. Ei komea, ihan ok, ei lihaksikas, mutta hoikka joo, ei ihan tämän päivän tyyli, mutta 2000- luvun trendien mukainen kuitenkin. Eli ihan tavallinen mies!
Miten miehillä on niin kieroutunut käsitys omasta ulkonäöstään, että voivatja kehtaavat vaatia itselleen misssuomen-fitnessmallin-playboytipun- välimuotoa?
ILMIÖ: Komeaksi kehutut ja katseenkestävät miehet!
66
833
Vastaukset
- Ikisinkku M
"No, sitten on nämä miehet netissä, joiden profiilissa lukee: komeaksi kehuttu, katseenkestävä, komea, jne. Ja vastaavasti kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle ovat todella kovat."
Eikö se jo kerro aikamoisesta itseluottamuksen puutteesta jos komeutta pitää erikseen alkaa kehumaan ja kannattaako noihn edes olla yhteydessä jos ei mitään fiksumpaa ulosantia saa sinne tekstiin?
Itse en muista nähneeni todella kauniiden naisten profiileissa koskaan mitään "kauniiksi kehuttu tms." vaan siellä on kuva ja siitä asia todettavissa. Toinen vaihtoehto että kuvattoman profiilin takana on todella kaunis nainen mutta tuskinpa tekstissä edes mainitsee asiaa koska haluaa varmaankin miesten sitten kiinnostuvan muista ominaisuuksistaan kuin ulkokuoresta .- yksi vain
Aluksi: olen samaa mieltä näistä "katseenkestävistä" ja "komeaksi kehutuista". Noiden ilmaisujen takaa ei koskaan paljastu komeaa miestä. Ihan tavallinen korkeintaan. Joskus jopa suorastaan rumahko.
Itselläni on kuvaton profiili nettipalstalla. Tietäen kuitenkin miesten kiinnostuvan visuaalisesti, olen jättänyt profiilini toteavan maininnan kauneudesta.
Syinä kuvattomuuten on kaksi asiaa. Profiilissani on asia, josta en halua itseäni muistettavan reaalielämässä, enkä halua kasvojani sen vuoksi näkyviin. Toinen syy on, että livenä saan lähestymisiä ulkonäköni vuoksi jatkuvasti. Vaikka ymmärränkin, että totta kai ulkonäkö on ensimmäinen vieraasta ihmisestä havaittava asia, toivoisin miehen silti ensisijaisesti ihastuvan persoonaani. Netissä niin voi tehdäkin.
Kuvan saa toki, jos siihen lähestymisviestin perusteella on aihetta.
Toisaalta... onhan kuvattomuudessa puolensakin: törkeitä ehdotuksia tulee postilaatikkoon vähemmän. - Ikisinkku M
yksi vain kirjoitti:
Aluksi: olen samaa mieltä näistä "katseenkestävistä" ja "komeaksi kehutuista". Noiden ilmaisujen takaa ei koskaan paljastu komeaa miestä. Ihan tavallinen korkeintaan. Joskus jopa suorastaan rumahko.
Itselläni on kuvaton profiili nettipalstalla. Tietäen kuitenkin miesten kiinnostuvan visuaalisesti, olen jättänyt profiilini toteavan maininnan kauneudesta.
Syinä kuvattomuuten on kaksi asiaa. Profiilissani on asia, josta en halua itseäni muistettavan reaalielämässä, enkä halua kasvojani sen vuoksi näkyviin. Toinen syy on, että livenä saan lähestymisiä ulkonäköni vuoksi jatkuvasti. Vaikka ymmärränkin, että totta kai ulkonäkö on ensimmäinen vieraasta ihmisestä havaittava asia, toivoisin miehen silti ensisijaisesti ihastuvan persoonaani. Netissä niin voi tehdäkin.
Kuvan saa toki, jos siihen lähestymisviestin perusteella on aihetta.
Toisaalta... onhan kuvattomuudessa puolensakin: törkeitä ehdotuksia tulee postilaatikkoon vähemmän.Jatkanpa aiheeseen liittyen vielä sen verran että ne oikeasti hyvännäköiset tuskin haluavat hirveästi korostaa ulkonäköasiaa siksikin kun ovat ihan tarpeeksi usein saaneet kuulla ihmettelyä "kuinka noin hyvännäköinen voi olla vapaana" yms. siitä kun helposti syntyy sitten mielikuva että on sitten jotenkin muuten isosti vikaa kun on sinkkuna tuosta ulkoisesta habituksesta huolimatta, ei kovin mieltäylentävää välttämättä. Kuvallisille todella misseille naisille varmaan tulee noita ja veikkaanpa että sellainen joka älyää lähestyä tekstin kautta huomioiden muutakin kuin pelkän naaman ja kropan korjaa potin. Sellaiset jotka taas eivät kehuja ole kuulleet kuin kohteliasiuudesta tietysti haluavat asiaa korostaa kun ajattelevat sen olevan se kovin valtti markkinoilla.
- yksi vain
Ikisinkku M kirjoitti:
Jatkanpa aiheeseen liittyen vielä sen verran että ne oikeasti hyvännäköiset tuskin haluavat hirveästi korostaa ulkonäköasiaa siksikin kun ovat ihan tarpeeksi usein saaneet kuulla ihmettelyä "kuinka noin hyvännäköinen voi olla vapaana" yms. siitä kun helposti syntyy sitten mielikuva että on sitten jotenkin muuten isosti vikaa kun on sinkkuna tuosta ulkoisesta habituksesta huolimatta, ei kovin mieltäylentävää välttämättä. Kuvallisille todella misseille naisille varmaan tulee noita ja veikkaanpa että sellainen joka älyää lähestyä tekstin kautta huomioiden muutakin kuin pelkän naaman ja kropan korjaa potin. Sellaiset jotka taas eivät kehuja ole kuulleet kuin kohteliasiuudesta tietysti haluavat asiaa korostaa kun ajattelevat sen olevan se kovin valtti markkinoilla.
Olet oikeassa.
Edellisellä "kierroksella" profiilissani oli kuva. En lähtenyt treffeille yhdenkään miehen kanssa, joka lähetti ulkonäkööni liittyvää sisältöä. Nokkela, huumorintajuinen ja hyvin kirjoitettu viesti ilman minkäänlaista kommenttia ulkonäöstäni - ja oltiin jo paljon lähempänä deittejä.
Ehkä se on joillekin vaikea ymmärtää, miksi ulkonäön vuolas kehuminen on turn off. Alkaisi se itse kutakin kyllästyttää, jos vieraat ihmiset tulisivat kertomaan monta kertaa illassa / viikossa esimerkiksi "Suomen lippu on sinivalkoinen." Paljonpa se jaksaa kiinnostaa.
Muutenkin ulkonäön kehuminen kauniille on turhaa. Jos mies lähestyy - oli se sitte netissä tai livenä - on jo ylittänyt miehen ulkonäkökynnyksen, eli mies pitää viehättävänä. Ei sitä tarvitse enää kertoa. Paitsi ehkä ajan kuluessa, kun seurustelusuhde on kestänyt jo pidempään. ;) - yksi vain
yksi vain kirjoitti:
Olet oikeassa.
Edellisellä "kierroksella" profiilissani oli kuva. En lähtenyt treffeille yhdenkään miehen kanssa, joka lähetti ulkonäkööni liittyvää sisältöä. Nokkela, huumorintajuinen ja hyvin kirjoitettu viesti ilman minkäänlaista kommenttia ulkonäöstäni - ja oltiin jo paljon lähempänä deittejä.
Ehkä se on joillekin vaikea ymmärtää, miksi ulkonäön vuolas kehuminen on turn off. Alkaisi se itse kutakin kyllästyttää, jos vieraat ihmiset tulisivat kertomaan monta kertaa illassa / viikossa esimerkiksi "Suomen lippu on sinivalkoinen." Paljonpa se jaksaa kiinnostaa.
Muutenkin ulkonäön kehuminen kauniille on turhaa. Jos mies lähestyy - oli se sitte netissä tai livenä - on jo ylittänyt miehen ulkonäkökynnyksen, eli mies pitää viehättävänä. Ei sitä tarvitse enää kertoa. Paitsi ehkä ajan kuluessa, kun seurustelusuhde on kestänyt jo pidempään. ;)Äh, se kaikkein itsestäänselvin syy jäi pois: liiallinen ulkonäköön tuijottaminen on pinnallista. Se antaa ihmisestä kylmän mielikuvan ja antaa todellakin ymmärtää, että ulkonäkö on liian tärkeä tekijä kumppania valittaessa.
- Ikisinkku M
yksi vain kirjoitti:
Äh, se kaikkein itsestäänselvin syy jäi pois: liiallinen ulkonäköön tuijottaminen on pinnallista. Se antaa ihmisestä kylmän mielikuvan ja antaa todellakin ymmärtää, että ulkonäkö on liian tärkeä tekijä kumppania valittaessa.
No niinpä, sen ehkä paremmin tajuaa sellainen jolla on tuosta vähän kokemusta, ne ulkonäkökeskeisimmäthän yleensä hanakimmin lähestyy ja sitten tympii kun ne jotka itseä voisvat kiinnostaa eivät välttämättä "uskalla" ottaa kontaktia, itse jos otat niin silloinkin voi olla kylmä seinä vastassa kun luullaan playeriksi tms.
- Yksi.nainen
Mikä on kauneutta ja kuka on kaunis?
Minulla oli joskus aikaisemmin kuvallinen profiili. Sain todella paljon tyhjänpäiväisiä viestejä tyyliin "kaunis nainen", "ihana kypsä nainen" joihin on aika vaikea vastata mitään. Yksi mies, jolla oli todella hauska ja vitsikäs profiili, kertoi tehneensä itselleen pilaprofiilin ja haluavansa selvittää, liikkuuko kauniiden naisten päässä muutakin kuin oma ulkonäkö. Kaikesta päätellen jotkut pitivät minua kauniina, mutta itse en ole koskaan pitänyt. Nyt kun profiilissani ei ole valokuvaa ja kun olen jossain vaiheessa lähettänyt kuvani jollekin miehelle, niin osasta heistä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Ovat varmaan säikähtäneet perinpohjaisesti, joten tuskinpa olen kaunis. Kuinka sitten kuva sai aikaan sen, että joitakin tuli sellaisia viestejä?
Itse toivon, että miesten profiileista tulisi esille jonkinlainen persoonallisuus, joka voisi kiinnostaa. Sitten kun ottavat yhteyttä, viesti saisi olla pitempi kuin puolikas riviä ja siinä voisi lukea muutakin kuin "pitäisikö meidän tavata?" tai "kiinnostaako miehinen mies?" tai "sulla on kiva profiili". Kuitenkin heillä näyttäisi olevan korkeakouluopintoja ja jonkinmoinen tulotaso, joten luulisi olevan kykyä kirjoittaa jotain korkeampitasoista, vaikka sillä ei tarvitsekaan tavoitella mitään kirjallisuuden Nobelia. Keskustelevat varmasti paljon korkealentoisemmin kaljakavereidensa ja jopa lemmikkikoiriensa kanssa kuin tuntemattomille naisille täällä treffipalstalla. Vai kuvastaako se niiden miesten arvostusasteikkoa, pitävät naisia älyllisesti kaikkein alimpina olentoina? - Yksi.nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Jatkanpa aiheeseen liittyen vielä sen verran että ne oikeasti hyvännäköiset tuskin haluavat hirveästi korostaa ulkonäköasiaa siksikin kun ovat ihan tarpeeksi usein saaneet kuulla ihmettelyä "kuinka noin hyvännäköinen voi olla vapaana" yms. siitä kun helposti syntyy sitten mielikuva että on sitten jotenkin muuten isosti vikaa kun on sinkkuna tuosta ulkoisesta habituksesta huolimatta, ei kovin mieltäylentävää välttämättä. Kuvallisille todella misseille naisille varmaan tulee noita ja veikkaanpa että sellainen joka älyää lähestyä tekstin kautta huomioiden muutakin kuin pelkän naaman ja kropan korjaa potin. Sellaiset jotka taas eivät kehuja ole kuulleet kuin kohteliasiuudesta tietysti haluavat asiaa korostaa kun ajattelevat sen olevan se kovin valtti markkinoilla.
Mistäs arvasit? Juuri tuollaista on joutunut kuulemaan ja olet tasan oikeassa siinä, miltä tuntuu: alkavat kai epäillä että täytyy olla jotain vikaa kun on vapaana "tuollaisesta ulkonäöstä" huolimatta. Joskus mietin itsekin, mikä minussa oikein on vialla, kun on niin vaikea löytää ketään ja "kaikki muut" ovat löytäneet tai löytävät pian.
"Vapauden menettämiseen" tarvitaan kuitenkin kaksi ja molemminpuolinen kiinnostus.
Ja suom. huom. en edes kaunis, jostain syystä jotkut vain näyttävät luulevan niin, tai se on katsojan silmässä, niin kuin sanotaan. - yksi vain
Yksi.nainen kirjoitti:
Minulla oli joskus aikaisemmin kuvallinen profiili. Sain todella paljon tyhjänpäiväisiä viestejä tyyliin "kaunis nainen", "ihana kypsä nainen" joihin on aika vaikea vastata mitään. Yksi mies, jolla oli todella hauska ja vitsikäs profiili, kertoi tehneensä itselleen pilaprofiilin ja haluavansa selvittää, liikkuuko kauniiden naisten päässä muutakin kuin oma ulkonäkö. Kaikesta päätellen jotkut pitivät minua kauniina, mutta itse en ole koskaan pitänyt. Nyt kun profiilissani ei ole valokuvaa ja kun olen jossain vaiheessa lähettänyt kuvani jollekin miehelle, niin osasta heistä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Ovat varmaan säikähtäneet perinpohjaisesti, joten tuskinpa olen kaunis. Kuinka sitten kuva sai aikaan sen, että joitakin tuli sellaisia viestejä?
Itse toivon, että miesten profiileista tulisi esille jonkinlainen persoonallisuus, joka voisi kiinnostaa. Sitten kun ottavat yhteyttä, viesti saisi olla pitempi kuin puolikas riviä ja siinä voisi lukea muutakin kuin "pitäisikö meidän tavata?" tai "kiinnostaako miehinen mies?" tai "sulla on kiva profiili". Kuitenkin heillä näyttäisi olevan korkeakouluopintoja ja jonkinmoinen tulotaso, joten luulisi olevan kykyä kirjoittaa jotain korkeampitasoista, vaikka sillä ei tarvitsekaan tavoitella mitään kirjallisuuden Nobelia. Keskustelevat varmasti paljon korkealentoisemmin kaljakavereidensa ja jopa lemmikkikoiriensa kanssa kuin tuntemattomille naisille täällä treffipalstalla. Vai kuvastaako se niiden miesten arvostusasteikkoa, pitävät naisia älyllisesti kaikkein alimpina olentoina?Tietysti kauneus on hyvin subjektiivista. Yksikään ihminen ei ole kaikkien mielestä kaunis.
Netissä jokainen nainen saa kommentteja kauneudesta. Se on myös joidenkin miesten tapa yrittää valloittaa nainen, kuvitellen, että latelemalla ulkonäköön liittyviä kohteliaisuuksia saa naisen. Osa on varmasti tosissaankin. Kai lähes jokainen on jonkun mielestä kaunis - tai edes viehättävä. Ainakin näin haluaisin uskoa.
Joskus viestittely voi päättyä vain siksikin, että toinen osapuoli on törmännyt jo johonkin, eikä viitsi mainita kirjoittelukumppanilleen mitään.
Ulkonäöstä vielä. Itse huomasin eron vuosien mittaan, kun ulkonäköni kehittyi. Kauan sitten olin kai pikkusöpö. En tullut ulkonäköni vuoksi torjutuksi tai hyljeksityksi, mutta sain huomiota ja kauneus-kommentteja kai lähinnä ns. tavallisen määrän verran. Pikku hiljaa tilanne muuttui. Nykyään (hämmentävää kyllä) miehet kääntyvät kadullakin katsomaan toisinaan pärääni. Vastaan tullessaan tuijottavat.
Ravintolassa komeitakin miehiä pörrää ympärillä kuin kärpäsiä. Yhden yön juttuihin minua ei yritetä juuri koskaan, vaan halutaan treffeille. Kutsuvat tyrmäävän kauniiksi ja useammille treffeille päässeet treffikumppanit tuijottavat hiljaa silittäen poskea. Kaunis, sanovat. Treffeillä kuvan lähettäessäni (tilannetajuttomat) aloittavat kiivaan kehumisen (argh).
En kuvittele olevani mikään jumalan lahja miehille, mutta huomion määrästä päätellen aika moni ulkonäöstä pitää. Tavallaan se ahdistaa. Haluaisin, kuten sinäkin, että miehistä tulisi esille kiinnostava persoonallisuus. Sellainen, joka on aidosti kiinnostunut myös pääni sisällöstä, eikä vain tulevaisuudessa rapistuvasta ulkonäöstä.
Itse aina epäilen korkeakoulutusta, kun viestien sisältö on mitäänsanomaton. Fiksu ja sosiaalisesti älykäs mies osaa varmasti ymmärtää, ettei pelkällä 'moilla' ketään valloiteta. - Ikisinkku M
Yksi.nainen kirjoitti:
Mistäs arvasit? Juuri tuollaista on joutunut kuulemaan ja olet tasan oikeassa siinä, miltä tuntuu: alkavat kai epäillä että täytyy olla jotain vikaa kun on vapaana "tuollaisesta ulkonäöstä" huolimatta. Joskus mietin itsekin, mikä minussa oikein on vialla, kun on niin vaikea löytää ketään ja "kaikki muut" ovat löytäneet tai löytävät pian.
"Vapauden menettämiseen" tarvitaan kuitenkin kaksi ja molemminpuolinen kiinnostus.
Ja suom. huom. en edes kaunis, jostain syystä jotkut vain näyttävät luulevan niin, tai se on katsojan silmässä, niin kuin sanotaan.Kokemukseen pohjauuvaahan tuo kai minullakin on kun en kovinkaan pahan näköinen ilmeisesti ole ulkoisesti niin kyllähän tuota "ihmettelyä" varsinkin nuorempana sai kuulla toisinaan. Itseasiassa luulen sen että jos on vähän keskimääräistä "paremman" näköinen rajoittavan pariutumista, osin siksi kun huomiota saa niiltä jotka ei itseä kiinnosta, osin kun jotkut kiinnostavat pitävät playerina, osin kun ehkä sitä itsekään ei niin hanakasti halua sitoutua kun "vientiä" olevinaan piisaa, jne. Iseasiassa nuoruusvuosien kaveriporukasta taidetaan olla "vapaina" tänäpäivänä ne jotka sitä huomiota ehkä helpoimmin saivat ja ehkä saadaan nykyäänkin mutta muut ovat jo onnellisesti pariutuneet.
- Ikisinkku M
Yksi.nainen kirjoitti:
Itse toivon, että miesten profiileista tulisi esille jonkinlainen persoonallisuus, joka voisi kiinnostaa. Sitten kun ottavat yhteyttä, viesti saisi olla pitempi kuin puolikas riviä ja siinä voisi lukea muutakin kuin "pitäisikö meidän tavata?" tai "kiinnostaako miehinen mies?" tai "sulla on kiva profiili". Kuitenkin heillä näyttäisi olevan korkeakouluopintoja ja jonkinmoinen tulotaso, joten luulisi olevan kykyä kirjoittaa jotain korkeampitasoista, vaikka sillä ei tarvitsekaan tavoitella mitään kirjallisuuden Nobelia. Keskustelevat varmasti paljon korkealentoisemmin kaljakavereidensa ja jopa lemmikkikoiriensa kanssa kuin tuntemattomille naisille täällä treffipalstalla. Vai kuvastaako se niiden miesten arvostusasteikkoa, pitävät naisia älyllisesti kaikkein alimpina olentoina?Luulen että viestien pituudella ei välttämättä ole yhteyttä koulutustasoon, itse silloin joskus kun aiemmin oli profiili ihmettelin kun melkeinpä mitä koulutetumpi nainen sen lyhempiä ja kylmemmäntuntuisia viestejä vaikka muuta olisi voinut äkkiä luulla. Ilmeisesti oppikirjoja lukemalla ei saa valmiuksia tuottaa sujuvaa tekstiä vaan siihen tarvitaan kaunokirjallisuusharrastusta, näin olettaisin.
- En minä ainakaan
Ikisinkku M kirjoitti:
Jokaisella on oma makunsa ulkonäön suhteen, itse en koskaan kehu ketään kohteliaisuudesta enkä ole moista kuullut kenekään muunkaan sanovan. Kyllä ne saadut kehut on aina ollut tarkoituksellisia, tuskin kukaan omasta mielestään epäviehättävää kehuu.
- kauniit kuvotukset
En lähde ketään puolustelemaan, mutta harvempi mies on valokuvamalli ja meikkaaja, joka osaa poseerata valokuvaan ja puuteroida naamansa näyttämään hyvältä. Siten keskinkertaiselta kuvassa näyttävä mies voi olla luonnossa paremman näköinen, näin ovat naisetkin kertoneet tällä palstalla. Naisilla tämä menee yleensä toisinpäin, pakkelilla ja muilla stailattu naama kuvassa ja luonnossa kuin jokin kuvotus.
- 12+18
Eiköhän se naisillakiin mene ihan samoinpäin, jos nyt ei ole mistää mallikatalogista repäisty kuva naisella. Minä ainakin olen käynyt monet kerrat treffeillä naisten kanssa, jotka ovat livenä näyttäneet paremmalta kuin kuvassa netissä. Ja sehän on vain ollut mukava positiivinen yllätys. Ei sitä kuvaa pidä tuijotella liikoja. Ihminen on yleensä elävänä paljon enemmän kuin jossain vaivaisessa kuvassa.
- kokemusta_on
Aika moni mies on profiilikuvassaan totinen tai tukka on sekaisin tai muuten näyttää epäsiistiltä. Ei paljon vakuuta jos kertoo olevansa huumorintajuinen jne. Jos nyt kuva on pakko nettiin laittaa niin laittais edes sellaisen, jossa näyttää hyvältä ja edes vähän hymyilee. Näyttäis komeammalta hymyillen kuin totisena. Vaikkei mulla olekaan kovin kovat ulkonäköriteerit, niin huono kuva profiilissa voi tehdä sen, etten edes halua tutustua.
- ohi aiheesta vähän
kokemusta_on kirjoitti:
Aika moni mies on profiilikuvassaan totinen tai tukka on sekaisin tai muuten näyttää epäsiistiltä. Ei paljon vakuuta jos kertoo olevansa huumorintajuinen jne. Jos nyt kuva on pakko nettiin laittaa niin laittais edes sellaisen, jossa näyttää hyvältä ja edes vähän hymyilee. Näyttäis komeammalta hymyillen kuin totisena. Vaikkei mulla olekaan kovin kovat ulkonäköriteerit, niin huono kuva profiilissa voi tehdä sen, etten edes halua tutustua.
Totta puhut.
Mua ärsyttävät lisäksi aurinkolasivalokuvat sekä ne, joissa ei käytännössä näe kasvoja laisinkaan. Eivätkä yhtään sen parempia ole kaukaa otetut kuvat, eivätkä ne epätarkatkaan.
Ei mua ainakaan kiinnosta lähteä treffeille ilman kunnolla kuvaa nassusta ja silmistä.
Sitten vielä laittavat perään, että noh, kelpaako :):):) (kyllä, useilla hymiöillä)
- No hitostako sen tietää, kun eihän kuvasta saa mitään selvää! - huheu
kokemusta_on kirjoitti:
Minä myös olen ihmetellyt joidenkin miesten profiilikuvia...ihan karmeita...Oat kuin poliisin pidtyskuvissa, naama totisena,hirveän äksyn näköisiä,jotkut turpanaamaisina kuin ois juopotelleet kuukausitolkulla. jos on kuovartalikuva niin verkkareissa ja virittyneissä t-paidoissa, kaljamaha roikkua rellottaa vapaasti...pitäiskä näihin sitten muka ihastua..voi herrejee kuitennii...
- lifemocker
mä vaadin että nainen on normaalipainoinen/hoikka, koska itsekkin olen.
mutta JOS mulla olis joku deittiprofiili niin en kyllä mainitsisi ulkonäöstäni juurikaan mitään. senhän jokainen näkee kuvastakin! - fsdfsdfsdfs
Niin siis ihmisiähän on erilais, niin naisia kuin miehiä. En ymmärrä mitä siinä on ihmeellistä. Jotku kuvittelevat liian paljon, jotku liian vähän itsestään.
- ohitan ne
Minä ohitan suoraan kaikki katseenkestävät ja komeat miehet ja etenkin jos vielä viestissä kertoo olevansa katseenkestävä. Minkä katseen? Entäs tavalliset miehet? Mitä heille tapahtuu, jos joku katsoo? Sulavatko he vai mitä? Eikös me kaikki olla katseenkestäviä...typerä jo sanana.
- ihme rehvastelijoita
Mitä sinäkin ohitat, ainakin itsesi ja jäät yksin.
- Epäilen...
Ai että jos ohittaa ne miehet jotka ilmoittaa olevansa katseen kestäviä jää yksin? Ihan ihme logiikkaa taas, voihan katsella sellaisten miesten profiileja jotka eivät sano ulkonäöstä mitään vaan joiden ulkonäön voi päätellä kuvasta ihan itse. Ottaa sitten yhteyttä jos miellyttää.
- lifemocker
kyllä sekin jotain musta kertoo ettei viitsi kuvaansa laittaa esille
- kuvallinen on idioot
lifemocker kirjoitti:
Älä muuta sano, sinä olet hyvä esimerkki harvinaisen typerästä ihmisestä, jolla tuskin voi olla muuta vaikuttavaa roolia elämässä, kuin esiintyä julkisesti nettipellenä.
- lifemocker
kuvallinen on idioot kirjoitti:
Älä muuta sano, sinä olet hyvä esimerkki harvinaisen typerästä ihmisestä, jolla tuskin voi olla muuta vaikuttavaa roolia elämässä, kuin esiintyä julkisesti nettipellenä.
kannattaisiko tuota opetella noita solvauksia ensin, ennenkuin tulee nettiin tekemään itsestään ääliön ;)
- kuva netissä kertoo
lifemocker kirjoitti:
kannattaisiko tuota opetella noita solvauksia ensin, ennenkuin tulee nettiin tekemään itsestään ääliön ;)
Taas heität hyvän idean, sääli vain, ettet ymmärrä itse mitä tänne suollat.
- lifemocker
kuva netissä kertoo kirjoitti:
Taas heität hyvän idean, sääli vain, ettet ymmärrä itse mitä tänne suollat.
älä huoli. lue mun tekstit vaikka tavaamalla ja ajattele asioita vähän (kirjoita vaikka paperille, jos et muuten ymmärrä) niin kyllä ne mun pointit aukeavat hiljakseen, vaikka vähän hitaampi olisitkin ;)
- :-D
lifemocker kirjoitti:
älä huoli. lue mun tekstit vaikka tavaamalla ja ajattele asioita vähän (kirjoita vaikka paperille, jos et muuten ymmärrä) niin kyllä ne mun pointit aukeavat hiljakseen, vaikka vähän hitaampi olisitkin ;)
Sinulla on paha ongelma itsesi kanssa, yrität koko ajan opettaa muita, vaikka eväät ei riitä. Taas opetat tavaamaan ja lukemaan, et kuitenkaan osaa itse edes kirjoittaa! Tajuatko tässä mitään ristiriitaa?
Jos pelkästään haluat vi ttuilla, sekin käy, olen siinä tarvittaessa EM-tasoa.
Ei sinänsä ole mitään sinua vastaan, olet näköjään paljon kirjoittanut asiaakin näille palstoille muissa yhteyksissä, mutta jatkuva toisten neuvominen ja tuomitseminen ärsyttää muita. - lifemocker
:-D kirjoitti:
Sinulla on paha ongelma itsesi kanssa, yrität koko ajan opettaa muita, vaikka eväät ei riitä. Taas opetat tavaamaan ja lukemaan, et kuitenkaan osaa itse edes kirjoittaa! Tajuatko tässä mitään ristiriitaa?
Jos pelkästään haluat vi ttuilla, sekin käy, olen siinä tarvittaessa EM-tasoa.
Ei sinänsä ole mitään sinua vastaan, olet näköjään paljon kirjoittanut asiaakin näille palstoille muissa yhteyksissä, mutta jatkuva toisten neuvominen ja tuomitseminen ärsyttää muita.eikös tuo tullut jo selväksi, ettei sulla ole mitään käsitystä mitä "vittuilu" edes tarkoittaa! ;)
helposti riittää, täällä kun ei ihmiset tunnu osaavan ajatella omilla aivoillaan :P
meikä puhuu suoraan. jos tämä jotakuta ärsyttää niin se on henkilökohtainen voivoi - gal lup
lifemocker kirjoitti:
eikös tuo tullut jo selväksi, ettei sulla ole mitään käsitystä mitä "vittuilu" edes tarkoittaa! ;)
helposti riittää, täällä kun ei ihmiset tunnu osaavan ajatella omilla aivoillaan :P
meikä puhuu suoraan. jos tämä jotakuta ärsyttää niin se on henkilökohtainen voivoi...ja vedetäänpä tähän kohtaan pieni äänestys.
Ne, joiden mielestä lifemocker on aika lailla idiootti, painakaa tähän viestiin plussaa. Ne, joiden mielestä lifemocker on älykäs ja tekee fiksuja havaintoja kommentoiden taidokkaasti, painakaa miinusta.
Jos se vaikka vähän avarttaisi mokkerin ymmärrystä itsestään. - lifemocker
gal lup kirjoitti:
...ja vedetäänpä tähän kohtaan pieni äänestys.
Ne, joiden mielestä lifemocker on aika lailla idiootti, painakaa tähän viestiin plussaa. Ne, joiden mielestä lifemocker on älykäs ja tekee fiksuja havaintoja kommentoiden taidokkaasti, painakaa miinusta.
Jos se vaikka vähän avarttaisi mokkerin ymmärrystä itsestään.haa! mutta arvaappa miten paljon minua kiinnostaa mitä random tyypit minusta (tai no ylipäätänsäkkään mistään) ajattelevat?!
annan kuitenkin pikku vinkin ;)
http://www.intopalleron.net/up/kivikasa.jpg - ...........
gal lup kirjoitti:
...ja vedetäänpä tähän kohtaan pieni äänestys.
Jos se vaikka vähän avarttaisi mokkerin ymmärrystä itsestään.Painaisin monta plussaa, jos voisin. Minkä viestiketjun ikinä luenkaan, on tuo valopää siellä neuvomassa. Kaikista eniten naurattaa neuvot näissä suhdeasioissa. Jotenkin tuntuu ettei hällä ole niistä kokemusta. Vähän sama kuin lapseton ihminen neuvoo lapsellista kasvatuksessa.
- lifemocker
........... kirjoitti:
Painaisin monta plussaa, jos voisin. Minkä viestiketjun ikinä luenkaan, on tuo valopää siellä neuvomassa. Kaikista eniten naurattaa neuvot näissä suhdeasioissa. Jotenkin tuntuu ettei hällä ole niistä kokemusta. Vähän sama kuin lapseton ihminen neuvoo lapsellista kasvatuksessa.
höpöhöpö. korviesi välissä, sulla valopäällä, vikaa jos et ymmärrä pointtejani. tuskin se nyt minun vikani on jos sulla ei älli itselläsi riitä ;)
- kuvatonprofiili
lifemocker kirjoitti:
Jos on julkisessa ammatissa, ei välttämättä halua laittaa kuvaa nettiin kaikkien nähtäväksi. Mun profiilissa ei ole kuvaa, mutta siitä on seurannut se, että olen sekä ensimmäisellä että nyt toisellakin kierroksella saanut ainoastaan asiallisia viestejä. Ne, jotka vaikuttavat riittävän kiinnostavilta, saavat multa kuvan sähköpostiinsa.
- Niinpäniin
........... kirjoitti:
Painaisin monta plussaa, jos voisin. Minkä viestiketjun ikinä luenkaan, on tuo valopää siellä neuvomassa. Kaikista eniten naurattaa neuvot näissä suhdeasioissa. Jotenkin tuntuu ettei hällä ole niistä kokemusta. Vähän sama kuin lapseton ihminen neuvoo lapsellista kasvatuksessa.
Juippi on nörde, jolla ei ole elämää, vaan viettää kaiken aikansa netissä ja kirjoittelee joka paikkaan ja besserwisseröi ja meuhkaa.
- säälittävää
Niinpäniin kirjoitti:
Juippi on nörde, jolla ei ole elämää, vaan viettää kaiken aikansa netissä ja kirjoittelee joka paikkaan ja besserwisseröi ja meuhkaa.
Aiiivan. Säälittävintä oikestaan on, että hän ei ole vähimmässäkään määrin älykäs - mutta hän on liian yksinkertainen ymmärtääkseen sitä.
Idioottien kanssa turha väitellä. He eivät sisäistä rationaalisia perusteita, eivätkä muiden ihmisten näkökulmien pointteja, vaikka ne hierottaisiin naamaan tai tungettaisiin alakautta sisuksiin. - lifemocker
säälittävää kirjoitti:
Aiiivan. Säälittävintä oikestaan on, että hän ei ole vähimmässäkään määrin älykäs - mutta hän on liian yksinkertainen ymmärtääkseen sitä.
Idioottien kanssa turha väitellä. He eivät sisäistä rationaalisia perusteita, eivätkä muiden ihmisten näkökulmien pointteja, vaikka ne hierottaisiin naamaan tai tungettaisiin alakautta sisuksiin.haha, 2 valopäätä yrittää lyödä päitään yhteen... varokaa ettei kupolit säry ;)
- lifemocker
Niinpäniin kirjoitti:
elämä on täysin yliarvostettua ;)
- hsksidu
Se on vähän sama naisilla normaalipainoinen kauhee läski!
- terv. keskisuomesta
Yksi on selvä asia, että kun mies kehuu "komeaksi"itseään, niin ei kiinnosta
edes vastata. Toki pitää kertoa itsestään, mutta tuossa on se raja.
Itserakkaus ärsyttää ja se on numero 1. varsinkin kun ei ole mitään syytä
mainostaa.
Minulla on kuva profiilissa (tuore otos) ja se riittää, en näe mitään syytä
siitä kauneudesta vielä erikseen toitottaa.
Jonkun mielestä voin olla ok, mutta toinen näkee tavallisen keski-ikäsen
naisen. Olen pysytellyt mitoissani, koska kuntoilen jokapäivä, jollain lailla.
Ryyppääminen on vähäistä ja en polta, mutta ei nekään kenestäkään
tee naamaltaan enenpää kuin on.
Ne geenit saadaan ja niillä mennään. - Don Komia
Ja luuletko ettei naisten harhaluulo omasta ulkonäöstä ole jopa vielä pahempi? Nainen luulee lähes aina olevansa normaali tai hoikka, vaikka on YLIPAINOINEN. Ja se kauneuskin... voi luoja sentään...
- lifemocker
se johtuu ihan siitä, että pillun kipeät miehet kehuvat rumatkin tytöt kauniiksi
- norsut/rupikonnat
lifemocker kirjoitti:
se johtuu ihan siitä, että pillun kipeät miehet kehuvat rumatkin tytöt kauniiksi
Käykääpä naiset kurkkaamassa oman sukupuolen vieraskijoja kirjatumatta
ja taivas missä mennään. Iällä ei mitään merkitystä, vaikka muistuuttais
rupkonnaa, niin miehet mieltää söpöiksi, ihguksi, seksiä nähdään joka
puolella.
Nyt ihmetyttääkin, että jos miehet etsii kaunista edustavaa naista, niin
on hyvin ristiriitaista, että 35v mies laittaa näitä, siis ei minun mielestä
huonihoinen tupakkaa tupruttava voi olla kaunis.
Mikä mättää, tai missä. - Yksi.nainen
Miehet ne vasta luuleekin. Painoindeksi on 28-30 ja kuvailevat itsensä normaaleiksi. Omani on alle 20, sanokaa sitten vaikka kuikeloksi.
Noiden kahden tapauksen, Don Komian ja lifemockerin, viestejä ei paljon kannattaisi noteerata. Kundit haluavat selvästi provosoida ja naureskelevat kun onnistuvat.
- ...
Syyllistyt itsekkin samaan.
Sanot olevasi "ihan ok-näkönen" mutta todellisuudessa olet tavis/rumahko.- joopatijoo2
No totta tuokin, voin jonkun silmissä olla ruma, jonkun silmissä tavis ja jonkun silmissä ok- näköinen. Pointtini olikin nyt se, että en edes mainosta olevani edes ok- näköinen profiilisani. En puhu siellä mitään ulkonäöstäni. Sitä varten minulla on kuva siellä.
Ja toinen pointti on se, että vaikka pitäisin itseäni ok- näköisenä, en silti etsi vain hyvännäköisiä tai ok-näköisiä, vaan mukavia ihmisiä. - T:Se saatanan komea
joopatijoo2 kirjoitti:
No totta tuokin, voin jonkun silmissä olla ruma, jonkun silmissä tavis ja jonkun silmissä ok- näköinen. Pointtini olikin nyt se, että en edes mainosta olevani edes ok- näköinen profiilisani. En puhu siellä mitään ulkonäöstäni. Sitä varten minulla on kuva siellä.
Ja toinen pointti on se, että vaikka pitäisin itseäni ok- näköisenä, en silti etsi vain hyvännäköisiä tai ok-näköisiä, vaan mukavia ihmisiä.Toiset on kauniita ja komeita ,toiset taas rumia ja saatanan rumia. Näin se vaan menee ja ei voi mitään..Paitsi kaikki pillun puutteessa olevat miehet kehuu,rumat ja lihavatkin kauniiksi jos vaikka lohkeisi..
- Vissi ero
T:Se saatanan komea kirjoitti:
Toiset on kauniita ja komeita ,toiset taas rumia ja saatanan rumia. Näin se vaan menee ja ei voi mitään..Paitsi kaikki pillun puutteessa olevat miehet kehuu,rumat ja lihavatkin kauniiksi jos vaikka lohkeisi..
Kaikki miehet eivät niin tee, älä yleistä. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ei ainakaan heti tavatessa sano mitään toisen ulkonäöstä vaan on kiinnostunut naisesta myös ihmisenä ja sellaisen miehen kanssa voisi suhdettakin harkita. Sepä juuri erottaa ne pillunvonkaajat niistä aidosti kiinnostuneista.
- lifemocker
Vissi ero kirjoitti:
Kaikki miehet eivät niin tee, älä yleistä. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin ei ainakaan heti tavatessa sano mitään toisen ulkonäöstä vaan on kiinnostunut naisesta myös ihmisenä ja sellaisen miehen kanssa voisi suhdettakin harkita. Sepä juuri erottaa ne pillunvonkaajat niistä aidosti kiinnostuneista.
eihän ihmiset edes lähde tutustumaan ulkonäöltään vastenmieliseen ihmiseen?
- Vissi ero
lifemocker kirjoitti:
eihän ihmiset edes lähde tutustumaan ulkonäöltään vastenmieliseen ihmiseen?
No niinpä, saatika kehuisi kauniiksi, ei takuulla. Itse en harrasta yhdenillan juttuja joten tunnistan pillun vonkaajat jo kaukaa ja vältän sellaisia kuin ruttoa.
- lifemocker
Vissi ero kirjoitti:
No niinpä, saatika kehuisi kauniiksi, ei takuulla. Itse en harrasta yhdenillan juttuja joten tunnistan pillun vonkaajat jo kaukaa ja vältän sellaisia kuin ruttoa.
paitsi kyllä miehet kehuvat rumatkin naiset kauniiksi... joittenkin kun on pakko vongata kaikilta!
- Vissi ero
lifemocker kirjoitti:
paitsi kyllä miehet kehuvat rumatkin naiset kauniiksi... joittenkin kun on pakko vongata kaikilta!
Mutta juuri tuollaiset epätoivoiset vonkaajat ja hyväksikäyttäjät kierrän kaukaa. Minä näen ihmisten läpi, joten minua ei kuseta yksikään kaksilahkeinen. Siinäpähän kehuvat niitä rumiakin kauniiksi, ei ole minulta pois mitenkään. Onneksi osaan erottaa ne aidot kehut noista ns.feikkikehuista. Kyllä sen vaan huomaa jos jollakin on taka-ajatuksia.
- lifemocker
Vissi ero kirjoitti:
Mutta juuri tuollaiset epätoivoiset vonkaajat ja hyväksikäyttäjät kierrän kaukaa. Minä näen ihmisten läpi, joten minua ei kuseta yksikään kaksilahkeinen. Siinäpähän kehuvat niitä rumiakin kauniiksi, ei ole minulta pois mitenkään. Onneksi osaan erottaa ne aidot kehut noista ns.feikkikehuista. Kyllä sen vaan huomaa jos jollakin on taka-ajatuksia.
jotkut naiset kun ovat niin huomionhakuisia ja epätoivoisia, että ottavat ne tosissaan. sitten se nousee heille hattuun ja luulevat liikoja itsestään.
- Vissi ero
lifemocker kirjoitti:
jotkut naiset kun ovat niin huomionhakuisia ja epätoivoisia, että ottavat ne tosissaan. sitten se nousee heille hattuun ja luulevat liikoja itsestään.
Minä en ainakaan luule, päinvastoin. Otan kehut kehuina, mutta en kuolemanvakavasti. En osaa objektiivisesti arvioida omaa ulkonäköäni, mutta harvatpa osaavat. Se joko yli tai ali-arvioidaan. Olen aika ujo, en millään tavalla huomionkipeä.
- lifemocker
Vissi ero kirjoitti:
Minä en ainakaan luule, päinvastoin. Otan kehut kehuina, mutta en kuolemanvakavasti. En osaa objektiivisesti arvioida omaa ulkonäköäni, mutta harvatpa osaavat. Se joko yli tai ali-arvioidaan. Olen aika ujo, en millään tavalla huomionkipeä.
hyvä kuulla että joillain on vielä jalat maassa ^^
- Vissi ero
lifemocker kirjoitti:
hyvä kuulla että joillain on vielä jalat maassa ^^
Heh, taidan olla aika maanläheinen ihminen :)
Mutta kun komeus/kauneus ei ole mitään absoluuttista. Jos yksi tuhannesta on sanonut sinua komeaksi/kauniiksi, et voi olettaa, että 999 muuta tekisivät samoin. Maailmalla on monia filmitähtiä tai malleja, joita en pidä kauniina, eivätkä he EHKÄ minua :D No filmarit ja mallit ovat valokuvauksellisina kylläkin, mutta entäs me tavikset. Kaikki kumppanini ovat olleet mielestäni kauniita ja kumppanieni mielestä olen ollut komistus, taatusti muidenkin, mutta en voi sitä yleistää. Kauneus/komeus on katsojen silmissä ja näissä asioissa on typerää edes yrittää syöttää tuntemattomalle mielipiteitä. Eiköhän kannata antaa katsojan silmille valta puolin ja toisin.
- hjhgjhgjghjghj
"En viitsi tänne kuvaani laittaa, mutta ulkonäköni pitäisi olla ihan ok"
Eikö tuo kerro sen mitä tuossa sanotaankin?? Vai pitäiskö tuo tulkita että perseeltä nayttää naama ja vitun idiootti on kun puhuu ulkonäöstään ?? - joopatijoo2
Miten jollain on aikaa trollailla täälläkin ketjussa?
Ei sillä ainenkaan kumppania ole, muuten ei olisi aikaa noin intensiivisesti kirjoitella täällä :)
Hyvin todennäköisesti hän tähänkin viestiin kommentoi jotain todella nasevaa, tai sitten kapinamielessa jättää kommentoimatta.
Kannattaisiko hänenkin siirtyä täältä virtuaalimaailmasta iha oikeaan elämään? - T:Se saatanan komea
Ei trolli vaan se totuus,parin sadan kanssa treffeillä käynyt ja parille sadalle pakit antanut..
Koittakaa ymmärtää! ei kaikki voi olla komeita,huom siis oikeasti.
Vaan kauniita ja komeita on murto-osa..
Sisäinen kauneus on kuitenkin tärkeintä,eikä se kaunis tai komea kuori.(Mielummin olisin ihan taviksen näköinen). - Rumille naisille
Tosin täytyy nyt myöntää että asenteeni on se etten voi sietää että asiaa kierrellään ja kaarrellaan sekä naiset pakenevat omaa pinnallisuuttaan eri asteisiin valheisiin sekä sanontoihin kuten "kemiat tai "se jokin" yms. vaikka kyse on naisen omasta kauneus ja komeuskäsityksestä joka on usein hyvin hyvin kapea.
Tämän jälkeen jos asian toteaa niin se on sitten vinkumista tai katkeruutta tai jotain muuta vastaavaa.
Nähtävästi tämä on kielletty puheenaihe miehen osalta. Vain rumalla naisella on "lupa" olla ruma ja tuntea siitä marttyrisuutta, mutta miehessä täytyy olla muutakin vikaa ja hän vinkuu turhaan jos toteaa että naiset kattoo aina ensin miehen naamaa joka ratkaisee. - MMM
Ulkonäkö on kovin henkilökohtainen asia, ei siitä voi käydä juupaseipäs keskustelua.. Toisille se merkkaa enemmän, kun taas toisille vähemmän ja myös se miten itsensä näkee, kokee - vaihtelee.
Eräs tarina matkan varrelta:
Treffaillessani, tapasin erään urheilevan naisimmeisen. Kiinnostuin profiilista, koska siinä oli kuva suht normaalivartaloisesta nuoresta naisesta. Hän etsi urheilullista, treenattua miestä. Olin itse tuolloin aika aktiivinen kuntoilemaan - kluntosalilla tuli käytyä säännällisesti ja juostuakin tuli (...jos joku kaipaa tietoja spesifisesti niin yli 100kg penkistä ja marathon tuli juostua kahdesti kesässä..).
Itselläni ei ollut sen kummemmin odotuksia toiselle, kuin että etsin kuntoilevia, kivan näköisiä, omaa silmääni miellyttäviä naisia, ja katsoa mihin se sitten johtaisikaan.
No, perussetti, muutama viesti, ja sitten tapaamaan livenä, koska viestien kautta rakentuu monesti valheellisia odotuksia, ja usein pettymyksiä kun todellisuus ei vastaakkaan pään sisälle rakennettuja kuvitelmia.
Ensimmäinen tapaaminen meni ihan ok, mutta ihmettelin aluksi vastapuolen pukeutumista. Oli sellaista tunikamallista vaatetta, joka sopivasti valehtelee kehotyypin, mutta ei se oikeastaan haitannut. Keskusteltiin ja tutustuttiin, ja sovittiin seuraavasta tapamisesta.
No, asiat johtivat normaalia tietä lopulta siihen että olimme molemmat jossain vaiheessa alasti. Vieläkään itseäni ei haitannut se että tyttö oli selkeästi pulska, ja jos hän kertoi profiilissaan harrastava säännöllisesti liikuntaa - Tarkoittiko hän että kolmen vuoden välein?
Lopulta sitten päätin jutun, kun itseäni alkoi kalvamaan vastapuolen "itsepetos"... Se että hän oli normaalia isoluisempi, on siis ihan normaalia. Mutta hänen juttunsa pyörivät monesti arvostelevasti muiden ihmisten ulkonäön ympärillä. Ja todella piti itseään urheilullisena?! Sain selville että hänen profiilikuvansa ole kolme, neljä vuotta vanha kuva - kun löysin sen hänen FB profiilista päivättynä. Siinä kuvassa hän oli ehkä urheilullisen rajamailla. Nyt 3v. ja 30kg jälkeenpäin... niin no, you get the picture.
Silti myös se, mikä paljastui siinä tutustuttaessa, että hänellä itsellään oli valtavat kriteerit toiselle. Ei kelvannut normaali, kun piti olla rikas, rakas, komea ja lihaksikas. Trendikäs vaatteiltaan ja niin edelleen.
Pahaksi onneksi hänelle, vaikka meitä mukavia miehiä on - Niin meillä tosiaan on myös valinnanvaraakin. En etsi ulkonäöllisesti täydellistä, saa olla normaali. Ja suurin osahan on! ..Mutta jotenkin tuollainen luonne alkoi nopeasti ärsyttämään.
Löysin lopulta sellaisen kivankin, ja tässä nyt mennään yhdessä eteenpäin. Tsemppiä etsinnöille :) - Katariinakenties
Sain juuri omaan deitti-ilmoitukseeni toisen kerran samalta mieheltä vastauksen. Kuten ensimmäiselläkin kerralla, vastaus sisälsi kaksi lausetta: todella typerän/omituisen tervehdyksen sekä vaatimuksen kuvan lähettämisestä. Ilmoituksessani tosiaan mainitsen, että en omalta koneeltani saa sellaista ilmoitukseen liitettyä (kuvan rajaaminen tabletilla ei onnaa, jos joku tietää miten se tehdään please jakakaa tietonne!), mutta lähetän sen kyllä pyydettäessä. Ikävä kyllä tämä tapaus VAATI kuvaa, ja toisti vaatimuksensa 2 tunnin päästä vaikka selitin että en just nyt pysty koska liitetiedostot eivät pelaa ja yritän korjata asiaa.
Ekalla kerralla pari kuukautta sitten en edes vastannut koko viestiin, sillä se oli sävyltään melkeinpä törkeän käskevä - muistin tyypin vasta kun viimeisen viestin tökerö sävy toi mieleen jotain tuttua...ehdotin että hänhän voi lähettää minulle oman kuvansa tässä odotellessa, mutta kumma kyllä sitä ei ole kuulunut. Eli tyyppi rankkaa vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella, mutta ei uskalla omaa pärstäänsä laittaa esille. Mietinpä vain, miksi. Joko kyseessä on a) todellakin vain äitinsä komeaksikehuma tai b) todella tyhjäpäinen peluri. Jotain itserakkauden määrästä voi tietyst päätellä siitä, että tyyppi on laittanut sekä S24-nickikseen että s-postiosoitteekseen oman pituutensa...
Lienee sanomattakin selvää, että tämä tyyppi kehuu (muun muassa) ulkonäköään omassa ilmoituksessaan ja asettaa naiselle hirveät vaatimukset. Saan ihan tarpeeksi kuulla, sekä miehiltä että naisilta, kivoja asioita ulkonäöstäni ja olen myös tehnyt mallintöitä joten rumilus en liene. Mutta jos päällimmäinen huoli on ulkonäkö ja sitä kuvaa vaaditaan aivan kuin alaistaan käskyttäisi, niin pitäköön tunkkinsa. Ulkonäkö, kaunis kuori on täysin merkityksetön jos sisältö on päinvastainen/vastenmielinen.
Onneksi nämä ulkonäkökeskeiset miehet ja naiset yleensä tyydyttävät kysynnän ihan keskenään ja antavat meidän sydän ja aivot edellä menevien mellastaa rauhassa.
Vastasin juuri tosi kivannäköisen miehen viestiin, koska se oli sävyltään ystävällinen, ei-itserakas ja kyseinen ihminen omaa näin ensivaikutelman perusteella terveen pään ja hyvän sydämen. Jäämme katsomaan mitä tuleman pitää... - ....................
Eikö tuo ole aivan itsestään selvää, että vain omasta habituksestaan epävarma tai ylimielisesti toisiin suhtautuva (epäilee kaikkien netissä olevien naisten/miesten olevan surkimuksia ja hän harvinaislaatuinen poikkeus). Ihan vastaavia määritelmiä löytyy naistenkin profiileista ja itse skippaan 99 %:lla varmuudella profiilin, missä nainen kertoo olevansa tasokas.
Itselläni lukee reilusti, että olen ruma. Ja ne jotka ei ole uskonut, ovat saaneet kuvani, ja kuinka ollakkaan toteavat etten valehdellut, ja posti luonnollisesti loppuu.
Mutta eipä se valehtelu pitkälle kantais.Ihmisistä on vain tullut pinnallisempia. Erilaiset mediat, internet vääristävät ihmisen käsitystä todellisuudesta, mahdolisesta tarjonnasta. Itse ajattelen että ihmisten pitäisi useammin sulkea silmänsä, kuvitella olevansa sokeita, ja hankkia käsityksensä toisesta käyttäen muita keinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019