Leveä pylly on tervettä!

meowwww

Oon aina tuskaillut leveältä näyttävää pyllyänii. äsken laskin vyötärö-lantio-suhteeni
(vyötärö 60 ja lantio 88) sain 0.68 joka on kuulemma hyvä terveyden kannalta ja miesten? :D Kohotti itsetuntoa kummasti, käykää kattoos omanne =)

http://www.tohtori.fi/?page=4477884

75

1336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------o

ei tämän miehen mielestä

• 124816

Kyllä naisella saisi mielellään olla isompi hanuri kuin miehellä, muuten menee ihan väärinpäin.
      Taitaa ne pieniä peppuja himoitsevat miehet olla jotain kaappihomoja =D.

• marco c:llä

Olen varmaan kaappihomo. huh.

• 13+20

Olen myös lukenut jostain, että 0,67 olisi miesten silmään optimaalinen suhde.33

• meowww

0.7 on ihanne ja mulla on vissiin vähän liian iso sit toi suhde :D

• liity jäseneksi 17+1
      • joopa joo

Hieno trolli! -15-20kg tosta niin palataan asiaan.

• inybvrcexsw
        joopa joo kirjoitti:

Jos tuosta vielä pitää laihduttaa 20 kg niin luut alkavat törröttää. Millainen anorektikko sinulle oikein pitäisi olla. Tuo on jo varsin hoikka naisen vartalo.

• liity jäseneksi 17+1
        joopa joo kirjoitti:

Moikka "joopa joo". Kim Kardashian kelpaisi minulle juuri sellaisenaan. Eli ei tarvitsisi laihduttaa. Toki joku 40 kg poikatyttö olisi kevyt nostaa ilmaan (kivaa ehkä joissain asennoissa seksiä harrastaessa) mutta kurvikkaisiin ja rintaviin olen jo niin tottunut, etten poikatytöstä ehkä paljoa innostuisi. Rinnat kun yleensä häviävät laihdutuksen mukana. Toki jos rinnat ja kurvit säilyisivät niin mikäs siinä sitten :)

• lifemocker
        liity jäseneksi 17+1 kirjoitti:

Moikka "joopa joo". Kim Kardashian kelpaisi minulle juuri sellaisenaan. Eli ei tarvitsisi laihduttaa. Toki joku 40 kg poikatyttö olisi kevyt nostaa ilmaan (kivaa ehkä joissain asennoissa seksiä harrastaessa) mutta kurvikkaisiin ja rintaviin olen jo niin tottunut, etten poikatytöstä ehkä paljoa innostuisi. Rinnat kun yleensä häviävät laihdutuksen mukana. Toki jos rinnat ja kurvit säilyisivät niin mikäs siinä sitten :)

sillon liian levee perse. muuten ok

• 1111111
        inybvrcexsw kirjoitti:

Jos tuosta vielä pitää laihduttaa 20 kg niin luut alkavat törröttää. Millainen anorektikko sinulle oikein pitäisi olla. Tuo on jo varsin hoikka naisen vartalo.

höpö höpö

• Toinen Mies....,

Nimenomaan! Ja täytyy muistaa, että oikeasti hyvävartaloisella naisella on myös muut paikat kohdallaan,pelkkä vyötärö ei tee kenenkään vartalosta kaunista, saati seksikästä. Täytyy olla hyvänmuotoiset hoikat sääret, oikeanmuotoinen takamus jne. Kimillä on takamuksen koko ihanne verrattuna muuhun vartaloon.

• heipä hei
        joopa joo kirjoitti:

Hieno trolli!

• meowww

kuka on puhunu kiloista mitään? urpo :D selvitä ensin mikä tämä vyötärö-lantio-suhde edes on....
      En tossa ees maininnu painoani? Ja voin kertoa että hoikka nainen olen :D mutta silti voi olla kurveja:)
      -ap

• joopa joo

Vaikea puhua vyötärö-lantio -suhteesta, kun en tiedä kuvan naisen ympärysmittoja.

• rnbgvc

Oikeassa olet. Mikään muhkuhan tuo peräsimesi ei kuitenkaan ole sillä olet varsin sutjakassa kunnossa.

• Itsekritiikki?

Leveä pylly on selluliittia. Lantiota ei mitat pakaroiden kohdalta, vaan lantion kohdalta. JOtkut persevät naiset jostain kumman syystä kuvailevat itsensä leveälanteiseksi silloin kun heilla on läskiahteri mutta kapea lantio eli edestä suht normaali ja takaa lihava.

• Oka53
      • lifemocker

aika kamalaa kun muijalla on miltei yhtä levee perse kun sun omat hartiat :D

• kuvottaa jo

Kyllä toi arse on aivan kamala perunasäkki. Ei kiitos.

• fy fan!
        kuvottaa jo kirjoitti:

Kyllä toi arse on aivan kamala perunasäkki. Ei kiitos.

Pyöränsatula uppoaa tonne vartta myöten. :D

• Sikinsokin!

Tuolla on iso per.se ei niinkään leveä lantio, josta täällä ilmeisesti puhutaan.

• tietoa löytyy
        Sikinsokin! kirjoitti:

Tuolla on iso per.se ei niinkään leveä lantio, josta täällä ilmeisesti puhutaan.

Naisille se on sama asia. Sillä on hyvä perustella syömistään.

• ---------------

Oot kyllä jotenkin aika vakavasti kieroutunut.

• jesni

1. kauhea
        2. jotenkin huono ryhti
        3.

• Jalkavasten jalkaa=)

Makuja on monia!

Itse en tykkää viimeisestä kuvan naisen vartalosta. Kamalat sääret. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin paksureisinen lyllertäjä, jolla reidet hinkaa toisiaan vasten ja kävely on kuin ankan.

Rotusääret ovat yksi hyvävartaloisen ominaisuus!

• lifemocker

• jessöör

• 21....
        lifemocker kirjoitti:

http://pinterest.com/pin/143411569354275898/

tää oli paras

Aika poikamaisesta kropasta kyllä tykkäätte miehet. Eihän tuossa ole luista lantiota ja selkesti kapeampaa vyötäröä nimeksikään. Tuo on aivan tavallinen suomalaisen teinipojan ruumiinrakenne noita tissejä lukuunottamatta.

• lifemocker
        21.... kirjoitti:

Aika poikamaisesta kropasta kyllä tykkäätte miehet. Eihän tuossa ole luista lantiota ja selkesti kapeampaa vyötäröä nimeksikään. Tuo on aivan tavallinen suomalaisen teinipojan ruumiinrakenne noita tissejä lukuunottamatta.

väärin, vaan siksi, koska läski ei ole kaunista EIKÄ naisellista

• asdasda12
        lifemocker kirjoitti:

väärin, vaan siksi, koska läski ei ole kaunista EIKÄ naisellista

juuri näin

• <azetsdrxyctfigvybhn
        Jalkavasten jalkaa=) kirjoitti:

Makuja on monia!

Itse en tykkää viimeisestä kuvan naisen vartalosta. Kamalat sääret. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin paksureisinen lyllertäjä, jolla reidet hinkaa toisiaan vasten ja kävely on kuin ankan.

Rotusääret ovat yksi hyvävartaloisen ominaisuus!

Eipä nuo sääret tai reidet ole mitenkään paksut. Pillikintut on sinua varten ja saat pitää ne vaikka kaikki.

• M44 8+11

Eikös 2 ja 3 ole vähän turhan laihoja?

Siinä mielessä nro 1 on ehdottomasti paras. Ja 4-5 on ihan ok.

• kudchghfx
        lifemocker kirjoitti:

http://pinterest.com/pin/143411569354275898/

tää oli paras

Eli pidät androgyynisestä vartalotyypistä?

Tuolla naisella nimittäin ei ole erottuvaa vyötäröä suhteessa lantioon.
        Niin kutsuttu laatikkomalli.

• Hyvä ihminen

1. & 4. Kauniita. Ykkösellä oikein nätti peppu ja nelosella sopivan pehmeä keho!

• 5+1

• 17+10

Kim Kardashianilla on kyllä hyvä perse ja tissit, mutta tuon kuvan perusteella vaikuttaisi olevan klassinen persjalka. Saisi olla noin 10 cm pidemmät jalat, niin jo olisi nainen eri paljon paremman näköinen.

• sdasada

Eipä kyllä ihastuta kumpikaan vartalotyyppi.

• lifemocker

• Niin että mikä

• Pera Pervo
        Niin että mikä kirjoitti:

Tämä on todennäköisesti tehty jotenkin kuvan käsittelyllä: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lv6x4jMfGK1qlxr57o1_500.jpg

Lopputulos ei sinällään yhtään hassumpi. Ihan pantavan näköinen typykkä

Tuo toinen ei ollut mikään leveälanteinen mutta ei nyt sentään mikään maskuliinivartalokaan.

Ei välttämättä. Meillä oli koululla liiketalouden puolella parikin tollasta ja toisella oli ihan olemattomat tissit. Liituraita korosti persettä ja sääriä aikas hyvin. Selkäsaunafantasiat heräs joka kerta.

• Ei nappaa

• rakkaus

ettekö nää ihmisessä muuta kuin perseen?

• Omena-päärynä-indeksisi on 0,69

Mulla on levee lantio ja pyllyäkin löytyy, onneks kaikki sentään on hyvässä suhteessa toisiinsa :D

• joopajooooooooooo

Kim Kardashians measurements are 35D-26-40 (89-66-102 cm).

Hänellä on:
      Rinnanympärys 89cm
      vyötärö 66cm
      lantio 102cm

Indeksi 0,65!

Aloittaja voi tunkea oman lantionsa leveäksi määrittelyt kankkulankaivoon! Yleensä missienkin lantio on 90-94cm! Vyötärön mittansa myös samaan paikkaan, koska missien vyötärö yleensä 60-65cm!

• se on suhteellista

Missit silti harvemmin näyttävät mitenkään kurvikkaalta. Miksikö?

He ovat todella pitkiä. Tarpeeksi kun venytetään, kurveja tuskin huomaa enää. Vastaavasti, jos kyseessä on lyhyempi ihminen samoilla ympärysmitoilla hän voi olla huomattavankin kurvikas.

..XXXXX..
        ..XXXX...
        ....XX....
        ..XXXX...
        .XXXXXX

Versus

..XXXXX..
        ....XX....
        ..XXXXX..

Kumpi näyttää kurvikkaammalta?

• pituus hoikentaa
        se on suhteellista kirjoitti:

Missit silti harvemmin näyttävät mitenkään kurvikkaalta. Miksikö?

He ovat todella pitkiä. Tarpeeksi kun venytetään, kurveja tuskin huomaa enää. Vastaavasti, jos kyseessä on lyhyempi ihminen samoilla ympärysmitoilla hän voi olla huomattavankin kurvikas.

..XXXXX..
        ..XXXX...
        ....XX....
        ..XXXX...
        .XXXXXX

Versus

..XXXXX..
        ....XX....
        ..XXXXX..

Kumpi näyttää kurvikkaammalta?

Nimenomaan. Lyhyempi näyttää samoissa senttimetrimitoissa kurvikkaammalta. Vrt. 160cm nainen 90-60-90 ja 175cm nainen 90-60-90. Sen sijaan pidempi näyttää aina HOIKEMMALTA kyseisissä samoissa mitoissa verrattuna lyhyempään.

• 111111121

Mitä leveämpi lantio, sitä helpompi synnytys ja todennäköisyys suurempaan lapsimäärään.

jossain oli tutkimus että leveät lanteet kohottavat miehillä halua paritella naisten kanssa,koska leveät lanteet juuri kertovat suuresta hedelmällisyydestä, tai jostain vastaavasta.

Itse olen nainen ja haluaisin ison pepun :( ei vaan tule.

• lkhcvakjhg

Ei se leveä lantio koko totuutta kerro.

Synnyttämisessä merkitsee myös se lantion sisämitta/rakenne.

Itse olen runsaspeppuista sorttia, mutta silti epäiltiin, että en kykene alateitse synnyttämään. Oli yllätys itsellekin, mutta mittauksia piti tehdä pariin otteeseen.

Sitten saattaa olla sellaisia "poikapeppuja" joilla on lantioaukko enemmän kuin riittävän iso siellä sisällä. Hyviä synnyttämään siis.

• synnyttäjä

Mä oon sellainen "poikapeppu" eli pieni peppu ja lantiota ei nimeksikään. Silti oon kolme nelikiloista muksua synnyttänyt ongelmitta alateitse. Ei "hyvää synnyttäjää" päällepäin erota.

• -----------

Täällä yritetäänkin omia henkilökohtaisia puutteita aina selitellä parhain päin kaikin mahdollisin tavoin. Ja ihan oikeasti. Ketä miestä kiinnostaa vuonna 2012 millainen synnyttäjä nainen on.

• 32133132

Ei jumalauta, tyhmiäkö te olette?

Tutkimuksessa sanottiin että se herättää sellaisen tunteen miehessä, ei että KAPEALANTIOINEN NAINEN EI SAISI PALJOA LAPSIA.

oikeesti, nyt vähä järkee päähän.

• oka53
    • 10+19999999999999

No tutkimuksiakin on jotka sanovat että alavartalon rasva voi olla itseasiassa terveellistä, kun taas keskivartalon ei.

• Miäsh

TOSIMIES tykkää kurveista ja koirat juoksee luiden perässä!

• siis****?

Oletko T-nainen

• miehen mitta

Leveää pyllyä voi verrata miehen leukaa...Mitä leveämpi sen parempi

• 16+18

Leveäleukainen mies... hyi helvetti. Keskiverto paras.

Sitä paitsi miehen leveäleukainen mies pettää todennäköisemmin kuin muut miehet. Kuka sellaisen haluaisi?

• kauhea se on

Ai niinkuin se Family guy-sarjan isä? Tosi komee!

• oka53
    • SAzuzka

Joo o omalla emännällä on kauniit kasvot rinnat tarpeeksi kookkaat ja se tärkeintä korvien välissä on muutakin kuin ilmaa,eli luonne on kohdallaan,eikö SE meinaa muille mitään?

• Leveälanteinen,rintava,reitevä,suudelmahuulet,nättikasvoinen ja pitkät hiukset plussaa,25-55v ja 160-170cm,niin tulisin ,jos löytäisin, en hae naista,jolla on lantiot vyötärön paikalla ja kehonrakentaja siitä ylöspäin,hyi,ei tee mieli. Kyllä tiimalasi kaunotar on minun ihannenainen,mutta missä olette,pääsiäisenä sais suklaamunaa ja sellainen kim tai kloe kardashien tummana tai blondina käy ja saa olla kymmenenkin kiloa ylimääräistä,kunhan on kurvit.

• jamuhja

Mut eikös isoprsiisestä tule mieleen, että tyhmästä tyypistä on kyse?

• Salibundy

Minua kiihottaa sellainen itsevarma nainen, jolla on teini-ikäisen pojan vartalo. Perse ei missään muodossa läski ja rinnatkin saavat olla pienet.

• Leveäpyllyoruma

minusta on aika ihmeellistä että hoikista naisista pitävistä miehistä sanotaan että ovat sovinisteja ja epärealistisia. Ei kaikki naiset ole tosiaankaan lihavia lylleröitä Kim Kardashianin tapaan. Oma naiseni on hoikka ja ihana. pitäisi ilmeisesti kaikkien pitää ylipainoisista naisista ihan sen takia ettei lihavat naiset tuntisi itseään syrjityksi. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. en voisi kuvitellakkaan seurustelevani lihavan naisen kanssa eikä siinä ole mielesni mitään sovinistista tai ylimielistä.

Toinen ihmeellisyys on ne naiset jotka valehtelevat että ovat tyytyväisiä lihavaan itseensä eivätkä ikinä haluaisi olla laihoja! Silti ovat jatkuvasti dietillä, mutta eivät vain onnistu. KAIKKI naiset haluaisivat olla hoikkia, se on fakta.

• ddwwfw

Oletko todella noin yksinkertainen vai teeskenteletkö vain?

• Teinitohtori

Pepun pitää olla nk. hyppyriperse, olipa se sitten leveä tai kapea.

• mitoilla

mun ihannenainen on 90–60–90

• yök88

Plösöt haisee pahalle kun se peppuvako hikoaa...

• ThinkBig

Leveä pylly ja vartalon kieli on ehkä juuri se mikä ainakin omalla kohdallani tekee naisesta naisen. Näissä ylipäätänsä harvoin tapaa sellaisia susirumia naisia.

Pahin on sellainen lihava pienipeppuinen takaa ihan äijän näköinen nainen.

Sitten on nättejä pienipeppuisia, joissa on isorintaisiakin. Ainakin itse pidän somempana isopeppuista pienillä rinnoilla mutta isopeppuiset tuppaa olemaan myös isorintaisia, ainakin jos ei ihan langan laihassa kunnossa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7726
    2. 108
      5921
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2918
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe