Tervehdys jota käytät useimmin

Kyöstix

ja miksi?

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      SANON USEIN, ETTÄ MOROOOO JA TUOTA TERVEHDYSTÄ KÄYTIN JO PIELAVEDELLÄ!

      NIIN!

      HAHA! :D

    • siis c:llä

      Moicca

    • EINS ZWEI:.!1%#?+
    • Kyöstix

      Näin aamulla....huomenta:)

      • Kyöstix

        Hyvää huomenta kaikille palstalaisille ja mukavaa talvista päivää :)
        Ja ny menox.....viuh......vroom


    • näin se vaan menee

      Moro poro.
      Lapissa ymmärtävät, etelässä saa pullosta päähänsä.

    • S Chupaltti

      Suokoon Allah sinulle lapsilisän saavia jälkeläisiä, kuin on tähtiä taivaalla

      • Salam aleikum, tehköön Allah Eirasta pikku Kabul.


      • Schumanshoeshineboy
        modelli kirjoitti:

        Salam aleikum, tehköön Allah Eirasta pikku Kabul.

        modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin

        Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazu


      • Schumanshoeshineboy kirjoitti:

        modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin

        Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazu

        Tarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.


      • S Etämies
        modelli kirjoitti:

        Tarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.

        Shalom THX imaami modelli

        Nautimmeko päiväkahvit haaremissanne napatanssijattarin viihdyttämänä aamupuuroon saakka?


    • määmy

      Huomenta, arviolt 20 krt/arkip
      Päivää, arviolt 25 krt/arkip
      Iltaa, pari krt/arkip
      Hyvää yötä, arviolt 1 krt/arkip

    • Töissä: Huomenta tai morning, ei koskaan hyvää tai good :D varmaan 20 kertaa päivässä.
      Hei, hi, hello, moi, 20-50 kertaa päivässä. En osaa selittää, kuinka valitsen sanani tilanteeseen.

      Vapaalla sitten vähän harvemmille ja tuttavallisemmin. Aktiiviseen sanavarastooni ei kuulu "päivää" tai "iltaa" :D

      • ??????

        Onko töissäsi paljon ulkomaalaisia?


    • sininen_sitruuna

      Töissä aamuisin satoja kertoja huomenta, päivällä hei, moi, terve, moro, päivää satoja kertoja päivässä... riippuen ketä tervehdin. Tietysti kotona huutelen lapsille moit ja illalla hyvät yöt. :)

    • Moi tullessa ja lähtiessä moi moi.
      Lyhyt ja nopea, rullaa kielen päältä helposti.

    • S Etämies

      Minulla on useitakin tervehdyksiä sormi konepisttooli liipaisemella
      --tunnussana
      --ruki ver
      --password
      --cuanta te
      -- hands up..........ja muita samantyylisiä ja väärässä vastauksessa vetäisen triggeriä ja saan kuntoisuuslomaa

    • Huomenta...koska tapaan ihmisiä lähinnä vain aamuisin.
      Muita tervehdyksia ei tule muutenkaan juuri käytettyä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe