Itse olen aina ollut hyvin perso makea, enkä ole pystynyt vastustamaan sitä. Lapsena meillä oli aina tarjolla runsaasti hedelmiä ja muutenkin ruoka oli kaikin puolin terveellistä, siksi normaali ruokavalioni ei olekaan ongelmani. Mutta jo 10- vuotiaasta lähtien viikkorahat kulutin karkkeihin yms, ja nykyäänkin kauppareissulta TULI aina herkkuja mukaan, siksi kehitin itselleni helpon diettiohjelman: Syö joka aterialla hieman vähemmän; kahden perunan sijaan vain yksi. Leivän päälle kahden meetvursti siivun sijasta vain yksi... Ja niin kun mainitsin, olen perso makealle, eli syön vain yhtenä päivänä viikossa herkkuja viiden euron edestä. HUOM! Tämä ei toimi niille, joilla on perusruokavalio epäterveellinen, eli todennäköisesti edes vanhemmat eivät ole tehnyt järin terveellistä ruokaa. Lapsuudessani minulla oli ystävä (perheen ainokainen, vanhemmat eronneet), joka söi lähes joka päivä pastaa tai erilaisia pakasteperunoita, eikä koskaan salaattia, toisin kuin meillä tehtiin lapsena. Siihen voi kyllä vaikuttaa suurempi perhe, ja se, etteivät vanhempani ole eronneet.
Helppo diettivinkki!
Diettivinkkari
1
308
Vastaukset
- helppoa
Dieetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166