Itse olen aina ollut hyvin perso makea, enkä ole pystynyt vastustamaan sitä. Lapsena meillä oli aina tarjolla runsaasti hedelmiä ja muutenkin ruoka oli kaikin puolin terveellistä, siksi normaali ruokavalioni ei olekaan ongelmani. Mutta jo 10- vuotiaasta lähtien viikkorahat kulutin karkkeihin yms, ja nykyäänkin kauppareissulta TULI aina herkkuja mukaan, siksi kehitin itselleni helpon diettiohjelman: Syö joka aterialla hieman vähemmän; kahden perunan sijaan vain yksi. Leivän päälle kahden meetvursti siivun sijasta vain yksi... Ja niin kun mainitsin, olen perso makealle, eli syön vain yhtenä päivänä viikossa herkkuja viiden euron edestä. HUOM! Tämä ei toimi niille, joilla on perusruokavalio epäterveellinen, eli todennäköisesti edes vanhemmat eivät ole tehnyt järin terveellistä ruokaa. Lapsuudessani minulla oli ystävä (perheen ainokainen, vanhemmat eronneet), joka söi lähes joka päivä pastaa tai erilaisia pakasteperunoita, eikä koskaan salaattia, toisin kuin meillä tehtiin lapsena. Siihen voi kyllä vaikuttaa suurempi perhe, ja se, etteivät vanhempani ole eronneet.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde951428- 47921
- 101911
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86835Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64612
- 42601
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48547