ja miksi?
Tervehdys jota käytät useimmin
18
88
Vastaukset
- MMies
SANON USEIN, ETTÄ MOROOOO JA TUOTA TERVEHDYSTÄ KÄYTIN JO PIELAVEDELLÄ!
NIIN!
HAHA! :D - siis c:llä
Moicca
- EINS ZWEI:.!1%#?+
.
http://youtu.be/QjY1qdE9GnA
Raus! Schnell! bitte schön kleine mädchen
. - Kyöstix
Näin aamulla....huomenta:)
- Kyöstix
Hyvää huomenta kaikille palstalaisille ja mukavaa talvista päivää :)
Ja ny menox.....viuh......vroom
- näin se vaan menee
Moro poro.
Lapissa ymmärtävät, etelässä saa pullosta päähänsä. - S Chupaltti
Suokoon Allah sinulle lapsilisän saavia jälkeläisiä, kuin on tähtiä taivaalla
- Schumanshoeshineboy
modelli kirjoitti:
Salam aleikum, tehköön Allah Eirasta pikku Kabul.
modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin
Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazu Schumanshoeshineboy kirjoitti:
modelli on kalifiksi sopivaa ainesta suurine haareimeineen Kabuliin
Ratikkakuski Ahmed Ahneena kärkkymään modelliksi modellin paikalle ja haareminansa äiti ja kuminukke-----monte eunukiksi ja genio/dazuTarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.
- S Etämies
modelli kirjoitti:
Tarjoon sulle pullakahvit tuosta hyvästä.
Shalom THX imaami modelli
Nautimmeko päiväkahvit haaremissanne napatanssijattarin viihdyttämänä aamupuuroon saakka?
- määmy
Huomenta, arviolt 20 krt/arkip
Päivää, arviolt 25 krt/arkip
Iltaa, pari krt/arkip
Hyvää yötä, arviolt 1 krt/arkip Töissä: Huomenta tai morning, ei koskaan hyvää tai good :D varmaan 20 kertaa päivässä.
Hei, hi, hello, moi, 20-50 kertaa päivässä. En osaa selittää, kuinka valitsen sanani tilanteeseen.
Vapaalla sitten vähän harvemmille ja tuttavallisemmin. Aktiiviseen sanavarastooni ei kuulu "päivää" tai "iltaa" :D- ??????
Onko töissäsi paljon ulkomaalaisia?
- sininen_sitruuna
Töissä aamuisin satoja kertoja huomenta, päivällä hei, moi, terve, moro, päivää satoja kertoja päivässä... riippuen ketä tervehdin. Tietysti kotona huutelen lapsille moit ja illalla hyvät yöt. :)
Moi tullessa ja lähtiessä moi moi.
Lyhyt ja nopea, rullaa kielen päältä helposti.- S Etämies
Minulla on useitakin tervehdyksiä sormi konepisttooli liipaisemella
--tunnussana
--ruki ver
--password
--cuanta te
-- hands up..........ja muita samantyylisiä ja väärässä vastauksessa vetäisen triggeriä ja saan kuntoisuuslomaa Huomenta...koska tapaan ihmisiä lähinnä vain aamuisin.
Muita tervehdyksia ei tule muutenkaan juuri käytettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161